Onkototta jotta Esa Rytkönen on taas hakemassa kilpailulisenssiä? Esa lopeta se haaveilu. Sihän et tiedä edes mihin suuntaan ajataan,miltäpuolen poijua ajetaan. Et noudata startti sääntöjä jos ei lähdekäyntiin. Sinä lähdet suoraan vaikka pitäisi lähteä oikelle laiturista. Sinä lähdet suoraan. Eli teet miten haluat. Ja valehtelit ruotsin kisoista jotta 3 lähtöä ja kolme voittoa. Miten jos et kierrä kaikkia poijuja ja oikaisit. Et ole voittanut sitälähtöä. Joten nauti saavutuksista ja jätä muitten turvallisuuden takia. Kerro jos olen väärässä. Ja sinullahan eiole vuosiin kilpailulisenssiä. Joen se viimeinen voitto ruotsissa on vain sinunselitys jossa valehtelit.
Onkototta tämä
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Esu on kone!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 552889
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!12975- 88974
- 49876
- 84834
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 94720
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86605- 48575