Käykö kaivattusi

Anonyymi-ap

edes töissä??

29

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      En tiedä,eikä kiinnosta!!

    • Anonyymi00002

      Valehteli että käy…

      • Anonyymi00003

        :(


      • Anonyymi00024

        Siis sinun nk kaivattusiko🥱, josta gallupäijä aina jaakailee vai jonkun muun pakkomielteen tyyppinen henkilö josta keksit myös aivan jonnin joutavaa
        juttua lennossa? Sivusta


    • Anonyymi00004

      Kyllä sinä sen tiedät!

    • Anonyymi00005

      aina saikulla 😝🤣

    • Anonyymi00006

      Miks kyselet? Kyllähän sinä itse tiedät käytkö töissä vai et?

    • Anonyymi00007

      Toimii ns. valvojana :D

    • Anonyymi00008

      Taitaa olla useampikin työpaikka 🤔

      • Anonyymi00010

        Varmaankin myy, opettaa ja valmentaa, ehkä myös jonku verran keikkailee. Hän taitaa olla aika kiireinen 🤔


    • Anonyymi00011

      Verotiedot tsekattu. 😂😂😂😂😂m

    • Anonyymi00012

      Käy. Juuri siksi hän ei olekaan luonani. Täältä kun ei löytynyt hänelle töitä.

      • Anonyymi00013

        Just joo 🥹


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Just joo 🥹

        Juurikin näin se meni. Ei sitä nyt loputtomiin voi vain etsiä duunia. Puoli vuotta etsi, ei löytynyt.


    • Anonyymi00014

      On kermapylly, ei tarvis käydä töissä mutta näkee siellä jännämiehiä ja jalkoväli tykkää.😂

    • Anonyymi00017

      hän käy minä en välillä tuntuu että en ikinä edes jaksaisi. en tajua miten olen joka ikinen ilta näin rikki.

    • Anonyymi00018

      Tyhjentää alusastioita huvikseen.

    • Anonyymi00019

      Edes töissä? Oudot parinvalintakriteerit sinulla. Tykkäät varmaan marketissa käydä jotta voit valita tuotteita spesiifisti mitä haluat. Otan osaa, et ole kohdannut oikeaa rakkautta vielä elämässäsi. Jos olisit tuollainen kysymys olisi aika absurdi.

    • Anonyymi00020

      Kuulostaa aika töykeältä tai epäasialliselta.
      Tulee mieleen vähättely tai piikittely.
      Sävy voi olla myös alaspäin katsova: vihjataan, että toisen tekeminen ei ole “oikeaa työtä” tai että hän ei ole “hyödyllinen”.

      Tai vertailu tai statusajattelu.
      Joissain keskusteluissa työ nähdään arvona sinänsä, ja kysymys voi olla tapa sijoittaa toinen “sosiaaliseen lokeroon”.

      Nykyään työ ei ole enää pelkkä “on/off”-asia:
      Voi olla osa-aika työ, freelancer-työtä, yrittäjyyttä, keikkatöitä, opiskelun ohella työskentelyä tai tauko työelämästä.

      Ihmettelen näitä kirjoituksia, eikö ihmisillä ole nykyään enää aivoja.

      • Anonyymi00025

        moden aloitus


      • Anonyymi00027

        Suomi24:lla on alusta asti kirjoitelleet ne jotka on kateellisia, katkeria ja pahansuopia ihmisiä koska anonyymipalsta.

        Siis niitä joilla ei oo päänupissa ihan kaikki kohillaan saattaa olla mielenterveyshäikkää yms. mutta näistä viestialoituksista näkee aika paljon heti ihmisen luonteesta ja psyykestä vaikka eivät itse sitä varmaan ees tajua. Kuvittelevat varmaan myös että tää on ihan oikeesti myös ns. anonyymiä tänne kirjoittelu.

        No ei oo koska kyllä sen kirjoittajan pystyy selvittämään. Osa on vielä keskenkasvuisia murkkuikäisiä tai sitten niitä aikuisia mut vähemmän välkkyjä tapauksia jotka aikuisia iältään mutta psyykkisesti lapsen tasolla.

        Emme sitten ihmettele viestittelyn tasoa.


    • Anonyymi00021

      Sun pitää vaan lopettaa tuhlaaminen ja elää säästeliäämmin luontoa säästäen. Eikä olla liian materialisti.

    • Anonyymi00022

      olin pska kasa jonka halusi häätää himastaan vuosia

    • Anonyymi00023

      Mikä ihmisten dissaamisen tarve on aloittajalla? Tällä hetkellä on suuri joukko ihmisiä, jotka haluaisivat käydä töissä, mutta töitä ei vaan löydy, vaikka on koulutusta ja työkokemusta. Yhä useampi ihminen muuttaa pois Suomesta työnperässä muualle.

    • Anonyymi00026

      En tiedä mistä hänen arkensa koostuu.

    • Anonyymi00028

      Halua ja intoa olisi muillekin jakaa, mutta pakko keskittyä omaan terveyteen.

    • Anonyymi00029

      Köyhien hommaa sellainen

    • Anonyymi00030

      Ei käy. Hänellä on paha selkävamma ja hän on työkyvyttömyyseläkkeellä🩷🌛

    • Anonyymi00031

      itte olen saikulla atm tulevasta en tiedä. en ole työkyvyttömyyseläkkeellä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe