Voisit olla varattu mies joka kotona saa tarpeeksi naida. Mieluiten iso kokoinen myös masua, ikäsi haarukassa 50- 65v tai vanhempi. Vaimoni isorintainen vähän masua, kiinteä pyöreä peppu hyvä naida takaa päin. Tykkää miesten frittailusta ja seksissä antautuu kunnolla. Tietysti sun pitäisi hienovaraisesti alkaa piirittää ilman kiirettä, ilman pelkoa että oma suhteesi kärsii. Nauttia siitä kun lähennyt vaimoni kanssa, oikea aika kun koittaa mielestäsi tarttut kiinni tilaisuuteen. Olisit Hyinkäältä, Riihimäessä tai lähi alueelta, autan tietysti missä vaimo liikkuu jolloin pääset tekee kesyttämistä. T. Aisuri ukm 60+
Iskisitkö vaimoni pano kaveriksi.
48
771
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pidä se rämesika pois ihmisten ilmoilta hyh hyh
- Anonyymi00002
Eikö sulla kääpä ota eteen kun tyrkytät sitä haaskaa muille
- Anonyymi00003
Oispa hyvä diili! Valitettavasti asun Kajaanissa. Ukm 67v
- Anonyymi00004
Ja pysykin siellä kuiva käntty
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja pysykin siellä kuiva käntty
Mitäs oot kuiva käntty😂
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitäs oot kuiva käntty😂
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi00006
Moi. Kyllä kuulostais ihan mun jutulle.. Olen Kuopiosta, 64v. Ukkomies, mutta käyn parin viikon välein Hyvinkäällä lapseni luona.
Ja silloin on just hirvee panetus päällä, kun joutuu olemaan ilman pillua monta päivää..
Jos kiinnostuit, niin laita lisätietopyyntö nimimerkille: keppex Kuopio.- Anonyymi00007
Keppex Kuopio moi!
Olet ilmeisesti useemman päivän kerralla Hyvinkäällä. Olisitko valmis jallittaa vaimoani ehkä joudut kohtaa muutaman kerran että pääset panemaan. Tietysti sustahan kiinni miten nopeesti pääset nauttii, kyllähän vaimo vaistoo halut päästä panemaan. Eikähän tässä tapauksessa tartte aristella, sopiva väli vaimollekkin saada vierasta munaa. Oletko isokin mies, vaimo tykkää isommista jolla vatsaa kun itselläkin pieni masu. Sääret kauniit ja kasvot aurinkoiset myös pillu kireä ja ajeltu. Tykkää suu hoidosta molemmin puolin myös saanut vierasta aiemminkin. Hyvän ikäinen olet, toivon onnistais saisit vaki panon pitkäksi aikaa. T. M 60+ - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Keppex Kuopio moi!
Olet ilmeisesti useemman päivän kerralla Hyvinkäällä. Olisitko valmis jallittaa vaimoani ehkä joudut kohtaa muutaman kerran että pääset panemaan. Tietysti sustahan kiinni miten nopeesti pääset nauttii, kyllähän vaimo vaistoo halut päästä panemaan. Eikähän tässä tapauksessa tartte aristella, sopiva väli vaimollekkin saada vierasta munaa. Oletko isokin mies, vaimo tykkää isommista jolla vatsaa kun itselläkin pieni masu. Sääret kauniit ja kasvot aurinkoiset myös pillu kireä ja ajeltu. Tykkää suu hoidosta molemmin puolin myös saanut vierasta aiemminkin. Hyvän ikäinen olet, toivon onnistais saisit vaki panon pitkäksi aikaa. T. M 60Vie se rämesika niuvanniemeen speden kanssa samaan koppiin buaahaa
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Vie se rämesika niuvanniemeen speden kanssa samaan koppiin buaahaa
Otahan lääkkeesi siellä niuvanniemessä kun olet. Buuaa
- Anonyymi00011
Sulle kuin tehty aloittajan vaimo. Parin viikon välein purat paineet rouvaan. Ukm 67v
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sulle kuin tehty aloittajan vaimo. Parin viikon välein purat paineet rouvaan. Ukm 67v
Delaa akkas pettäjä
- Anonyymi00013
50 186 78 18/5 mies Hyvinkäältä.
Ois ihana saada nuolla ja nussia vaimoas, valitettavasti ei oo mahaa kertynyt, mutta kestoa löytyy.- Anonyymi00014
Moi Hyvinkää! Miksi mainitsin mahasta johtuu kun vaimolle tullut vähän masua, naiset luulevat tiukka mies halua naida jos masua. Vaimolle kertynyt vähän kiloja vuoden sisään, itse tykkään kattella vähän muodokkaampaa ja rinnat saaneet lisää pyöreyttä. Olethan muuten kookas ja näyttävä, nuolemisesta pitää ja pitkistä panoista jossa laukee useesti. Oletko varattu vai sinkku. T. M 60+
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Moi Hyvinkää! Miksi mainitsin mahasta johtuu kun vaimolle tullut vähän masua, naiset luulevat tiukka mies halua naida jos masua. Vaimolle kertynyt vähän kiloja vuoden sisään, itse tykkään kattella vähän muodokkaampaa ja rinnat saaneet lisää pyöreyttä. Olethan muuten kookas ja näyttävä, nuolemisesta pitää ja pitkistä panoista jossa laukee useesti. Oletko varattu vai sinkku. T. M 60
Varattu olen.
Ihana kun saa panna pitkään ja laueta monta kertaa, masu ei haittaa minua.
Miten vaimoosi saisi yhteyden? - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Varattu olen.
Ihana kun saa panna pitkään ja laueta monta kertaa, masu ei haittaa minua.
Miten vaimoosi saisi yhteyden?Varmaan luit viestini tarkkaan, järjestän pääset kohtaamaan. Uskoisin aika helppokin tutustua, vaimo käy kuntosalilla jos sellaista harrastat.
Itse olen pannut useemman tunnin yhtä soittoo, vielä ottaa sauvan ja leikkii sillä yksikseen. Halun löytää vaki jaksavan panijan, pääsen itse vähemmällä. T. M60+ - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Varmaan luit viestini tarkkaan, järjestän pääset kohtaamaan. Uskoisin aika helppokin tutustua, vaimo käy kuntosalilla jos sellaista harrastat.
Itse olen pannut useemman tunnin yhtä soittoo, vielä ottaa sauvan ja leikkii sillä yksikseen. Halun löytää vaki jaksavan panijan, pääsen itse vähemmällä. T. M60Sopii ja jaksan.
Itsekkin käyn kuntosalilla ja liikun paljon.
Jatketaanko jutustelua muualla, helpompi sopia asioita. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sopii ja jaksan.
Jatketaanko jutustelua muualla, helpompi sopia asioita.Voitais tavata kahvilla vaikka abc:lla torstaina, jutellaan annan kuvan vaimosta. Kerron millä salilla käy reenaa, lähdemme reilun parin viikon päästä lomalle mökille. Elokuussa taas normi arkeen, sali mielestäni hyvä ensi silmäyksen luomiseen. Eihän tässä kannata hoppuilla, rauhassa saat luoda suhteen ja pääset panee kunnolla ja nauttii vaimoni huulista ja vartalosta. Toivon jäisi koukkuun suhun. T. M 60+
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Voitais tavata kahvilla vaikka abc:lla torstaina, jutellaan annan kuvan vaimosta. Kerron millä salilla käy reenaa, lähdemme reilun parin viikon päästä lomalle mökille. Elokuussa taas normi arkeen, sali mielestäni hyvä ensi silmäyksen luomiseen. Eihän tässä kannata hoppuilla, rauhassa saat luoda suhteen ja pääset panee kunnolla ja nauttii vaimoni huulista ja vartalosta. Toivon jäisi koukkuun suhun. T. M 60
Sopii ABC torstaina, iltapäivällä
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sopii! Haluatko useemman kuvan vaimostani. T. M60+
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Laitan vielä viestin. Eli sovitaan autan pääset törmää vaimooni, kaikki muu susta kiinni ja miten sen toteutat. Saat vaikka ilta uinnille josta vaimo tykkää, jos muita uimassa voithan ottaa "puoli väkisin" kun bikinit päällä. Tiedän sormesi kun hivelee pillua, vaimo tarraa kyrpääsi saman tein. Eli jos kahden olette eikä muita, otat ekalla kertaa ohjat itsellesi kun työnnyt pilluun vaimo aukee kunnolla tiedän. T. M 60v
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Laitan vielä viestin. Eli sovitaan autan pääset törmää vaimooni, kaikki muu susta kiinni ja miten sen toteutat. Saat vaikka ilta uinnille josta vaimo tykkää, jos muita uimassa voithan ottaa "puoli väkisin" kun bikinit päällä. Tiedän sormesi kun hivelee pillua, vaimo tarraa kyrpääsi saman tein. Eli jos kahden olette eikä muita, otat ekalla kertaa ohjat itsellesi kun työnnyt pilluun vaimo aukee kunnolla tiedän. T. M 60v
Ihana ottaa vaimoasi ja huomata kun antautuu kunnolla naitavaksi
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ihana ottaa vaimoasi ja huomata kun antautuu kunnolla naitavaksi
Toivon pääset nauttii vaimoni orgasmeista saa niitä naidessa kymmeniä, rimpuilee rajusti aina kun laukee. Silloin kunnolla kiinni pepusta tai lantiosta ja rajumpaa panoa, menee aivan sekaisin upeeta katseltavaa naidessa. M 60+
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Toivon pääset nauttii vaimoni orgasmeista saa niitä naidessa kymmeniä, rimpuilee rajusti aina kun laukee. Silloin kunnolla kiinni pepusta tai lantiosta ja rajumpaa panoa, menee aivan sekaisin upeeta katseltavaa naidessa. M 60
Monelta ABC? Mistä tunnistan sut?
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Hankkijan lippis, vaalea parta, vatsakas!
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
To. 9.00 !
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
To. 9.00 !
Etkö tullut paikalle hönö! Miehellä ei kantti kestänyt! Pitää etsiä uusi mies!
- Anonyymi00031
Anonyymi00026 kirjoitti:
Hei! Laitoin viestin aikaisin aamulla että jäimme mökille kun vaimo sai vaihdettuu vuoroja. Tulemme sunnuntaina kotio, joku vastannut aiemmin puolestani harmi. Ongelmia kun viestiä yritin laittaa joskus saa lähtee, ilmeisesti yläpito siivoo sivustoja. Palataan maanantaina jos kiinnostaa vielä, harmittelen tapahtumaa. M 60+
- Anonyymi00033
Anonyymi00021 kirjoitti:
Voihan vaimos alkaa aristella kun näkee vieraan kulli kovana. Bikinit ales kiihkeetä suuteluu ja kulli liukuu vaimos pilluun, sitten pitkiä työntöjä suutelun jatkuessa hetkessä levittää sääret itse. M 67v
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Voihan vaimos alkaa aristella kun näkee vieraan kulli kovana. Bikinit ales kiihkeetä suuteluu ja kulli liukuu vaimos pilluun, sitten pitkiä työntöjä suutelun jatkuessa hetkessä levittää sääret itse. M 67v
Kyllä jos uimaan lähtee, miehen täytyy ottaa ohjat haltuun.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kyllä jos uimaan lähtee, miehen täytyy ottaa ohjat haltuun.
Varattu uimaan vieraan kanssa lähtee kyllä kyrpää silloin haluu. M 66
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kyllähän siinä vaiheessa jos vieretysten uinnin jälkeen mies makoilee vaimon vieressä, kulli jos paljaana jäykkänä enää kantsi perääntyy.
- Anonyymi00037
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sopii ja jaksan.
Jatketaanko jutustelua muualla, helpompi sopia asioita.Taitaa olla sama Elli jota salin vessassa takaapäin panin! Posliini, ja tosi kiimainen!
- Anonyymi00024
Onko Janakkalan 44v. Naitu jo ihan loppuun! Ei jaksanut 24/7. Rampe
- Anonyymi00025
Mistäs hänet löytää?
- Anonyymi00027
Moi aisuri! Riksusta 60v. Panomies tyydyttäisi Vaimosi himot mielellään! T. Ukkomies
- Anonyymi00032
Kiitti mielen kiinnosta! Meni vähän mönkään viestien laitto tälle sovitulle kaverille aamulla, katsotaan vieläkö hän kiinnostunut vaimostani tän jälkeen. Palaan sen jälkeen asiaan, mökillä juttelin jos pettäis mua kertomatta mulle. Kiihottu puheistani sanoi voisihan tuntua syntisen hyvältä vieraan hyväiltävänä olla. T. M 60+
- Anonyymi00038
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kiitti mielen kiinnosta! Meni vähän mönkään viestien laitto tälle sovitulle kaverille aamulla, katsotaan vieläkö hän kiinnostunut vaimostani tän jälkeen. Palaan sen jälkeen asiaan, mökillä juttelin jos pettäis mua kertomatta mulle. Kiihottu puheistani sanoi voisihan tuntua syntisen hyvältä vieraan hyväiltävänä olla. T. M 60
Moi,
Vieläkö kiinnostaa? Olen tuo ABC:n 50v. Mies.
Olisi kiva tavata ja nähdä kuvia vaimostasi, voisin koittaa iskeä sen, salilla tai iltauinnilla. - Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Moi,
Olisi kiva tavata ja nähdä kuvia vaimostasi, voisin koittaa iskeä sen, salilla tai iltauinnilla.Tulin juuri Hyvinkäältä auto liikkeestä. Miten illemmalla voisin ajella vaikka vanhan tien vartee koirien juoksu paikalle jos tiedät paikan.
Lähdemme kesä lomalle 6.7 pois täältä kuukaudeksi, valokuvat voisit saada sit iskeminen jäisi elokuulle varmaan. Marjastus aika alkaa, tuttavuutta helppo tehdä myös metsässä. Samassa paikkaa yleensä käy, voihan pyytää ilta uinnille illalla. Salin aloittaa loman jälkeen uudelleen, vapaat kädethän miten pyydystät vaimon itsellesi, paljastamatta yhteyttämme kaksistaan. Pidän etäisyyttä itse tarkoituksella, elokuun illat herättää halut tappiin. T. M 60 - Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tulin juuri Hyvinkäältä auto liikkeestä. Miten illemmalla voisin ajella vaikka vanhan tien vartee koirien juoksu paikalle jos tiedät paikan.
Lähdemme kesä lomalle 6.7 pois täältä kuukaudeksi, valokuvat voisit saada sit iskeminen jäisi elokuulle varmaan. Marjastus aika alkaa, tuttavuutta helppo tehdä myös metsässä. Samassa paikkaa yleensä käy, voihan pyytää ilta uinnille illalla. Salin aloittaa loman jälkeen uudelleen, vapaat kädethän miten pyydystät vaimon itsellesi, paljastamatta yhteyttämme kaksistaan. Pidän etäisyyttä itse tarkoituksella, elokuun illat herättää halut tappiin. T. M 60Tossa diilissä täytyy olla 100% luotto iskijällä.
Ettei vahinfossakaan paljasta avio miestä, rouvaa luvalla voi lähestyy jopa ilman kursailua. Tavoite päästä siementää varattu pillu, tavoite kiihottava mielestäni. M 59v puutteessa itsekkin kotona - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Tossa diilissä täytyy olla 100% luotto iskijällä.
Ettei vahinfossakaan paljasta avio miestä, rouvaa luvalla voi lähestyy jopa ilman kursailua. Tavoite päästä siementää varattu pillu, tavoite kiihottava mielestäni. M 59v puutteessa itsekkin kotonaOlet ymmätänyt aloitukseni täysin! Luotto tärkein ja halut päästä nauttii varatusta. Vältämättä itselleni tartte raportoida milloin päässyt nauttii vaimosta, huomaan kyllä vaimon käytöksestä jos saanut kunnolla vierasta. Parasta kun vaimo alkais tapailla jatkossakin vierasta, tietenkin ensimmäinen panohan siksi tärkeä, haluaa lisää jatkossa. T. M 60+
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Olet ymmätänyt aloitukseni täysin! Luotto tärkein ja halut päästä nauttii varatusta. Vältämättä itselleni tartte raportoida milloin päässyt nauttii vaimosta, huomaan kyllä vaimon käytöksestä jos saanut kunnolla vierasta. Parasta kun vaimo alkais tapailla jatkossakin vierasta, tietenkin ensimmäinen panohan siksi tärkeä, haluaa lisää jatkossa. T. M 60
Ekalla tapaamisella mielestäni keskustelussa pitäis fiksusti saada rouvan tajuu haluan yhdyntää kanssasi. Miten sitten kukin ilmaisee asian, varattu aikuinen mies luulisin osaa homman. Toisella tapaamisella rouva kerennyt fantasioida itsekkin toi mies haluu häntä oikeesti. M 59v hitto alkaa panettaa kun kirjoitan
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ekalla tapaamisella mielestäni keskustelussa pitäis fiksusti saada rouvan tajuu haluan yhdyntää kanssasi. Miten sitten kukin ilmaisee asian, varattu aikuinen mies luulisin osaa homman. Toisella tapaamisella rouva kerennyt fantasioida itsekkin toi mies haluu häntä oikeesti. M 59v hitto alkaa panettaa kun kirjoitan
Helppoo kiihottaa rouvaa jos puhelin numerot ekalla tapaamisella saa vaihdettuu. Viestittelemään pääsee rouvan kaa, viesteillä hyvä lähestyy eroottisesti saada rouva vähän kerrallan kiimaisemmaksi. Pitää osata tulkita rouvan viestit milloin valmis naitavaksi, hienovaraisuus naisen mieleen. M 47
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Helppoo kiihottaa rouvaa jos puhelin numerot ekalla tapaamisella saa vaihdettuu. Viestittelemään pääsee rouvan kaa, viesteillä hyvä lähestyy eroottisesti saada rouva vähän kerrallan kiimaisemmaksi. Pitää osata tulkita rouvan viestit milloin valmis naitavaksi, hienovaraisuus naisen mieleen. M 47
Tietenkään liian hanakasti päälle käydä kannata ekalla tapaamisella. Tehdä tai sanoa mikä jää rouvan mieleen, silmiin katsominen tärkeintä kun juttelee kun silmäthän kertoo vastapuolelle kaiken. Itte suuntaisin välillä katseen rintoihin välillä, nainen kyllä vaistoo mies kiinnostunut rinnoista. Mieshän kertoi rinnoista ovat näyttävät, saanut vierasta vuosia sitten, matala kynnys antautua uudelleen oman miehen tietämättä. T. Seuraaja
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Tietenkään liian hanakasti päälle käydä kannata ekalla tapaamisella. Tehdä tai sanoa mikä jää rouvan mieleen, silmiin katsominen tärkeintä kun juttelee kun silmäthän kertoo vastapuolelle kaiken. Itte suuntaisin välillä katseen rintoihin välillä, nainen kyllä vaistoo mies kiinnostunut rinnoista. Mieshän kertoi rinnoista ovat näyttävät, saanut vierasta vuosia sitten, matala kynnys antautua uudelleen oman miehen tietämättä. T. Seuraaja
Diili kun miehillä keskenään voi katsella salaamatta, muutenhan varattuu uskaltais sillä silmällä tuijottaa. Paljon puhutaan naiset houkuttelee juuri rinnoilla miehen kiinnostuksen.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Moi,
Olisi kiva tavata ja nähdä kuvia vaimostasi, voisin koittaa iskeä sen, salilla tai iltauinnilla.Asiallisia viestejä tullut useita. Miten huomenna olet liikkeellä. Saadaan homma alkuun, minulla yksi idea jonka voisit toteuttaa heti mut kerron tavatessa. Käytkö tanssimassa esim. Nurmijärven talvi paikassa. M 60+
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tulin juuri Hyvinkäältä auto liikkeestä. Miten illemmalla voisin ajella vaikka vanhan tien vartee koirien juoksu paikalle jos tiedät paikan.
Lähdemme kesä lomalle 6.7 pois täältä kuukaudeksi, valokuvat voisit saada sit iskeminen jäisi elokuulle varmaan. Marjastus aika alkaa, tuttavuutta helppo tehdä myös metsässä. Samassa paikkaa yleensä käy, voihan pyytää ilta uinnille illalla. Salin aloittaa loman jälkeen uudelleen, vapaat kädethän miten pyydystät vaimon itsellesi, paljastamatta yhteyttämme kaksistaan. Pidän etäisyyttä itse tarkoituksella, elokuun illat herättää halut tappiin. T. M 60Oot aito aisuri ja suora puheis!
- Anonyymi00039
Justiinsa kassit tyhjensin tähän Naiseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651