On saanut lukea useasti tapauksista jossa sakotettu, koska autossa on 2kpl parkkikiekkoa joista toinen ikkunalla ja toinen penkillä tai keskikonsolissa jne.
Mihin tarkoitukseen on oltava 2 kiekkoa, nimittäin mielestäni hätävarjelunliioittelusta kyse jos epäilee toisen parkkikiekon menevän epäkuntoon juuri kun pitäisi asettaa se aika...
Mihin ideaan perustuu 2 parkkikiekkoa?
7
<50
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Onko kaksi P-kiekkoa -KIELLETTY- pitämästä autossa - siis - Ei - !
- minäkin ostin Kaksi P-kiekkoa -kun sai Halvalla ja kumpikin on autossa . - Anonyymi00002
Minulla jäi vanha "manuaalinen" kiekko joutilaaksi kun hankin sellaisen patterikäyttöisen automaattikiekon. Jätin vanha kiekon "varalle" että jos patterivehje pimenee, mutta hyvin se on kestänyt. Piilotin vanhan kiekon kuitenkin hanskalokeroon ettei pate sitä bongaisi, ja niin olen sitten selvinnyt.
- Anonyymi00003
Kahta kiekkoa ei saa olla näkyvillä, se on sääntö jota Pate ja vastaavat noudattavat ja "sakkoa" paukkuu jos vaan toinen vähänkin on näkyvissä.
- Anonyymi00004
Paten liikeidea perustuu agressiiviseen laskutukseen, firman tulee tuottaa tulosta omistajalleen. Siinä on sääli sairautta, ja laskutetaan aina kun vähänkin voidaan tilanne näin tulkita. Viisas välttää Paten saalistuspaikloja.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Paten liikeidea perustuu agressiiviseen laskutukseen, firman tulee tuottaa tulosta omistajalleen. Siinä on sääli sairautta, ja laskutetaan aina kun vähänkin voidaan tilanne näin tulkita. Viisas välttää Paten saalistuspaikloja.
Jos on selkeä sääntö ettei kahta kiekkoa saa käyttää ja olla esillä, niin mitä väärää Pate silloin tekee? Ei tyhmyydestä tai tietämättömyydestä palkita missään.
- Anonyymi00006
Kunnallinen pysäköinninvalvonta antaa pysäköintivirhemaksun, jos on kaksi pysäköintikiekkoa näkyvillä. On sitten 2 "manuaalista" pysäköintikiekkoa tai niin, että toinen on "manuaalinen" ja elektroninen!
Miten se on teillä autoilijoilla niin vaikeata toimia ohjeiden mukaisesti julkisella alueella tai yksityisellä alueella?
Kannattaisi jo oppia ottamaan vastuu tekemisistä eikä vain syytellä muita! - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin se on, penkillä oleva kiekko ei ole "näkyvillä" mutta keskikonsolista pilkistävä kiekon reuna on, kun kojelaudalla on varsinainen käytössä oleva kiekko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546