Persut ja ihmisarvo

Anonyymi-ap

Onko osa Persuista sitä mieltä, että ihminen voi itse päättää, onko Lesbo, Homo vai Hetero ?

22

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Jussi Halla-aho on ollut ainakin sitä miltä, että ihmisarvo olisi instrumentaalinen. Eli mitä enemmän sinulla on rahaa tai hyödytät rahallisesti, sitä enemmän sinulla olisi ihmisarvoa.

      Jussilla olisi tulevaisuutta EK:ssa ja Suomen Yrittäjissä.

    • Anonyymi00002

      Joo, on. Persun mielestä jopa silmien väri on itse päätettävissä.

      • Anonyymi00003

        Sisulaisissa persuissa sinisilmäisyys on valttia :)


      • Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Sisulaisissa persuissa sinisilmäisyys on valttia :)

        niin sisu ei ole mikään eugeniikan pää


      • Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        niin sisu ei ole mikään eugeniikan pää

        Suomen Sisu on persujen ja sinimustikkien yhteinen kotkanpesä.


    • Anonyymi00004

      Kun lukee Raamattua sillein niinku valikoiden niin alkaa heteroseksi kiihoittamaan. Mistäs kohtaa Laulujen kirjassa lukee seuraavasti: Olen kuin muuri ja rintani kuin marmoripylväät. Jos tuon lukeminen ei saa himoitsemaan naisen raiskaamista niin mikä sitten.

      • Anonyymi00005

        "Perussuomalaisten kaupunginvaltuutetun näkemykset raiskauksesta närkästyttävät: ”Ei avioliitossa voi raiskata, se on perheen sisäinen asia”

        Perussuomalaisen kankaanpääläisen valtuutetun Teuvo Roskalan mielestä ”järkeviä lakeja pitää noudattaa, mutta Raamattu menee edelle.”"

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/201809032201178609

        Persut seuraavat patriarkka Kirillin arvojen perässä.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        "Perussuomalaisten kaupunginvaltuutetun näkemykset raiskauksesta närkästyttävät: ”Ei avioliitossa voi raiskata, se on perheen sisäinen asia”

        Perussuomalaisen kankaanpääläisen valtuutetun Teuvo Roskalan mielestä ”järkeviä lakeja pitää noudattaa, mutta Raamattu menee edelle.”"

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/201809032201178609

        Persut seuraavat patriarkka Kirillin arvojen perässä.

        Persut elävät kuten opettavat.


    • Anonyymi00006

      Kun me olemme Luojan luomina samanarvoisia, kun saappaat kaatuu. Ei siellä kysytä olitko lesbo, homo vai hetero. Tämä on mömmöjen puolue.

      • Anonyymi00008
        UUSI

        koska sosialistien mielestä kaikki ihmiset ovat samanlaisia 🤣 kuuluu samaan uskovaisuuteen


      • Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        koska sosialistien mielestä kaikki ihmiset ovat samanlaisia 🤣 kuuluu samaan uskovaisuuteen

        Höpönassu persu, ei me ihmiset olla mitään persuja!


    • Anonyymi00009
      UUSI

      eikös vasenkätisiä yritetty oikea kätistää 🤣🤣🤣 itse lyön mailalla kuin vasen kätinen mutta olen oikea kätinne

    • Anonyymi00010
      UUSI

      Persujen äänestäjät ovat kaikki sinisilmäisiä ja elävät pahaa-aavistamattomien laaksossa.

      • Anonyymi00014
        UUSI

        ei kyllä sinisilmäisiä narkkareita ja mitä lie varkaitakin löytyy , se on sinisilmäinen joka ei näitä näe !!!


    • Anonyymi00011
      UUSI

      Oli tai ei mutta pride paskaa ei jaksa.Yritykset jotka maksaa pride mainostamiseta ,en käy ja en ole ainoa.
      Olkaa kuten on muut,ei mitään pervopaska marssia.Viha vaan voi kasvaa.

      • Anonyymi00012
        UUSI

      • Anonyymi00020
        UUSI

        Ei persua voi estää vihaamasta, kun se on ominaisuus.


    • Anonyymi00015
      UUSI

      Uusi sdp on pridepuolueiden ykkönen, vanhasta työväenpuolueesta ovat jäljellä vain muistisairaat vanhukset jotka eivät tajua enää maailmanmenosta mitään. Uusi kaarti taas koostuu näistä Nazimoista, Ilmareista ja Tyteistä.

      • Anonyymi00021
        UUSI

        Mitä pahaa tasa-arvossa on muka persun mielestä? Itse ulisette Ylestä, ettei olisi muka tasapuolinen. Täysin päätöntä ja infantiiliä taktiikkaa.


    • Anonyymi00016
      UUSI

      Persujen enemmistö ei ole mitään mieltä. He ovat ainoastaan vastaan.

      Eivät esim nyt ymmärrä , miten Kokoomus vie maatamme kohti vain sadan vuoden takaista aikaa. Se oli persuille ja suurimmalle osalle suomalaisia orjuuden aikaa.

      Venäjä lakkautti maaorjuuden 1861, mutta ahdistava köyhyys oli alaluokan osana silti.
      Muutama ruhtinas ja "jalosukuinen" omisti kaiken.

      Teollistuminen vasta hitaasti antoi alaluokalle elämisen edellytyksiä työläisinä.

      Historiaan kannattaisi tutustua.

      • Anonyymi00023
        UUSI

        Ei kiinnosta. Tykkään öyhöttää.


    • Anonyymi00024
      UUSI

      Joulukuun 5,s päivä lienee vedettävä pride lippu tankoon. Mä ainakin teen sen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      58
      3006
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      14
      1051
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1008
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      854
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      781
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      764
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      635
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      595
    Aihe