Minua ainakin harmittaa kun ei olla nähty!
En tiedä harmittaako sinua nainen sama asia?
-mies
Harmi kun ei olla NÄHTY
51
414
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nähty ja NÄHTY.. miten sen nyt ottaa.
- Anonyymi00037UUSI
Niin ja sillä oli mahdollisuus nähdä, mutta ei näkynyt. Häpeissään piiloutui. Pelkuri huijari.
- Anonyymi00052UUSI
🤗 sinä ihanuus! 😘
- Anonyymi00002
Harmittaa todella paljon.
- Anonyymi00003
Harmitti pitkään - vuosia.
Sitten tajusin että näkemiseen tarvitaan kaksi sitä haluavaa mutta sinä aina livistit viime hetkellä. Pelkäät tunteitasi. Ei silloin voi nähdä ikinä...
Olen yrittänyt ymmärtää ja hyväksyä asian.- Anonyymi00006
No tämäpä palstaäijän monologi ramaattista om
- Anonyymi00004
Juhannuksen aikaan nähtiin.
- Anonyymi00009
No ei kyllä nähty gubbe
- Anonyymi00011
Ja vietitte sitten juhannuksen yhdessä? Jotain onnistaa.
- Anonyymi00015
Et kyllä minua ole nähnyt se on aivan varma asia.
- Anonyymi00041UUSI
Noup
- Anonyymi00005
Näin naisena täytyy sanoa, että olen ehdottanut miehelle tapaamista, mutta mies ei ole edes vastannut. Olisi voinut edes vastata ja sanoa että ei kiinnosta, mutta pelkkä hiljaisuus. Itse en enää jaksa yrittää. 😪
- Anonyymi00007
Älä nä mies hulluja puhu talla olis jo pohjassa tjn öhöhö
- Anonyymi00010
Moukkamaista olla vastaamatta mitään. Avoimin mielin kohti tulevaa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Moukkamaista olla vastaamatta mitään. Avoimin mielin kohti tulevaa.
Tuntuu olevan joillekin normaali toimintamalli.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Moukkamaista olla vastaamatta mitään. Avoimin mielin kohti tulevaa.
Ei minulta ole kysytty mitään! Ja itse en ole koskaan kysynyt mitään ja se on ollut aina tarkoituksellista toimintaa! Kuljen aina korvat suljettuina, koska yksikään mies ei kiinnosta minua edes ystävänä! Vain toiset erityispiirteiset ymmärtävät sen, miksi yksin oleminen on niin ihanaa!
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Älä nä mies hulluja puhu talla olis jo pohjassa tjn öhöhö
Yritti ns puhua päälle tämä gubbe vastaamalla itselleen täytyä tuubaa😏
- Anonyymi00012
Missä sinua voisi sitten nähdä?ehdotin sitä uimahallia,mutta et kommentoinut mitenkään.
- Anonyymi00014
No en menisi minnekkään uimahalliin keskustelemaan ja toiseen paremmin tutustumaan. Joko kahvilassa tai voisimme mennä vaikka kävelytreffeille.
- Anonyymi00017
Minä se en ainakaan ollut, etkä sinä ole nainen jota kaipaan.
- Anonyymi00016
Tunnen miehen jotenkuten, niin voisimme mennä vaikka Suomenlinnaan kävelemään. Mutta ei sitten, jos mies ei halua tavata.
- Anonyymi00018UUSI
Harmittaahan se..
- Anonyymi00019UUSI
Milloin ollaan nähty viimeksi sillai kunnolla? Tarkoitatko samalla juttelemista? Kyllä mua harmittaa tilanne.
- Anonyymi00020UUSI
Anteeks väärä numero klix. 📞.......
- Anonyymi00021UUSI
Eiköhän se tarkoita vaan et ettei ole tarkoituskaan nähdä. Mikä siinä harmittaisi.
- Anonyymi00030UUSI
Ei mikään harmittaisi se on totta, koska en koe mitään tarvetta löytää ketään edes ystävyyden merkeissä!
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei mikään harmittaisi se on totta, koska en koe mitään tarvetta löytää ketään edes ystävyyden merkeissä!
Juu minäpä voin ystävystyä hyvien tyyppien kanssa. Mutta täällä ole kuin teitä laitospotilaita
- Anonyymi00043UUSI
Juuri noin se on, ei harmita ollenkaan!
- Anonyymi00022UUSI
Oon väsynyt... Kaikki jo kirjoitettu ja vieläkin olet vaiti.
- Anonyymi00023UUSI
Odotan sua.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Odotan sua.
Miksi olet sitten hiljaa? Tarvitsisin sinua...
- Anonyymi00024UUSI
Harmittaa. Kovasti harmittaa. Nyt otan pienet unet.
- Anonyymi00025UUSI
Harmittaa...
- Anonyymi00026UUSI
Minulla se on täysin päinvastoin, mitä vähemmän näen sinua sitä paremmin voin!
- Anonyymi00028UUSI
Entä jos joudutte näkemään olosuhteiden pakosta? Sitten vain pitäisi kestää.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Entä jos joudutte näkemään olosuhteiden pakosta? Sitten vain pitäisi kestää.
Jos näen hänet vielä kerran, sanon hänelle suoraan sen, etten halua koskaan olla missään tekemisissä hänen kansssaan!
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Jos näen hänet vielä kerran, sanon hänelle suoraan sen, etten halua koskaan olla missään tekemisissä hänen kansssaan!
johtunee siitä v..un projektista!!! Ja missään tekemisissä en halua olla omien lasteni ikäisten kanssa!!! !!!
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Jos näen hänet vielä kerran, sanon hänelle suoraan sen, etten halua koskaan olla missään tekemisissä hänen kansssaan!
Säästä voimiasi. Miksi suoltaa mitään ihmiseen joka on kspää. Se tietää itsekin sen.
- Anonyymi00034UUSI
Harmittaa! Olin toivonut, että viime kuun lopulla siihen olisi tarjoutunut mahdollisuus, mutta niin ei käynyt.
- Anonyymi00036UUSI
Mitä sitten tapahtui, että meni mönkään?
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Mitä sitten tapahtui, että meni mönkään?
Omat työkiireet lähinnä. Nekin olisivat toki voineet hetken odottaa, jos olisin nähnyt edes pienen merkin kiinnostuksesta katseiden kohdatessa.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Mitä sitten tapahtui, että meni mönkään?
Hyvä että meni mönkään, koska minulla ei ole minkäänlaista mielenkiintoa tutustua keneekään!
- Anonyymi00038UUSI
Huijarit ja pelkurit ei uskalla nähdä sillä häpeä ja heikko itsetunto kalvaa heitä syvästi.
- Anonyymi00045UUSI
Juuri noin olen sen ajatellut olevan!
- Anonyymi00046UUSI
Tule tapaamaan minua rantaan. Sovitaan päivä ja oteyaan yhdessä aurinkoa 🌞🤗❤️
- Anonyymi00047UUSI
Otetaan 🌞
- Anonyymi00048UUSI
En ota enään aurinkoa. Aurinko vanhentaa ihoa.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
En ota enään aurinkoa. Aurinko vanhentaa ihoa.
Ei sitä tarvitse kokoajan ottaa. Liikkuu paljon niin saa ihan tarpeeksi
- Anonyymi00049UUSI
Tavataan vaan rannalla terassilla.
- Anonyymi00051UUSI
Aivan mahtavaa! Mä oon messissä🙌
- Anonyymi00053UUSI
Haluaisin käydä kolmen valtakunnan rajalla ja Saanan huipulla. Voin ottaa kyytiin matkan varreltakin..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 583006
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!141051- 891008
- 49886
- 84854
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781- 96764
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86635- 48595