Voisit tänään sanoa
Etkö tiedä mikä
14
153
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei minulla ole mitään sanottavaa kenellekään!
- Anonyymi00002
Pitäisi kyllä olla
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Pitäisi kyllä olla
Miksi pitäisi olla? En koe tarvitsevani úusia ihmisiä elämääni!
- Anonyymi00003
En mitään uutta tai edes uudella tavalla, luulen.
- Anonyymi00004
Voisin sanoa naiselle kaikkia asioita jos uskaltaisin olla herkkä oma itseni. Kaikkia aivan hassuja ja kivoja asioita. Tykkäisin myös olla avuksi kaikessa ja pitää vaan kädestäkin välillä ja halata. Minulle sopisi hyvin sellainen naisen oman kullanmurun tehtävä. Mutta en tiedä kaipaako hän semmoista ja voisinko minä olla hänelle oikea. Mieheltä.
- Anonyymi00007
Minä en voi edes ajatella olevani missään tekemisissä itseäni paljon nuoremman henkilön kanssa koskaan! Ja jo pelkkä ajatus siitä, että yksikään mies haluaisi halata minua ahdistaa! Olen tullut siihen tulokseen, ettei minulla ole mitään tarvetta löytää enää koskaan uutta ikäistäni ystävääkään!
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minä en voi edes ajatella olevani missään tekemisissä itseäni paljon nuoremman henkilön kanssa koskaan! Ja jo pelkkä ajatus siitä, että yksikään mies haluaisi halata minua ahdistaa! Olen tullut siihen tulokseen, ettei minulla ole mitään tarvetta löytää enää koskaan uutta ikäistäni ystävääkään!
Pitäisiköhän sun mennä lääkäriin!
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minä en voi edes ajatella olevani missään tekemisissä itseäni paljon nuoremman henkilön kanssa koskaan! Ja jo pelkkä ajatus siitä, että yksikään mies haluaisi halata minua ahdistaa! Olen tullut siihen tulokseen, ettei minulla ole mitään tarvetta löytää enää koskaan uutta ikäistäni ystävääkään!
Vähän vanhaksi käynyt trollaus tämäkin palstaäijä, mut näkeepähån millaiset neropatit edes yrittää hyödyntää tätä skeidaa😏
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pitäisiköhän sun mennä lääkäriin!
Älä yksäri viitsi munata itseäsi enää yhtään enempää. Sivusta
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pitäisiköhän sun mennä lääkäriin!
Sen takiako että viihdyn hyvin yksin! Ihmiset eivät tunnu ymmärtävän sitä, että erityispiirteinen todella tykkää yksin olemisesta! Ja jos erityispiirteistä ihmistä yrittää muuttaa, se on täysin väärin! Olen monta kertaa kertonut täälläkin sen, että pidän kirjoittamisesta, mutta en välitä olla tekemissä kenenkään kanssa palstan ulkopuolella! Olen samanlainen kuin erityispiirteinen lapseni ja ehkä monen on sitä vaikea ymmärtää!
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sen takiako että viihdyn hyvin yksin! Ihmiset eivät tunnu ymmärtävän sitä, että erityispiirteinen todella tykkää yksin olemisesta! Ja jos erityispiirteistä ihmistä yrittää muuttaa, se on täysin väärin! Olen monta kertaa kertonut täälläkin sen, että pidän kirjoittamisesta, mutta en välitä olla tekemissä kenenkään kanssa palstan ulkopuolella! Olen samanlainen kuin erityispiirteinen lapseni ja ehkä monen on sitä vaikea ymmärtää!
Saa olla jo aika pimpelipompeli dille jos jaksaa enää yrittää nk elävöittää palstaäijän läpinäkyvää trollottelua
- Anonyymi00005
Menkää hoitoon. Nää jutut on kuin kännimölinää.
- Anonyymi00008
en ainakaan mitään kaunista.
- Anonyymi00012
Onnitteluja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701