Etkö tiedä mikä

Anonyymi-ap

Voisit tänään sanoa

14

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ei minulla ole mitään sanottavaa kenellekään!

      • Anonyymi00002

        Pitäisi kyllä olla


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Pitäisi kyllä olla

        Miksi pitäisi olla? En koe tarvitsevani úusia ihmisiä elämääni!


    • Anonyymi00003

      En mitään uutta tai edes uudella tavalla, luulen.

    • Anonyymi00004

      Voisin sanoa naiselle kaikkia asioita jos uskaltaisin olla herkkä oma itseni. Kaikkia aivan hassuja ja kivoja asioita. Tykkäisin myös olla avuksi kaikessa ja pitää vaan kädestäkin välillä ja halata. Minulle sopisi hyvin sellainen naisen oman kullanmurun tehtävä. Mutta en tiedä kaipaako hän semmoista ja voisinko minä olla hänelle oikea. Mieheltä.

      • Anonyymi00007

        Minä en voi edes ajatella olevani missään tekemisissä itseäni paljon nuoremman henkilön kanssa koskaan! Ja jo pelkkä ajatus siitä, että yksikään mies haluaisi halata minua ahdistaa! Olen tullut siihen tulokseen, ettei minulla ole mitään tarvetta löytää enää koskaan uutta ikäistäni ystävääkään!


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Minä en voi edes ajatella olevani missään tekemisissä itseäni paljon nuoremman henkilön kanssa koskaan! Ja jo pelkkä ajatus siitä, että yksikään mies haluaisi halata minua ahdistaa! Olen tullut siihen tulokseen, ettei minulla ole mitään tarvetta löytää enää koskaan uutta ikäistäni ystävääkään!

        Pitäisiköhän sun mennä lääkäriin!


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Minä en voi edes ajatella olevani missään tekemisissä itseäni paljon nuoremman henkilön kanssa koskaan! Ja jo pelkkä ajatus siitä, että yksikään mies haluaisi halata minua ahdistaa! Olen tullut siihen tulokseen, ettei minulla ole mitään tarvetta löytää enää koskaan uutta ikäistäni ystävääkään!

        Vähän vanhaksi käynyt trollaus tämäkin palstaäijä, mut näkeepähån millaiset neropatit edes yrittää hyödyntää tätä skeidaa😏


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Pitäisiköhän sun mennä lääkäriin!

        Älä yksäri viitsi munata itseäsi enää yhtään enempää. Sivusta


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Pitäisiköhän sun mennä lääkäriin!

        Sen takiako että viihdyn hyvin yksin! Ihmiset eivät tunnu ymmärtävän sitä, että erityispiirteinen todella tykkää yksin olemisesta! Ja jos erityispiirteistä ihmistä yrittää muuttaa, se on täysin väärin! Olen monta kertaa kertonut täälläkin sen, että pidän kirjoittamisesta, mutta en välitä olla tekemissä kenenkään kanssa palstan ulkopuolella! Olen samanlainen kuin erityispiirteinen lapseni ja ehkä monen on sitä vaikea ymmärtää!


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Sen takiako että viihdyn hyvin yksin! Ihmiset eivät tunnu ymmärtävän sitä, että erityispiirteinen todella tykkää yksin olemisesta! Ja jos erityispiirteistä ihmistä yrittää muuttaa, se on täysin väärin! Olen monta kertaa kertonut täälläkin sen, että pidän kirjoittamisesta, mutta en välitä olla tekemissä kenenkään kanssa palstan ulkopuolella! Olen samanlainen kuin erityispiirteinen lapseni ja ehkä monen on sitä vaikea ymmärtää!

        Saa olla jo aika pimpelipompeli dille jos jaksaa enää yrittää nk elävöittää palstaäijän läpinäkyvää trollottelua


    • Anonyymi00005

      Menkää hoitoon. Nää jutut on kuin kännimölinää.

    • Anonyymi00008

      en ainakaan mitään kaunista.

    • Anonyymi00012

      Onnitteluja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe