Ethän ole mustasukkainen

Anonyymi-ap

Sellaista en jaksa, koska sinulla ei todellakaan ole mitään syytä.

18

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuka kenestä

• Anonyymi00004

En vastaile,jos ei oo tunnisteita!!

• Anonyymi00006

nuccittiin poikain kanssa ajan ratoks

• Anonyymi00007

Ei se tunne tiedä noista järjen sanoista mitään. Se tuntee vaan kivun siitä, että joku toinen on "paikallasi".

• Anonyymi00008

Ei mulla oo sukkia.

• Anonyymi00009

En mutta en tykkää sun pelle toiminnasta et ole yhtään aikuinen

• Anonyymi00010

Tykkään käyttää valkoisia tennissukkia.
      m-n

• Anonyymi00012

No hyi v*ttu!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No hyi v*ttu!

🤣🤣🤣🤣 -sivusta

• Anonyymi00014

Ja sandaaleja, erittäin lyhyiden shortsien kanssa.

• Anonyymi00011

Vähän oon koska tunteet! ❤️🥺

• Anonyymi00015

Olen jonkin verran. En voi sille mitään. 😔

• Anonyymi00016

minä en tunne mustasukkaisuutta kun erästä hyvinkin tuttua miestä kohtaan koska niinkun olen miljoona kertaa maininnut koen miehet yleisesti kavereina joiden kanssa voi nauraa mielipuolisesti kaikesta pskasta ja muutenkin koska en osaa olla neiti joka säästelee sanojaan niin naiset eivät minua tunnetusti ymmärrä taikka kestä pitävät minua poikkeuksellisen typeränä ja huonosti käyttäytyvänä apinana. ei se ihan noinkaan ole. jos olen jossakin ollut joskus pitämässä lystiä yleensä päädyn avautumaan kaikennäköistä pskaa pelkkien miesten seurassa silloin koen oloni hyväksytyksi. ei siinä ole mitään sek suaalista ihan vaan jonkin sortin sisarellista ymmärrystä. siksi entisen mieheni ei koskaan tarvinnut olla minusta mustasukkainen koska tiesi faktana etten muiden k ulleja lutkuta koskaan. nykyään sinkkunakin jos näen miehiä en ensimmäisenä ajattele mitään sen enempää näen heidät enimmäkseen aina kaverillisesti ja jos sitten siitä pystyisi jotain kehkeytyä niin kiva. yötä

• Anonyymi00017

Mut ne sopii niin monien vaatteiden kanssa.

• Anonyymi00018

Ei, mua vaivaa vaan se, jos nait jotain pummeja, jos sulla on joku mies ja nään, että te ootte selvä pari, niin toivotan tietysti onnea ja en tiedä, ehkä vähän ihmettelen, ehkä joitain naisia pelottaa, että menettää rakastamansa ja että elämästä tulee tyhjää, niin ehkä niillä pitää sen takia olla jossain joku, onko se joku todellinen best man juttu, että on joku ottamassa jotenkin koppia kaiken varalta.

• Anonyymi00019

...siis se ois järkeenkäypää, mikään ei sais olla sen onnen esteenä. Ei musta niinku ihmisenä tunnu, että tarvisin rakastamaltani ihmiseltä seksiä, vaan että haluaisin olla mieliksi.

• Anonyymi00020

Luotan Sinuun. en ole mustasukkainen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe