Olla vaikeasti tavoiteltava? 🌿
Kauanko ajattelit
35
405
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaikka olen vaikeasti tavoitettava, en ole vaikeasti tavoiteltava hänelle.
Mutta ei tämä mulle ollut. - Anonyymi00002
Onkohan F-ihanuus esittänyt vaikeasti tavoiteltavaa? Voisi lopettaa sen nyt jos on. Seuraavaksi voitaisiin päästä eteenpäin.
- Anonyymi00003
Feline 🥰
- Anonyymi00009
Fiona 😄 eikös Shrekillä ole sellainen
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Fiona 😄 eikös Shrekillä ole sellainen
Mistä Shrek nyt tuli?
- Anonyymi00018
Anonyymi00009 kirjoitti:
Fiona 😄 eikös Shrekillä ole sellainen
Fiona pinkki paita päällä on kauneinta maailmassa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00018 kirjoitti:
Fiona pinkki paita päällä on kauneinta maailmassa.
Niin on😅
Semmoinen pehmo tyttö kaunis hymy. Fiona on vihreä ehkä ap . F on ruskea😅 - Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Niin on😅
Semmoinen pehmo tyttö kaunis hymy. Fiona on vihreä ehkä ap . F on ruskea😅F ihanuus on valkoinen ja taitaa olla myös Fiona.
- Anonyymi00004
sanoin mun tyttärelle tänään et kukat pitää poimia eikä tuhota
- Anonyymi00036
No mites noi lupiinit?
- Anonyymi00005
En ole koskaan ollut vaikeasti tavoiteltava.
Se on dinun juttuja ei minun. - Anonyymi00007
Oon varattu
- Anonyymi00008
Tulit kertomaan sen ikävä lankaan senkin saapas tyhmä tollo
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tulit kertomaan sen ikävä lankaan senkin saapas tyhmä tollo
Taidat olla kateellinen kun joku on varattu ja sinä sinkku edelleen
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tulit kertomaan sen ikävä lankaan senkin saapas tyhmä tollo
Kamalaa kunnella mustasukkaisen itkupotkuraivaria kun kiusaaja ja haukkuja. Montaako oot kiusannut täällä?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kamalaa kunnella mustasukkaisen itkupotkuraivaria kun kiusaaja ja haukkuja. Montaako oot kiusannut täällä?
Toi on tyyppi kelle annoin rukkaset
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kamalaa kunnella mustasukkaisen itkupotkuraivaria kun kiusaaja ja haukkuja. Montaako oot kiusannut täällä?
Pää kiinni
- Anonyymi00026
Anonyymi00013 kirjoitti:
Toi on tyyppi kelle annoin rukkaset
Mulle ei ole vielä kukaan antanut mitään
- Anonyymi00030
Anonyymi00010 kirjoitti:
Taidat olla kateellinen kun joku on varattu ja sinä sinkku edelleen
Et voi yksärinkertainen dialogin väliin kiilaten proosaamassa vaivaannuttavaa teinityttöjen kerrontaa olla todissas enää. Myötähäpeät T naiselta
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Et voi yksärinkertainen dialogin väliin kiilaten proosaamassa vaivaannuttavaa teinityttöjen kerrontaa olla todissas enää. Myötähäpeät T naiselta
Ps satuile sinä vain siitä rakkauden piirissä ja syleilyssä pitävästä mielikuvituspoikkiksesta tänne
- Anonyymi00032
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kamalaa kunnella mustasukkaisen itkupotkuraivaria kun kiusaaja ja haukkuja. Montaako oot kiusannut täällä?
No älä nyt sentään aloittajaäijä, eli palstasetä ihan noin viimeisen päälle ratsasta tämän hermostuneen lukijan moukkuudella. Mitä nk kiusaamista tuossa myötähäpeää aiheuttavassa ininässä ensinnäkin on? Aloitetaan siitä.- TT
- Anonyymi00011
Minua alkaisi nolottamaan omat ihastustunteet jos törmäisin siihen naiseen. Ymmärrätte tästä varmaan miksi olen yksin. Kumpa en olisi niin helposti nolostuva. Mieheltä.
- Anonyymi00014
Niin kauan kuin tavoittelet ja arvostat minussa vääriä asioita. Etkä niitä, joita toivoisin ja joita arvostan sinussa.
Nainen miehelle- Anonyymi00033
No kerro ihmeessä monologia enimmäkseen eri naisina esiintyen pitävä apmies lisää näistä henkisistä arvoista tms
- Anonyymi00015
Nythän vasta vaikeasti tavoiteltava olen kun annan kaikille >30 -vuotiaille naisille mahdollisuuden 😊
- Anonyymi00034
Olemme kuin onnen omenat nyt mies netistä
- Anonyymi00019
Jos joku on vaikeasti tavoiteltava nin itse olen antanut olla enkä toista kertaa lähesty. Aikuiset ihmiset eivät käyttäydy niin, vaan reilusti kohtaavat jos kiinnostusta on. Ei kannata tuhlata sellaiseen aikaa turhaan.
- Anonyymi00020
Puhelin auki yötä päivää, äänettömällä suurimman osan toki.
- Anonyymi00021
100-vuotiaaksi asti, näin aluksi♥️
- Anonyymi00023
Kaikki on yksinkertaisesti nykyisin mahdotonta, syitä on monia. Tehdyillä tekemisillä voi menettää luottamuksen.
- Anonyymi00024
En ole vaikeasti tavoiteltava, vaan tavoittamaton. :)
- Anonyymi00027
Tiedän kaipaamani saavan minuun yhteyden niin halutessaan.
- Anonyymi00029
Niin kauan, ku tarttee 🤍🩷
- Anonyymi00035
Hän laittaa viestiä, jos haluaa minut. Tietää kuitenkin irlissä, kuinka paljon pidän hänestä.
- Anonyymi00037
Jos luulet asian olevan noin, olet eksynyt tieltä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483