Kauanko ajattelit

Anonyymi-ap

Olla vaikeasti tavoiteltava? 🌿

35

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Vaikka olen vaikeasti tavoitettava, en ole vaikeasti tavoiteltava hänelle.
      Mutta ei tämä mulle ollut.

    • Anonyymi00002

      Onkohan F-ihanuus esittänyt vaikeasti tavoiteltavaa? Voisi lopettaa sen nyt jos on. Seuraavaksi voitaisiin päästä eteenpäin.

      • Anonyymi00003

        Feline 🥰


      • Anonyymi00009

        Fiona 😄 eikös Shrekillä ole sellainen


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Fiona 😄 eikös Shrekillä ole sellainen

        Mistä Shrek nyt tuli?


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Fiona 😄 eikös Shrekillä ole sellainen

        Fiona pinkki paita päällä on kauneinta maailmassa.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Fiona pinkki paita päällä on kauneinta maailmassa.

        Niin on😅
        Semmoinen pehmo tyttö kaunis hymy. Fiona on vihreä ehkä ap . F on ruskea😅


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Niin on😅
        Semmoinen pehmo tyttö kaunis hymy. Fiona on vihreä ehkä ap . F on ruskea😅

        F ihanuus on valkoinen ja taitaa olla myös Fiona.


    • Anonyymi00004

      sanoin mun tyttärelle tänään et kukat pitää poimia eikä tuhota

      • Anonyymi00036

        No mites noi lupiinit?


    • Anonyymi00005

      En ole koskaan ollut vaikeasti tavoiteltava.
      Se on dinun juttuja ei minun.

    • Anonyymi00007

      Oon varattu

      • Anonyymi00008

        Tulit kertomaan sen ikävä lankaan senkin saapas tyhmä tollo


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Tulit kertomaan sen ikävä lankaan senkin saapas tyhmä tollo

        Taidat olla kateellinen kun joku on varattu ja sinä sinkku edelleen


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Tulit kertomaan sen ikävä lankaan senkin saapas tyhmä tollo

        Kamalaa kunnella mustasukkaisen itkupotkuraivaria kun kiusaaja ja haukkuja. Montaako oot kiusannut täällä?


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kamalaa kunnella mustasukkaisen itkupotkuraivaria kun kiusaaja ja haukkuja. Montaako oot kiusannut täällä?

        Toi on tyyppi kelle annoin rukkaset


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kamalaa kunnella mustasukkaisen itkupotkuraivaria kun kiusaaja ja haukkuja. Montaako oot kiusannut täällä?

        Pää kiinni


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Toi on tyyppi kelle annoin rukkaset

        Mulle ei ole vielä kukaan antanut mitään


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Taidat olla kateellinen kun joku on varattu ja sinä sinkku edelleen

        Et voi yksärinkertainen dialogin väliin kiilaten proosaamassa vaivaannuttavaa teinityttöjen kerrontaa olla todissas enää. Myötähäpeät T naiselta


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Et voi yksärinkertainen dialogin väliin kiilaten proosaamassa vaivaannuttavaa teinityttöjen kerrontaa olla todissas enää. Myötähäpeät T naiselta

        Ps satuile sinä vain siitä rakkauden piirissä ja syleilyssä pitävästä mielikuvituspoikkiksesta tänne


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kamalaa kunnella mustasukkaisen itkupotkuraivaria kun kiusaaja ja haukkuja. Montaako oot kiusannut täällä?

        No älä nyt sentään aloittajaäijä, eli palstasetä ihan noin viimeisen päälle ratsasta tämän hermostuneen lukijan moukkuudella. Mitä nk kiusaamista tuossa myötähäpeää aiheuttavassa ininässä ensinnäkin on? Aloitetaan siitä.- TT


    • Anonyymi00011

      Minua alkaisi nolottamaan omat ihastustunteet jos törmäisin siihen naiseen. Ymmärrätte tästä varmaan miksi olen yksin. Kumpa en olisi niin helposti nolostuva. Mieheltä.

    • Anonyymi00014

      Niin kauan kuin tavoittelet ja arvostat minussa vääriä asioita. Etkä niitä, joita toivoisin ja joita arvostan sinussa.
      Nainen miehelle

      • Anonyymi00033

        No kerro ihmeessä monologia enimmäkseen eri naisina esiintyen pitävä apmies lisää näistä henkisistä arvoista tms


    • Anonyymi00015

      Nythän vasta vaikeasti tavoiteltava olen kun annan kaikille >30 -vuotiaille naisille mahdollisuuden 😊

      • Anonyymi00034

        Olemme kuin onnen omenat nyt mies netistä


    • Anonyymi00019

      Jos joku on vaikeasti tavoiteltava nin itse olen antanut olla enkä toista kertaa lähesty. Aikuiset ihmiset eivät käyttäydy niin, vaan reilusti kohtaavat jos kiinnostusta on. Ei kannata tuhlata sellaiseen aikaa turhaan.

    • Anonyymi00020

      Puhelin auki yötä päivää, äänettömällä suurimman osan toki.

    • Anonyymi00021

      100-vuotiaaksi asti, näin aluksi♥️

    • Anonyymi00023

      Kaikki on yksinkertaisesti nykyisin mahdotonta, syitä on monia. Tehdyillä tekemisillä voi menettää luottamuksen.

    • Anonyymi00024

      En ole vaikeasti tavoiteltava, vaan tavoittamaton. :)

    • Anonyymi00027

      Tiedän kaipaamani saavan minuun yhteyden niin halutessaan.

    • Anonyymi00029

      Niin kauan, ku tarttee 🤍🩷

    • Anonyymi00035

      Hän laittaa viestiä, jos haluaa minut. Tietää kuitenkin irlissä, kuinka paljon pidän hänestä.

    • Anonyymi00037

      Jos luulet asian olevan noin, olet eksynyt tieltä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe