Hän ei saanut nuolemalla eikä naimalla orgasmia. Itsellä on kuitenkin suhteellisen iso eikä ennen ole tuollaista vastaan kävellyt. Pillu oli kyllä aika löysän puoleinen. Ainoa tapa oli, että hän painoi klittaa vibraattorilla voimakkaasti. Sitäkin sai tehdä väsymiseen asti. Ei ollut oikein mukavaa sekstailla. Antoi kyllä hyvää suuseksiä ja nieli halutessaan kaiken. Ei ollut saanut orgasmia muidenkaan kanssa.
Naisella oli löysä
Anonyymi-ap
49983
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
Vastaukset 49
Vanhimmat
No jos Nainen sanoo että työnnä väkisin jos ei mahdu...ei sekään mitenkään kivaa.
Niinpä... hitaasti ja varovasti neitsyt...
Oli synnyttänyt nainen.
Jotkut vaan on tosi tiukkoja.
Kyllä tavara voi löystyä fistaamalla tai muulla isolla lelulla. Kireäksi se ei enää muutu. Samoin jos on vibraattorilla painellut klitoriksen tunnon pois niin ei kieli eikä sormet tunnu missään. Kuin ex-vaimoni.
Ei se nyt fistaamallakaan veny.
Kyllä se vaan venyy. Jo nyrkin meno sisään kertoo värkin olevan loppuun ajettu.
Hölmö...sieltähän tulee lapsi...ihan pantava se on sen jälkeen...ihan kiva puristus 22/6 kyrvälle.
Oon 51v nainen ja lääkäri sanoi mulle että suosittelee mulle fistausta puolisoni knssa, pysyy kuulema paikat kunnossa vaihdevosien aikaan...
No, kyllä antaisin fistata ja vaikeroisin tuskasta ...mutta ei oo sitä miestä joka venyttäisi sitä pillua!!
Meeppä sitten ehdottaa jollekkin ventovieraalle, että voitko repiä mun pillua niin mä nielen ja imen sun kyrpää
Mulle voit ehdottaa. Missä tavataan?
Tein feikin sähköpostin, laita mulle viestiä
j.agobson(att merkki) o u t l o o k. c o m
Hönö
Fistaus on ollut itselleni haaveena jo todella kauan. Jos sitä on vaikea ehdottaa ottavana naisena, kuvittele vaan kuinka vaikeaa se olisi miehelle (minulle) ehdottaa naiselle, että haluaisin fistata häntä.
Jos oikeasti haluaisit (n51) että sinua fistattaisiin, niin voisin hyvinkin olla kiinnostunut. Vastaa, jos kiinnostus on molemminpuolista.
🤛
Mistä tavoitan sut?
avaruus.1 at protonmail.com
Ilmoita tänne, jos kirjoitat postia
T. avaruus
Laitan sulle postia 😘
OK. Kiitos. Mä tarkkailen postilaatikkooni.
Laitoitko postia?
🤛
Telegram: @bigduck31
Telegram: @bigduck31
Mitä mielessä? Kerro vähän itsestäsi?
🤛
Keskisuomesta löytyisi kokenut reilu 50:nen 180/90 kiva, luotettava fistaajamies. Halukkaat, kokeilunhaluiset neidot, Rouvat, ottakaa yhteyttä: salaisesti72(at)outlook.com
😘
..hmmm mielenkiintoista voisin kyllä kokeilla
Laitan sulle kohta tiedon miten tavoitat mut
Kyllä löysäpimpan kanssa ei taida onnea olla jos vibralla joutuu värisyttämään tunti tolkulla? Varoituksena nuorille naisille. Ei pidä viedä tuntoa eikä nyrkeillä venyttää pimppaa!
Nysä pili siinä piipittää
Asiaa se on. Ei löysässä isokaan tunnu ja pian ei vipraattorikkaan auta.
Kyllä sellainen oli rakastajatar. Itsellä iso kalu ja taitava kieli, mutta ei auttanut. Vibraattoria kymmeniä minuutteja. Väsyttävää! Normi naista hoidettaessa muutama minuutti orkkuun. Vibra ja löysä pillu huono yhistelmä!
Satakunnassa olisi myös asiasta kiinnostunut 60v+172 80 0k kok ja näk.kiltti mies.
Isoa pillua on upea panna paksulla isolla kyrvällä.ei lähde spermat turhan aikaisin.
Se on kuin kumisaappaaseen vetelisi.
Kyllä naisen pillu löystyy jos sinne tungetaan nyrkkiå, isoa dildoa tai muuta. Vibraan tottunut tavara ei kiihotu enää kielestä.
Ne ei osaa käyttää lantionpohjan lihaksia tai ne on huonossa kunnossa.
Treenaamalla saa ne kuntoon ja puristamaan kunnolla, siitä seon kiinni.
Harjotus tekee mestarin. Löysä on ihana!
🤛
Viimesimmällä exällä, ikää yli 50, oli kanssa aika väljä, vaikka itsellä myös kohtuullisen kokoinen. Hän sanoi, että teininä ei saanut kunnolla edes sormea sisään, mutta paikat olivat revenneet muistaakseni ensimmäisen lapsen kanssa. Vastaavasti hän oli ihan mahdoton orgasmikone ja puolinymfo :) Parhaimmilaan sai 30-40 orgasmia yhden seksituokion aikana. Hän sai tietenkin panemalla, etenkin nuolemalla, sormettamalla, tissejä imemällä ja joskus pelkästään koskemalla pikkareihin tai käsivartta silittelemällä. Hieman taisi olla "johdotus" sekaisin :) Lisäksi nämä orkut olivat usein todella voimakkaita ja aika kovaa ääntä lähti. Plussana vielä roiskiminen, joka alkoi jonkun aikaa seurustelun alkamisen jälkeen. Ei kuulemma koskaan aiemmin ollut näin tapahtunut, Tuohon aikaan sitä ajatteli osaavansa hommat, mutta korkealta tippuminen sattui, kun uuden puolison kanssa tuollaisesta ei ole merkkiäkään :D Hän tosin sanoi suhteen alussa, että saa toisen tekemänä orkkuja todella harvoin, omilla sormilla kyllä onnistuu helposti,
Kyllä ennemmin nain tiukkaa pillua joka saa orkunkin ilman moottoroituja sauvoja.
Vehje löystyy jos sinne tungetaan isoja esineitä. Yrittäkää nyt ymmärtää.
Vaimo alkoi joogaamaan ja pillusta tuli tiukempi. Toinen hyvä keino on työntää perseeseen anaalitappi. Toimii todella hyvin ja pillu on tiukka mitä isompi tappi perseessä. Mukava myös ottaa joskus lopussa pois ja panna loppukiri kakkoseen.
Rupee persekin löystyyn ja valskaamaan. Samanlaillahan pillukin löystyy.
Ei pidä paikkaansa.
Löysä kiinnostaa.
M
On se ikävää jos naisen pitää käyttää hieromasauvaa aina vaan, että laukeaa. Ei jaksa tuollaisia löysäpilluja.
Kiihottavaa jos nainen masturboi samaan aikaa kun sillä on kalu pillussa. Kalulla ratsastava ja samalla masturboiva nainen on seksikäs näky
Se ei kuule montaa kertaa kiihota jos sinun pitää panna kaksi tuntia ja samalla vibraattori surisee jotta nainen laukeaa. Löysä on löysä.
Ei ole väljän voittanutta
Sinne olisi voinut laittaa 2 isoa yhtaikaa, niin yleensä se riittää.
Sinne on varmaan laitettukin ja ehkä myös 2 nyrkkiä niin siksi venynyt.
Onko naista, joka haluais jutella aiheesta asiallisesti, asiallisen kiinnostuneen miehen kanssa?
Km
Pervo kukaan sinun kanssa juttele jos on löysä
Kokeilunhaluisia Neitoja/Rouvia? 😘