Millaisia kokemuksia hänesta. Kuuntelin YouTube haastattelun ja ei kyllä vakuuttanut.
Taas jälleen yksi töistä poisjäänyt lähihoitaja, joka aloittanut sen jälkeen näkijäksi. Tämä yllättävän yleinen tausta.
Haastattelija kysyi, että kerro miten näet. Hän sanoi, että ihminen itse tietää asiat itse ja hänen tehtävä niitä ajatuksia vahvistaa. Ei kyllä vakuuttanut ollenkaan. En menisi sellaiselle joka utelee ja sitten vain kertoo minulle sen mitä itse sanon. Tämä näkemys minulle syntyi haastattelun perusteella.
Pirkko Suomela
9
88
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Ärsyttää tuollaiset! Luuleeko ne että ne kyvyt heille jotenkin taivaasta tipahtaa samalla kun jää työttömiksi. Mun mielestä aika törkeetä asiakkaitten aliarvostamista ja ennen kaikkea niitten näkijöitten halventamista, joilla ne oikeat kyvyt on.
- Anonyymi00002
Pirkko Suomela ollut Astral TVssä ja näille juontajille on maksettu 100 euroa 1,5 tunnin juonnosta. Hyvin pienistä summista tekevät työttömät "näkijät" lähes mitä tahansa. Kuten Anita De Coteau on ollut siivooja ja metodinsa on sama: johdatella asiakasta puhumaan ja myötäillä, että näin on. Anitalta kysyttiin Astralissa onko tuleva vauva tyttö vai poika niin hän vastasi, että se on tyttö mutta voi olla myös poika. Että se siitä näkemisestä kun ei edes ilmiselvään yksinkertaiseen kysymykseen voi vastata asiallisesti.
- Anonyymi00003
Ja se siittä Astralista! Siellei ole ollu ainuttakaan oikeeta ja aitoo näkijää.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja se siittä Astralista! Siellei ole ollu ainuttakaan oikeeta ja aitoo näkijää.
Nauruun meinasin tikahtua kun kerran pätkän seurasin.
- Anonyymi00005
Onko sama mikä kiertää sen oikean näkijän ketjuissa tarinoimassa 🤔
- Anonyymi00006
Hyvä meedio
- Anonyymi00008
Kyllä mutta kuka. Ei ole edes meedio niin miten voi olla hyvä. Käy itteään täällä mainostamassa.
- Anonyymi00007
Hyvä
- Anonyymi00009
Pirkko älä jaksa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80983
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513- 29513
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136498Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61485