Kiitos traumoista

Anonyymi-ap

mutta iso kiitos AKDR sulle myös siitä että nyt näen muidenkin ikävien ihmisten lävitse.

10

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      epämukava aloitus niinkuin sinäkin
      et tiennyt ikinä minusta tai menneisyydestäni mitään älä lauo tätä pskaa täällä en halua sua edes vttu edessäni nähdä

      • Anonyymi00002

        Onneksi karma on olemassa ja maksasi pettää


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Onneksi karma on olemassa ja maksasi pettää

        sitten se varmaan on niin älä silti unohda mimmonen ihminen sä olit mua kohtaan


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        sitten se varmaan on niin älä silti unohda mimmonen ihminen sä olit mua kohtaan

        Sinä olet mustamaalannut täällä ja Irl jo vuosia minua. Toivottavasti tunnet saman tuskan, yksinäisyyden, ahdistuksen, surun ja kaiken muun. Lopuksi sinulle ja surkeudellesi vain nauretaan niinkuin sinä ja porukkasi minulle, vain silloin tiedät mitä aiheutit.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Sinä olet mustamaalannut täällä ja Irl jo vuosia minua. Toivottavasti tunnet saman tuskan, yksinäisyyden, ahdistuksen, surun ja kaiken muun. Lopuksi sinulle ja surkeudellesi vain nauretaan niinkuin sinä ja porukkasi minulle, vain silloin tiedät mitä aiheutit.

        mies puri niitä jotka minua vastaan rikkoivat
        kestä se


      • Anonyymi00006

        Et tule näkemäänkään. Olet ainoa jolle kerron.

        Anteeksi niistä traumoista. Olen sairas ihminen. Toivon sulle, että löydät jonkun terveen ihmisen, joka rakastaa sinua. 🥰


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        mies puri niitä jotka minua vastaan rikkoivat
        kestä se

        Manipuloivan narsistisen huumehörhö ämmän kulissit kaatuu joku kaunis päivä.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Manipuloivan narsistisen huumehörhö ämmän kulissit kaatuu joku kaunis päivä.

        Kerro ihmeessä aloittajaäijä oletan lisää kerrontasi päähenkilöstä. Tai miksei vaikka jos olisit joku keinoton joka ketjussa ulisija, joka keksii tarinaa lennossa


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Kerro ihmeessä aloittajaäijä oletan lisää kerrontasi päähenkilöstä. Tai miksei vaikka jos olisit joku keinoton joka ketjussa ulisija, joka keksii tarinaa lennossa

        Kulissit kaatuu. Huumehörhöämmä. Tukarimaista tekstiä veikkaan että ote yksärin maailmankuvasta kyseessä. Kyllä se siitä kuule virtuaalisessa seurakunnassa altruistinen abbedissa


    • Anonyymi00009

      Anteeksi. En osannut ilmaista asiaa muuten. Ei ollut tarkoitus loukata. Loukkaan sinua kuitenkin koko ajan. Tällä palstalla jauhetaan vain paskaa. Olisin halunnut tutustua sinuun oikeasti, mutta tyrin aina uudelleen. Olen niin pahoillani tästä kaikesta. Haluaisin niin...mutta se on myöhäistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      898
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe