Millaisia kokemuksia hänesta. Kuuntelin YouTube haastattelun ja ei kyllä vakuuttanut.
Taas jälleen yksi töistä poisjäänyt lähihoitaja, joka aloittanut sen jälkeen näkijäksi. Tämä yllättävän yleinen tausta.
Haastattelija kysyi, että kerro miten näet. Hän sanoi, että ihminen itse tietää asiat itse ja hänen tehtävä niitä ajatuksia vahvistaa. Ei kyllä vakuuttanut ollenkaan. En menisi sellaiselle joka utelee ja sitten vain kertoo minulle sen mitä itse sanon. Tämä näkemys minulle syntyi haastattelun perusteella.
Pirkko Suomela
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ärsyttää tuollaiset! Luuleeko ne että ne kyvyt heille jotenkin taivaasta tipahtaa samalla kun jää työttömiksi. Mun mielestä aika törkeetä asiakkaitten aliarvostamista ja ennen kaikkea niitten näkijöitten halventamista, joilla ne oikeat kyvyt on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251561
- 241326
- 1391139
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus333911- 42750
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on298710- 60701
- 50698
- 66666
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym48629