Ja luottamukseni ihmisiin. "Miehelle"
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Kiitos, tunne on molemminpuolinen :)
- Anonyymi00002
Exä pilasi, mutta kaivattuni voisi nostaa ne taas normaalille tasolle.
- Anonyymi00003
joo sama
- Anonyymi00004
haamuna kuleksin
- Anonyymi00005
Hän ei pilannut. Mun itsetunto on ihan yhtä hyvä kuin aina ennenkin ja ihmisiinkin luotan. Hänen ei tarvitse kokea syyllisyyttä minusta. Itse voisin ehkä yrittää jatkossa varjella sydäntäni paremmin, mutta pahoin pelkään, etten ole siinä suhteessa yhtään viisastunut. 😄❤️
- Anonyymi00006
Ja tämä siis sivusta, naiselta miehelle.
- Anonyymi00007
Joksikin aikaa kyllä, mutta pääsin takaisin itseeni. Ei änkyrät kriitikot pääse enää pään sisään hevillä...kään.
- Anonyymi00008
Tuskinpa nyt vaan.
- Anonyymi00009
Minusta et saa alipia sinun seksihurjasteluille, koitahan ottaa vastuuta (ei oikeasti kiinosta mitä otat joten älä turhaan loukkaannu).
- Anonyymi00018
Wau mikä käänne aapeeäijä
- Anonyymi00010
Ehkäpä sinä ansaitsit sen.
- Anonyymi00019
Oot vissiin aika jännäjonne nro uno guben aloituksiin vastaaja
- Anonyymi00011
Ei vaan sinä itse et muuta tehnyt kun pelleilit niin anna olla jo et sä tuolle sun sairaudelle voi mitään
- Anonyymi00012
Miten? Ainoa mitä olen tehnyt on rakastanut ja varjoillut.
Ja töksäytän sellaista miestä nenään,joka sua ilkeästi ja kaltoin kohtelee ;) - Anonyymi00013
Ole hyvä, parhain pannukakku.
https://m.youtube.com/watch?v=yGYOs8mo-w4&pp=0gcJCWoCo7VqN5tD- Anonyymi00016
Kenelle tämä? Miehelle vai naiselle?
- Anonyymi00014
Aloitus taitaa olla terapeuttimiehen fantasia. Sori nyt vaan mutta piinaava möhömahainen terapeutti ei riitä pilaamaan itsetuntoani. En anna paljoa painoarvoa kaltaisellesi miehelle. Ja tiedän kyllä että suurin osa miehistä on parempia, olet miesten pohjasakkaa. Siksi luottamuskin on tallessa. Sekään ei ole mikään yllätys minulle että terapeuttina voi työskennellä kaikenlaisia hulluja, joten se ei hajota turvallisuudentunnettani. mieleni ei toimi sillä tavoin. :))
- Anonyymi00015
Yleensä näihin voi vastata että sieltä peilistä löytyy vähintään samat sanat.
- Anonyymi00017
Ei minulta. Ei mennyt kumpikaan.
- Anonyymi00020
Aloitus ei minulta.
Mitä jos psykiatrian ”ammattilaiset” vihdoin tajuaisitte totuuden? Ei ole insestiä, ei luottamuksen pilannutta vanhaa ukkoa, ei prostituutiota. Itsetunto romuttuu pienemmästäkin kuten mm. siitä, että minua pidetään ammattilaisten toimesta, oikein virallisesti jonain lorttona. Ja minulla on kyky luottaa ihmisiin, mutta psykiatrian alan ammattilaisiin en oikein pysty luottamaan ja ahdistun tapaamisilla koska minulla on huonoja kokemuksia psykiatrialta (mukaan lukien juuri ne insestiepäilykset ja huorittelut selän takana psykiatrin toimesta, jotka oli naamioitu joksikin huoleksi. Tarkoitus oli häpäistä minut ja siinä onnistuttiin. Minua ei voisi pahemmin loukata). Eli mitäpä jos ammattilaiset miettisivät ihan maalaisjärjellä minkä takia olen niin kauhuissani kun tulen vastaanotolle, etenkin kun siellä on viime aikoinakin korotettu ääntä, syyllistetty yms. - Anonyymi00021
Ei Multa 😂
Välillä kaadun, mutta nousen... aina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta833505Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4001294Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty38974Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72863Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä197806Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s281743Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto22720Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33641Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen20617Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan33586