mutta iso kiitos AKDR sulle myös siitä että nyt näen muidenkin ikävien ihmisten lävitse.
Kiitos traumoista
10
90
Vastaukset
- Anonyymi00001
epämukava aloitus niinkuin sinäkin
et tiennyt ikinä minusta tai menneisyydestäni mitään älä lauo tätä pskaa täällä en halua sua edes vttu edessäni nähdä- Anonyymi00002
Onneksi karma on olemassa ja maksasi pettää
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onneksi karma on olemassa ja maksasi pettää
sitten se varmaan on niin älä silti unohda mimmonen ihminen sä olit mua kohtaan
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
sitten se varmaan on niin älä silti unohda mimmonen ihminen sä olit mua kohtaan
Sinä olet mustamaalannut täällä ja Irl jo vuosia minua. Toivottavasti tunnet saman tuskan, yksinäisyyden, ahdistuksen, surun ja kaiken muun. Lopuksi sinulle ja surkeudellesi vain nauretaan niinkuin sinä ja porukkasi minulle, vain silloin tiedät mitä aiheutit.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinä olet mustamaalannut täällä ja Irl jo vuosia minua. Toivottavasti tunnet saman tuskan, yksinäisyyden, ahdistuksen, surun ja kaiken muun. Lopuksi sinulle ja surkeudellesi vain nauretaan niinkuin sinä ja porukkasi minulle, vain silloin tiedät mitä aiheutit.
mies puri niitä jotka minua vastaan rikkoivat
kestä se - Anonyymi00006
Et tule näkemäänkään. Olet ainoa jolle kerron.
Anteeksi niistä traumoista. Olen sairas ihminen. Toivon sulle, että löydät jonkun terveen ihmisen, joka rakastaa sinua. 🥰 - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
mies puri niitä jotka minua vastaan rikkoivat
kestä seManipuloivan narsistisen huumehörhö ämmän kulissit kaatuu joku kaunis päivä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Manipuloivan narsistisen huumehörhö ämmän kulissit kaatuu joku kaunis päivä.
Kerro ihmeessä aloittajaäijä oletan lisää kerrontasi päähenkilöstä. Tai miksei vaikka jos olisit joku keinoton joka ketjussa ulisija, joka keksii tarinaa lennossa
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kerro ihmeessä aloittajaäijä oletan lisää kerrontasi päähenkilöstä. Tai miksei vaikka jos olisit joku keinoton joka ketjussa ulisija, joka keksii tarinaa lennossa
Kulissit kaatuu. Huumehörhöämmä. Tukarimaista tekstiä veikkaan että ote yksärin maailmankuvasta kyseessä. Kyllä se siitä kuule virtuaalisessa seurakunnassa altruistinen abbedissa
- Anonyymi00009
Anteeksi. En osannut ilmaista asiaa muuten. Ei ollut tarkoitus loukata. Loukkaan sinua kuitenkin koko ajan. Tällä palstalla jauhetaan vain paskaa. Olisin halunnut tutustua sinuun oikeasti, mutta tyrin aina uudelleen. Olen niin pahoillani tästä kaikesta. Haluaisin niin...mutta se on myöhäistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460