jos vastapuolella ei ole minkäänlaisia tunteita sinua kohtaan.
Mustasukkaisuus ei auta silloin mitään kun vastapuolella ei ole mitään tunteita sinua kohtaan.
Mustasukkaisuus ei auta mitään
17
215
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Oikein nerokas aloitus. Luitko jostain vai ihan itse oivalsit 🙄?
- Anonyymi00003
Mustasukkaisuus ei auta mitään, se on vain keino kyykyttää toista ja toisen lähipiiriä.
On sairasta siinä vaiheessa kun se on yksipuolista, eikä ole kenenkään aiheuttama.
Sortoon ajautuu ihmiset ketkä ovat liian kilttejä.
Epäilys, vainoharaha on mustasukkaisuuden aiheuttaja.- Anonyymi00004
ihmiset eivät sovi toisillensa jos on mustasukkaisuutta suhteessa näin se menee sivusta
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
ihmiset eivät sovi toisillensa jos on mustasukkaisuutta suhteessa näin se menee sivusta
Ei ole kaikki mallillaan, varsinkaan jos ei ole itse aiheutettua ja on yksipuolista.
- Anonyymi00011
Totta. Ja jos turhaan mustasukkainen ulkopuolinen henkilö sitten häiritsee tuota sairaalloisen mustasukkaisuuden kohdetta tai hänelle tärkeitä ihmisiä, häiritsijä antaa itsestään entistäkin vastenmielisemmän kuvan epäempaattisena, hyvin itsekkäänä ihmisenä.
- Anonyymi00016UUSI
Noin se juuri on ja siksi en halua elämääni koskaan yhtäkään mustasukkaista ihmistä! Sellaisen ihmisen kanssa elämästä tulisi helvettiä!
- Anonyymi00005
Ei se auta vaikka oiskin tunteet.
- Anonyymi00006
Mä olen aina ihan pikkasen mustasukkainen, se on varmaan tuo skorpionin ominaisuus, en voi sille mitään.
- Anonyymi00007
Olet täysin oikeassa! Minä en ole ollut mustasukkainen kenestäkään, mutta stalkkeri taisi sitä olla!
- Anonyymi00009
Itte en jaksa olla koska vaikka olisin nykyään semmoinen tylsä lahna josta aika on ajanu ohi niin se on todellakin on. Mentiin 20 vuotta pitkin maailmaa. Mentiin lujaa.
- Anonyymi00010
ok siis :)
- Anonyymi00012
Mustasukkaisuus ei ole toisesta välittämistä, se on sortamista ja omaa heikkoutta.
- Anonyymi00013
Mustasukkaisuus on tunne ja se ei tee mitään, vaan ihminen valitsee miten toimii tunteensa pohjalta!
Sivusta
- Anonyymi00014
Mitä on yksipuoliset tunteet helpoin tapa tietää onko poika/mies pelkän p illun perässä on antaa tälle ensitapaamisella seuraavan kerran ottaa yhteyttä kun p illua haluaa si taas kun pakottaa näkemään vaivaa ni useimmat tohdi heittää työtään hukkaan pitävät suhteen ja käyvät vieraissa kun ei yksi ja sama reikä kiinnosta yksi ja sama reikä joka naisella näyttää ehkä ulkoisesti erilaiselta ja teline jossa on kiinni on hieman erilainen jos ei ole osaamista muuhun kun reiän perässä juoksemiseen
- Anonyymi00017UUSI
Kyllä arvasin sen, että stalkkeri on juuri tuollainen ihminen!
- Anonyymi00018UUSI
Omistamisen halusta johtuva tunne ei auta koskaan mitään.
Tunteissa ei silti ole mitään väärää.
Jos toimii muita vahingoittavasti, se on väärin.- Anonyymi00019UUSI
Nimen omaan se on väärin ketään ei saa kopittaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981201
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku86817Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29761- 64677
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93606- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15531Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466