Aihealueena seksi on kiehtovaa ja antaa hyvää oloa, mutta minkä takia tänne tulee nämä ilonpilaajat ääliömäisillä kommenteilla? Ei liity seksiin millään lailla.
Tämä keskustelupalsta
20
128
Vastaukset
- Anonyymi00002
Sinäpä sen kirjoitit oikeasti olen samaa mietä. siis eikö kuitenkin nä pöhköt tajua pysyä omissa aivolohkareissa. itse pibän aika paljon kaikesta mistä voin nauttia
- Anonyymi00004
Sama täällä seksin suhteen. Tehdään sitä, mikä molemmille tuottaa mielihyvää ja nautintoa. Kaikki käy, mutta heterosuhteessa.
- Anonyymi00003
Tämä onkin hupiukkojen temmellyskenttä Täyttä paskaa tuutin täydeltä
- Anonyymi00005
Moni ei tajua että tämä ei ole seuranhakupalsta, sitä varten on treffit erikseen.
Noilla mölisijöillä ei kai ole enään seksuaalista elämää ,niin kateellisina katsovat tätä chattia ja koettavat pilata sen
- Anonyymi00006
Miksi kukaan olisi siitä kateellisia että jotkut epätoivoisesti yrittävät täältä etsiä seuraa, se on enemmän säälin kuin kateuden aihe.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi kukaan olisi siitä kateellisia että jotkut epätoivoisesti yrittävät täältä etsiä seuraa, se on enemmän säälin kuin kateuden aihe.
Nämä on nimenomaan epätoivosia spedejä buaahaa
- Anonyymi00012
Tämä on keskustelupalsta eikä mikään vitun chat. Ne on kaksi aivan eri asiaa
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tämä on keskustelupalsta eikä mikään vitun chat. Ne on kaksi aivan eri asiaa
Katos saakeli sentään 😅🤣
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Katos saakeli sentään 😅🤣
Eikö ollutkin hauska tieto 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eikö ollutkin hauska tieto 🤣🤣🤣🤣
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi00007
Voihan vaikka kirkosta hakea seksiseuraa...eihän raamatussa oo sitä kielletty.
- Anonyymi00017
Vaikka saatana kaatopaikalta jos siltä tuntuu
- Anonyymi00009
Hyvä aloitus 👍👍👍
- Anonyymi00010
Tämä onkin hupiukkojen temmellyskenttä epätoivoset hönöt tyrkyllä
- Anonyymi00013
Minusta on kiihoittavaa lukea täältä näitä juttuja ja itse fantasoida samalla. Itse usein runkkaan kuvittelen anopista joka on ollut pitkään leskenä ilman miehen kosketuksia. On monesti minulle sanonut että olisi ihana saada vielä tuntea itsensä halutuksi ja saada toisen kosketuksia. Tiedän että se on nähnyt vävyn kullin seisovan housuissa ja että vävy tuoksuttaa sen pikkuhousuja. Lopuksi aina spermaan ne ennen kuin lähdemme kylästä pois. Haluisin kyllä nussia tuota vanhaa ihanaa anoppia.
- Anonyymi00015
Menes nyt spede muualle satuilemaan
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Menes nyt spede muualle satuilemaan
Oletko ikinä ajatellut kuinka idiootti ja kyrpä tyyppi olet kun et muuta osaa kuin näitä tyhmiä spede ym. kommentteja tänne laittaa 😂
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Oletko ikinä ajatellut kuinka idiootti ja kyrpä tyyppi olet kun et muuta osaa kuin näitä tyhmiä spede ym. kommentteja tänne laittaa 😂
Jaahas sää mää ja bäällä on nyt kyrpä otsalohkossa buaahaa
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Pitää muistaa nämä ääliöt sairaita, saavat lisää vettä myllyyn kun ottetaan kantaa. Kantsii keskustella muiden kanssa ja jättää huomiotta ääliöisen viestit.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291300
- 1181127
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97934- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa273814- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19701- 52699
- 28637
- 49599