Siitä, jos en näe sinua. Miksi niin ajattelet? Sinun näkemisesi herättää minut eloon. Pelkään itseäni, omaa käytöstäni, en sinua.
En ole onnellinen
49
651
Vastaukset
- Anonyymi00001
Valintoja, valintoja.
- Anonyymi00018
Joo on tämä huuhaapalsta tosiaan yks suuri ns sophien valinta. Moro
- Anonyymi00038
Anonyymi00018 kirjoitti:
Joo on tämä huuhaapalsta tosiaan yks suuri ns sophien valinta. Moro
Sophien valinta 😂😂
Mieheltä - Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Sophien valinta 😂😂
MieheltäSophien maailma ja Sofian valinta voi mennä sekaisin.
- Anonyymi00002
Niinhän halusit. Mitä sinä itseäsi pelkäät.
- Anonyymi00006
Tunteita ja niistä johtuvaa käytöstä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tunteita ja niistä johtuvaa käytöstä.
Ettet pystyisi olla osoittamatta niitä lämpimiä tunteita vai sitä ettet halua että toinen lähestyy
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ettet pystyisi olla osoittamatta niitä lämpimiä tunteita vai sitä ettet halua että toinen lähestyy
Sanotaanko näin, että minun on helppo kohdata ihmisiä, kun siihen ei liity voimakkaita tunteita, mikä varmaan on suht normaalia. Mutta yhdistämällä minun aiemman historian ja tietoni toisen nykytilanteesta, on vaikea pysyä neutraalina.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sanotaanko näin, että minun on helppo kohdata ihmisiä, kun siihen ei liity voimakkaita tunteita, mikä varmaan on suht normaalia. Mutta yhdistämällä minun aiemman historian ja tietoni toisen nykytilanteesta, on vaikea pysyä neutraalina.
Mikä se sinun historiasi on
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mikä se sinun historiasi on
Sanotaanko näin, olin se kolmas osapuoli, jonka vuoksi erosivat… ja siitä seurasi vaikeuksia. Lopulta pakenin koko juttua.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sanotaanko näin, että minun on helppo kohdata ihmisiä, kun siihen ei liity voimakkaita tunteita, mikä varmaan on suht normaalia. Mutta yhdistämällä minun aiemman historian ja tietoni toisen nykytilanteesta, on vaikea pysyä neutraalina.
Tämä on niin totta. On paljon helpompi jutella niitä näitä sellaisten ihmisten kanssa, joita kohtaan ei ole sen kummoisempia tunteita
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sanotaanko näin, olin se kolmas osapuoli, jonka vuoksi erosivat… ja siitä seurasi vaikeuksia. Lopulta pakenin koko juttua.
Eiköhän jokainen tee ihan itse omat valintansa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eiköhän jokainen tee ihan itse omat valintansa.
Niin tekee, mutta tuollainen tilanne voi olla todella hankala kokonaisuuden kannalta.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin tekee, mutta tuollainen tilanne voi olla todella hankala kokonaisuuden kannalta.
Totta. Voi olla haastava.
- Anonyymi00019
Not at all man, i’m the village witch to terrify
- Anonyymi00020
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tunteita ja niistä johtuvaa käytöstä.
Joo, antakaa miehet tunteiden tulvahtaa👍
- Anonyymi00021
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ettet pystyisi olla osoittamatta niitä lämpimiä tunteita vai sitä ettet halua että toinen lähestyy
If it hiss back off man
- Anonyymi00022
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mikä se sinun historiasi on
Voi hyvän tähden tätä psyk…voimallista tiedonjanoa. Sivusta
- Anonyymi00023
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sanotaanko näin, olin se kolmas osapuoli, jonka vuoksi erosivat… ja siitä seurasi vaikeuksia. Lopulta pakenin koko juttua.
No jopa on vivahteikas tarinallisuus palstaäijä, jaksotukset itselle vastaillen on ehkä vähän päin v
- Anonyymi00024
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tämä on niin totta. On paljon helpompi jutella niitä näitä sellaisten ihmisten kanssa, joita kohtaan ei ole sen kummoisempia tunteita
Niin se on joku maskuliininen ramppikuume
- Anonyymi00030
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sanotaanko näin, olin se kolmas osapuoli, jonka vuoksi erosivat… ja siitä seurasi vaikeuksia. Lopulta pakenin koko juttua.
No näitä tulee joskus, vaikka itse ei olisi ollenkaan tarkoittanut aiheuttaa sellaista. Eteenpäin vaan! Tiedät kyllä itse, jos sulla on ollut puhtaat jauhot pussissa. Ei kannata syyllistyä sellaisesta mikä ei ole oma syy.
- Anonyymi00043
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sanotaanko näin, olin se kolmas osapuoli, jonka vuoksi erosivat… ja siitä seurasi vaikeuksia. Lopulta pakenin koko juttua.
Uskallatko vasta 70-v. myöntää, että rakastit? 😢 *sivusta
- Anonyymi00003
Me löydetään kyllä keinot ratkaista hankalat tilanteet nyt kun tiietään
- Anonyymi00026
Älkää te vaan tehkö yhtään mitähän
- Anonyymi00004
Mitä pelkäät käytöksessäsi?
- Anonyymi00015
Varmaan sitä että hyökkää kimppuun kuin sika limppuun.
sivu. - Anonyymi00027
Anonyymi00015 kirjoitti:
Varmaan sitä että hyökkää kimppuun kuin sika limppuun.
sivu.In what sence, friend
- Anonyymi00033
Anonyymi00015 kirjoitti:
Varmaan sitä että hyökkää kimppuun kuin sika limppuun.
sivu.Käy!
- Anonyymi00005
Ajattelen niin, koska päätit pysyä kaukana. Nytkään et haluaisi muuttaa lähemmäs, mutta joudut kai vastentahtoisesti niin jossain vaiheessa tekemään.
n>m- Anonyymi00028
Niinpä on gubbe, mitään eivät ole valmiita tekemään yhteisen pöydän kattamiseksi nihkeää väkeä kaikki nämä mainitut yksilöt
- Anonyymi00016
Kyllä meidän pitää tavata kun molemmilla on selvästi tunteita. Tiedän että sulla on mahdollisesti? paljon pelissä ja on varmaan aika vaikeata järjestää aikaa tälle tapaamiselle. Tahdon että edes hetkeksi unohdat kaikki murheet ja keskityt vain itseesi ja omiin tunteisiisi. ❤️
- Anonyymi00025
Täällä menee jo sekaisin kuka kirjoittaa ja kenelle. Oletko mies vai nainen? Onko Ap mies vai nainen? 🙄
- Anonyymi00029
Mene sinä apäijä vaikka virvelille ensin ja katot sitten tuleeko järkevämpää tekstiä tms
- Anonyymi00031
Anonyymi00025 kirjoitti:
Täällä menee jo sekaisin kuka kirjoittaa ja kenelle. Oletko mies vai nainen? Onko Ap mies vai nainen? 🙄
Olen tuon kirjoittaja ja olen mies. Kirjoitan naiselle.
- Anonyymi00034
Ja täällä palstallako sitten sovitaan missä nähdään ja milloin.. 😄 mitäs sitten jos et ilmestykään paikalle sovittuna aikana..? 💔😥
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ja täällä palstallako sitten sovitaan missä nähdään ja milloin.. 😄 mitäs sitten jos et ilmestykään paikalle sovittuna aikana..? 💔😥
Ei tarvi täällä meillä on Wa yhteys. Et oo vielä lukenu viestiäni. Odotat varmaan hyvää aikaa sopia tuo tapaaminen.
- Anonyymi00017
Jaa ooksää aloittajaäijä semmoinen kiivas mies ns? T naiselta
- Anonyymi00032
Ja pelkkä näkeminenkö sinulle riittää? Mehän nähtiin, niin nyt voit sulatella sitä seuraavat kuukaudet. Näköjään sulle riittää pelkkä näkeminen ja siihen ei tarvita puhetta.
- Anonyymi00035
Ehkä se toinen osaa suhtautua käytökseesi ja tunteisiisi. Näkee mitä on. Hänellä saattaa myös olla samat painit.
- Anonyymi00037
Kun vaikuttaa siltä, että löytyy yhteys, tuut niin lähelle ja se tuntuu niin hyvältä, mutta en tiedä onko se totta, vai ei. Jos se on totta täytyy hämmästellä sitä, miten on ollut pelkän intuition, tai kohtalon vietävänä, tuntunut siltä, että sanon tota varovasti ihanaksi ja on käynyt ilmi, että toinen ei ole ainoastaan oikeasti aivan ihana, vaan myös aivan ihmeellinen ja vielä enemmän.
sivusta - Anonyymi00040
En mä enään aijo tulla mihinkään se olen monesti nähny ettet muutu joka kerta tulee se sama kaava niin antaa olla eikä mua enää edes kiinnosta
- Anonyymi00041
Niin kyllä ei kai se olisi iso vaiva jos joskus kirjoittaisi, mutta jos ei pidä henkilöstä on vaikeaa pitää yhteyttä.
- Anonyymi00042
Olen saanut kuvan, että pelkäät minua tai lähinnä tunteita kanssani. Se mitä joskus tapahtui kolmiodraamassa, niin ei kannata enää miettiä. Ehkä elämämme olisi "draamaa" aina, joten emme sovi toisillemme. Hyvää jatkoa. En vastaile viesteihin, jos yrität myöhemmin laitella. Elämä on nyt. Ei täällä. Oikeastaan hyvä, että kävi näin.
- Anonyymi00044
👋👋👋
- Anonyymi00045
Ei ole hyvä ja meille tulee tuleva . ❤️ miehelle
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ei ole hyvä ja meille tulee tuleva . ❤️ miehelle
M-naisen kanssa toivoisin samaa.
- Anonyymi00047
Älä pelkää, en aiokaan laittaa enää viestejä ja olen aivan samaa mieltä kanssasi tästä meidän tilanteesta.
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Älä pelkää, en aiokaan laittaa enää viestejä ja olen aivan samaa mieltä kanssasi tästä meidän tilanteesta.
En usko, että kaivattuni kirjoittaa tänne, koska on tarkka kulisseista ja olen vain ns. "roska". En usko, että hän laittaa viestiä. Aika näyttää. Ja jos sattuu laittamaan joskus, kysyn syytä. En jätä sitä siihen. Ja jos hän ohittaa kysymyksen tai vastaa hiljaisuudella, niin se on sitten niin. Mutta en halua enää olla roska. Haluan muutakin. Haluan että musta välitetään. Olen ansainnut sen.
- Anonyymi00049
”En ole onnellinen Siitä, jos en näe sinua. Miksi niin ajattelet? Sinun näkemisesi herättää minut eloon”
Pelkään että puhkaiset kuplan ja kerrot että olen vihoviimeinen nainen joka kiinnostaa. 🤓
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466