400-tutka-asemaa ja kaksi Pantsir-ilmatorjuntaohjus- ja tykkikompleksia Krimin sillalla tuhottu

Anonyymi-ap

SBU raportoi myös, että neljä S-400-tutka-asemaa ja kaksi Pantsir-ilmatorjuntaohjus- ja tykkikompleksia Krimin sillalla tehtiin toimintakyvyttömiksi.

Saa nähdä koska Kertšinsalmen silta vuorossa.

37

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hetki lähenee.

      • Anonyymi00011

        Ukraina antaa venäläisten vielä lähteä polttoaine ym. pulasta kärsivästä Krimin saaresta.


      • Se on vain aika lujaa tekoa se silta. Droonin räjähde ei tahdo riittää romahduttamiseen.


      • Anonyymi00023

        Menny jo osa


      • Anonyymi00024
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Se on vain aika lujaa tekoa se silta. Droonin räjähde ei tahdo riittää romahduttamiseen.

        Osunut ohjuxia ku ukrainan armeija niitä lähettänyt


    • Anonyymi00001

      Hiekka tiimalasissa on valumassa loppuun. Venäläiset eivät näe mihin maa on menossa. Harhaan johdetun kansan on vihdoinkin vihellettävä peli poikki, ja syrjäytettävä maansa tuhoaja, Putin.

      • Anonyymi00002

        Ei ikinä! Putin forever !

        Russia is Putin and Putin is Russia.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Ei ikinä! Putin forever !

        Russia is Putin and Putin is Russia.

        Saksa on Hitler ja Hitler on Saksa.


      • Anonyymi00010

        Älä hyvä mies unta näe, johan muut sinua ihan höperönä pitää.


      • Repe_RuutikaIlo

        Ei ole helppoa, kun tsaaria suoraan suojelee 300 000 -päiset turvajoukot. Ne olisi saatava pomoaan vastaan, mikä on haastava tehtävä.


      • Anonyymi00010 kirjoitti:

        Älä hyvä mies unta näe, johan muut sinua ihan höperönä pitää.

        Ketkä "muut"? Vapauden liitto?


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Ei ikinä! Putin forever !

        Russia is Putin and Putin is Russia.

        Hellan lettas sentään IGORI Pietarista


      • Anonyymi00026
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Ketkä "muut"? Vapauden liitto?

        Järkevät venäläiset Igori Pietarista


    • Anonyymi00004

      "Saa nähdä koska Kertšinsalmen silta vuorossa."

      Ukraina pitää siltaa auki jotta venäläiset pääsevät takaisin kotiinsa.

      Tarjous ei ole kuitenkaan ikuinen eli kannattaa lähteä kun vielä pystyy....

      • Anonyymi00005

        Eikö Krimin asukkaat olleetkaan ukrainalaisia?

        Yhtä lailla Krimin saarrosta kärsivät ukrainalaisetkin, vaikuttaakin siltä, ettei Zelensky piittaa ukarainalaisista siviileistä.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Eikö Krimin asukkaat olleetkaan ukrainalaisia?

        Yhtä lailla Krimin saarrosta kärsivät ukrainalaisetkin, vaikuttaakin siltä, ettei Zelensky piittaa ukarainalaisista siviileistä.

        Krim on nyt vihollisen aluetta ja sen asukkaat ovat Ukrainan vihollisia.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Eikö Krimin asukkaat olleetkaan ukrainalaisia?

        Yhtä lailla Krimin saarrosta kärsivät ukrainalaisetkin, vaikuttaakin siltä, ettei Zelensky piittaa ukarainalaisista siviileistä.

        Alunperin oli mutta Venäjä on sinne "pakkosiirtänyt" Venäjältä ihmisiä joilla ei ole alunalkaen ollut mitään tekemistä Krimin kanssa.
        Siviilimiehitys.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Alunperin oli mutta Venäjä on sinne "pakkosiirtänyt" Venäjältä ihmisiä joilla ei ole alunalkaen ollut mitään tekemistä Krimin kanssa.
        Siviilimiehitys.

        Vuonna 2013 Krimillä tehdyssä kyselyssä vain 15% Krimin asukkaista koki olevansa ukrainalainen. 40% koki olevansa venäläinen, 24% krimiläinen, 15% ukrainalainen, 15% krimin-tataari.


      • Anonyymi00017 kirjoitti:

        Vuonna 2013 Krimillä tehdyssä kyselyssä vain 15% Krimin asukkaista koki olevansa ukrainalainen. 40% koki olevansa venäläinen, 24% krimiläinen, 15% ukrainalainen, 15% krimin-tataari.

        AI:

        "In May 2013, an opinion poll conducted by the International Republican Institute (IRI) revealed that 53% of Crimeans wanted to maintain the status quo as part of Ukraine. Only 23% of respondents supported separating from Ukraine to unite with Russia."


      • Anonyymi00021
        moloch_horridus kirjoitti:

        AI:

        "In May 2013, an opinion poll conducted by the International Republican Institute (IRI) revealed that 53% of Crimeans wanted to maintain the status quo as part of Ukraine. Only 23% of respondents supported separating from Ukraine to unite with Russia."

        Public Opinion Survey Residents of the Autonomous Republic of Crimea May 16 – 30, 2013

        Tässä vuonna 2013 Krimillä tehdyssä kyselyssä vain 15% Krimin asukkaista koki olevansa ukrainalainen. 40% koki olevansa venäläinen, 24% krimiläinen, 15% ukrainalainen, 15% krimin-tataari.


      • Anonyymi00021 kirjoitti:

        Public Opinion Survey Residents of the Autonomous Republic of Crimea May 16 – 30, 2013

        Tässä vuonna 2013 Krimillä tehdyssä kyselyssä vain 15% Krimin asukkaista koki olevansa ukrainalainen. 40% koki olevansa venäläinen, 24% krimiläinen, 15% ukrainalainen, 15% krimin-tataari.

        Ja vain 23% krimiläisistä halusi kuulua Venäjän fasistiseen diktatuuriin Venäjän valheista huolimatta.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Vuonna 2013 Krimillä tehdyssä kyselyssä vain 15% Krimin asukkaista koki olevansa ukrainalainen. 40% koki olevansa venäläinen, 24% krimiläinen, 15% ukrainalainen, 15% krimin-tataari.

        Kysely oli Puten hallinnon tekemä. Kun NL hajosi niin Jeltsin ja Gorba järjestivät kansan äänestyksen. Krimin niemimaalla väestöltä miten haluavat kuulua venäjään vai Ukrainaan . 68% halusi kuulua ukrainaan. Kaivata vähän faktaa kuten normaalit ihmiset tekevät Igori Pietarista


    • Anonyymi00006

      Ryssä vei krimin ukrainalaiset leirille Siperiaan

    • Anonyymi00009

      Aika suuri tuo tutka-asemien määrä, 400? Tiedot on varmaan peräisin Ukrainalta?🤣

      • Anonyymi00014

        Oli ja FAKTAt oli tarkistettu...


      • Anonyymi00019

        Onnistui otsikko saamaan sutkin avautumaan 🤣


    • Anonyymi00012

      SBU raportoi myös, että neljä S-400-tutka-asemaa......

      Luulitko olevasi penaalin terävin?

      • Anonyymi00013

        Kuullostaa kauheen kiinteeltä rakennelmalta?

        Mikä siittä tekee S-400-tutka-ASEMAN?

        KERRO NATO TILTUNEN?


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Kuullostaa kauheen kiinteeltä rakennelmalta?

        Mikä siittä tekee S-400-tutka-ASEMAN?

        KERRO NATO TILTUNEN?

        Vastaan sivusta mutta voin kertoa, näillä s-400 tutkajärjestelmillä pyritään suojaamaan s-400 torjuntaohjuskalustoa.


      • Anonyymi00020

        Terävä isku oli ukroilta taas.


      • Anonyymi00016 kirjoitti:

        Vastaan sivusta mutta voin kertoa, näillä s-400 tutkajärjestelmillä pyritään suojaamaan s-400 torjuntaohjuskalustoa.

        Hieman väärin.
        Tuollainen S-400 ilmantorjuntaohjuspatteristo koostuu 6-8 ohjusajoneuvosta (joissa jokaisessa neljä s-400 it ohjusta), komentoyksiköstä sekä tutkayksiköstä (voi olla myös kaksi eri toimintyaperiaatteella olevaa tutkayksikköä, erilaisia ja eri etäisyyksillä olevia kohteita verten).
        Ja tuo tutkayksikkö ei "suojaa" tätä s-400 järjestelmää vaan havaitsee kohteet ja ohjaa ohjukset näihin kohteisiin.
        Tuhoamalla tämä yksi tutkayksikkö, niin sillä "lamautetaan" kyseisen patteriston kaikki ohjusalustat samalla, koska eivät pysty toimimaan ilman tutkayksikköä.
        Sama tietysti jos tuhotaan komento-osio, niin se myös "lamauttaa" koko patteriston toiminnan.
        Nämä kaikki osiot kulkevat ajoneuvojen päällä eli ovat siirreltäviä.


      • santtu_1975X kirjoitti:

        Hieman väärin.
        Tuollainen S-400 ilmantorjuntaohjuspatteristo koostuu 6-8 ohjusajoneuvosta (joissa jokaisessa neljä s-400 it ohjusta), komentoyksiköstä sekä tutkayksiköstä (voi olla myös kaksi eri toimintyaperiaatteella olevaa tutkayksikköä, erilaisia ja eri etäisyyksillä olevia kohteita verten).
        Ja tuo tutkayksikkö ei "suojaa" tätä s-400 järjestelmää vaan havaitsee kohteet ja ohjaa ohjukset näihin kohteisiin.
        Tuhoamalla tämä yksi tutkayksikkö, niin sillä "lamautetaan" kyseisen patteriston kaikki ohjusalustat samalla, koska eivät pysty toimimaan ilman tutkayksikköä.
        Sama tietysti jos tuhotaan komento-osio, niin se myös "lamauttaa" koko patteriston toiminnan.
        Nämä kaikki osiot kulkevat ajoneuvojen päällä eli ovat siirreltäviä.

        Niin, ja koska tuo S-400 torjuntajärjestelmä on suunniteltu "kaukovaikutteiseksi" järjestelmäksi, niin tuolla S-400 patteristolla voi itsellään olla vielä Pantsir ohjustorjuntajärjestlmää sen lähitorjuntasuojana (johon tuo S-400 järjestelmä ei ole paras mahdollinen).


    • Anonyymi00015

      Krimin liittäminen Ukrainan osaksi oli näitä Neuvotoliiton hassutuksia. Krimiläisiltä ei edes kysytty, että haluavatko tulla liitetyksi rikolliseen ukrainaan.

      Sama juttu kuin Suomi liitettiin Natoon kysymättä Suomalaisilta mielipidettä asiaan.

      • Anonyymi00018

        Koska Suomea yritettiin toistuvasti väkisin liittää neuvostovenäjän.


      • Krim liitettiin Ukrainaan muistaakseni 1954. Millä tavalla Ukraina oli rikollinen? Silläkö, että olivat kehdanneet kuolla nälkään monimiljoonaisena parvena 1933?

        Miksi 3200 Suomalaisen mielipide olisi jotenkin erityisen tärkeä verrattuna meihin muihin?

        Päätellen Nato-protestien aivan mitättömästä ja nykyään olemattomasta määrästä suomalaiset ovat hyväksyneet Natoon liittymisen erittäin hyvin. Natoa vastustavia puolueitaaan ei kannateta lainkaan.

        Ja mielenosoitukseenhan ei Suomessa tarvitse edes lupaa kysyä. Silti kukaan ei tule Natoa vastustavaan miekkariin. Ei kukaan.


    • Anonyymi00022

      400 tutka-asemaa ja kaksi Pantsir-ilmatorjuntaohjusta ja kompleksista tykkiä on siis ukrainan ilmoituksen mukaan tuhottu.

      Kuullostaa KÄÄNTEEN TEHNEELTÄ sodalta ukraina tunareitten kannalta?

      Nähtäväksi jää se, että kuinka nopeasti tässä SALAMASODASSA ensimmäiset ukrainan Natsi joukot ovat Lymanissa?

      • Anonyymi00028

        Hyvin on venäjän propaganda natseista näköjään uponnut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe