sitä hetkeä, kun meillä on luut vastakkain. Kaipaatko sinäkin?
Sinä olet vain mulle niin vihainen, siitä mitä olen tehnyt sulle. Mutta eihän tässä meidän jutussa ole mitään järkeä koskaan ollutkaan. Nyt lopetan tämän kirjoittelun, etten rasitu liikaa. Olen jo vanha ihminen.
Kaipaan niin
Anonyymi-ap
9
216
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Ei sitten kai kannata puhua suoraan tuolle ihmiselle.
- Anonyymi00002
Onko sanonut olevansa vihainen?
- Anonyymi00003
Luut vastakkain= tiukka halaus
- Anonyymi00004
Ai minä ajattelin että häpyluut vastakkain.
- Anonyymi00007
Milloin seuraavan kerran?
- Anonyymi00008
No miehelle sanon, että meidän jutussa on paljonkin järkeä ❤️ puhu hänelle
- Anonyymi00009
s** tana että taas vtutti mukulat koulunpihalla päänsärky on varma!
- Anonyymi00010
Minkäpä minä sille voin?
- Anonyymi00011
Luut vastakkain? Vai ruumiit, aiot ootella hautaan asti 😅
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202462Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401642Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531066- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk83760Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71728