Ukrainan asevoimien pääesikunta vahvisti iskut avaruusviestintäkeskukseen Dubnassa, Moskovan alueella.
Voronežin puolijohdetehdas joutui ohjusiskun kohteeksi Voronežissa.
Ukrainan ilmailu oli suorittanut ilmaiskun Vasylivkan sillalle Zaporižjan alueella.
Mottia pukkaa Krimin/Khersonin alueella ja sotatarviketeollisuutta sekä viestintää tuhottiin menestyksekkäästi. Taas venäjä menetti paljon ja Krimin alueen tilanne vaikeutuu entisestään.
Ukraina iskenyt rajusti venäjälle ja Krimin/Khersonin seuduille 22.6.2026!!!
236
338
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se on voi voi venäjälle. Sitä saa mitä tilaa. Osat ovat vaihtuneet.
- Anonyymi00012
Venäjällä enää 1 Oreshnik jäljellä..pian 1 kpl muitakin ballistisia ohjuksia.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Venäjällä enää 1 Oreshnik jäljellä..pian 1 kpl muitakin ballistisia ohjuksia.
Ukraina saa kohta kymmeniä ballistisia ohjuksia käyttöön ja silloin vasta venäjä kyykkyää.
- Anonyymi00187
Anonyymi00012 kirjoitti:
Venäjällä enää 1 Oreshnik jäljellä..pian 1 kpl muitakin ballistisia ohjuksia.
Lisää hyviä uutisia tänne.
- Anonyymi00002
Mitään ei ole merkitystä tuolla. Sama kun ampuisi ilotulitteilla. Miksi näitä uutisoidaan?
- Anonyymi00005
Jup! Silläkö ei ole merkitystä kun venäjä motittuu etelässä yhä pahemmin? No sitten lisää siltoja poikki, ja vaikka rautateitä päreiksi. Kohta Ukraina ampuu "isoja ilotulitteita" myös kertsin silloille, mutta mitä väliä sillä on. ...muuta kuin jotta silloin Krim on täysi motti!!!
- Anonyymi00007
Puolijohdetehdas palaa täysillä. Niin eihän sotaelektroniikassa puolijohteita tarvita???, vai tarvittaisiinko sittenkin? Eikä venäjän avaruusviestinnällä ole mitään merkitystä sodan kulun suhteen???
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jup! Silläkö ei ole merkitystä kun venäjä motittuu etelässä yhä pahemmin? No sitten lisää siltoja poikki, ja vaikka rautateitä päreiksi. Kohta Ukraina ampuu "isoja ilotulitteita" myös kertsin silloille, mutta mitä väliä sillä on. ...muuta kuin jotta silloin Krim on täysi motti!!!
Vuorokauden sisällä Venäjä menetti taas kuusi ilmatorjunnan järjestelmää Krimillä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vuorokauden sisällä Venäjä menetti taas kuusi ilmatorjunnan järjestelmää Krimillä.
Venäjän ilmatorjunta alkaa kohta olla lakkautettu sotatoimialueilla, pätevän kaluston menetysten myötä. Nyt alkaa Ukrainan ohjus- ja droonijoukoilla jatkuva juhannus!!! Latu on auki!
- Anonyymi00037
Kiitos hyvistä nauruista ryzzänkätyri! Ei mitään merkitystä?
Miksi sitten venäläiset itse kirjoittavat näin: "Krim on eristyksissä polttoaineiden suhteen ja siellä on bensapaniikki. Ihmiset ovat lähellä hysteriaa. Niemimaa on vajoamassa kaaokseen."
- kirjoitti venäläinen sotabloggaaja
"Pumppausasemat ovat pysähtyneet sähkökatkojen seurauksena. Vesi on väliaikaisesti loppu. Liikenne Kertshinsalmen ylittävillä lautoilla on keskeytetty iskun vuoksi" - kirjoitti toinen venäläinen sotabloggaaja Aleksei Zhivov
"Polttoainepulasta kärsivällä Krimin niemimaalla otettiin sunnuntaina käyttöön kiertävät sähkökatkot. Aiemmin niemimaalla lopetettiin bensanmyynti yleisölle, koska alueen huoltoa ei saada toimimaan Ukrainan iskujen takia. Lisäksi juna- ja lauttaliikenne niemimaalle vievällä Kertshinsalmen sillalla on ollut keskeytyksissä"
Jotenkin näyttää siltä että aika hemmetin paljon on ollut merkitystä.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012093442.html - Anonyymi00038
Anonyymi00007 kirjoitti:
Puolijohdetehdas palaa täysillä. Niin eihän sotaelektroniikassa puolijohteita tarvita???, vai tarvittaisiinko sittenkin? Eikä venäjän avaruusviestinnällä ole mitään merkitystä sodan kulun suhteen???
Venäläinen puolijohde on rele.
- Anonyymi00047
Anonyymi00007 kirjoitti:
Puolijohdetehdas palaa täysillä. Niin eihän sotaelektroniikassa puolijohteita tarvita???, vai tarvittaisiinko sittenkin? Eikä venäjän avaruusviestinnällä ole mitään merkitystä sodan kulun suhteen???
Kuinkahan paljon avaruuskommunikaation mahdollinen vaurioituminen tai tuhoutuminen vaikuttaa venäjän sotilas- ja tai tiedustelusatelliitteihin? Veikkaan, ettei Ukrainan tarjoama Big Bang ainakaan parantanut kommunikaation toimivuutta.
- Anonyymi00078
Anonyymi00038 kirjoitti:
Venäläinen puolijohde on rele.
Venäläinen tekhnika on kirves ja rautakanki.
- Anonyymi00114
On Ihanaa, kun Ukraina tulittaa Putinin alueita!! Mahdollisimman paljon vaan siellä kakkea mahdollista tuusan nuuskaksi!
Sitähän Putin lähti Ukrainasta hakemaan! Katsomaan, että kenenkö paidassa kaulus kestää!
Nyt näyttää aivan siltä, että Ukraina tekee selvää Putinin armeijasta ja Putinkin saa todeta, että SITÄ SAA, MITÄ TILAA!!!
Putinhan lähti soitellen sotahan, vuorenvarmana voitostaan! Luuli pääsevänsä tappamaan ukrainalaisia ihan tuosta vaan, mutta ei se ollutkaan niin yksinkertaista!
Hullu maa tuo Venäjä! Se ei opi ikinä pysymään omien rajojensa sisäpuolella kuten muut rauhalliset Euroopan valtiot pysyvät!! Sen pitää olla aina olemmatonta mahtiansa näyttämässä muille maille!! Aivan hullun hommaa! - Anonyymi00134
Anonyymi00078 kirjoitti:
Venäläinen tekhnika on kirves ja rautakanki.
Sirppi ja moska.
- Anonyymi00188
Anonyymi00038 kirjoitti:
Venäläinen puolijohde on rele.
Torakasta tehtynä
- Anonyymi00208
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kiitos hyvistä nauruista ryzzänkätyri! Ei mitään merkitystä?
Miksi sitten venäläiset itse kirjoittavat näin: "Krim on eristyksissä polttoaineiden suhteen ja siellä on bensapaniikki. Ihmiset ovat lähellä hysteriaa. Niemimaa on vajoamassa kaaokseen."
- kirjoitti venäläinen sotabloggaaja
"Pumppausasemat ovat pysähtyneet sähkökatkojen seurauksena. Vesi on väliaikaisesti loppu. Liikenne Kertshinsalmen ylittävillä lautoilla on keskeytetty iskun vuoksi" - kirjoitti toinen venäläinen sotabloggaaja Aleksei Zhivov
"Polttoainepulasta kärsivällä Krimin niemimaalla otettiin sunnuntaina käyttöön kiertävät sähkökatkot. Aiemmin niemimaalla lopetettiin bensanmyynti yleisölle, koska alueen huoltoa ei saada toimimaan Ukrainan iskujen takia. Lisäksi juna- ja lauttaliikenne niemimaalle vievällä Kertshinsalmen sillalla on ollut keskeytyksissä"
Jotenkin näyttää siltä että aika hemmetin paljon on ollut merkitystä.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012093442.htmlroskalehden linkkien levittäjä lammaslaumasta jälleen tyrkyttää ja yrittää meittii myrkyttää - me ei lueta valheita mit on tullunna jo 6 vuotta korrrosiovalheista alkane kiihotuksella pelkoon kuulomalla ja nyt venäjävihakiihotus ja pelon jako tyhmille...oletko sinä?
- Anonyymi00003
Ja kaikki nuo ilmeisesti päiväaika iskuja? Venäjän ilmatorjunta kateissa, kun kaikki meni läpi? ...Oliko se venäjä, jota trollit ja putinistit rummuttavat muka voittajaksi??? Hui, hai...
- Anonyymi00004
Lavrov oli äkäinen kun ukraina kuulemma terrorisoi venäjää! Haittaa pahasti erikoisoperaatiota!
- Anonyymi00009
Yhy hyy ne ampuu takaisin ei toi oo reilua. Lisäksi ukraina mätkii sotilaskohteita siinä kun venäjä murhaa siviilejä pommittamalla kaupunkeja.
- Anonyymi00011
Eikä ainoastaan vain haittaa "erikoisoperaatiota". Ukraina tuhoaa pala palalta koko venäjän erikoisoperaation ja sen sotilaallisen organisaation.
- Anonyymi00006
Ano Turtiainen pitää lähettää kiiruusti tekemään raporttia, että kaikki harasoo ja supermarkettien hyllyt notkuvat herkuista, kun Suomessa nähdään nälkää!
- Anonyymi00008
Katsokaa : Ukraina war youtube.com ja Ukraina war live youtube.com ja Ukraina war today youtube.com
- Anonyymi00010
Voi hellantettas. Ensin tulee ilmaiskut, sitten tulee tykistö ja lopuksi jalkaväki. Sillälailla käydään sotaa. Ukraina lähettää drooneja 1500 km päähän ja sitten laitetaan kädet ristiin ja toivotaan, toivotaan. Lisäksi Ukraina lioottelee tuhojaan.
- Anonyymi00014
Venäjä kertoo Totuuden, koko Totuuden ja vain Totuuden.
:-D - Anonyymi00021
Yli 50 aluetta kärsii venäjällä polttoainepulasta ja Krimiltä se on kokonaan loppu! Kyllä nuo 1500 - 3000 km öljyjalostamoiskut ovat tuottaneet tuhoa...jopa paljon enemmän, kuin mitä venäjä nöyrtyy häpeässään myöntämään. = Logistiikka seisoo paikoin suuressa osassa koko venäjää.
- Anonyymi00025
Muistakaa, että nyt poltetaan sitä EU:n 90 MILJARDIN tukipakettia ukruille.
Toli sen näkyvyyteen oli panostettu eli lännessä valmistetut aseet odottivat vain maksajaa.
SINÄKIN pääset sitä takuulla maksamaan, ensi vuoden LEIKKAUKSINA ja seuraavankin oikeistohallituksen muilutuksina, kuten ovat jo luvanneet.
t. haans.sea - Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Muistakaa, että nyt poltetaan sitä EU:n 90 MILJARDIN tukipakettia ukruille.
Toli sen näkyvyyteen oli panostettu eli lännessä valmistetut aseet odottivat vain maksajaa.
SINÄKIN pääset sitä takuulla maksamaan, ensi vuoden LEIKKAUKSINA ja seuraavankin oikeistohallituksen muilutuksina, kuten ovat jo luvanneet.
t. haans.seaMaksan ilolla nyt näytettävän maailman luokan sotaspektaakkelin, eli kuinka brutaali venäjä laitetaan alas sotilaallista voimaa runsaasti käyttäen, aiemman sodan uhrivaltion toimesta. Painetaan vaikka tuplausnappulaa kuluissa, kunhan venäjä todella karsii!!!!! Tämä show ei saa loppua vielä pitkään aikaan!
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Maksan ilolla nyt näytettävän maailman luokan sotaspektaakkelin, eli kuinka brutaali venäjä laitetaan alas sotilaallista voimaa runsaasti käyttäen, aiemman sodan uhrivaltion toimesta. Painetaan vaikka tuplausnappulaa kuluissa, kunhan venäjä todella karsii!!!!! Tämä show ei saa loppua vielä pitkään aikaan!
Tässä Show:ssa Prime Time aika on 24/7. Koko ajan tapahtuu ja räjähdysefektit ovat näyttäviä kaikessa autenttisuudessaan! Sanoisinko jopa että useamman oscarin arvoista laatuviihdettä koko läntiselle maailmalle.
- Anonyymi00030
Anonyymi00021 kirjoitti:
Yli 50 aluetta kärsii venäjällä polttoainepulasta ja Krimiltä se on kokonaan loppu! Kyllä nuo 1500 - 3000 km öljyjalostamoiskut ovat tuottaneet tuhoa...jopa paljon enemmän, kuin mitä venäjä nöyrtyy häpeässään myöntämään. = Logistiikka seisoo paikoin suuressa osassa koko venäjää.
Krimi on pieni alue. Lisäksi rintama pysähtänyt asemasotaan. Parempi ei tosin ole vastapuolikaan. 35 000 ihmistä pitäisi kuolla viikossa, että Kiova kaatuisi.
- Anonyymi00032
Anonyymi00021 kirjoitti:
Yli 50 aluetta kärsii venäjällä polttoainepulasta ja Krimiltä se on kokonaan loppu! Kyllä nuo 1500 - 3000 km öljyjalostamoiskut ovat tuottaneet tuhoa...jopa paljon enemmän, kuin mitä venäjä nöyrtyy häpeässään myöntämään. = Logistiikka seisoo paikoin suuressa osassa koko venäjää.
Ei ole kokonaan loppu. Valtion laitoksille ja yrityksille jaetaan. Pyöräily on terveellistä.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ei ole kokonaan loppu. Valtion laitoksille ja yrityksille jaetaan. Pyöräily on terveellistä.
Ei polttoainetta enää riitä kauaa jaettavaksi. Seuraavien viikkojen iskut, laittavat löpöhanat aivan kaikille kiinni, kun sitä ei yksinkertaisesti enää ole, eikä saada toimitettua lisää Krimin ja Khersonin sotatoimialueille.
- Anonyymi00044
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ei polttoainetta enää riitä kauaa jaettavaksi. Seuraavien viikkojen iskut, laittavat löpöhanat aivan kaikille kiinni, kun sitä ei yksinkertaisesti enää ole, eikä saada toimitettua lisää Krimin ja Khersonin sotatoimialueille.
On ja saadaan toimitettua.
- Anonyymi00050
Anonyymi00044 kirjoitti:
On ja saadaan toimitettua.
Mottiin menee tilanne Krimillä, ennen kuin kesä on lopussa.
Näinhän se Vänäjä on Ukrainassa tehnyt jo Viidettä vuotta, ilman isompia menestyksiä.
Loppupelissä joukkojen huolto ja logistiikka on erittäin keskeisessä osassa.
Jo etulinjan tykistö ei saa ammuksia, miehitö ruokaa ja haavoittuneita ei saada evakoitua eikä uusia joukkoja tuotua paikalle kun ei ole polttoainetta niin tälläisten joukkojen taistelukyky romahtaa hyvin nopeasti.
Tuhomalla vastustajan kykyä jatkaa sotaa voitetaan sotia, ei sillä mitä paikallaan pysyvissä etulinjoissa tapahtuu.- Anonyymi00052
Anonyymi00021 kirjoitti:
Yli 50 aluetta kärsii venäjällä polttoainepulasta ja Krimiltä se on kokonaan loppu! Kyllä nuo 1500 - 3000 km öljyjalostamoiskut ovat tuottaneet tuhoa...jopa paljon enemmän, kuin mitä venäjä nöyrtyy häpeässään myöntämään. = Logistiikka seisoo paikoin suuressa osassa koko venäjää.
Sotalogistiikan lisäksi myös venäläinen siviililogistiikka jumittaa erittäin pahasti, vieläpä venäjällä.
- Anonyymi00053
santtu_1975X kirjoitti:
Näinhän se Vänäjä on Ukrainassa tehnyt jo Viidettä vuotta, ilman isompia menestyksiä.
Loppupelissä joukkojen huolto ja logistiikka on erittäin keskeisessä osassa.
Jo etulinjan tykistö ei saa ammuksia, miehitö ruokaa ja haavoittuneita ei saada evakoitua eikä uusia joukkoja tuotua paikalle kun ei ole polttoainetta niin tälläisten joukkojen taistelukyky romahtaa hyvin nopeasti.
Tuhomalla vastustajan kykyä jatkaa sotaa voitetaan sotia, ei sillä mitä paikallaan pysyvissä etulinjoissa tapahtuu.Juuri tuo on niin totta. Erinomaisesti kerrottu. Nyt Ukrainalla on maailmanluokan syväiskukykyä venäjän suhteen. Tällä hetkellä tuo tarkoittaa parhaimmillaan 5000 kilometriä venäjän sydänmaille. Sieltä löytyy monenlaista sotaa tukevaa laitosta tuhottavaksi ilmaiskuilla. Tuota toimintaa Ukraina nyt tekee ja jopa yllättävän hyvällä menestyksellä.
- Anonyymi00059
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ei ole kokonaan loppu. Valtion laitoksille ja yrityksille jaetaan. Pyöräily on terveellistä.
Kerropa tuo 100kg elintasotatjaanalle joka on parhaillaan viettämässä saman koon ukkonsa kanssa lomaa Sevastopolissa. Jätä isohko Öky-Mersu talliin ja opettele pyöräilemään!
- Anonyymi00069
Anonyymi00044 kirjoitti:
On ja saadaan toimitettua.
No miksi Krimillä ei myydä bensaa kansalle?
"Krimin niemimaalla huoltoasemat pysäyttävät kaiken polttoaineen myynnin yksityishenkilöille ja yrityksille, kertoi Venäjän valitsema Krimin miehityshallinnon johtaja Sergei Aksjonov." - Anonyymi00117
Anonyymi00014 kirjoitti:
Venäjä kertoo Totuuden, koko Totuuden ja vain Totuuden.
:-DHAH, HAH, HAH,HAH!!!!! Minkälainen lieneekään Putinin totuus! Vieläkin huvittaa tuo "ystävällisen Venäjän " valmistelut Suomessa alistaa maamme Venäjän"ETUPIIRIIN"!!!
Tuo kettu hankki noita alueita etelästä pohjoiseen! Oli kovin innoissaan suunnittelemassa Suomen alistamista valtaansa!!
Roisto!! Onneksi huomattiin tuo törkeä suunnitelma!! Tuosta sen huomaa, että tuon maan ja Putinin ystävyyteen ei voi koskaan luottaa!!Tulen oikein vihaiseksi, kun ajattelenkin tuollaista kieroutta!! Hyi Olkoon!! - Anonyymi00193
Anonyymi00025 kirjoitti:
Muistakaa, että nyt poltetaan sitä EU:n 90 MILJARDIN tukipakettia ukruille.
Toli sen näkyvyyteen oli panostettu eli lännessä valmistetut aseet odottivat vain maksajaa.
SINÄKIN pääset sitä takuulla maksamaan, ensi vuoden LEIKKAUKSINA ja seuraavankin oikeistohallituksen muilutuksina, kuten ovat jo luvanneet.
t. haans.seaSe on kuule hans sivuseikka pääasia että ryzzä saa siipeensä, maksan mielelläni.
- Anonyymi00228
Anonyymi00014 kirjoitti:
Venäjä kertoo Totuuden, koko Totuuden ja vain Totuuden.
:-DRoskailtapäväthän ne kertoo mitä UkrainaPravda sanoo ja MoskovaPravda väittää ---eikö vaan
Koska tuo iltapäiväin rienauslehdet muuta kuin osoittaa sairaasta toimittajakaartista, aivan lapsentasoiseesta uutisoinnnista huonolla ja oksttavallakin uutisoinnillaan sksipuolelta selkeästi ihannoiden 40 luvun Suomen tilannetta natsikumarruksin. - Anonyymi00230
Anonyymi00021 kirjoitti:
Yli 50 aluetta kärsii venäjällä polttoainepulasta ja Krimiltä se on kokonaan loppu! Kyllä nuo 1500 - 3000 km öljyjalostamoiskut ovat tuottaneet tuhoa...jopa paljon enemmän, kuin mitä venäjä nöyrtyy häpeässään myöntämään. = Logistiikka seisoo paikoin suuressa osassa koko venäjää.
Onpahan fasistilla huolia Venäjästä - eikö pitäisi olla huolissaan ukronatsien tilasta??
- Anonyymi00231
Anonyymi00050 kirjoitti:
Mottiin menee tilanne Krimillä, ennen kuin kesä on lopussa.
se on ryssyttäjä kko laittantu toistakymmentä omaa mitäänsanomatonta rienaustaan ...taitaa olla paniikki pöksyissä :-))
- Anonyymi00015
Tämän päivän jo toteutuneiden iskujen lisäksi, kun Ukraina vielä iskee jokuseen jalostamoon/varastoon/tehtaaseen, niin alkaisi päivän saldo olla hyvä.
- Anonyymi00017
https://www.youtube.com/watch?v=7WUyEPkGnAc
Noin Putin määräsi erikoisoperaation alkamaan ja nyt sitä erikoisoperoidaan. - Anonyymi00018
Brittien&paskajenkkilän proxy sota. 🤮
Uutisoitiinhan meilläkin -40 luvulla nazien "voitoista".
Venäjällä ei kuulemma ollut edes lentokoneitakaan.😂😂😂😂😂
Kuitenkin pommittivat niillä
Eikö se zele pitäisi jo lähettää vaikka britanniaan?- Anonyymi00023
Se tuli tunteella...Kiitos tuskastasi! Pistä turvavyöt kiinni ja nauti näkemästäsi. Venäjälle on luvassa vielä paljon pahempaa, ja yhä isommin.
- Anonyymi00024
Ja tyhmillä jutuilla meinaat tsuhnaa pelotella?
Miksi muuten länsivallat lahjoittivat lentokoneita ja kaikkea muuta sotakalustoa? Ai niin, tuo kohtahan on pyyhitty pois venäjän historiasta. Etpä sitä voi tietää, jep jep.
Mites siellä venäjällä tuosta jenkkilästä nykyisin? Onko Trump Putinin taskussa vai ei?
- Anonyymi00020
Se oli venäjän mukavaa pommittaa lähes puolustuskyvytöntä "heimoveljeä", kunnes se alkoikin vastata samalla mitalla. Ei niin saa tehdä, selvää fasismia ja ydinsotaan johtavaa eskalointia!
- Anonyymi00026
Venäjän ilmatorjunnan jatkuvan sössimisen vuoksi alkaa kohta näyttää siltä, kuinka Ukraina on iskuillaan riisunut venäjän puolustuskyvyttömäksi ohjus- ja droneiskuja vastaan. Osat todellakin ovat vaihtuneet, mutta Ukraina ei iske tarkoituksella siviileihin.
- Anonyymi00048
Anonyymi00026 kirjoitti:
Venäjän ilmatorjunnan jatkuvan sössimisen vuoksi alkaa kohta näyttää siltä, kuinka Ukraina on iskuillaan riisunut venäjän puolustuskyvyttömäksi ohjus- ja droneiskuja vastaan. Osat todellakin ovat vaihtuneet, mutta Ukraina ei iske tarkoituksella siviileihin.
"mutta Ukraina ei iske tarkoituksella siviileihin."
Ei vai. Millä todistat mikä on tahallista ja mikä ei ole ? - Anonyymi00054
Anonyymi00048 kirjoitti:
"mutta Ukraina ei iske tarkoituksella siviileihin."
Ei vai. Millä todistat mikä on tahallista ja mikä ei ole ?Venäjä on jo tuhonnut yli 500 sairaalaa/terveyskeskusta/lääkäriasemaa Ohjuksin ja dronein Ukrainassa, sitten sodan alun. Kerrostaloja se on samoina aikoina tuhonnut ballistisilla ohjuksillaan satoja. Kouluja ja päiväkoteja on mennyt samoilla metoodeilla niin ikään satoja, ja myös ostoskeskuksia ovat venäjän ohjukset ja dronet löytäneet aivan liikaa maaleiksi. Ei siinä enää todisteita tarvita kun katsoo ryssien omaa sodankäynnin brutaalisuutta. Barbaarinen kansanmurhaan tähtäävä tuhoamissota on ainoa sanayhdistelmä joka tulee mieleen.
- Anonyymi00068
Anonyymi00054 kirjoitti:
Venäjä on jo tuhonnut yli 500 sairaalaa/terveyskeskusta/lääkäriasemaa Ohjuksin ja dronein Ukrainassa, sitten sodan alun. Kerrostaloja se on samoina aikoina tuhonnut ballistisilla ohjuksillaan satoja. Kouluja ja päiväkoteja on mennyt samoilla metoodeilla niin ikään satoja, ja myös ostoskeskuksia ovat venäjän ohjukset ja dronet löytäneet aivan liikaa maaleiksi. Ei siinä enää todisteita tarvita kun katsoo ryssien omaa sodankäynnin brutaalisuutta. Barbaarinen kansanmurhaan tähtäävä tuhoamissota on ainoa sanayhdistelmä joka tulee mieleen.
Tuo on totta joka sana.
Esimerkiksi YK:n tutkijoilla, Amnesty Internationalilla ja Human Right Wathilla on sitovat todisteet siitä että Venäjä on iskenyt järjestelmällisesti ukrainalaisiin siviilikohteisiin satoja satoja kertoja. Suoralla tulituksella suoraan niihin tähdäten. - Anonyymi00075
Anonyymi00068 kirjoitti:
Tuo on totta joka sana.
Esimerkiksi YK:n tutkijoilla, Amnesty Internationalilla ja Human Right Wathilla on sitovat todisteet siitä että Venäjä on iskenyt järjestelmällisesti ukrainalaisiin siviilikohteisiin satoja satoja kertoja. Suoralla tulituksella suoraan niihin tähdäten.Kyllä! Juuri näin se on. Venäjä ja venäläiset tulevat tuostakin maksamaan laskun, mutta ei vielä. Ensin riehuva idän roistovaltio täysin rähmälleen ja sitten vasta totaalinen ulosmittaus.
- Anonyymi00103
Anonyymi00054 kirjoitti:
Venäjä on jo tuhonnut yli 500 sairaalaa/terveyskeskusta/lääkäriasemaa Ohjuksin ja dronein Ukrainassa, sitten sodan alun. Kerrostaloja se on samoina aikoina tuhonnut ballistisilla ohjuksillaan satoja. Kouluja ja päiväkoteja on mennyt samoilla metoodeilla niin ikään satoja, ja myös ostoskeskuksia ovat venäjän ohjukset ja dronet löytäneet aivan liikaa maaleiksi. Ei siinä enää todisteita tarvita kun katsoo ryssien omaa sodankäynnin brutaalisuutta. Barbaarinen kansanmurhaan tähtäävä tuhoamissota on ainoa sanayhdistelmä joka tulee mieleen.
Ukraina hyökkää päivittäin siviilikohteisiin. Miksi sillan tuhoaminen ei olisi tahallista, tai polttoainesäiliön, myös Ukrainan tekemänä ? Jokinlainen johdonmukaisuus pitäisi säilyttää, vaikka kuinka olisi Pro-Ukrainalainen.
- Anonyymi00197
Anonyymi00054 kirjoitti:
Venäjä on jo tuhonnut yli 500 sairaalaa/terveyskeskusta/lääkäriasemaa Ohjuksin ja dronein Ukrainassa, sitten sodan alun. Kerrostaloja se on samoina aikoina tuhonnut ballistisilla ohjuksillaan satoja. Kouluja ja päiväkoteja on mennyt samoilla metoodeilla niin ikään satoja, ja myös ostoskeskuksia ovat venäjän ohjukset ja dronet löytäneet aivan liikaa maaleiksi. Ei siinä enää todisteita tarvita kun katsoo ryssien omaa sodankäynnin brutaalisuutta. Barbaarinen kansanmurhaan tähtäävä tuhoamissota on ainoa sanayhdistelmä joka tulee mieleen.
Paljon pitää vielä ukrojen osua siviileihin että olisi tasoissa Venäjän kanssa.
- Anonyymi00198
Anonyymi00075 kirjoitti:
Kyllä! Juuri näin se on. Venäjä ja venäläiset tulevat tuostakin maksamaan laskun, mutta ei vielä. Ensin riehuva idän roistovaltio täysin rähmälleen ja sitten vasta totaalinen ulosmittaus.
Sodan alussa tulittivat panssarivaunuilla suorasuuntauksella kerrostaloja.
- Anonyymi00022
Ja trumppi kielsi ukrainalta ohjukset joten ukraina joutui pikavauhtia kehittämään omat. Siinä trumputin taas teki pahan mokan,eurooppa ei tarvi kohta mitään amerikkalaista.
- Anonyymi00028
Kun tämä sota on joskus ohi ja kun Ukrainan oman aseteollisuuden tuotteiden kehityskulku on näinkin huimaa, niin uskon, että juuri Ukraina on se joka myy kehittyneintä hyökkäysohjus ja droonikalustoa usealle maalle Euroopassa.
- Anonyymi00033
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kun tämä sota on joskus ohi ja kun Ukrainan oman aseteollisuuden tuotteiden kehityskulku on näinkin huimaa, niin uskon, että juuri Ukraina on se joka myy kehittyneintä hyökkäysohjus ja droonikalustoa usealle maalle Euroopassa.
Pystyy tuottamaan kehittyneitä ja testattuja aseita muihin maihin ja halvalla.
- Anonyymi00060
Anonyymi00033 kirjoitti:
Pystyy tuottamaan kehittyneitä ja testattuja aseita muihin maihin ja halvalla.
Olen aivan varma, kuinka kauppa tulee käymään isoilla volyymeilla.
- Anonyymi00031
Drooni on halpa ja naurettava väline. Pari ikkunaa menee rikki ja that's it.
- Anonyymi00035
Ja noiden parin rikkoontuneen ikkunan lisäksi pamahtaa pask*ksi kokonainen öljynjalostamo useaksi kuukaudeksi. Jotta niin "naurettavia" nuo dronet ovat. Eipä kyllä venäjän valtionjohtokoplaa ole viimeaikoina paljoa naurattanut, - ei edes hymyilyttänyt. No, meillä lännessä kyllä naurua riittää...todella pskaista sellaista!
- Anonyymi00036
Pienikin drooni riittää räjäyttämään hyökkäävän sotilaan kappaleiksi ja näin käy Ukrainan rintamalla jatkuvasti barbaariryzzille. Minusta on todella hauskaa katsoa netistä videoita joissa venäläisten barbaarien irtoraajoja vain lentelee joka suuntaan. Niitä videoita löytyy tuhansittain.
Isommalla droonilla räjäyttää helposti pienen talon täynnä barbaariryzzien hyökkääjiä, tai minkä tahansa näiden isommankin kulkuneuvon. Tästäkin löytyy hauskoja vidoita sadoittain. Vieläkin isommat tuhoavat helposti jonkun öljylaitoksen tai asetehtaan ja tästäkin löytyy paljon videoita. - Anonyymi00045
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ja noiden parin rikkoontuneen ikkunan lisäksi pamahtaa pask*ksi kokonainen öljynjalostamo useaksi kuukaudeksi. Jotta niin "naurettavia" nuo dronet ovat. Eipä kyllä venäjän valtionjohtokoplaa ole viimeaikoina paljoa naurattanut, - ei edes hymyilyttänyt. No, meillä lännessä kyllä naurua riittää...todella pskaista sellaista!
Yksikään jalostamo ei ole ollut kiinni kuukausia. Laukansuussakin tuhoutui vain yksi siilo, vaikka Zele hehkutti iskua. Ilmakuvista näkyi totuus. Kannattaa nyt lopettaa nuo humalaiset jutut.
- Anonyymi00057
Anonyymi00045 kirjoitti:
Yksikään jalostamo ei ole ollut kiinni kuukausia. Laukansuussakin tuhoutui vain yksi siilo, vaikka Zele hehkutti iskua. Ilmakuvista näkyi totuus. Kannattaa nyt lopettaa nuo humalaiset jutut.
Sitten sinne tarvitsee iskeä yhä uudelleen ja useasti toistaen. Solution perfect!
- Anonyymi00065
Anonyymi00045 kirjoitti:
Yksikään jalostamo ei ole ollut kiinni kuukausia. Laukansuussakin tuhoutui vain yksi siilo, vaikka Zele hehkutti iskua. Ilmakuvista näkyi totuus. Kannattaa nyt lopettaa nuo humalaiset jutut.
No miksi Krimillä ei ole bensaa?
- Anonyymi00082
Anonyymi00045 kirjoitti:
Yksikään jalostamo ei ole ollut kiinni kuukausia. Laukansuussakin tuhoutui vain yksi siilo, vaikka Zele hehkutti iskua. Ilmakuvista näkyi totuus. Kannattaa nyt lopettaa nuo humalaiset jutut.
Yksikään jalostamo ei ole ollut kiinni kuukausia. Laukansuussakin tuhoutui vain yksi siilo, vaikka Zele hehkutti iskua. Ilmakuvista näkyi totuus. Kannattaa nyt lopettaa nuo humalaiset jutut.
Missä Todisteet-? - Anonyymi00189
Anonyymi00036 kirjoitti:
Pienikin drooni riittää räjäyttämään hyökkäävän sotilaan kappaleiksi ja näin käy Ukrainan rintamalla jatkuvasti barbaariryzzille. Minusta on todella hauskaa katsoa netistä videoita joissa venäläisten barbaarien irtoraajoja vain lentelee joka suuntaan. Niitä videoita löytyy tuhansittain.
Isommalla droonilla räjäyttää helposti pienen talon täynnä barbaariryzzien hyökkääjiä, tai minkä tahansa näiden isommankin kulkuneuvon. Tästäkin löytyy hauskoja vidoita sadoittain. Vieläkin isommat tuhoavat helposti jonkun öljylaitoksen tai asetehtaan ja tästäkin löytyy paljon videoita."venäläisten barbaarien irtoraajoja vain lentelee"
Putinin käyttämillä termeillä se on juuri sitä osina mobilisointia.
Mobilaatti ei taida auttaa enää.
- Anonyymi00039
Keskikokoinen Ukrainan drooni ynnä venäjän öljynjalostuslaitos tahi miljoonien litrojen bensiinisäiliö. Jonnin aikaa on lämmintä ja sangen valoisaa, kun nuo kaksi kohtaavat yllätyksellisesti. Onhan tämä jo nähty.
- Anonyymi00040
Ja ne sankat mustat ja niin väkevät voitonsavut venäjän kaupunkien yllä!
- Anonyymi00061
Jos kerta Ukrainan droonit eivät kykene aiheuttamaan vahinkoja, niin miksi venäjän mediassa mesotaan suunnattomilla älämölöillä pitkäkestoisista mustista sateista venäläisissä kaupungeissa?
- Anonyymi00041
Kirsikkana kakkuun.
Ukraina on solminut sopimuksen Saksan kanssa 600 ilmatorjuntaohjuksen vastaanottamisesta, – Zelensky.
Tälläkin puolella, eli Ukrainan omalla ilmapuolustuksella vain positiivista uutisointia.
Venäjän ilmatorjunnalla ei taida asiat olla ihan näin hyvin. Kaikki mikä Ukrainasta tulee, menee läpi ja osuu iskukohteeseen venäjällä.- Anonyymi00042
Ohjukset alkavat olla vähissä, ja miehet hukassa. Koko sodanjohto sekaisin ja valtionjohto kompuroi täysin kuutamolla. Venäjä 2026!
- Anonyymi00046
Äijä on koko ajan netissä. Pitäskö huolestua. Sama Trumpilla. 28 twiittiä per pv.
- Anonyymi00190
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ohjukset alkavat olla vähissä, ja miehet hukassa. Koko sodanjohto sekaisin ja valtionjohto kompuroi täysin kuutamolla. Venäjä 2026!
Venäjän johto on ollut ihan harhoissaan ainakin vuodesta 2007. Viittaan tässä putinin suuruudenhulluihin puheisiin.
- Anonyymi00043
Ei olis kivaa olla rysna.
- Anonyymi00051
Näinä aikoina se on suoranainen häpeä ja ainakin monet suomessa olevat venäläiset myöntävät sen.
- Anonyymi00072
Anonyymi00051 kirjoitti:
Näinä aikoina se on suoranainen häpeä ja ainakin monet suomessa olevat venäläiset myöntävät sen.
Yhä useampi kaksoiskansalainen haluaa luopua Venäjän kansalaisuudesta, oli uutisissa.
Kun Putler hyökkäsi silloin Ukrainaan, tutut venäläiset oikeasti näyttivät häpeävän sitä että ovat venäläisiä.
- Anonyymi00049
Drooni= teinipoikien harrastusväline.
- Anonyymi00055
Jos näin on niin, harrastusvälineillä laitetaan "suurvaltaa" polvilleen nykyään niin, että maalaispoikia suorastaan huimaa. Mikä suunnaton häpeä venäjälle!
- Anonyymi00079
Drooni voidaan opettaa käymään mutkitellen tietynnäköisen kohteen kimppuun. Tykin ammus menee vain suoraan, ja huomattavasti lyhyemmän matkan kuin drooni.
- Anonyymi00056
Sota ratkeaa vain sillä, että Ukraina iskee tauotta ja raskaasti venäjän asevoimiin, tuotantolaitoksiin ja kaikkeen tavaralogistiikkaan. Kun ne eivät enää toimi, ei toimi venäjän armeijakaan.
- Anonyymi00058
Eihän Putin välitä, mitä ihmisille ja infralle tapahtuu. Sillä on pelko vain oman hengen ja omaisuuuden menettämisestä.
- Anonyymi00062
Anonyymi00058 kirjoitti:
Eihän Putin välitä, mitä ihmisille ja infralle tapahtuu. Sillä on pelko vain oman hengen ja omaisuuuden menettämisestä.
Siispä Ukrainan tulee jatkaa nykyistä menestyksellistä toimintaa!
- Anonyymi00090
Anonyymi00058 kirjoitti:
Eihän Putin välitä, mitä ihmisille ja infralle tapahtuu. Sillä on pelko vain oman hengen ja omaisuuuden menettämisestä.
Se ei ole tiedossa mitä Putin ajattelee. Ainakaan se ei suunnittele lähitulevaisuudessa rentouttavaa lomamatkaa jonkin sivistyneen maan lomakohteeseen, jossa voisi tutustua uusiin mukaviin ihmisiin ja vääntää juttua kaikista hauskoista asioista, pelata golfia juuri baaarissa tapaamansa suomalaisen rakennusmestarin kanssa tai lähteä sikailtaan syömään grillattua porsaan ulkofilettä virolaisen polttariporukan knssa.
Toppahousut saavat maistaa omaa lääkettään. Oikein ja kunnollista.
Ukrainaa pitää tukea🇺🇦💪- Anonyymi00063
Vaikea kuvitella mitään muuta lopputulemaa tälle toistuvalle karhun ärsyttämiselle kuin
- Anonyymi00064
Kai tiedät mitä ihmisten kimppuun käyville karhuille yleensä tapahtuu? Toki jokunen ihminen saattaa kuollakin, mutta eivät ne petoeläimet taatusti vietä leppoisia eläkepäiviä, vaan ne hoidellaan pois ihmisiä tappamasta.
- Anonyymi00066
Anonyymi00064 kirjoitti:
Kai tiedät mitä ihmisten kimppuun käyville karhuille yleensä tapahtuu? Toki jokunen ihminen saattaa kuollakin, mutta eivät ne petoeläimet taatusti vietä leppoisia eläkepäiviä, vaan ne hoidellaan pois ihmisiä tappamasta.
Hyvä muuten mutta tämä karhu ei ole käynyt kenenkään kimppuun..
- Anonyymi00123
Antaa karhun pomppia tasajalkaa!! Sitä saa, mitä kerjää! Putin on kerjännyt juuri tuota tuhoa omalle maalleen ja kansalleen!!
Ei tuon Putinin päätä juuri järki rasita. Kunhan piileskelee ja toivoo Venäjän voittoa ja sitähän ei tule! - Anonyymi00129
Anonyymi00066 kirjoitti:
Hyvä muuten mutta tämä karhu ei ole käynyt kenenkään kimppuun..
No ei tietenkään ole. Kaikki kuolleet ukrainalaiset ovat ampuneet itseään ja pommittaneet itseään, selvähän se.
Miksiköhän se karhuvaltio on julistettu terroristivaltioksi ja sen johtajasta annettu kansainvälinen pidätysmääräys sotarikoksista?
Sellaisia kunnianosoituksia kun ei ihan helposti saa eikä kenelle tahansa jaella.
- Anonyymi00070
UKRAINA NUOLAISI LIIAN AIKAISIN - SITTEN TAPAHTUI SUURI RÄJÄHDYS ! ! !
https://www.youtube.com/watch?v=znccrKYdIBg- Anonyymi00074
Venäjä on nuoleskellut täyttä putinpskaa mielikuvissaan jo vuodesta 2014. Nyt on laskun maksun aika, eikä se tiedä mitään hyvää venäjälle. Tuho on väistämätön.
- Anonyymi00076
Anonyymi00074 kirjoitti:
Venäjä on nuoleskellut täyttä putinpskaa mielikuvissaan jo vuodesta 2014. Nyt on laskun maksun aika, eikä se tiedä mitään hyvää venäjälle. Tuho on väistämätön.
Paluu todellisuuteen tulee olemaan kova. Vähän kuin saksalaisilla Hitlerin vallan romahdettua.
Katsoin pätkiä videosta, kerrotko missä kohtaa videota tuo "suuri räjähdys" tapahtuu?
Normaaleja FPV-drooni kuvaa.
EI jotenkin otsikko ja videot taaskaan kohtaa.- Anonyymi00080
Anonyymi00074 kirjoitti:
Venäjä on nuoleskellut täyttä putinpskaa mielikuvissaan jo vuodesta 2014. Nyt on laskun maksun aika, eikä se tiedä mitään hyvää venäjälle. Tuho on väistämätön.
Minkä tuho? Hiroshiman vai Nagasakin?
- Anonyymi00086
UKRAINA NUOLAISI LIIAN AIKAISIN - SITTEN TAPAHTUI SUURI RÄJÄHDYS ! ! !
https://www.youtube.com/watch?v=znccrKYdIBg
Valko-Venäjän Ääliö latailee Propaganda linkkejä kukaan usko mitättömiin valeuutisiin-
Kuin tämäkin
Gerasimovilta lennokkaita väitteitä Venäjän sotamenestyksestä – ei uskota edes Venäjällä
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011587490.html
PALJASTETTU: Putinin valtavat tappiot Pokrovskissa ja feikki voitto | Taistelusuunnitelmat
https://www.youtube.com/watch?v=7hJexHAsJg8 - Anonyymi00106
Näitä on hyvä näyttää koskei ihmiset muuten tiedä miten heikoilla ukrainanatsit ovat nyt.
- Anonyymi00107
santtu_1975X kirjoitti:
Katsoin pätkiä videosta, kerrotko missä kohtaa videota tuo "suuri räjähdys" tapahtuu?
Normaaleja FPV-drooni kuvaa.
EI jotenkin otsikko ja videot taaskaan kohtaa.kannattaakin katsoa koko video vaikka moelle se on aika täyttävää het alkuunsa....satoja ajoneuvoja saaneet venäläiset tuhottua ...jättävät vielä ovaet auki ajoneuvoissa pölhöt että on helppo nakki tuhota kerralla koko kulkuneuvo.
- Anonyymi00108
Anonyymi00086 kirjoitti:
UKRAINA NUOLAISI LIIAN AIKAISIN - SITTEN TAPAHTUI SUURI RÄJÄHDYS ! ! !
https://www.youtube.com/watch?v=znccrKYdIBg
Valko-Venäjän Ääliö latailee Propaganda linkkejä kukaan usko mitättömiin valeuutisiin-
Kuin tämäkin
Gerasimovilta lennokkaita väitteitä Venäjän sotamenestyksestä – ei uskota edes Venäjällä
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011587490.html
PALJASTETTU: Putinin valtavat tappiot Pokrovskissa ja feikki voitto | Taistelusuunnitelmat
https://www.youtube.com/watch?v=7hJexHAsJg8Roskalehtien linkkejä....samaa valhetta tuli jo kuolemalla pelottelusta 5 - 6 vuotta sitten ja ihmest men uskoon ja nyt katuneet alistumistaan - osa täysin pihalla.
Roskalehden linkki perustuu uskoon - ei ole tietoa......se sanoo mitä UkrainaPravda kertoo ja kertoo Venäjän tiedoista väitteinä
USA on tunnustanut nyt myös julkisesti, että Ukrainassa on ollut bioasetehtaita - sekin nyt hyvä, että tuhoavat nuo pirulliset fabriikit.
Ehkä myös ukrainalaisten lapsimyynti saadaa kuriin, osin saatukin jo ja hyväksikäyttö lääketehrailla mm....valveutunut tietää mstä puhumme nyt. - Anonyymi00110
santtu_1975X kirjoitti:
Katsoin pätkiä videosta, kerrotko missä kohtaa videota tuo "suuri räjähdys" tapahtuu?
Normaaleja FPV-drooni kuvaa.
EI jotenkin otsikko ja videot taaskaan kohtaa.ethän sie oo voinut paljo mittään nähdä kun tuo on jatkuva parin kolmen tunnin video ainakin...hätäisellä touhulla ei mittään tuu eikä onnistu...ei paabajaagallakkaan onnistu kui harvoin.
- Anonyymi00125
HAH, HAH, HAH, HAH!!!!!! Voi venäläisressukat!! Kyllä teillä on niin surkea diktaattori maassanne, että kyllä teitä varmaan hävettää koko tuo sota!!
Eihän tuossa ole ollut mitään mieltä tuon venäläisten hullun diktaattorin tapattaa kansalaisiaan aivan turhaan sukulaiskansaa vastaan käydyssä sodassa!
Joku viisas maa olisi ko lopettanut tuon typerän kansalaistensa tapattamisen ja luovuttanut, mutta ei tuo herra Putin! No eihän hänellä ole omasta hengestään huolta, vaan miehiä on tuntunut riittävän tapettaviksi Ukrainan aroille!!
VOI, VOI, tuota typerää hyökkäyssotaa!! Paljon tuhoja ja paljon ruumiita ja Herra Puitn nauttii vain lähettässään poikaparkoj tapettaviski Ukrainan aroille!! Hullun hommaa! - Anonyymi00126
Anonyymi00106 kirjoitti:
Näitä on hyvä näyttää koskei ihmiset muuten tiedä miten heikoilla ukrainanatsit ovat nyt.
Voi ressukka!! Saisit hävetä tuon diktaattorisi puolesta! On melko roistomaista mennä tuhoamaan sukulaiskansan maita ja tappamaan ihmisiä siellä!
Roistomaisuufen huippu ja sellaista syntyy vain ryssiltä! Onneksi ovat rajamme suljetut tuollaiselta roistokansalta!!! - Anonyymi00191
Anonyymi00076 kirjoitti:
Paluu todellisuuteen tulee olemaan kova. Vähän kuin saksalaisilla Hitlerin vallan romahdettua.
Saksa otti siitä opikseen. Asia, johon venäläiset ei ole koskaan kyenneet. Mutta kuinka voisit oppia historiasta jos vain valehtelet sen itsellesi mieleiseksi. Näin naapurissa.
- Anonyymi00071
20-40 prosenttia koko Venäjän öljynjalostuskapaisteetista on jo lamaannutettu.👍
- Anonyymi00073
Ja lisää lamaantuu tulevien kuukausien kuluessa! Tämä jos mikä on oikeutta Ukrainan tapetuille siviileille!
- Anonyymi00101
Alkaako fasistilla jo usko loppua kun ei muista mitä Ukrainassa tapahtuu juuri nyt??
https://www.youtube.com/watch?v=znccrKYdIBg - Anonyymi00128
Anonyymi00101 kirjoitti:
Alkaako fasistilla jo usko loppua kun ei muista mitä Ukrainassa tapahtuu juuri nyt??
https://www.youtube.com/watch?v=znccrKYdIBgRyssä koettaa uhota!!! Naurussa on pitelemistä!! Lähti ryssä soitellen sotimaan sukulaiskansan maille, mutta kuinkas sitten kävikään! Tapatti miljoonia kansalaisiaan tuossa turhassa sodassa sukulaiskansaa vastaan!
Ei tuollaisesta kunnian kukko laula suurelle ja mahtavallem Venäjälle ja Putinille!!
Hullun hommaa koko sota!! Järki on Putinilta haihtunut taivaan tuuliin tai sitten jäänyt sinne punkkerien onkaloihin!!
Vaatii vielä tuo mokoma alueita Ukrainasta! Vielä hullumpaa hommaa!! HAH, HAH, hAH!!! - Anonyymi00194
Anonyymi00101 kirjoitti:
Alkaako fasistilla jo usko loppua kun ei muista mitä Ukrainassa tapahtuu juuri nyt??
https://www.youtube.com/watch?v=znccrKYdIBgKysy sitä Kremlin koplalta äläkä täältä.
- Anonyymi00077
Kercin sillalla on kaaos, ihmiset yrittävät autoillaan paniikissa päästä pois Krimiltä,,,
- Anonyymi00081
Sitä saa mitä tilaa. Pazkaryzzät ihailivat sotaa, tilasivat sotaa ja saivat sotaa.
Moraalittomien barbaarien on turhaa ruikuttaa omista valinnoistaan.
Saattaa sodan jatkuva ihailu ja ylistys vähän laskea kun se sota tulee kotiovelle. - Anonyymi00084
Ihana tilanne! vanjat paniikissa.
- Anonyymi00085
Anonyymi00081 kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa. Pazkaryzzät ihailivat sotaa, tilasivat sotaa ja saivat sotaa.
Moraalittomien barbaarien on turhaa ruikuttaa omista valinnoistaan.
Saattaa sodan jatkuva ihailu ja ylistys vähän laskea kun se sota tulee kotiovelle.Toivottavasti ei jää vain kotioville, vaan tuppaa väkisin sisään ovista ja ikkunoista.
- Anonyymi00089
Kercin sillalla on kaaos, ihmiset yrittävät autoillaan paniikissa päästä pois Krimiltä,,,
Viktorin päässä myös kaaos kasvaa kukaan usko feikki-linkkeihin ei sitten satuihin yhden ääliön luulosairaus ei näytä tarttuvan -miten nolaan itseni sosiaalisessa mediassa -opastajana Viktor-
- Anonyymi00083
Sieltä se tulee! Totuus Krimin tilanteesta venäläisen kätyrin suusta!
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4f8249fe-046d-4938-bd74-092367a69cf9
Venäläiset kutsuvat nykytilannetta Krimillä piiritykseksi. Me Suomalaiset tunnemme saman asian venäjän motituksena. Kaikki on Krimillä keskeytetty ja huolto täysin levällään!- Anonyymi00094
Roskalehti on epätoivoisen russofobian alla olevan uskon ja toivon lähde vielä :-))
- Anonyymi00087
Venäjän sotilaat ampuivat ohjuksia keskeltä siviilejä Moskovassa, lähti sitten juhannuksen juhlinta lapasesta.
- Anonyymi00088
Nyt äkkiä putlerin trollikoirat tänne valehtelemaan ja selittelemään!
- Anonyymi00093
Nyt äkkiä putlerin trollikoirat tänne valehtelemaan ja selittelemään!
Mitä pahempi tilanne Venäjällä sitä enemmän Trollilauma julistaa mahtavia voittoja lisäilee hädissään Propaganda linkkejä...tällä palstalla.....Hah,,,hah...aaa!! Avuttomuutta korostaa vielä se että MEILLÄ ON MAHDOLLISUUS MIHIN TAHANSA TIETOLÄHTEESEEN- Tätä ne voi koskaan ymmärtää...miten se on edes mahdollista- 👌😂👍 - Anonyymi00096
Lyhyt on virsi valittajalla ---hihih...taitaa olla jo uskon puute neonatsien johtoon joka on osin jo paennut maasta...romahdus on tullut....täsmäohjukset Kieviin ovat osuneet droonitehtaisiin ja maanalaisiin varastoihin ja johtokeskuksiin usein.
- Anonyymi00224
mitäs se tautinen tiällä selittää - hoia se russofobia, sano ensiavussa, että vakava tartunta ja hoitavat toki
- Anonyymi00091
Krimillä lomailevat venäläiset pakenevat paniikissa. Että sain kokea vielä tämänkin nautinnon! Nyt jaetaan todellista oikeutta. Tuo sama porukka taputteli putinille käsiään, kun hän kaappasi sotilaallisella voiman käytöllä Krimin venäjään liitettäväksi. Nyt nuo samat aivottomat lampaat yrittävät paeta täydessä paniikissa varastetulta lomasaarelta kengät autojensa konehuoneessa. Vaan kun se bensa on loppu. Toivottavasti edes pelti rytisee tuolla.
- Anonyymi00097
Ei pakene kuin märissä unissasi....ei se auta usko vaan tieto ..hihhhih....ukronatseille käy kute toisessa maailmansodassa...turha pyristellä Zeleskyyn kun on koukussa.
- Anonyymi00098
Ukrainalla on tässäkin tapauksessa aivan omat suunnitelmansa Krimin suhteen- Kuten Amerikan arvostettu Kenraali Ben Hodges asian ilmaissut näännyttäkää koko Krim sulkekaa kaikki huoltoreitit näin Krimistä tulee Saari-loppu hoituu itsestään- Venäjällä ole mitään mahdollisuutta Aluksia lähettää Mustalle Merelle onhan tämä nähty ne ovat lopulta Sukellusveneitä- näin sanoi Zelenskyi sota alkoi Krimistä ja se loppuu siihen mistä alkoi-
- Anonyymi00104
Anonyymi00098 kirjoitti:
Ukrainalla on tässäkin tapauksessa aivan omat suunnitelmansa Krimin suhteen- Kuten Amerikan arvostettu Kenraali Ben Hodges asian ilmaissut näännyttäkää koko Krim sulkekaa kaikki huoltoreitit näin Krimistä tulee Saari-loppu hoituu itsestään- Venäjällä ole mitään mahdollisuutta Aluksia lähettää Mustalle Merelle onhan tämä nähty ne ovat lopulta Sukellusveneitä- näin sanoi Zelenskyi sota alkoi Krimistä ja se loppuu siihen mistä alkoi-
Älkää huolehtiko Ukrainan tuesta nyt 80-Miljardia luvattu ei rasita meidän Suomea-eurollakaan- Ei tässä vielä kaikki lisää Ukrainaan tukea tulossa myös aseita ja VOIMAA-
Seuraava askel on uudet pakotepaketit nämä yleensä toimii hitaasti mutta varmasti -
Rupla on jo nyt täysin arvoton valuutta kukaan ota romahtavaa valuuttaa...WC-Paperi Vs Rupla- 👍😂👌 bye bye Russia-
- Anonyymi00092
Ainut mikä on paniikissa on U-valtio koska tietää ydinvälähdyksen olevan vain ajan kysymys
- Anonyymi00105
Etkös muista että Xinping kielsi ydinaseista uhoamisen putinilta? Kun xingping sanoo,putin matelee.
- Anonyymi00176
Anonyymi00105 kirjoitti:
Etkös muista että Xinping kielsi ydinaseista uhoamisen putinilta? Kun xingping sanoo,putin matelee.
Etkö muista että tuo hokema on iänikuisen vanha, typerä sekä valheellinen?
- Anonyymi00195
Anonyymi00176 kirjoitti:
Etkö muista että tuo hokema on iänikuisen vanha, typerä sekä valheellinen?
Niin. Valtasuhteet ovat selvillä. Putin matelee tai itkee ja matelee.
- Anonyymi00095
Venäjän droonit pistävät matalaksi asevarastoja ja asetoimituksia tekeviä rekkoja....sotilaat yrittävät epätoivoisesti piiloutua, mutta droonit ovat ovelampia....katso menoa rintamalta jos sielu kestää uskon repsahtamisen uhallakin ...
https://www.youtube.com/watch?v=znccrKYdIBg- Anonyymi00100
Mistä noita ajoneuvoja vielä riittää nazzeille? Suomalaisetkin ajoneuvot on tuhottu jo, videoilla näkyy ja aina mainitaan suomalaiset jos vielä on tullut lisää tuhottavaa metallia joka liikkuu...ei liiku enää kun veli venäläinen tekee työtä käskettyä.
- Anonyymi00111
Venäjän droonit pistävät matalaksi asevarastoja ja asetoimituksia tekeviä rekkoja....sotilaat yrittävät epätoivoisesti piiloutua, mutta droonit ovat ovelampia....katso menoa rintamalta jos sielu kestää uskon repsahtamisen uhallakin ...
https://www.youtube.com/watch?v=znccrKYdIBg
Viktorin Propaganda You Tube -TIEDOSSA-
Ottakaa mallia miten nolata itsensä yleisellä palstalla- Luulee mitä luulee tiedä mistään mitään - KUSTA PÄÄSSÄ- Totuus löytyy aivan muualta kuin Atamanin linkeistä-
- Anonyymi00099
Russakat eivät pärjää rintamalla, tehtaillaan tekoäly videoita urakalla.
- Anonyymi00112
Russakat eivät pärjää rintamalla, tehtaillaan tekoäly videoita urakalla.
Viktorilla paskat housussa Venäjän egoa nostettava hinnalla millä hyvänsä- Krimiltä terveisiä-Moskovasta terveisiä-Pietarista terveisiä Viktorille= hyvin palaa joka puolella musta savu Moskovassa näkyy Suomen puolelle Krimillä täysi kaaos terveisiä' myös sieltä viktor-trollille mitä vastaat aika kovia räjähdyksiä kiva katsella eikö vain- nyt sinunkin aika nauttia Ukrainan iskuista- PROPAGANDASI EI TOIMI - Eikä tule toimimaan elä sinä siellä paskasi keskellä mutta muista tapojasi ei tällä palstalla kaivata- You Tube kanavalta karua kerrottavaa Venäjästä-ja tästähän sinä et tiedä mitään....ÄÄLIÖ....👌😂👍
- Anonyymi00102
Venäjän fasismidiktatuuri on rikollisvaltio, joka käy hyökkäyssotaa Ukrainassa, murhaten ja vammauttaen ukrainalaisia lapsia, naisia ja miehiä ja varastaen ukrainalaisten lapsia.
Venäläiset ovat kasa kissanpaskaa, ei mitään muuta.
https://lapsenmaailma.fi/artikkeli/venajalle-kaapatut-lapset/
https://yle.fi/a/74-20178198
https://unric.org/fi/ukrainalaislasten-pakkosiirrot-venajalle/- Anonyymi00109
YlenAnto osoittaa jo, että krijuutteija on valtamedian uskovaiseesa tilassa ekä tiedä varmasti edes alkua koko Ukrainan vapautukselle - eikö?
- Anonyymi00115
Anonyymi00109 kirjoitti:
YlenAnto osoittaa jo, että krijuutteija on valtamedian uskovaiseesa tilassa ekä tiedä varmasti edes alkua koko Ukrainan vapautukselle - eikö?
Ota Viktor kananmuna esille ja pala leipää - hauskoja hetkiä katseluun-👍😂👌
Uutisia sinulle= Ei Propagandaa=
Ukraina: Venäjän ohjustuotantoon ankara isku- 👍
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012093647.html
Kyllä nämä tiedot aina voittaa linkkisi -Murat San-Ruslan Belov-Hindustan Times-Military Summary-
Katso myös tämä linkki>
PALJASTETTU: Putinin valtavat tappiot Pokrovskissa ja feikki voitto | Taistelusuunnitelmat
https://www.youtube.com/watch?v=7hJexHAsJg8 - Anonyymi00116
Anonyymi00115 kirjoitti:
Ota Viktor kananmuna esille ja pala leipää - hauskoja hetkiä katseluun-👍😂👌
Uutisia sinulle= Ei Propagandaa=
Ukraina: Venäjän ohjustuotantoon ankara isku- 👍
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012093647.html
Kyllä nämä tiedot aina voittaa linkkisi -Murat San-Ruslan Belov-Hindustan Times-Military Summary-
Katso myös tämä linkki>
PALJASTETTU: Putinin valtavat tappiot Pokrovskissa ja feikki voitto | Taistelusuunnitelmat
https://www.youtube.com/watch?v=7hJexHAsJg8Viktor on sanaton...Ei voinut edes uskoa mutta totta se on-
- Anonyymi00120
Anonyymi00115 kirjoitti:
Ota Viktor kananmuna esille ja pala leipää - hauskoja hetkiä katseluun-👍😂👌
Uutisia sinulle= Ei Propagandaa=
Ukraina: Venäjän ohjustuotantoon ankara isku- 👍
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012093647.html
Kyllä nämä tiedot aina voittaa linkkisi -Murat San-Ruslan Belov-Hindustan Times-Military Summary-
Katso myös tämä linkki>
PALJASTETTU: Putinin valtavat tappiot Pokrovskissa ja feikki voitto | Taistelusuunnitelmat
https://www.youtube.com/watch?v=7hJexHAsJg8Kui viel viittiii joku onneton laittaa iltapäiväroskaa framille - ketä vois kiinnostaa noita linkkejä avvailla ko ei niitä muutennii lueta koskaan.
- Anonyymi00127
Anonyymi00109 kirjoitti:
YlenAnto osoittaa jo, että krijuutteija on valtamedian uskovaiseesa tilassa ekä tiedä varmasti edes alkua koko Ukrainan vapautukselle - eikö?
Nauroin ääneen kun ryzzänaZi kutsuu barbaariryzzien tekemää ryöstömurhaamista ja imperialististista valloitussotaa naapurimaassa "Ukrainan vapautukseksi."
Varmaankin täysin moraalittoman ääliön mielestä pankkirosvotkin kävivät vain vapauttamasta pankin rahoistaan ja virkailijat hengistään. Vapauttivat pankin.
Venäjä on sotarikollinen terroristinen roistovaltio jota johtaa kansainvälisesti etsintäkuulutettu sotarikollinen Putin Pieni. Venäjä on läpimätä sontatunkio, joka levittää vain sairasta mätäää ympärilleen. Saatanallisen pahuuden ja valheen valtakunta. - Anonyymi00146
Ylenannon roskakurki se täällä - eikö ole mitään muuta tarjota kuin propagandaasi joka ei todella kiinnosta availemaan - nauti ite vaan jos tuosta saat onnelliSeksi itsesi :-))
- Anonyymi00196
Anonyymi00127 kirjoitti:
Nauroin ääneen kun ryzzänaZi kutsuu barbaariryzzien tekemää ryöstömurhaamista ja imperialististista valloitussotaa naapurimaassa "Ukrainan vapautukseksi."
Varmaankin täysin moraalittoman ääliön mielestä pankkirosvotkin kävivät vain vapauttamasta pankin rahoistaan ja virkailijat hengistään. Vapauttivat pankin.
Venäjä on sotarikollinen terroristinen roistovaltio jota johtaa kansainvälisesti etsintäkuulutettu sotarikollinen Putin Pieni. Venäjä on läpimätä sontatunkio, joka levittää vain sairasta mätäää ympärilleen. Saatanallisen pahuuden ja valheen valtakunta.Tuo on sitä venäläistä sanastoa.
Sota on rauhaa: Jatkuva sodankäynti ulkoisia vihollisia vastaan yhdistää kansan ja oikeuttaa valtion poikkeustilan.
Vapaus on orjuutta: Yksilöllisyys ja itsenäinen ajattelu nähdään heikkoutena, kun taas kollektiiville alistuminen on ainoa turva.
Tietämättömyys on voimaa: Kansalaisten on helpompi elää ja hallitsijoiden pitää valtansa, kun kansa uskoo sokeasti valtion propagandaan kyseenalaistamatta sitä.
- Anonyymi00113
Voi että olet pihalla kaikesta ...
- Anonyymi00121
Voi että olet pihalla kaikesta ... VIKTOR-
Propaganda linkkejä lisäilee aivotonta tyhmyyttä-
👌😂👍
- Anonyymi00118
VENÄJÄ NÄYTTI NÄRHEN NE....PALAUTETTA SIVIILIEN TAPPAMISESTA TULI JA 9500 JOUKKO UKRAINALAISIA TUHOTTIIN JUURI...KATSO VIDEO...ei ole roskamedian uskovaisten odottamia toki...
https://www.youtube.com/watch?v=mDB2wrp5pTI- Anonyymi00122
VENÄJÄ NÄYTTI NÄRHEN NE....PALAUTETTA SIVIILIEN TAPPAMISESTA TULI JA 9500 JOUKKO UKRAINALAISIA TUHOTTIIN JUURI...KATSO VIDEO...ei ole roskamedian uskovaisten odottamia toki...
https://``www.youtube.com/watch?v=mDB2wrp5pTI
Viktorin viimeinen yritys voittaa sota-PROPAGANDALLA- Ääliö joka tiedä mistään mitään maa on litteä sanoo Ataman- Pakko se on uskoa....👍😂👌 - Anonyymi00124
Anonyymi00122 kirjoitti:
VENÄJÄ NÄYTTI NÄRHEN NE....PALAUTETTA SIVIILIEN TAPPAMISESTA TULI JA 9500 JOUKKO UKRAINALAISIA TUHOTTIIN JUURI...KATSO VIDEO...ei ole roskamedian uskovaisten odottamia toki...
https://``www.youtube.com/watch?v=mDB2wrp5pTI
Viktorin viimeinen yritys voittaa sota-PROPAGANDALLA- Ääliö joka tiedä mistään mitään maa on litteä sanoo Ataman- Pakko se on uskoa....👍😂👌Krim valtavan tulituksen alla! Strategiset iskut aiheuttavat niemimaalle täydellisen logistisen romahduksen nyt!
https://www.youtube.com/watch?v=hOJXBBeG3tw
Iso läpimurto! Ukraina vapauttaa kaksi kylää, pakottaen venäläiset joukot vetäytymään nopeasti...
https://www.youtube.com/watch?v=qcAK6MqRxLk
Suuri venäläinen huoltosaattue, joka saapui Krimille, havaittiin ukrainalaisten lennokkien toimesta — 3 minuuttia myöhemmin, POISSA!
https://www.youtube.com/watch?v=hMPetJOD7_w
Ukrainalaiset droonit ISKIVÄT Moskovan öljynjalostamoon Kremlin lähellä — SITTEN TÄMÄ tapahtui...
https://www.youtube.com/watch?v=WlcbR1VtvsE
RIKKOUTUU! UUSI MASSIIVINEN ISKU VENÄJÄLLE! Krim täydellisessä kriisissä — paniikki leviää venäläisten keskuudessa!
https://www.youtube.com/watch?v=5dRbRHJoVG4
23. KESÄKUUTA! Raskaat ohjusiskut iskevät taas Venäjään! Ukraina kohdistaa hyökkäyksensä Putinin keskeisiin sotilaskohteisiin!
https://www.youtube.com/watch?v=LmegRTfukxQ
Krim SULJETAAN, jatkuvat sähkökatkot; Venäläinen tehdas TUHOUTUI suuressa hyökkäyksessä | Enforcer-uutiset
https://www.youtube.com/watch?v=E0nwki4OpZ0
Oikein antoisia katseluhetkiä-
50-linkkiä lisää löytyy pyynnöstä voin lisätä ja linkittää- Todella kattava ja puolueetonta kerrontaa Ukrainan sodan tilanteesta-
Halpaa hupia- Ryssä kärsii ja itkee...👌😂👍
Putin aloitit laittoman sodan vastaat seurauksista- Hei, Times of India ei olekkaan ollut lähteenä ihan vähään aikaa. Meidän oma laatukanava jonka tiedot ovat aina niin erinomaisen oikeita ja luotettavia...
- Anonyymi00131
Yhä vain paranee. Nyt romahti Moskovan pörssi. Täysi paniikki päällä:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6a9951d5-43b4-4d71-846a-1fe1be4c97dd
Turpaan tulee venäjälle, niin että paukkuu. Jokaisella rintamalla. Sodassa menee todella huonosti ja nyt romahtaa talous kiihtyvällä vauhdilla.
Ukrainalta vielä lisää iskuja eri puolelle venäjän teollisuusinfraa ja venäjän arkku on naulattu. Kun talous, teollisuus ja tämän myötä myös logistiikka romahtaa, ei venäjän armeija enää kykene mihinkään. Miestappiot kasvavat lumivyöryn lailla. Paljain käsin ja vailla aseita & tarvikkeita on mahdotonta sotia.- Anonyymi00159
Luetko vielä roskalehtiä ----voi hyvänen aika - ei kiinnosta ainakaan meitä valheet joita jaettu jo 6 vuotta kiihotusten kera.
- Anonyymi00132
Ukrainan tulisi kohdistaa mahdollisimman paljon uusia iskuja myös moskovan uusiin ilmapuolustuslaitteisiin. Juuri suurten kaupunkien sotilas- ja sotaa palvelevan teollisuuden kohteet, ovat kaikkein paras tapa saada venäjän kansa hereille sodan todellisuudesta.
- Anonyymi00152
Ukraina ei enää tee hyökkäyssotaa kuten Kurskiin häviten sen karvailla tappiolla - siviieitähän natsit siellä surmasi mutta venäläiset näkivät raukkamaisen toiminnan ja ajoivat ryöstäjä-raiskaajat pois maasta.
Ukrainalla edessä puolet maasta luovuttaen vähintään ja kunnon sotakorvaukset Venäjälle.
- Anonyymi00133
Nyt nousivat polttoaineiden hinnat roimasti venäjällä! + ostorajoitteita lisää.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cf7a6912-f8e0-49e4-9049-d33091a355e0
Vieläkö joku väittää, ettei Ukrainan drooni-iskuilla ole muka vaikutusta?- Anonyymi00153
Kylläpä sinua huolettaa tuo Venäjä - - -
ETKÖS OLE HUOLISSASI UKRAINASTA JA SEN NATSEISTA JOILLA ON TOSI TUKALAT OLOT ? - Anonyymi00154
Iltaroskalehden linkkejäkö jakelet ja luet - voi hyvänen aika - sivistä itseäsi ulkolaisilla julkaisuilla ja videoilla - propagandaa tullut jo 6 vuotta kiihotuksista jopa kuolemanpelolla ja nyt venäjävihaa jakaen---JA SINÄ LUET TUOTA hohohoho...
'ÄLÄ MEILLE TUOTA VIRUSPESÄÄ YRITÄ SYÖTTÄÄ - Anonyymi00158
Jakelet taas roskalehen propaa - kanna itse vaan kotiin tuota - me emme halua virusvalheita.
- Anonyymi00160
SINUA HUOLETTAA KOVASTI VENÄJÄ - MITENKÄS EI UKRAINAN SURKA TILA LAINKAAN?
- Anonyymi00135
Viime syyskuussa USA hyväksyi 3350 kpl erän AGM - 188 - Ruosteinen tikari ohjuksen myynnin Ukrainalle jolla tuhottiin tehdas eilen. ILta - Sanomat
- Anonyymi00139
Ei muuta kuin lisää vastaavia iskuja Ukrainalta. Venäjällä kyllä kohteita riittää.
- Anonyymi00155
Joo Venäjä on tuhonnut täsmäohjuksilla monta ukrainalaista droonitehdasta sekä ohjusten valmistuspaikkaa - kai olet tietoinen - mutta jos luet roskalehtiä - unohda ja elä uskossasi onnellisena - perästähän se kuuluu kuitenkin kuten nytkin jatkuva eteneminen kuten ehkä tiedät
Halpaa hupia- Ukraina kärsii ja itkee...👌😂👍
Massiivinen isku tulossa.
Z- Anonyymi00138
Suuremmat porut tulevat venäjältä. Ja kyllä, - venäjä saa niskaansa massiivisia iskuja. Noiden iskujen välitön vaikutus on harventaa Krimin/donbassin venäläisjoukkoja. Noutaja on tulossa....
- Anonyymi00148
Juu ei auta roskalehdetkään kun Ukraina kutistuu kutistumistaan - turhaan urputtavat russofobiset natsikanattajat - Venäjä on jo voittaut mitä haki -- nyt vain turvataan alueita etteivät fasistit pääse taas siviileitä tappamaan..
Lapsiakin ukronatsit vainoaa ja vanhustenhoitopaikkoihin eivät sentään ammu - lapset heille hlppompia tappaa kuten irsralilaisillekin.
- Anonyymi00136
Ei huolta, kirjoittaa Pravda... huoltotoimenpiteet vain menossa jalostamoissa. Kohta putkistomme, ja siruteollisuus ovat taas valmiit tuottamaan maailman parasta polttoainetta, etevämpiä siruja, ja hinnat putoavat alemmaksi kuin koskaan.
- Anonyymi00140
Oliko "huoltotoimet" menossa myös niillä Krimin sähköasemilla/voimaloilla, jotka Ukraina tuhosi eilisen ja viime yön aikana? Koskeeko sama onneton selitys myös Krimin alueiden vesihuoltoa, joka lakkasi Ukrainan suorittamien sähköasemien "huoltotöiden" vuoksi toimimasta. Jos näillä selittelyillä mennään, niin Kertsinsalmen sillat kaipaisivat välittömästi mittavia "huoltotoimia!
- Anonyymi00137
Tulee aika kun Ukraina ottaa Krimin takaisin ja potkii ryzzät takaisin natsi Venäjälle.
- Anonyymi00149
Milläs nazzit ukrainalaiset ottaa yhtään mitään kun viime viikollakin heiltä tuhoutui jo pelkästään sotilaita yli 9500 ja edellisviikolla 9000.....siinä olisi kuljettamista hautausmaille taas jos löytyy jäännöksiä ylipäänsä kaikista, tuskin. Pommit on sitä luokkaa ja satoja drooneja päivittäin pelksättän Kiev saa vastaanottaa.
- Anonyymi00141
Ruskipoijjaan stalingrad
- Anonyymi00142
Tänään Ukraina on jo tuhonnut kaksi rautatiesiltaa Krimin alueella. Toinen niistä tuhoutui tavarajunan kera. Nyt on tilanne se, ettei Khersonin lohkoa enää huolleta Kertsinsalmen siltojen ja krimin rautatieverkoston kautta. Kaikki sillat ovat poikki! (ja polttoaineet jopa venäjän armeijalta loppumaisillaan).
- Anonyymi00144
Molemmat sillat räjäytetty ja toisessa niistä oli tavarajuna ylittämässä siltaa silloin kun Ukrainan Erikoismiehet painoivat nappia. Oikein kunnon sabotagea!
- Anonyymi00157
Varmaan olet roskalehdistäs lukenna taas uskon vahvistusta hheheh
- Anonyymi00163
Anonyymi00157 kirjoitti:
Varmaan olet roskalehdistäs lukenna taas uskon vahvistusta hheheh
Juurikin noin, täytyy pönkittää kiihkoisten toveet russofobiassa - muuten nämä kiihkoiset vihamieliset haastaa riitaa.
Me olemme rauhan kannalla eikä vihamielisiä. - Anonyymi00164
Anonyymi00144 kirjoitti:
Molemmat sillat räjäytetty ja toisessa niistä oli tavarajuna ylittämässä siltaa silloin kun Ukrainan Erikoismiehet painoivat nappia. Oikein kunnon sabotagea!
Lisää sabotagea kehiin ja myös venäjän omilla rautatiealueilla!
- Anonyymi00166
Myös aseistus on tuon rintamalohkon venäläisiltä lähes loppu, eli ovat helppoja maaleja lähitulevaisuudessa.
- Anonyymi00143
Ukraina on aivan turbo-tilassa iskuineen! Ei voi kun onnitella ja maiskutella jo valmiiksi sitä, kuinka ja missä seuraavat isot iskut tehdään. Respect!!!!!
- Anonyymi00151
juu ei nazzijoukoista ole kuin harmia ollut maalle
juuri tuli 85 vuotta natsien aloittamasta sodasta, joka päättyi onneksi kuten päättyi ja päättyy tämäkin samoin
joku kai täällä russobiassa vielä kuvittelee samoja kuin houruiset esi-sisät suursuomesta.....eiköhän olisi aika oppia neuvottelemaan ja sopimaan asioista eikä ratkaista sitä kuten 2014 kun USA antoi rahaa vallankaappaukseen ja siinä sitten jopa kiihkossa poltettiin ihmisiä elävältä natsihuumassa. - Anonyymi00199
Anonyymi00151 kirjoitti:
juu ei nazzijoukoista ole kuin harmia ollut maalle
juuri tuli 85 vuotta natsien aloittamasta sodasta, joka päättyi onneksi kuten päättyi ja päättyy tämäkin samoin
joku kai täällä russobiassa vielä kuvittelee samoja kuin houruiset esi-sisät suursuomesta.....eiköhän olisi aika oppia neuvottelemaan ja sopimaan asioista eikä ratkaista sitä kuten 2014 kun USA antoi rahaa vallankaappaukseen ja siinä sitten jopa kiihkossa poltettiin ihmisiä elävältä natsihuumassa.Valitettavasti venäjän fasistihallinto kuului silloin voittajiin - eli venäjän kansa hävisi tuonkin sodan - rauhasta puhumattakaan.
Tässäkin sodassa fasistit joutuu nielemään karvaan tappion eli valta Kremlissä vaihtuu.
- Anonyymi00145
Scott Ritter:
GAME OVER - VENÄJÄ ON SODAN VOITTAJA
https://www.youtube.com/watch?v=tyaOZ8PVsh0- Anonyymi00150
Tuhahan se on länsimaitten lähettää rahojaan pitkittämään turhaa sotaa.
Natokin on vain tuhoisa....tänäänkin taas toistivat kun italalaiset menetti 20 ihmistään kun tuo typerä naton hyökkäysliitto ja sen kone katkaisi kaapelin hiihtohissistä - mitään hyötyä ei ole natosta Suomessakaan, vain kuluja ja tuhoja ja uhkaa kuten tiedätte varmaan fiksut ainakin. - Anonyymi00162
Anonyymi00150 kirjoitti:
Tuhahan se on länsimaitten lähettää rahojaan pitkittämään turhaa sotaa.
Natokin on vain tuhoisa....tänäänkin taas toistivat kun italalaiset menetti 20 ihmistään kun tuo typerä naton hyökkäysliitto ja sen kone katkaisi kaapelin hiihtohissistä - mitään hyötyä ei ole natosta Suomessakaan, vain kuluja ja tuhoja ja uhkaa kuten tiedätte varmaan fiksut ainakin.Käytkö ihan täysillä???
- Anonyymi00147
VOI AVAAJAN PROPAGANTAA!
----------------------------------------------
Totuutta!
-----------:
Ukrainan diktaattori Voldemor Zelenskyy on esittänyt Valko-Venäjän presidentti Aljaksandr Lukašenkalle uhkavaatimuksen, jossa hän uhkaa sotilaallisilla toimilla, jos Valko-Venäjä ei pura ilmapuolustuksen tutkajärjestelmää etelärajallaan. Tämä tapahtui vain päiviä sen jälkeen, kun Ukraina teki tappavan drooni-iskun valkovenäläislasten jalkapallojoukkuetta kuljettaneeseen bussiin.- Anonyymi00161
Edellinen postaus on taatusti jonkun pietarintrollin tunkkaisia hengentuotoksia. Kirjoitusvirheitä niin, että opettajaa oikein heikottaa.
- Anonyymi00156
Venäjän robotit piirittivät ukronatsein jouko - mitä tapahtui sitten ?
https://www.youtube.com/watch?v=D6jAqML2T6s- Anonyymi00165
Paha tilanne kun Venäjä vaan etenee päivä päivältä kohti Kieviä.
- Anonyymi00169
Anonyymi00165 kirjoitti:
Paha tilanne kun Venäjä vaan etenee päivä päivältä kohti Kieviä.
Ei etene, ja kohta eivät enää kykene edes perääntymään. Viikatemies on tulossa tuollakin rintamasuunnalla.
- Anonyymi00172
Anonyymi00165 kirjoitti:
Paha tilanne kun Venäjä vaan etenee päivä päivältä kohti Kieviä.
Koetahan pysyä ajan tasalla - ei kannata pelkkää ltapäiväpropaa lueskella.
Tuo on paljolti uutistiissa ollut jo kauan.
- Anonyymi00167
UKRAINA HÄVIÄÄ SODAN!
ZELENSKYI ON NATSI! JA VARAS!- Anonyymi00168
Zelenskyi on todellinen JOHTAJA ja koko Euroopan sankari! Hän ja hänen erinomaiset joukkonsa ovat kyykyttäneet venäjää jo vuosia ja sama meno jatkuu, mutta entistä kiivaammalla tempolla.
- Anonyymi00170
Anonyymi00168 kirjoitti:
Zelenskyi on todellinen JOHTAJA ja koko Euroopan sankari! Hän ja hänen erinomaiset joukkonsa ovat kyykyttäneet venäjää jo vuosia ja sama meno jatkuu, mutta entistä kiivaammalla tempolla.
Nyt ei mitään rauhanneuvotteluita, vaikka venäjä niitä polvillaan kerjäisi. Peli on nyt niin Ukrainan hallinnassa ja hyväksi, että venäjän joukkojen tuho on vietävä aivan korkeimpaan kliimaksiin asti, sillä silloin nuo eivät enää kykene aloittamaan sotaa uudelleen.
- Anonyymi00173
Anonyymi00168 kirjoitti:
Zelenskyi on todellinen JOHTAJA ja koko Euroopan sankari! Hän ja hänen erinomaiset joukkonsa ovat kyykyttäneet venäjää jo vuosia ja sama meno jatkuu, mutta entistä kiivaammalla tempolla.
Zelenskyy ei paljon eroa 30 luvun natseista...x-koomikko, pianon pimputtajapen:llä ja alsti kirmaillut ostareilla, nenä valkoisena ja rypistyy nopiaan tahtiin ko viinirypäle rusinaks.
Toista on todella maailman kunnioittuin, nuori ja vireä hyväkuntoinen ja hyvin käyttäytyvä Putin. Hänet tarvittaisiin Suomeakin johtamaan ja saataisiin tämä konkurssikypsä sairas Suomineito kuntoon taas kuten on saanut Venäjän taloudenkin ja ihmisten kunnioituksen ja ihailun kaikkialla. Todella edustava herrasmies ja rauhan mies ennen kaikka. Nyt pelastamassa maata natsiväen terrorismilta. - Anonyymi00204
Taidat nyt sekoittaa Presidentti Zelenskyin siihen heikkoon pieneen katkeroituneeseen mieheen joka istuu moskovassa maan alla piilossa, peläten Haagin noutajien olevan tulossa.
- Anonyymi00171
Ihan vain asiaan liittyen monesko päivä on meneossa Putini Erikoisoperaatiota ?
- Anonyymi00203
Jossain puolentoistatuhannen paremmalla puolella mennään.... ei ole mennyt ihan putinin suunnitelmien mukaan. Ja yhä show vaan jatkuu...
- Anonyymi00174
UKRAINA NUOLAISI ENNEN KUIN TIPAHTI - MEINASI JUHLIA ENNENAIKAISESTI VOITTOA - SITTEN TULI YLLÄTYS EIKÄ ENSIMMÄISTÄ KERTAAA ....
https://www.youtube.com/watch?v=cSMkEmmkh-M- Anonyymi00209
se on tumpulanatsie hallinto tätä surkeaa et pittää länneltä kerjätä rahaa jotta sota jatkuis
- Anonyymi00175
Tässä syy ukrainalaisjoukkojen romahduksiin...viime viikolla yli 9500 ja edellisviikolla yli 9000 vainajaa....
https://www.youtube.com/watch?v=cSMkEmmkh-M - Anonyymi00177
Russakat varastaa toisten autoista bensaa kun ei saada enää muuten riittävästi, natsi Putinin sotaseikkailun seuraukset tulleet kansan pariin. Todella hienoa jos natsi Venäläiset näkevät seuraukset omassa elämässä, tossua toisen eteen, kävelkää russakat.
- Anonyymi00210
natsi valittaa russofobian runtelemana - kerropa miten ihannemmaksi tulleessa sinun Ukrainassa pärjätään ilman sähköä, vettä, ruokaa ja bensaa :-))
- Anonyymi00178
Venäjä myöntää kaaoksen – ”Krimin tilanne on kauhea”
- Anonyymi00202
Jos venäjä myöntää kauhean tilanteen julkisesti, niin silloin siellä (Krimillä) täytyy olla suorastaan katastrofaalinen tila.
- Anonyymi00211
ettei ryssyttäjällä ole pöksyt kastuneet kauhusta kun tolloin käy Venäjällä ja ukroatsit ne vaan porskuttaa ja valtaa Venäjältä jatkuvasti alueita aloitettuaan Kurskista :-))
- Anonyymi00217
EIKÖHÄN SE OEL AINOASTAAN RYSSYTTÄJÄ SIINÄ JOKA MYÖNTELEE MITÄ VAAN JA TOIMII AGITAATTORINA....ei kaikki ihaile sotaa kuules.
- Anonyymi00179
Ydinasevaltio ei voi hävitä sotaa
- Anonyymi00181
Nyt mennään siis helvettiin ja sakilla, koska pikku-Putin ei saanut Ukrainaa. Upeaa!
- Anonyymi00212
Anonyymi00181 kirjoitti:
Nyt mennään siis helvettiin ja sakilla, koska pikku-Putin ei saanut Ukrainaa. Upeaa!
Ryssyttäjältä ei mittään muuta tuu ko ivaa ja vihaa - oks kivaa?
Meillä on rauhainen mieli koskei ole pelkoa nazzien voitosta ja rakkaus rinnoissa rehottaa - e mikkään viha ja katkeruus. - Anonyymi00218
Anonyymi00181 kirjoitti:
Nyt mennään siis helvettiin ja sakilla, koska pikku-Putin ei saanut Ukrainaa. Upeaa!
ryssyttäjä töihin siitä eikä sontoo jauhamaan täällä jatkuvasti naapurin lihamyllyllä.
paljastat vain sen sielus synkkyyden - elä haasta vaan riitoo muitten kans kaulla.
- Anonyymi00180
Eikä myöskään voittaa, surkeita ryzziä kun eivät pärjää ilman ydinaseita.
- Anonyymi00192
Venäjä voittaa, joko ilman tai ydinaseiden kanssa
- Anonyymi00213
VAIHA VIHA RAKKAUTEEN - LUOVU FASISMISTASI NORMAALI-IHMISEKSI
- Anonyymi00182
Venäjän ydinaseet on luultavasti jo ryssitty, eli kaikki niistä osista joista on hyötyä varkaille on jo varastettu.
- Anonyymi00186
Äitis on ryssitty ja Venäjän ydinaseiden toimivuus ja teho todistetaan PIAN ....
- Anonyymi00214
RYSSYTTÄJÄ JATKAA MITÄÄNSANOMATONTA VIHAN ULOSTUSTAAN KOSKA SIELU ON SIITÄ TURVOKSISSA.
Meillä taas raikas ilma ja rakkautta rinnoissa - eikä ole huolia - pidämme Venäjän puolia.
ON HELPPO OLLA VOITTAJAN KANSSA EIKÄ KÄRSIÄ SIELUNTUSKIA PELOSSA
- Anonyymi00183
Kertsin salmen Krimin puoleisella rannalla palaa jälleen. Ukraina teki alueen öljy ja polttoainevarastoon menestyksekkään ilmaiskun aamuyöllä ja taas tuhoutuu yksi mahdollisuus Krimin polttoainehuoltoon. Tilanne pahenee entisestään. Venäjän rintamajoukot hätää kärsimässä huollon puutteen vuoksi.
Samoin Ukraina iski jälleen Krimin sähköverkkoon, joten laajoilla alueilla sähkökatkoksia.- Anonyymi00215
Elä aina valita Venäjän menestyksestä....kerro joskus ukronatseista ja miten ihailet heitä kuin saksalaiset toisen maalmansodan aekaan....ryhdistäydy ja vaihda öljyt päässä.
- Anonyymi00184
Eikä taaskaan mainittavaa ilmatorjuntaa venäläisillä. Nyt Ukrainan kannattaisi iskeä 24/7 niin kauan kunnes venäläiset eivät kykene torjumaan oikeastaan juuri mitään tuolla alueella. Rauta on kuuma juuri nyt, joten sitä pitäisi takoa koko ajan.
- Anonyymi00216
ryssyttäjä ei taida olla ko työtön - aina valittamassa yksipuolisin lyhyin mitään sanomatta järkeviä...aika puhua neonatseista - miten heidän rappio ja kohta tuleva tappio :-))
- Anonyymi00185
Ukraina heitti kuin harjoitustyönä iskun Orenbugin kaasujalostuslaitokseen. n. 1500 km Ukrainan rajalta. Meni suorastaan viheltäen läpi venäjän ilmatilan. Ilmatorjunta ei häirinnyt lentoa. On nuo ruskit täysin ulkona kaikesta!
- Anonyymi00219
Mikäs ko oot siellä keskel päevää työtä vaille - pakkaa reppu ja mee Ukrainaha sotimaan viien tonnin palkalla luvattuna ja saat tyytytystä ihan koko kroppa ja kunto....milloin lähet, me vilkutetaa iloisina ja vaikka makstaha menolippu, paluusta ei makseta ko saat hjuvan liksan sieltä ja maata on ja rakennettavaa kunha saavatteen maksettua sotakorvahukset vuoan.
- Anonyymi00200
Se päivä lähestyy kun natsi Venäjän sotilaat ajetaan mereen, uikaa jos osaatte.
- Anonyymi00220
el sie urputa gasisti, kannattaa männä sinne oman iteologian pariin ryssyttämmään heille ja saat varmasti paekan eturintamasta ja prekoita rintoihin.
ei kannata ryssyttää kuule koko päevää tiällä ko ilma on ko morsian sulla....vai kestäiskö kukaan tuota ykspuolista urputusta ja vihaa..meillä on rakkaus pääasia ja muitten kunnioitus ja auttaminen ko Putinilla, joka onkin sen vuoksi kunnioitettu ja ihailluimpia johtajia maailmassa---kelpaisi Suomenkin pelastamaan ja osaisi.suomalainen johto on vienyt maan nyt tosi kuralle.
- Anonyymi00201
Mukavan iskuntäyteinen päivä kerta kaikkiaan. On ollut ilo seurata kun venäjää ajetaan paniikkiin ja myös pulaan. Ukraina on tehnyt menestyksellä niin lähi- kuin kaukoiskujakin. Mitähän kivaa he vielä järjestävätkään venäläisille ennen huomisaamua?
- Anonyymi00221
Sulla ryssyttäjällä toi sama jorina jatkuu joutavana vihan jakajana - ei tuossa kukkaan viihtyisi rinnalla kauan jos olet muita kohtaan noin vihamielinen ja katkruutta sisäkalusto täynnä.
- Anonyymi00226
Anonyymi00221 kirjoitti:
Sulla ryssyttäjällä toi sama jorina jatkuu joutavana vihan jakajana - ei tuossa kukkaan viihtyisi rinnalla kauan jos olet muita kohtaan noin vihamielinen ja katkruutta sisäkalusto täynnä.
Made In St Petersbug Troll Factory....mutta kiitos silti. Aika paljonhan te vielä pystytte tuottamaan. Onko palkat jo saatu vaiko mennäänkö yhä pelkillä puheilla ja lupauksilla?
- Anonyymi00205
Ketjusta näkee, jotta nyt on venäjän trolleilla, ja putinisteilla hirveä hätä. Faktat vain ovat noilta ressukoilta kateissa. Uhkana on jopa kokonaisten venäläisten rintamalohkojen tuhoutuminen ja sitä myöden ensiaskeleet totaaliseen häviöön.
- Anonyymi00222
Eiköhän se hätä ole sinulla ja viha
Ei meillä tässä mikkää hätä ole, rakkaus ja kukka rinnassa eikä pelkoa, että azov-natsiit Ukrainassa tulisi jatkamaan vainojaan ja tappamista siviilejä kohtaan joka kyllä alkoi joi 2014....se pelastus tuli ja Venäjä voitti - nyt vain lisää turva-aluetta jos ei ehdoton antautuminen ala maistua.
Ei se lännen tuki voi jatkuva loputtomasti vaikka haluavat sodan jatkuvan loputtomasti lihottaen varsinkin aseitten valmistajia ja rikollisia.
Neonatst ovat jo monet karanneetkin maasta rahasalkkuineen ja sijoittaneet miljardeja mm. asuntoihin, osakkeisiin, kultaan jne.
- Anonyymi00223
Hyvin nuo venäläiset löytävät ukrojoukkojen pesäpaikat ja osa jää hölmistyneenä tuijottamaan kun droonit tekevät työnsä...ei ihme, että lähes 19.000 eliittiporukkajoukkoa venäläset ovat nyt eliminoinee 2 viikon aikana.
https://www.youtube.com/watch?v=gOHJrI8EK0E- Anonyymi00232
Duoda duoda, duossa oli ydyä kadella.
Kyllä on raunioita uudelleen rakennettaviksi ja siinä samalla ukrainalaisilla suuri taakka maksaa sotakorvaukset.
Väkiluku on pudonnut 10 miljoonaa joista suurin osa ulkomailla mutta 2,5 miljoonaa sodassa kuollutta USA:n ilmoituksen mukaan.
Länsi ei tähän ole tyytyväinen vielä vaan haluaa selkeästi lisää uhreja antamalla tukea sodan jatkumoon. Muutenhan sotiminen olisi loppunut jo kättelyssä vuosia sitten. - Anonyymi00235
Anonyymi00232 kirjoitti:
Duoda duoda, duossa oli ydyä kadella.
Kyllä on raunioita uudelleen rakennettaviksi ja siinä samalla ukrainalaisilla suuri taakka maksaa sotakorvaukset.
Väkiluku on pudonnut 10 miljoonaa joista suurin osa ulkomailla mutta 2,5 miljoonaa sodassa kuollutta USA:n ilmoituksen mukaan.
Länsi ei tähän ole tyytyväinen vielä vaan haluaa selkeästi lisää uhreja antamalla tukea sodan jatkumoon. Muutenhan sotiminen olisi loppunut jo kättelyssä vuosia sitten.Huomauttaisin ystävällismielisessä hengessä ja niin sangen maltillisesti, kuinka venäjältä on jo nyt takavarikossa yli 1000 miljardia euroa. Niillä rakentaa ja tarvittaessa myös aseistaa aika pirunmoisesti uutta Ukrainaa.
- Anonyymi00236
Anonyymi00235 kirjoitti:
Huomauttaisin ystävällismielisessä hengessä ja niin sangen maltillisesti, kuinka venäjältä on jo nyt takavarikossa yli 1000 miljardia euroa. Niillä rakentaa ja tarvittaessa myös aseistaa aika pirunmoisesti uutta Ukrainaa.
Eikä vielä edes puhuta siitä, niin ylen kiusallisesta tekijästä, kuinka venäjä on menettänyt seuraavaksi sadaksi vuodeksi paikkansa maailmassa. No, - alkeellisten ja läpikorruptoituneiden banaanitasavaltojen parissa venäjällä on ehkä yhä mahdollisuuksia, mutta lännen laajojen ja laadukkaitten kattausten arvopöydissä venäjä ei enää istu - koskaan.
- Anonyymi00233
Kyllä siinä Igor kavereineen juoksee henkensä edestä, mutta ei auta, drone nopeampi.
- Anonyymi00234
Sitä enemmän Pietarin SS politrukit roskapostittaa ja lähettää AI videoita, mitä huonommin Venäjän natsi armeijalla menee. Epätoivo paistaa läpi joka kommentista, hyvä näin, lisää luvassa tuskaa Venäläisille.
- Anonyymi00237
Niin sen pitää mennäkin. Seuraava erä tavallisia sloboja on astumassa kohta puoleen venäjän armeijan pikakoulutukseen (=miinaan) ja tämän jälkeen miehet marssivatkin omin jaloin ja päällikkönsä suorasta (=aivottomasta) käskystä suoraan Ukrainan lihamyllyyn. Tämän offensiivin jälkeen heistä ei mitään kuullakaan. Ei heitä ole koskaan ollutkaan...jne, jne...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483