🤧🤕😷 Kauhea olo. En saanut nukuttua kun on niin hankala yskä 🧻miehelle, joka ei välitä voinnistanï. Naiselta.
Kiitos kysymästä!
11
96
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olisit käyttänyt maskia!!
- Anonyymi00003
Maski on ollut naamalla 90%:sti. Etenkin apteekissa. Kädet pesty kotiin tullessa ja käsidesit laitettu myös.
- Anonyymi00002
Tuliko ryypättyä ankarasti?
- Anonyymi00004
En käytä alkoholia ollenkaan. Sitäpaitsi mitä tekemistä sillä on yskän kanssa joi tai ei.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
En käytä alkoholia ollenkaan. Sitäpaitsi mitä tekemistä sillä on yskän kanssa joi tai ei.
Ex appiukko joi yskänlääkettä, kun siinä oli alkoholia ja taisi olla opioidijohdannaisiakin.
- Anonyymi00009UUSI
Oletko itse palstaäijän avausten kautta pillittävä huomionkipeä ”koomikko” kova ottamaan kun se on ensimmäinen asia mitä tulee mieleen sutkauttaa ”emojille”? T naiselta voimia ny
- Anonyymi00012UUSI
Et sinä saa sitä paikkaa näillä kommeteillas.
- Anonyymi00005
P.S. tuo vessapaperirulla kuvastaa sitä, että mulla on nenäliinana pehmeä talouspaperi. Siitä riittää niistettävää. -ap
- Anonyymi00006
Lunssa on ikävä kokea helteellä.
Pikaista paranemista 🤗 ☀️- Anonyymi00007
Kiitos. Eiköhän tämä piķkuhiljaa häviä. Täällä kaupungissa on lääkäritkin lähellä.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kiitos. Eiköhän tämä piķkuhiljaa häviä. Täällä kaupungissa on lääkäritkin lähellä.
No onpa teil modernia sitten naisia esittävä aloittaja. Meillekin tuli vesiklosetit tänne maalle joskus viis vuotta sit. TT
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2332000- 841218
- 891034
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1131032J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 120809
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa94773- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante123700- 23691