Heipparallaa, tässä parina kesänä olen punkaharjulla viettänyt lomaani ja näinä kertoina olen törmännyt mieheen jonka kanssa olen juttusillekin päätynyt ohimennen.. haluaisin kovasti tietää hänestä ja onko mahdollisuuksia tehdä lähempää tuttavuutta häneen(jos on varattu niin annan hänen olla rauhassa,jos ei niin ,kenties tämmöisessä lomaromanssin merkeissä.. hän on pitkä, komea, todella komea, tatuointeja(kämmenselässä numero?) N.40v.. lävistys.. haluaisin kovasti tutustua lähemmin, mutta jos on varattu niin en puutu!
Kiitos tiedoista,jos joku osaisi kertoa, tutustuako lähemmin vai ei!
Haluaisin löytää miehen PUNKAHARJU
10
478
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Se pittää ottaa miehen hihasta kiinni ja kysästä, ei tiällä kukkaa tiijä mittää totta
- Anonyymi00002
Nyt on kyllä epätoivoiset setit tulilla 😂🤣
- Anonyymi00003
Hampaita jäljellä? Jos ei, niin sitten on varattu, poikaystävä löytyy.
- Anonyymi00004
Kene.
Ei se ole varattu, mutta en haluaisi seurustella tai olla missään tekemisissä Kenen kanssa. - Anonyymi00006
Mä haluisin myös löytää kyseisen henkilön
- Anonyymi00007
Helpostihan sen löydät, jos haluat🤡
- Anonyymi00008
Riku S taitaa olla kyseessä
- Anonyymi00009
Tatuoitu ja lävistetty mies tulee aiheuttamaan harmia jatkossa, se on tunnettu asia.
- Anonyymi00010
Entiedä,mutta r kirjaimella ja lyhkäinen nimi..olen kuullut pari kertaa häntä puhuttavan..
Jos tämä kys henkilö....uskallanko napata hihasta kii et kahville? - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Entiedä,mutta r kirjaimella ja lyhkäinen nimi..olen kuullut pari kertaa häntä puhuttavan..
Jos tämä kys henkilö....uskallanko napata hihasta kii et kahville?Ee muutaku nappoot hihasta kiini ja kysäset jotta ootko r:D:D:D:D Jos sannoo joo ni sano jotta nyt lähettäännii sumpille:D:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64801
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511698Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64595
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551