Mukavasti olivat tiensivussa konepelti ylhäällä.
Nauroimme kun tanhupallo ilman paitaa pyyhki hikeä otsaltaan. Kyllä se modernissa BMW:ssä oli mukava ajella mökiltä kotiin. Nuo sikaniskat saavatkin odotella Pållea iltaan asti.💩💩
Taas näkyi 4 tie täynnä skodia
19
92
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Olipa sitten minkämerkkinen.peli perseen alla, nyky"miehet" ihmettelee sormi suussa, kuis ny näin kävi? Ei osata edes pissapoikaa täyttää, muusta ny puhumattakaan, kun reissuun lähdetään. Jooa lehdissä on jo ohjeita "tee tätä jasitä kun lähdet tienpäälle". Ilmeisesti ei osata edes lukea.
- Anonyymi00002
Toyotat vetivät satojen autojen letkoja.
- Anonyymi00003
Miten tämä liittyy aloitukseen? Onko taas ne lääkkeet jääneet ottamatta?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miten tämä liittyy aloitukseen? Onko taas ne lääkkeet jääneet ottamatta?
No huonoa provoahan tuo avauskin on.
- Anonyymi00010
Muista, että se letkaa vetävä tojo ei sitä jonoa tee, vaan tojon perään roikkumaan jäävä poloinen skodisti. Stallari sitruunairvistys naamallaan kärttyisen siiderivalaan vieressä alkaa nylkyttämään taaviaan kun dsg ei suostu vaihtamaan pienempää pykälää kuskin painaessa kaasua ohittaakseen tojon. Lopulta tojon taakse on kertynyt kymmenien, ellei satojen itäautojen mittainen jono.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Muista, että se letkaa vetävä tojo ei sitä jonoa tee, vaan tojon perään roikkumaan jäävä poloinen skodisti. Stallari sitruunairvistys naamallaan kärttyisen siiderivalaan vieressä alkaa nylkyttämään taaviaan kun dsg ei suostu vaihtamaan pienempää pykälää kuskin painaessa kaasua ohittaakseen tojon. Lopulta tojon taakse on kertynyt kymmenien, ellei satojen itäautojen mittainen jono.
Päästöt ovat valtavat kun dsg leipoo kytkinlevyjään yhteen ja siiderivalas + skodistin kupariolutlasti lisää painoa merkittävästi.
- Anonyymi00019
ainahan toyota ollut jonon vetäjänä kuten myös rallissa
- Anonyymi00005
Mulla loppu Eunukissa sähkö. Ilmoitti vaan että vain kansankomissaari voi ladata! Ensto
- Anonyymi00006
Joka ikisessä kodassa oli tutka.
Sakko saapuu postissa.
Itella
ei tuo ikinä
kirjettä kotijo
- K- kaupan väiski -
Nielaise kettutyttö kyljys. - Anonyymi00007
Olen juuri tulossa modernilla BMW:llä nelostietä pitkin enkä näe skodia konepelti pystyssä. Ja suoraan sanoen ap kuulostaa pettyneeltä tojopapalta jota ei kukaan taaskaan kutsunut juhannusvieraaksi, kääkätttämään toyotoista.
- Anonyymi00008
Kyllähän noita näkee tienposkissa. Kun jono seisoo tulevat ärsyttävästi koputtamaan lasiin ja pyytävät saada myymälätuotteita.
- Anonyymi00009
Ei näy ku lavettikuljetus toimii! Jore
- Anonyymi00011
Liian kuuma ilma, haperot kansipahvit eivät kestäneet.
- Anonyymi00012
Toyotan ongelmahan tuo on ja periytyy ajasta kun valurauta lohko vaihdettiin kevytmetallivaluun ja kannenpultit pääsee löystymään.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Toyotan ongelmahan tuo on ja periytyy ajasta kun valurauta lohko vaihdettiin kevytmetallivaluun ja kannenpultit pääsee löystymään.
Et taida onneton tietää muita automerkkejä kuin Toyota.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Toyotan ongelma kun skoodat tiltissä kansipahvit sulaneena?
- Anonyymi00016
Millaista tyydytystä valheiden kirjoittaminen antaa?
- Anonyymi00017
Ei mikään ihme että arvostetun vakuutusyhtiö LähiTapiolan mainoksessa on skooda joka on hajonnut.
- Anonyymi00018
mitä nyt bemarin jakoketju hieman rohisi paskoja noi baijerin mutteri viritykset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100812
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 45533
- 66526
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48517Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511