Vanhempien

Anonyymi-ap

Vanhempien esimerkki voi vaikuttaa seksuaaliseen suuntautumiseen.
Olin alle 10v kun näin setäni panevan mun äitiä.
Surin sitä kunnes sain selville ìsäni panevan setäni vaimoa.
Setäni vaimon sisko oli minua 3 vuotta vanhempi ja opetti minulle miten naista pitää tyydyttää.
Aikuiset kävi yhdessä saunassa miehet ja naiset yhdessä.
Setäni vaimon sisko sanoi mulle aikuisten panevan toistensa vaimoja siellä.
Äitini oli 16v kun minä synnyin ja isäni oli 19v.
Nyt minä olen halunnut kaikkia minun tyttöystäviä panna kimpassa toisten miesten kanssa sekä parinvaihtoa.
4:n tyttöystävän kanssa ollaan oltu kimppaseksissä mukana sekä nykyisen vaimoni kanssa ollaan myös parinvaihtoa harrastettu.
Vaimolla on myös vakkari mies joka panee vaimoa usein jopa pikaisesti kun hänen vaimo on kotona.

3

396

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuo on totta, itse kun nuorena näin kuinka kylänmiehet kävi äitiä naimasa isän poissa ollessa ja sitten myös kun isä nai naapureiden rouvia sekä kimpassa vieraiden ukkojen kanssa äitiä niin itselle jäi sama juttu et naiminen on mukavaa puuhaa eikä sitä pidä keskittää vain yhteen kohteeseen.

• Anonyymi00002

Olin myös kylänmies ja kylän naisia nussin. Mukavaa aikaa.

• Anonyymi00005

Näistä asioista on jotenkin hankalampi kirjoittaa kuin omista toilailuista.

Mutta kun näistä on jo aikaa, eikä kukaan tunnista, niin kerrotaan vähän tarkemmin. Kun olin nuori, minulla oli tietysti toiveissa tyttöystävät ja siihen aikaan ajattelin että olen ”yksiavioinen”. Mutta jostain syystä kun astuin aikuisuuteen, tuli ajatuksiin parinvaihto ja kolmas pyörä.

Mutta, vuosia myöhemmin olen huomannut että kyllä meillä vanhemmillakin oli omat salaisuutensa jotka ovat voineet vaikuttaa omiin ajatuksiin vaikka tietenkään näistä asioista ei ole koskaan suoraan puhuttu, eikä mitään erityisiä kerrottu.

Nimittäin muistan sellaisen poikkeavan tilanteen eräänä lauantai aamuna kun tulin kaverin luota kotiin. Oltiin kavereiden kanssa juhlittu kaverin bileissä edellisyö ja povitaskussa oli vielä kossupullo jossa oli hyvät pohjat jäljellä. Se piti tietysti ensimmäiseksi piilottaa vanhemmilta koska ikää ei ollut. Kun tulin aamulla aikaisin kotiin, huokaisin helpotuksesta kun kukaan ei ollut vielä herännyt. Tai niin luulin. Menin välittömästi omaan huoneeseen koska edellispäivät, ennen bileitä, piilona oli toiminut oman huoneen kaappi ja sen alahylly.

Mutta, kun menin huoneeseeni, minun sängyssä olikin isä. Lähes samalla hetkellä äiti pyyhältää todella kiireellä huoneeni ohi, täysin alastomana, kohti suihkuhuonetta ja saunaa. Hänellä oli niin kiire ettei edes mitään huomenia toivottanut.

Sen aisti välittömästi että nyt on jotain erikoista ollut meneillään, vaikka pelko kiinnijäämisestä, kevyt krapula ja kossupullon piilotus olikin sillä hetkellä enemmän mielessä. Mutta kun tuosta aikaa kului, alkoi palaset loksahdella paikalleen ja kun ikää tuli sen verran ettei esimerkiksi alkoholin juomista tarvinnut vanhemmilta enää piilotella, se pelko tilanteesta vaihtui sen ihmettelyyn että mitä oikein oli tapahtunut! Että miksi isä nukkui minun sängyssä ja miksi äiti juoksi alastomana, selvästi kiirehtien, suihkuun?

Lapsen ja nuoren silmissä aikuisten outoudet on jotain sellaista mikä vielä menee siihen turvalliseen ”aikuisten juttujen” lokeroon josta lapsi oppii ettei niistä tarvitse välittää koska ei ne vanhemmat niitä kuitenkaan selitä. Esimerkiksi, silloin sinä samana aamuna kun äiti oli käynyt pitkässä suihkussa, ja itse menin suihkuun, narulla oli kuivumassa sukat, sukkanauhaliivit, rintaliivit jne. Tuo ei sinällään sillä hetkellä aiheuttanut mitään ihmetystä koska mitään kiinnekohtaa niiden ja äidin käytöksen välillä ei ollut.

Lapsena äiti oli usein ”jossain aikuisten hommissa” josta meidän lasten ei tarvinnut välittää. Äiti yleensä silloin laittautui todella hienoksi, kampaus oli aina todella tyylikäs, niin että se oli kiinni pään päällä, eikä rennosti auki kuten yleensä. Äiti myös laittoi sukat ja sukkanauhaliivit tai jonkin korsetin suihkun jälkeen ja sitten meikkasi ja valitsi ”pyhävaatteet”. Sen jälkeen joko isä vei hänet johonkin tai jokin ”äidin kaveri”, ”setä”, tuli äitiä hakemaan. Koska isä oli kotona ja seuraavana päivänä elämä taas jatkui omilla urillaan, mitään hätääntymistä ei tuosta tullut vaikka lapsena tietysti muistin sen kuinka paljon äitiä kaipasi ne pari tuntia ennenkuin sitten jouduin menemään nukkumaan. Mutta kun aina yleensä silloin sai esimerkiksi jonkun pikkuauton tai jotain herkkua ja oman limsapullon, se ilta meni nopeasti ohi ja äitikin oli aamuksi tullut kotiin tai isä lähti äitiä hakemaan.

Mutta myöhemmin, sitä alkoi ymmärtämään että mistä saattoi olla kyse. Äiti ei koskaan lähtenyt ns. ”tyttöjen kanssa” iltaa viettämään. Se oli aina se ”setä”, joka tuli äitiä hakemaan tai isä vei äidin hänen luokse. Silloin kun äiti lähti ystävien kanssa, oli tunnelma aina ihan toinen. Sitten sen jälkeen oli aina alusasut narulla kuivumassa suihkuhuoneessa.

Sitten on toinen tapaus joka oli ahdistava ja aavistuksen pelottavakin. Äidillä oli serkku, Terho nimeltään, ja hän oli sellainen joka sukujuhlissa joi. Vaikka hän ei muuten juonut, mutta siellä hän tuli aina känniin. Terho ja äiti olivat hyviä tuttuja ja nauroivat usein yhdessä eri tilanteissa ja olivat muutoinkin hyvää pataa keskenään että Terho auttoi äitiä esimerkiksi ruokien esillepanossa sukujuhlissa jne.

Yhden kerran kun oli äidin tädin synttärit ja minä olin ihan pikkupoika vielä, Terho nappasi minut syliinsä ja vaikka hän oli hellä, silti se humala pelotti minua koska hän tietenkin käyttäytyi eri tavalla kuin muut. Jo ihan lapsuudesta saakka, vaikka olenkin ollut itsekin humalassa, olen silti aina pelännyt humalaisia miehiä, vielä ihan näin aikuisenakin.

Terho nappasi minut syliinsä ja halasi ja sanoi kuinka olen hänen suosikkipoikansa. Äiti ei sanonut mitään ja lopulta Terho päästi minut pois sylistään ja äiti otti minut syliinsä ja Terho yritti vielä.

Tuo jäi mieleeni ja vasta aikuisena aloin ajattelemaan sitä että voisiko olla että Terho on minun oikea isä, koska vaikka isällä ja minulla onkin ollut aina hyvät välit, silti ulkonäöllisesti olen selvästi äitini näköinen eikä minussa ole isäni ulkonäköä lainkaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      998
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      298
      860
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      77
      748
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      71
      701
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      655
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      646
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      44
      617
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    Aihe