Että kaivattusi olisi vapaa sinulle?
Kuinka paljon toivot
23
321
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hänhän on vapaa, mutta ei se tätä tilannetta muuta.
- Anonyymi00002
190% ❤️. K
- Anonyymi00003
Nolla prosenttia! Varattu on parempi
- Anonyymi00004
Kuka on mun kaivattu?
- Anonyymi00005
Molemmat ovat varattuja, mutta hän on epämääräisemmin. En ihan ymmärrä tai tiedä, mitä polysuhde hänen kohdallaan tarkoittaa. En silti toivo, että hän olisi sinkku, kun en itsekään ole.
Nainen - Anonyymi00006
Yks hailee. Naiset ei minua huoli vaikka olisin viimeinen mies maailmassa.
- Anonyymi00017UUSI
Sama juttu. Ruma naama mulla.
- Anonyymi00008
100 prossaa tietysti toivon että olisi
- Anonyymi00009
En koe olevani asemassa, jossa saisin toivoa mitään.
- Anonyymi00020UUSI
Kyllä se noin on ihan jokaisen kohdalla, koska yksikään mies ei ole kiinnostanut minua enää 20 vuoteen!
- Anonyymi00010
Enemmän kuin mitään muuta.
- Anonyymi00011
En mä jaksa parisuhteita kumminkaan. On onnellisempi nykyisen kanssa.
- Anonyymi00012
Olisihan se "vaihtelua".
Nyt mä pidän turpani kiinni, koska voin vtutuspäissäni olla turhan ilkeä. Tarvitsisin raivolukon tänne parin kolmen kuukauden välein. - Anonyymi00013
Vapautta ei vaihdeta mihin tai kehen tahansa 🏌🏻♂️
- Anonyymi00014
ei minua kukaan halua percereijän kun näkee niin viimeistään juoksee pakoon
- Anonyymi00015
Eiköhän siellä joku muukin myyjä oo.
- Anonyymi00019UUSI
Minulla ei ole kaivattua, koska en halua tutustua uusiin ihmisiin ja heidän tapoihinsa! Rasittaa jo pelkkä ajatuskin, että pitäisi ruveta minulle täysin vieraan ihmisen tapoihin ja tottumuksiin!
- Anonyymi00021UUSI
tottumuksiin tutustumaan
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
tottumuksiin tutustumaan
Tällainen tapa ajatella on erityispiirteisillä yleistä! Ja totta on, että päätin jo silloin kun erosin, etten halua uutta miestä elämääni enää koskaan! Enkö ole kokenut tarvetta löytää uutta ystävääkään!
- Anonyymi00023UUSI
Ihan pikkiriikkisen uskallan olettaa hänen ehkä mahdollisesti olevan minulle
- Anonyymi00024UUSI
En yhtään. Kunpa palaisi sinne mistä lähti.
- Anonyymi00025UUSI
Tilanne huomioon ottaen sellaista voi nyt edes toivoa.
- Anonyymi00026UUSI
Oli tai ei! Hänet kyllä otan omakseni... on tällä hetkellä prioriteetti yksi johon tulevaisuuteni nojaan. Muita en halua enkä tarvitse!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221133
- 117995
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97832- 87758
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa222610- 49559
- 40559
- 25525