Nuuskin päivittäin monesti pallejani ja niiden hikeä. Ei juma kun voi tuoksua hyvälle ja parasta on kun pallit on oikein vetisen hikiset.
Olen jäänyt ihan koukkuun koko touhuun ja alkanut haistelemaan jo salaa kylässä, yleisissä vessoissa ja missä tahansa missä en vain jää kiinni haistelu touhuistani.
Onko muilla samanlaisia harrastuksia tai ongelmia?
Hikisten pallien haistelu
10
153
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Ah.....taas tänään tuoreet pallihiet nokkaan. Kyl tekee hyvääää
- Anonyymi00003
Haistelivatko savottamiehet hikisiä pallejaan,kun saunanlauteilla istuivat.
Jokainen haisteli vuorollaan toisten palleja,sitten kielenpäällä kevyesti nuolaisivat.- Anonyymi00004
Todellakin. Pallien haistelu on osa suomalaista perinnettä joka siirtyy isältä pojalle.
Itsekkin vedin just nokkaan hiet, mut oli laimeet....kun pallit kesän kunniaksi roikkuneet alasti
- Anonyymi00005
Aaahhhh.....lähti just mukavat hiet nokkaan. Oli marinoituneet housuissa.
- Anonyymi00006
Tänään laimea pallihiki päivä koska alasti kotona. Alkaa tulee jo riippuvuus...
- Anonyymi00007
Just kävin makaa sängylle ja vedin vielä pallihenkoset.....laimeet valitan....
T:ap- Anonyymi00009
Samat kommentit sulla vajakki päivästä toiseen. Hanki elämä tai mene edes parturiin ja töihin.
- Anonyymi00010
Saisit tuoksuttaa mun pallejani, kiinteitä posliini kiveksiäni, näkisit samalla kuinka mun 17/4.5 seisoo uljaana pystyssä. T. 60+ukm
- Anonyymi00011
Savottamiehen puristelivat hikisiä pallejaan,
sitten kielellä nuolaisivat mehut suuhunsa.
Mällit lensi saunan seinille..
Tämä on pallin puristin,pohjoisen poromiehet kuohitsivat porojaan tälläisellä
puristimella.Mitens savottamiehet.??
https://postimg.cc/G8TvXtww - Anonyymi00012
Todellakin se kunnon paksu myskihiki on niin kiimasen hajusta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132396Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???371433Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha640986- 106983
- 71962
- 97868
- 48865
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686