...kaipauksen palaamaan, kyyneleet silmiini ja halun tulla lähellesi. Haluaisin kokea edes kerran huulesi vasten huuliani ja käsivartesi ympärilläni. En voi tälle ajatukselle mitään, rakastan sinua niin paljon. Tahdon nähdä ja en tahdo, koska tunteet niin voimakkaat. Harmittaa jo, kun kieltäydyin... mutta tiedän, että en pystyisi vain yhteen kertaan.
n-->m
Sait viestilläsi
24
418
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei sen tarvitsisi jäädä yhteen kertaan. Ei todellakaan! Kertoja tulisi niin usein kuin haluat ja silloin kun haluat.
- Anonyymi00005
Jatkan vielä.
En halunnut sinulle pahaa oloa sillä. Anteeksi. Voinko enää mitenkään voittaa luottamustasi? Minusta tuntuu, etten halua elää enää päivääkään ilman sinua. Liian monta jo mennyt.
- Anonyymi00002
Se suudelmahan olisi mukava bakteerien vaihto operaatio. Sekoittuisi bakteerit toistemme kehoon, ja eläisimme toisissamme aina sen suudelman jälkeen. Lisäksi jäisi toisen maku huulille siksi aikaa että sen muistaisi myös aina.
- Anonyymi00020
En tiedä antaisiko hän suudelman, mutta jos sen tietäisin, niin haluaisin heti tavata.
- Anonyymi00003
Ajattelinkin että pieni yllätys viestissä voisi olla sinun mieleesi. Haluaisin niin paljon jatkaa siitä mihin viimeksi jäätiin. Sun seurassa on aina hyvä olla. Muistat varmaan kun nojasit minuun ja laitoit pääsi olkapäälleni? Niitä hetkiä haluan sun kanssa lisää. Pidellä sua käsissäni turvassa ja hemmotella. Haluan sun täydellisiä huulia M-kaunottareni. Haluan antaa sulle unelmien yön. Sen ei tarvitse jäädä yhteen kertaan.
Olisin onnellisin T-mies jos laitat viestiä.- Anonyymi00007
Ei ole T miehelle.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei ole T miehelle.
Kenelle?
- Anonyymi00009
Mitä m naista kaipaat? ❤️
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mitä m naista kaipaat? ❤️
Yhtä Maijaa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Yhtä Maijaa.
Maija maitoparta ja Laaban tähtitorninmäeltä.
- Anonyymi00004
Eihän yksi kerta riitä mihinkään.
- Anonyymi00006
Kolmas kerta toden sanoo?
- Anonyymi00021
Hänen kanssaan vain kerran kahdestaan.
- Anonyymi00010
Samoin tunnen, rakkauteni sinua kohtaan ei ole koskaan kadonnutkaan olen vai yrittänyt unohtaa sinut nainen ,siinä onnistumatta.
- Anonyymi00011
Miksi pitäisi unohtaa
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksi pitäisi unohtaa
Koska se sattuu, silti tykkään että olet läsnä enemmänkin voisit olla.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Koska se sattuu, silti tykkään että olet läsnä enemmänkin voisit olla.
Missä olen läsnä?
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Missä olen läsnä?
Unissani kosteissa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Unissani kosteissa.
Eikö olisi mukavampi todellisuudessa?
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Eikö olisi mukavampi todellisuudessa?
No nyt kun mainitsit, niin saattaisihan se olla, saattaisipa hyvinkin! Niin! Aivan niin! Kyllä! Missä tapaamme? Milloin???!!! Kerro!!!!!!
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
No nyt kun mainitsit, niin saattaisihan se olla, saattaisipa hyvinkin! Niin! Aivan niin! Kyllä! Missä tapaamme? Milloin???!!! Kerro!!!!!!
Valitse paikka, missä tavataan ja kerro se minulle. En halua, kuin lähellesi! Ei ravintolaa, kahvila tai muuta. Vain me kaksi!
- Anonyymi00015
pistän su hakemaan keppiä
- Anonyymi00016
🤭
- Anonyymi00019
Osaan paljon muutakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431444
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402