Olen tainnut kasvaa kipuun

Anonyymi-ap

Koko elämäni tottunut tähän jatkuvaan kipuun. Ehkä tein lapsena liikaa vääriä valintoja ja kulutin aikani huonosti. Kasvoin sitten kivun kanssa ja en tajunnut että se oli väärin. Nyt lähemmäs 30v ja kipu jatkuvaa. En tiedä mikä on, ei tälle ole mitään nimeä annettu, saati tutkittu että mikä mekanismi kyseessä.

Vaikea kuvailla, olo todella masentunut jatkuvan säryn kanssa. Burana poistaa kyllä päänsäryn, mutta takasääri ja selkä tuntuu kipeiltä aina. Yrittänyt olen lääkäreitä konsultoida, mutta ei mitään neuvoja.

Tämä pilaa koko elämäni. En pysty edes keskustelemaan ihmisten kanssa. Kaupassakin käynti vain pakollinen ja nopeasti, kun jalkeilla särky valtaa kaiken ajattelun.

Olisipa joku neula joka injektoidaan takasääreen niin, että lihas supistuisi pitkäksi aikaa. Jostain syystä se tuntuisi helpottavan ja auttavan. En tiedä miksi tavallinen ihminen kuten minä pitäisi tietää kaikesta kaikki, ja tutkia asioita mitkä kuuluu lääkäreille ja fysiatreille...

En vain jaksa tätä elämää. Toivon että Jumala pitää huolen rakkaistani..

25

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

Voimia ja jaksamista sulle! Surullista kuulla kivuistasi. Mulla on myös kipuja lähes päivittäin kun on vähän fyysistä remppaa. Onneksi tässä elämässä mennään vain päivä kertaansa eteenpäin. Enempää ei tarvitse jaksaa. Olet rakkaillesi tärkeä, muista se.

• Anonyymi00005

Niih, olikai Stephen hawkingi jollekin tärkeä kun elossa piti väkisin loppuun asti pitää. En itse sellaista halua itselleni.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Niih, olikai Stephen hawkingi jollekin tärkeä kun elossa piti väkisin loppuun asti pitää. En itse sellaista halua itselleni.

Kyllä hän ihan itse halusi pysyä hengissä ja, eli tyytyväistä elämää
        Hänellä oli nerokkain äly sitten Einsteinin

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kyllä hän ihan itse halusi pysyä hengissä ja, eli tyytyväistä elämää
        Hänellä oli nerokkain äly sitten Einsteinin

Toivottavasti juuri noin. Hän sentään oli jotain.

• Anonyymi00004

Olet kasvanut liian nopeasti. Ne ruiskeet ois pitänyt antaa jo ajat sitten. Muu keho ei ole pysynyt tahdissa mukana

• Anonyymi00007

Olisikin sellaisia ruiskeita. Tämä sängyllä makaaminen on julmaa ja en siedä tätä oloa loputtomiin.

• Anonyymi00009

Et todellakaan ole yksin , itsekin kituillut koko elämäni , aina jokin vaivannut tai kiusannut sisäisesti tai ulkoisesti , nyt jo ikä-ihmisenä veto täysin pois , kuin sairaus vaivaisi , mitään ei jaksa tai edes huvita enään , korjais vain kuolema pois ...

• Anonyymi00010

Toivottavasti Jumala puutuu peliin.

• Anonyymi00011

Oletko koskaan kokeillut akupunktiota?
      Siinä kehon omat kipua lievittävät hormoonit, jotka ovat kipulääkkeitäkin vahvempia tehostuvan ja alkavat tuottaa kipua lieventävää oloa.
      Naprapaatti, voisi auttaa myös sinua.
      Itselläni akupunktio auttoi selkä- ja niskakipuihin.
      Vaikutus kesti useamman vuoden.
      Ei tarvinnut syödä kolmiolääkkeitä ja lihasrelaksantteja enää.

• Anonyymi00012

On suositeltu useamman toimesta. Tilanteeni on vain nyt niin paha, että ei mahdollisuuksia minnekään.. kiitos kuitenkin.

• Anonyymi00013

Oisko sitte aika hankkiutua tutkimuksiin jos buranalla selviät niin hyvä. Onhan sitä kunnon kipulääkityksiäkin olemassa. On ihmisiä joilla ei mikään auta kipuun ja kovat lääkitykset. Eli sulla vielä paljon toivoa. Oot nuorikin vielä.

• Anonyymi00014

Odotan että tekisivät lähetteen eteenpäin. Neljä kuukautta jo odottanut ja ei ole lähetettä lääkäri tehnyt vaikka lupasi. En jaksa enää. Pakko kai soittaa ja kysyä mikä on...

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Odotan että tekisivät lähetteen eteenpäin. Neljä kuukautta jo odottanut ja ei ole lähetettä lääkäri tehnyt vaikka lupasi. En jaksa enää. Pakko kai soittaa ja kysyä mikä on...

Ainahan voit hakeutua päivystykseen jos et pärjää kivun kanssa ja oot itsetuhoinen tekstistä päätelen.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ainahan voit hakeutua päivystykseen jos et pärjää kivun kanssa ja oot itsetuhoinen tekstistä päätelen.

En halua enää ikinä osastolle. Kipu taas... ei kukaan ota vakavasti.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

En halua enää ikinä osastolle. Kipu taas... ei kukaan ota vakavasti.

Harvapa minnekään sairaalaan haluaa. Eipä siinä ole vaihtoehtoja tarpeeksi koskee. Itsesääli nyt auta mitään. Jokainen sairas varsinkin kipu saorauksita kärsivä joutuu itse taistelemaan tässä maassa saadakseen hoitoa sitä pitää vaatia. Ei ne auta jos et ala viedä asiaa eteenpäin.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Harvapa minnekään sairaalaan haluaa. Eipä siinä ole vaihtoehtoja tarpeeksi koskee. Itsesääli nyt auta mitään. Jokainen sairas varsinkin kipu saorauksita kärsivä joutuu itse taistelemaan tässä maassa saadakseen hoitoa sitä pitää vaatia. Ei ne auta jos et ala viedä asiaa eteenpäin.

Ei yksikään lääkäri ole uskonut minua. Mahdoton todistaa mitä tunnen ja kuinka paljon koskee toiselle ihmiselle. Historia ei auta yhtään. Epäilen että pitävät vaan hulluna.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ei yksikään lääkäri ole uskonut minua. Mahdoton todistaa mitä tunnen ja kuinka paljon koskee toiselle ihmiselle. Historia ei auta yhtään. Epäilen että pitävät vaan hulluna.

Silti kaikki muutkin joutuu sen tekemään. Et sinä mitenkään ainut ole. Sinä menet sitte niin monta kertaa lääkärille että lopulta joku uskoo. Yleisellä puolella lääkäreitä ei kiinnosta kipu potilaat vttujakaan yleensäkään. Toivottavasti pääset jossain vaiheessa yksityisellä käymään. Et anna niiden leimata sua hulluksi. Se on helppo tie niille. Se vaatii aivan hlvetisti henkisiä voimavaroja siihen voi menmä vuosia. Se on rankkaa se ahdistavaa. Ja väsyttää ja välillä ois helpompi vaan kuolla. Mut kukaan muu ei voi sitä.sun puolesta tehdä ja taistella et saa apua. Mut teet sen oman elämäsi eteen. Hyvää yötä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Silti kaikki muutkin joutuu sen tekemään. Et sinä mitenkään ainut ole. Sinä menet sitte niin monta kertaa lääkärille että lopulta joku uskoo. Yleisellä puolella lääkäreitä ei kiinnosta kipu potilaat vttujakaan yleensäkään. Toivottavasti pääset jossain vaiheessa yksityisellä käymään. Et anna niiden leimata sua hulluksi. Se on helppo tie niille. Se vaatii aivan hlvetisti henkisiä voimavaroja siihen voi menmä vuosia. Se on rankkaa se ahdistavaa. Ja väsyttää ja välillä ois helpompi vaan kuolla. Mut kukaan muu ei voi sitä.sun puolesta tehdä ja taistella et saa apua. Mut teet sen oman elämäsi eteen. Hyvää yötä.

Asiahan on yleensä juuri noin. Toivotaan että asiat paranevat, tai sitten pahenevat, että joku ratkaisu tulisi.

Hyvää yötä.

• Anonyymi00015

Voimia sinulle. Kokeile eri asioita, jos pystyt. Joskus apu löytyy yllättävästä paikasta.

• Anonyymi00019

Kiitos voimista. Tarvitsen todella niitä nyt.

• Anonyymi00017

Traumatkin voi aiheuttaa kipuja ja kolotuksia. Hermosto on kantanut asioita, pelkoa ja suojausta, jos on satutettu tai kantanut liian paljon ja liian kauan harteillaan.
      Rentouta itseäsi päivittäin. Vahvista lihaskuntoa. Kipua vähätellään ihan liikaa, vaikka ihminen tarvitsee ymmärrystä ja kosketusta, eikä buranareseptiä kouraan. Kokeile vaihtoehtohoitoja ja hierontaa. Apu voi löytyä yllättävästä paikasta.

• Anonyymi00020

Kiitos paljon neuvoista. Traumat ovat dissosioituneet. En kykene itkemään kuten ennen. Hävettää jo miten paljon olen vaan tihrustanut kuitenkaan ikinä paranematta. Todella ikävä elämä, todella ikävää ollut.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kiitos paljon neuvoista. Traumat ovat dissosioituneet. En kykene itkemään kuten ennen. Hävettää jo miten paljon olen vaan tihrustanut kuitenkaan ikinä paranematta. Todella ikävä elämä, todella ikävää ollut.

🫂

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

🫂

Kiitos.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      59
      1105
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      861
    3. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    4. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      315
      627
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      604
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      598
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56