Pirkko Suomela

Anonyymi-ap

Millaisia kokemuksia hänesta. Kuuntelin YouTube haastattelun ja ei kyllä vakuuttanut.
Taas jälleen yksi töistä poisjäänyt lähihoitaja, joka aloittanut sen jälkeen näkijäksi. Tämä yllättävän yleinen tausta.

Haastattelija kysyi, että kerro miten näet. Hän sanoi, että ihminen itse tietää asiat itse ja hänen tehtävä niitä ajatuksia vahvistaa. Ei kyllä vakuuttanut ollenkaan. En menisi sellaiselle joka utelee ja sitten vain kertoo minulle sen mitä itse sanon. Tämä näkemys minulle syntyi haastattelun perusteella.

9

88

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ärsyttää tuollaiset! Luuleeko ne että ne kyvyt heille jotenkin taivaasta tipahtaa samalla kun jää työttömiksi. Mun mielestä aika törkeetä asiakkaitten aliarvostamista ja ennen kaikkea niitten näkijöitten halventamista, joilla ne oikeat kyvyt on.

• Anonyymi00002

Pirkko Suomela ollut Astral TVssä ja näille juontajille on maksettu 100 euroa 1,5 tunnin juonnosta. Hyvin pienistä summista tekevät työttömät "näkijät" lähes mitä tahansa. Kuten Anita De Coteau on ollut siivooja ja metodinsa on sama: johdatella asiakasta puhumaan ja myötäillä, että näin on. Anitalta kysyttiin Astralissa onko tuleva vauva tyttö vai poika niin hän vastasi, että se on tyttö mutta voi olla myös poika. Että se siitä näkemisestä kun ei edes ilmiselvään yksinkertaiseen kysymykseen voi vastata asiallisesti.

• Anonyymi00003

Ja se siittä Astralista! Siellei ole ollu ainuttakaan oikeeta ja aitoo näkijää.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ja se siittä Astralista! Siellei ole ollu ainuttakaan oikeeta ja aitoo näkijää.

Nauruun meinasin tikahtua kun kerran pätkän seurasin.

• Anonyymi00005

Onko sama mikä kiertää sen oikean näkijän ketjuissa tarinoimassa 🤔

• Anonyymi00006

Hyvä meedio

• Anonyymi00008

Kyllä mutta kuka. Ei ole edes meedio niin miten voi olla hyvä. Käy itteään täällä mainostamassa.

• Anonyymi00007

Hyvä

• Anonyymi00009

Pirkko älä jaksa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      80
      983
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      842
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      576
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      575
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      45
      543
    6. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      516
    7. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      513
    8. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      29
      513
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      498
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      485
    Aihe