Harmi kun ei olla NÄHTY

Anonyymi-ap

Minua ainakin harmittaa kun ei olla nähty!
En tiedä harmittaako sinua nainen sama asia?


-mies

51

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Nähty ja NÄHTY.. miten sen nyt ottaa.

      • Anonyymi00037
        UUSI

        Niin ja sillä oli mahdollisuus nähdä, mutta ei näkynyt. Häpeissään piiloutui. Pelkuri huijari.


      • Anonyymi00052
        UUSI

        🤗 sinä ihanuus! 😘


    • Anonyymi00002

      Harmittaa todella paljon.

    • Anonyymi00003

      Harmitti pitkään - vuosia.
      Sitten tajusin että näkemiseen tarvitaan kaksi sitä haluavaa mutta sinä aina livistit viime hetkellä. Pelkäät tunteitasi. Ei silloin voi nähdä ikinä...
      Olen yrittänyt ymmärtää ja hyväksyä asian.

      • Anonyymi00006

        No tämäpä palstaäijän monologi ramaattista om


    • Anonyymi00004

      Juhannuksen aikaan nähtiin.

      • Anonyymi00009

        No ei kyllä nähty gubbe


      • Anonyymi00011

        Ja vietitte sitten juhannuksen yhdessä? Jotain onnistaa.


      • Anonyymi00015

        Et kyllä minua ole nähnyt se on aivan varma asia.


      • Anonyymi00041
        UUSI

        Noup


    • Anonyymi00005

      Näin naisena täytyy sanoa, että olen ehdottanut miehelle tapaamista, mutta mies ei ole edes vastannut. Olisi voinut edes vastata ja sanoa että ei kiinnosta, mutta pelkkä hiljaisuus. Itse en enää jaksa yrittää. 😪

      • Anonyymi00007

        Älä nä mies hulluja puhu talla olis jo pohjassa tjn öhöhö


      • Anonyymi00010

        Moukkamaista olla vastaamatta mitään. Avoimin mielin kohti tulevaa.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Moukkamaista olla vastaamatta mitään. Avoimin mielin kohti tulevaa.

        Tuntuu olevan joillekin normaali toimintamalli.


      • Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Moukkamaista olla vastaamatta mitään. Avoimin mielin kohti tulevaa.

        Ei minulta ole kysytty mitään! Ja itse en ole koskaan kysynyt mitään ja se on ollut aina tarkoituksellista toimintaa! Kuljen aina korvat suljettuina, koska yksikään mies ei kiinnosta minua edes ystävänä! Vain toiset erityispiirteiset ymmärtävät sen, miksi yksin oleminen on niin ihanaa!


      • Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Älä nä mies hulluja puhu talla olis jo pohjassa tjn öhöhö

        Yritti ns puhua päälle tämä gubbe vastaamalla itselleen täytyä tuubaa😏


    • Anonyymi00012

      Missä sinua voisi sitten nähdä?ehdotin sitä uimahallia,mutta et kommentoinut mitenkään.

      • Anonyymi00014

        No en menisi minnekkään uimahalliin keskustelemaan ja toiseen paremmin tutustumaan. Joko kahvilassa tai voisimme mennä vaikka kävelytreffeille.


      • Anonyymi00017

        Minä se en ainakaan ollut, etkä sinä ole nainen jota kaipaan.


    • Anonyymi00016

      Tunnen miehen jotenkuten, niin voisimme mennä vaikka Suomenlinnaan kävelemään. Mutta ei sitten, jos mies ei halua tavata.

    • Anonyymi00018
      UUSI

      Harmittaahan se..

    • Anonyymi00019
      UUSI

      Milloin ollaan nähty viimeksi sillai kunnolla? Tarkoitatko samalla juttelemista? Kyllä mua harmittaa tilanne.

    • Anonyymi00020
      UUSI

      Anteeks väärä numero klix. 📞.......

    • Anonyymi00021
      UUSI

      Eiköhän se tarkoita vaan et ettei ole tarkoituskaan nähdä. Mikä siinä harmittaisi.

      • Anonyymi00030
        UUSI

        Ei mikään harmittaisi se on totta, koska en koe mitään tarvetta löytää ketään edes ystävyyden merkeissä!


      • Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Ei mikään harmittaisi se on totta, koska en koe mitään tarvetta löytää ketään edes ystävyyden merkeissä!

        Juu minäpä voin ystävystyä hyvien tyyppien kanssa. Mutta täällä ole kuin teitä laitospotilaita


      • Anonyymi00043
        UUSI

        Juuri noin se on, ei harmita ollenkaan!


    • Anonyymi00022
      UUSI

      Oon väsynyt... Kaikki jo kirjoitettu ja vieläkin olet vaiti.

      • Anonyymi00023
        UUSI

        Odotan sua.


      • Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Odotan sua.

        Miksi olet sitten hiljaa? Tarvitsisin sinua...


    • Anonyymi00024
      UUSI

      Harmittaa. Kovasti harmittaa. Nyt otan pienet unet.

    • Anonyymi00025
      UUSI

      Harmittaa...

    • Anonyymi00026
      UUSI

      Minulla se on täysin päinvastoin, mitä vähemmän näen sinua sitä paremmin voin!

      • Anonyymi00028
        UUSI

        Entä jos joudutte näkemään olosuhteiden pakosta? Sitten vain pitäisi kestää.


      • Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Entä jos joudutte näkemään olosuhteiden pakosta? Sitten vain pitäisi kestää.

        Jos näen hänet vielä kerran, sanon hänelle suoraan sen, etten halua koskaan olla missään tekemisissä hänen kansssaan!


      • Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Jos näen hänet vielä kerran, sanon hänelle suoraan sen, etten halua koskaan olla missään tekemisissä hänen kansssaan!

        johtunee siitä v..un projektista!!! Ja missään tekemisissä en halua olla omien lasteni ikäisten kanssa!!! !!!


      • Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Jos näen hänet vielä kerran, sanon hänelle suoraan sen, etten halua koskaan olla missään tekemisissä hänen kansssaan!

        Säästä voimiasi. Miksi suoltaa mitään ihmiseen joka on kspää. Se tietää itsekin sen.


    • Anonyymi00034
      UUSI

      Harmittaa! Olin toivonut, että viime kuun lopulla siihen olisi tarjoutunut mahdollisuus, mutta niin ei käynyt.

      • Anonyymi00036
        UUSI

        Mitä sitten tapahtui, että meni mönkään?


      • Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Mitä sitten tapahtui, että meni mönkään?

        Omat työkiireet lähinnä. Nekin olisivat toki voineet hetken odottaa, jos olisin nähnyt edes pienen merkin kiinnostuksesta katseiden kohdatessa.


      • Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Mitä sitten tapahtui, että meni mönkään?

        Hyvä että meni mönkään, koska minulla ei ole minkäänlaista mielenkiintoa tutustua keneekään!


    • Anonyymi00038
      UUSI

      Huijarit ja pelkurit ei uskalla nähdä sillä häpeä ja heikko itsetunto kalvaa heitä syvästi.

      • Anonyymi00045
        UUSI

        Juuri noin olen sen ajatellut olevan!


    • Anonyymi00046
      UUSI

      Tule tapaamaan minua rantaan. Sovitaan päivä ja oteyaan yhdessä aurinkoa 🌞🤗❤️

      • Anonyymi00047
        UUSI

        Otetaan 🌞


      • Anonyymi00048
        UUSI

        En ota enään aurinkoa. Aurinko vanhentaa ihoa.


      • Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        En ota enään aurinkoa. Aurinko vanhentaa ihoa.

        Ei sitä tarvitse kokoajan ottaa. Liikkuu paljon niin saa ihan tarpeeksi


    • Anonyymi00049
      UUSI

      Tavataan vaan rannalla terassilla.

      • Anonyymi00051
        UUSI

        Aivan mahtavaa! Mä oon messissä🙌


    • Anonyymi00053
      UUSI

      Haluaisin käydä kolmen valtakunnan rajalla ja Saanan huipulla. Voin ottaa kyytiin matkan varreltakin..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      58
      3006
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      14
      1051
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1008
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      854
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      781
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      764
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      635
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      595
    Aihe