Tajusin sen kun luen kirjoituksiani täällä. Puhun pelkästään itsestäni, minä, minä, minä, minä.. ehkä siksi hyvä ja paras että pysyn kotona palstailemassa, enkä mene töihin tai muuallekaan. Ei kukaan tykkää narsistisesta minusta, joka vaan valittaa ja valittaa ja puhuu itsestään.
Toki miksi en välitä muista niinkään? Ehkä koska olen itselleni tärkeämpi kuin muut. Ikuinen kipu on sellainen joka ei anna tilaa ajatuksissa muille. Mahdotonta se mihinkään keskittyä jos vaikka neula kengässä 24/7.
Toivottavasti ajattelit.
Olen narsisti
17
169
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vain raha On joka merkkaa. Kun se on loppu kukaan ei halua sinua.
- Anonyymi00002
Pitäkööt rahansa. Yleistuki riittää mulle ja tehkööt muut niin paljon rahaa kun haluavat. Ei rahalla mitään tee jos ei pysty edes postilaatikolla käymään.
- Anonyymi00003
kriik kriik kriik, sirittävät heinäsirkat heinäpellolla kesäyössä.
- Anonyymi00004
No ne.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
No ne.
Vastailetko useinkin aloittajaäijän tapaan itsellesi,vain sillä erolla, että se tekee sen omissa ketjuissaan? TT
- Anonyymi00006
So, you wnna be fame or something, son? T
- Anonyymi00007
Ihan tervettä ei tänne muiden asioista saakaan kirjoitella.
- Anonyymi00008
Saa
Kun sen tekee ei tunnistettavasti - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Saa
Kun sen tekee ei tunnistettavastiSe on väärin moraalisesti. Kirjoita vaan itsestäsi muuhun ei taida älysi riittää.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se on väärin moraalisesti. Kirjoita vaan itsestäsi muuhun ei taida älysi riittää.
Esim nyt parhaillaan kerron tämmösen: eksällä oli roikko rinnat, nänipihat oli epämiellyttävt
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Esim nyt parhaillaan kerron tämmösen: eksällä oli roikko rinnat, nänipihat oli epämiellyttävt
Niin mitä sitte. Minua sinun exäsi rinnat kiinnosta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin mitä sitte. Minua sinun exäsi rinnat kiinnosta.
Esimerkkinä etyä samat tekstit tekisin sinustaki
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Esimerkkinä etyä samat tekstit tekisin sinustaki
Ei kyllä täyty. Harmi ehkä löydät exäsi muualta. Sulla taitaa ola 5cm pitkä pili.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se on väärin moraalisesti. Kirjoita vaan itsestäsi muuhun ei taida älysi riittää.
Huomaatko itse trollin kanssa tinkaava tanttara kuinka epäjärjestynyttä tekstiä tuotat? T
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Esim nyt parhaillaan kerron tämmösen: eksällä oli roikko rinnat, nänipihat oli epämiellyttävt
Ja siitäkin koettelemuksesta sinä apmies selvisit
- Anonyymi00017
Ei kerro narsismista vielä suoraan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95912
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286760- 95738
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558