Sellaista en jaksa, koska sinulla ei todellakaan ole mitään syytä.
Ethän ole mustasukkainen
18
282
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuka kenestä
- Anonyymi00004
En vastaile,jos ei oo tunnisteita!!
- Anonyymi00006
nuccittiin poikain kanssa ajan ratoks
- Anonyymi00007
Ei se tunne tiedä noista järjen sanoista mitään. Se tuntee vaan kivun siitä, että joku toinen on "paikallasi".
- Anonyymi00008
Ei mulla oo sukkia.
- Anonyymi00009
En mutta en tykkää sun pelle toiminnasta et ole yhtään aikuinen
- Anonyymi00010
Tykkään käyttää valkoisia tennissukkia.
m-n- Anonyymi00012
No hyi v*ttu!
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
No hyi v*ttu!
🤣🤣🤣🤣 -sivusta
- Anonyymi00014
Ja sandaaleja, erittäin lyhyiden shortsien kanssa.
- Anonyymi00011
Vähän oon koska tunteet! ❤️🥺
- Anonyymi00015
Olen jonkin verran. En voi sille mitään. 😔
- Anonyymi00016
minä en tunne mustasukkaisuutta kun erästä hyvinkin tuttua miestä kohtaan koska niinkun olen miljoona kertaa maininnut koen miehet yleisesti kavereina joiden kanssa voi nauraa mielipuolisesti kaikesta pskasta ja muutenkin koska en osaa olla neiti joka säästelee sanojaan niin naiset eivät minua tunnetusti ymmärrä taikka kestä pitävät minua poikkeuksellisen typeränä ja huonosti käyttäytyvänä apinana. ei se ihan noinkaan ole. jos olen jossakin ollut joskus pitämässä lystiä yleensä päädyn avautumaan kaikennäköistä pskaa pelkkien miesten seurassa silloin koen oloni hyväksytyksi. ei siinä ole mitään sek suaalista ihan vaan jonkin sortin sisarellista ymmärrystä. siksi entisen mieheni ei koskaan tarvinnut olla minusta mustasukkainen koska tiesi faktana etten muiden k ulleja lutkuta koskaan. nykyään sinkkunakin jos näen miehiä en ensimmäisenä ajattele mitään sen enempää näen heidät enimmäkseen aina kaverillisesti ja jos sitten siitä pystyisi jotain kehkeytyä niin kiva. yötä
- Anonyymi00017
Mut ne sopii niin monien vaatteiden kanssa.
- Anonyymi00018
Ei, mua vaivaa vaan se, jos nait jotain pummeja, jos sulla on joku mies ja nään, että te ootte selvä pari, niin toivotan tietysti onnea ja en tiedä, ehkä vähän ihmettelen, ehkä joitain naisia pelottaa, että menettää rakastamansa ja että elämästä tulee tyhjää, niin ehkä niillä pitää sen takia olla jossain joku, onko se joku todellinen best man juttu, että on joku ottamassa jotenkin koppia kaiken varalta.
- Anonyymi00019
...siis se ois järkeenkäypää, mikään ei sais olla sen onnen esteenä. Ei musta niinku ihmisenä tunnu, että tarvisin rakastamaltani ihmiseltä seksiä, vaan että haluaisin olla mieliksi.
- Anonyymi00020
Luotan Sinuun. en ole mustasukkainen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412