En ole onnellinen

Anonyymi-ap

Siitä, jos en näe sinua. Miksi niin ajattelet? Sinun näkemisesi herättää minut eloon. Pelkään itseäni, omaa käytöstäni, en sinua.

49

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Valintoja, valintoja.

      • Anonyymi00018

        Joo on tämä huuhaapalsta tosiaan yks suuri ns sophien valinta. Moro


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Joo on tämä huuhaapalsta tosiaan yks suuri ns sophien valinta. Moro

        Sophien valinta 😂😂
        Mieheltä


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Sophien valinta 😂😂
        Mieheltä

        Sophien maailma ja Sofian valinta voi mennä sekaisin.


    • Anonyymi00002

      Niinhän halusit. Mitä sinä itseäsi pelkäät.

      • Anonyymi00006

        Tunteita ja niistä johtuvaa käytöstä.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Tunteita ja niistä johtuvaa käytöstä.

        Ettet pystyisi olla osoittamatta niitä lämpimiä tunteita vai sitä ettet halua että toinen lähestyy


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ettet pystyisi olla osoittamatta niitä lämpimiä tunteita vai sitä ettet halua että toinen lähestyy

        Sanotaanko näin, että minun on helppo kohdata ihmisiä, kun siihen ei liity voimakkaita tunteita, mikä varmaan on suht normaalia. Mutta yhdistämällä minun aiemman historian ja tietoni toisen nykytilanteesta, on vaikea pysyä neutraalina.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Sanotaanko näin, että minun on helppo kohdata ihmisiä, kun siihen ei liity voimakkaita tunteita, mikä varmaan on suht normaalia. Mutta yhdistämällä minun aiemman historian ja tietoni toisen nykytilanteesta, on vaikea pysyä neutraalina.

        Mikä se sinun historiasi on


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Mikä se sinun historiasi on

        Sanotaanko näin, olin se kolmas osapuoli, jonka vuoksi erosivat… ja siitä seurasi vaikeuksia. Lopulta pakenin koko juttua.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Sanotaanko näin, että minun on helppo kohdata ihmisiä, kun siihen ei liity voimakkaita tunteita, mikä varmaan on suht normaalia. Mutta yhdistämällä minun aiemman historian ja tietoni toisen nykytilanteesta, on vaikea pysyä neutraalina.

        Tämä on niin totta. On paljon helpompi jutella niitä näitä sellaisten ihmisten kanssa, joita kohtaan ei ole sen kummoisempia tunteita


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Sanotaanko näin, olin se kolmas osapuoli, jonka vuoksi erosivat… ja siitä seurasi vaikeuksia. Lopulta pakenin koko juttua.

        Eiköhän jokainen tee ihan itse omat valintansa.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Eiköhän jokainen tee ihan itse omat valintansa.

        Niin tekee, mutta tuollainen tilanne voi olla todella hankala kokonaisuuden kannalta.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Niin tekee, mutta tuollainen tilanne voi olla todella hankala kokonaisuuden kannalta.

        Totta. Voi olla haastava.


      • Anonyymi00019

        Not at all man, i’m the village witch to terrify


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Tunteita ja niistä johtuvaa käytöstä.

        Joo, antakaa miehet tunteiden tulvahtaa👍


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ettet pystyisi olla osoittamatta niitä lämpimiä tunteita vai sitä ettet halua että toinen lähestyy

        If it hiss back off man


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Mikä se sinun historiasi on

        Voi hyvän tähden tätä psyk…voimallista tiedonjanoa. Sivusta


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Sanotaanko näin, olin se kolmas osapuoli, jonka vuoksi erosivat… ja siitä seurasi vaikeuksia. Lopulta pakenin koko juttua.

        No jopa on vivahteikas tarinallisuus palstaäijä, jaksotukset itselle vastaillen on ehkä vähän päin v


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Tämä on niin totta. On paljon helpompi jutella niitä näitä sellaisten ihmisten kanssa, joita kohtaan ei ole sen kummoisempia tunteita

        Niin se on joku maskuliininen ramppikuume


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Sanotaanko näin, olin se kolmas osapuoli, jonka vuoksi erosivat… ja siitä seurasi vaikeuksia. Lopulta pakenin koko juttua.

        No näitä tulee joskus, vaikka itse ei olisi ollenkaan tarkoittanut aiheuttaa sellaista. Eteenpäin vaan! Tiedät kyllä itse, jos sulla on ollut puhtaat jauhot pussissa. Ei kannata syyllistyä sellaisesta mikä ei ole oma syy.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Sanotaanko näin, olin se kolmas osapuoli, jonka vuoksi erosivat… ja siitä seurasi vaikeuksia. Lopulta pakenin koko juttua.

        Uskallatko vasta 70-v. myöntää, että rakastit? 😢 *sivusta


    • Anonyymi00003

      Me löydetään kyllä keinot ratkaista hankalat tilanteet nyt kun tiietään

      • Anonyymi00026

        Älkää te vaan tehkö yhtään mitähän


    • Anonyymi00004

      Mitä pelkäät käytöksessäsi?

      • Anonyymi00015

        Varmaan sitä että hyökkää kimppuun kuin sika limppuun.
        sivu.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Varmaan sitä että hyökkää kimppuun kuin sika limppuun.
        sivu.

        In what sence, friend


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Varmaan sitä että hyökkää kimppuun kuin sika limppuun.
        sivu.

        Käy!


    • Anonyymi00005

      Ajattelen niin, koska päätit pysyä kaukana. Nytkään et haluaisi muuttaa lähemmäs, mutta joudut kai vastentahtoisesti niin jossain vaiheessa tekemään.
      n>m

      • Anonyymi00028

        Niinpä on gubbe, mitään eivät ole valmiita tekemään yhteisen pöydän kattamiseksi nihkeää väkeä kaikki nämä mainitut yksilöt


    • Anonyymi00016

      Kyllä meidän pitää tavata kun molemmilla on selvästi tunteita. Tiedän että sulla on mahdollisesti? paljon pelissä ja on varmaan aika vaikeata järjestää aikaa tälle tapaamiselle. Tahdon että edes hetkeksi unohdat kaikki murheet ja keskityt vain itseesi ja omiin tunteisiisi. ❤️

      • Anonyymi00025

        Täällä menee jo sekaisin kuka kirjoittaa ja kenelle. Oletko mies vai nainen? Onko Ap mies vai nainen? 🙄


      • Anonyymi00029

        Mene sinä apäijä vaikka virvelille ensin ja katot sitten tuleeko järkevämpää tekstiä tms


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Täällä menee jo sekaisin kuka kirjoittaa ja kenelle. Oletko mies vai nainen? Onko Ap mies vai nainen? 🙄

        Olen tuon kirjoittaja ja olen mies. Kirjoitan naiselle.


      • Anonyymi00034

        Ja täällä palstallako sitten sovitaan missä nähdään ja milloin.. 😄 mitäs sitten jos et ilmestykään paikalle sovittuna aikana..? 💔😥


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Ja täällä palstallako sitten sovitaan missä nähdään ja milloin.. 😄 mitäs sitten jos et ilmestykään paikalle sovittuna aikana..? 💔😥

        Ei tarvi täällä meillä on Wa yhteys. Et oo vielä lukenu viestiäni. Odotat varmaan hyvää aikaa sopia tuo tapaaminen.


    • Anonyymi00017

      Jaa ooksää aloittajaäijä semmoinen kiivas mies ns? T naiselta

    • Anonyymi00032

      Ja pelkkä näkeminenkö sinulle riittää? Mehän nähtiin, niin nyt voit sulatella sitä seuraavat kuukaudet. Näköjään sulle riittää pelkkä näkeminen ja siihen ei tarvita puhetta.

    • Anonyymi00035

      Ehkä se toinen osaa suhtautua käytökseesi ja tunteisiisi. Näkee mitä on. Hänellä saattaa myös olla samat painit.

    • Anonyymi00037

      Kun vaikuttaa siltä, että löytyy yhteys, tuut niin lähelle ja se tuntuu niin hyvältä, mutta en tiedä onko se totta, vai ei. Jos se on totta täytyy hämmästellä sitä, miten on ollut pelkän intuition, tai kohtalon vietävänä, tuntunut siltä, että sanon tota varovasti ihanaksi ja on käynyt ilmi, että toinen ei ole ainoastaan oikeasti aivan ihana, vaan myös aivan ihmeellinen ja vielä enemmän.

      sivusta

    • Anonyymi00040

      En mä enään aijo tulla mihinkään se olen monesti nähny ettet muutu joka kerta tulee se sama kaava niin antaa olla eikä mua enää edes kiinnosta

    • Anonyymi00041

      Niin kyllä ei kai se olisi iso vaiva jos joskus kirjoittaisi, mutta jos ei pidä henkilöstä on vaikeaa pitää yhteyttä.

    • Anonyymi00042

      Olen saanut kuvan, että pelkäät minua tai lähinnä tunteita kanssani. Se mitä joskus tapahtui kolmiodraamassa, niin ei kannata enää miettiä. Ehkä elämämme olisi "draamaa" aina, joten emme sovi toisillemme. Hyvää jatkoa. En vastaile viesteihin, jos yrität myöhemmin laitella. Elämä on nyt. Ei täällä. Oikeastaan hyvä, että kävi näin.

      • Anonyymi00044

        👋👋👋


      • Anonyymi00045

        Ei ole hyvä ja meille tulee tuleva . ❤️ miehelle


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Ei ole hyvä ja meille tulee tuleva . ❤️ miehelle

        M-naisen kanssa toivoisin samaa.


      • Anonyymi00047

        Älä pelkää, en aiokaan laittaa enää viestejä ja olen aivan samaa mieltä kanssasi tästä meidän tilanteesta.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Älä pelkää, en aiokaan laittaa enää viestejä ja olen aivan samaa mieltä kanssasi tästä meidän tilanteesta.

        En usko, että kaivattuni kirjoittaa tänne, koska on tarkka kulisseista ja olen vain ns. "roska". En usko, että hän laittaa viestiä. Aika näyttää. Ja jos sattuu laittamaan joskus, kysyn syytä. En jätä sitä siihen. Ja jos hän ohittaa kysymyksen tai vastaa hiljaisuudella, niin se on sitten niin. Mutta en halua enää olla roska. Haluan muutakin. Haluan että musta välitetään. Olen ansainnut sen.


    • Anonyymi00049

      ”En ole onnellinen Siitä, jos en näe sinua. Miksi niin ajattelet? Sinun näkemisesi herättää minut eloon”

      Pelkään että puhkaiset kuplan ja kerrot että olen vihoviimeinen nainen joka kiinnostaa. 🤓

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe