Naisella oli löysä

Anonyymi-ap

Hän ei saanut nuolemalla eikä naimalla orgasmia. Itsellä on kuitenkin suhteellisen iso eikä ennen ole tuollaista vastaan kävellyt. Pillu oli kyllä aika löysän puoleinen. Ainoa tapa oli, että hän painoi klittaa vibraattorilla voimakkaasti. Sitäkin sai tehdä väsymiseen asti. Ei ollut oikein mukavaa sekstailla. Antoi kyllä hyvää suuseksiä ja nieli halutessaan kaiken. Ei ollut saanut orgasmia muidenkaan kanssa.

31

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No jos Nainen sanoo että työnnä väkisin jos ei mahdu...ei sekään mitenkään kivaa.

• Anonyymi00003

Niinpä... hitaasti ja varovasti neitsyt...

• Anonyymi00005

Oli synnyttänyt nainen.

• Anonyymi00006

Jotkut vaan on tosi tiukkoja.

• Anonyymi00007

Kyllä tavara voi löystyä fistaamalla tai muulla isolla lelulla. Kireäksi se ei enää muutu. Samoin jos on vibraattorilla painellut klitoriksen tunnon pois niin ei kieli eikä sormet tunnu missään. Kuin ex-vaimoni.

• Anonyymi00008

Ei se nyt fistaamallakaan veny.

• Anonyymi00009

Kyllä se vaan venyy. Jo nyrkin meno sisään kertoo värkin olevan loppuun ajettu.

• Anonyymi00010

Hölmö...sieltähän tulee lapsi...ihan pantava se on sen jälkeen...ihan kiva puristus 22/6 kyrvälle.

• Anonyymi00011

Oon 51v nainen ja lääkäri sanoi mulle että suosittelee mulle fistausta puolisoni knssa, pysyy kuulema paikat kunnossa vaihdevosien aikaan...
      No, kyllä antaisin fistata ja vaikeroisin tuskasta ...mutta ei oo sitä miestä joka venyttäisi sitä pillua!!
      Meeppä sitten ehdottaa jollekkin ventovieraalle, että voitko repiä mun pillua niin mä nielen ja imen sun kyrpää

• Anonyymi00012

Mulle voit ehdottaa. Missä tavataan?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mulle voit ehdottaa. Missä tavataan?

Tein feikin sähköpostin, laita mulle viestiä
        j.agobson(att merkki) o u t l o o k. c o m

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tein feikin sähköpostin, laita mulle viestiä
        j.agobson(att merkki) o u t l o o k. c o m

Hönö

• Anonyymi00020

Fistaus on ollut itselleni haaveena jo todella kauan. Jos sitä on vaikea ehdottaa ottavana naisena, kuvittele vaan kuinka vaikeaa se olisi miehelle (minulle) ehdottaa naiselle, että haluaisin fistata häntä.
        Jos oikeasti haluaisit (n51) että sinua fistattaisiin, niin voisin hyvinkin olla kiinnostunut. Vastaa, jos kiinnostus on molemminpuolista.
        🤛

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Fistaus on ollut itselleni haaveena jo todella kauan. Jos sitä on vaikea ehdottaa ottavana naisena, kuvittele vaan kuinka vaikeaa se olisi miehelle (minulle) ehdottaa naiselle, että haluaisin fistata häntä.
        Jos oikeasti haluaisit (n51) että sinua fistattaisiin, niin voisin hyvinkin olla kiinnostunut. Vastaa, jos kiinnostus on molemminpuolista.
        🤛

Mistä tavoitan sut?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mistä tavoitan sut?

avaruus.1 at protonmail.com

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

avaruus.1 at protonmail.com

Ilmoita tänne, jos kirjoitat postia
        T. avaruus

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ilmoita tänne, jos kirjoitat postia
        T. avaruus

Laitan sulle postia 😘

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Laitan sulle postia 😘

OK. Kiitos. Mä tarkkailen postilaatikkooni.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

OK. Kiitos. Mä tarkkailen postilaatikkooni.

Laitoitko postia?
        🤛

• Anonyymi00013

..hmmm mielenkiintoista voisin kyllä kokeilla
      Laitan sulle kohta tiedon miten tavoitat mut

• Anonyymi00015

Kyllä löysäpimpan kanssa ei taida onnea olla jos vibralla joutuu värisyttämään tunti tolkulla? Varoituksena nuorille naisille. Ei pidä viedä tuntoa eikä nyrkeillä venyttää pimppaa!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kyllä löysäpimpan kanssa ei taida onnea olla jos vibralla joutuu värisyttämään tunti tolkulla? Varoituksena nuorille naisille. Ei pidä viedä tuntoa eikä nyrkeillä venyttää pimppaa!

Nysä pili siinä piipittää

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Nysä pili siinä piipittää

Asiaa se on. Ei löysässä isokaan tunnu ja pian ei vipraattorikkaan auta.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Asiaa se on. Ei löysässä isokaan tunnu ja pian ei vipraattorikkaan auta.

Kyllä sellainen oli rakastajatar. Itsellä iso kalu ja taitava kieli, mutta ei auttanut. Vibraattoria kymmeniä minuutteja. Väsyttävää! Normi naista hoidettaessa muutama minuutti orkkuun. Vibra ja löysä pillu huono yhistelmä!

• Anonyymi00027

Isoa pillua on upea panna paksulla isolla kyrvällä.ei lähde spermat turhan aikaisin.

• Anonyymi00028

Se on kuin kumisaappaaseen vetelisi.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Se on kuin kumisaappaaseen vetelisi.

Kyllä naisen pillu löystyy jos sinne tungetaan nyrkkiå, isoa dildoa tai muuta. Vibraan tottunut tavara ei kiihotu enää kielestä.

• Anonyymi00030

Ne ei osaa käyttää lantionpohjan lihaksia tai ne on huonossa kunnossa.

Treenaamalla saa ne kuntoon ja puristamaan kunnolla, siitä seon kiinni.

• Anonyymi00031

Harjotus tekee mestarin. Löysä on ihana!
        🤛

• Anonyymi00032

Viimesimmällä exällä, ikää yli 50, oli kanssa aika väljä, vaikka itsellä myös kohtuullisen kokoinen. Hän sanoi, että teininä ei saanut kunnolla edes sormea sisään, mutta paikat olivat revenneet muistaakseni ensimmäisen lapsen kanssa. Vastaavasti hän oli ihan mahdoton orgasmikone ja puolinymfo :) Parhaimmilaan sai 30-40 orgasmia yhden seksituokion aikana. Hän sai tietenkin panemalla, etenkin nuolemalla, sormettamalla, tissejä imemällä ja joskus pelkästään koskemalla pikkareihin tai käsivartta silittelemällä. Hieman taisi olla "johdotus" sekaisin :) Lisäksi nämä orkut olivat usein todella voimakkaita ja aika kovaa ääntä lähti. Plussana vielä roiskiminen, joka alkoi jonkun aikaa seurustelun alkamisen jälkeen. Ei kuulemma koskaan aiemmin ollut näin tapahtunut, Tuohon aikaan sitä ajatteli osaavansa hommat, mutta korkealta tippuminen sattui, kun uuden puolison kanssa tuollaisesta ei ole merkkiäkään :D Hän tosin sanoi suhteen alussa, että saa toisen tekemänä orkkuja todella harvoin, omilla sormilla kyllä onnistuu helposti,

• Anonyymi00034

Kyllä ennemmin nain tiukkaa pillua joka saa orkunkin ilman moottoroituja sauvoja.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe