Jonkun lehtijutun pohjalta tuli rouvan kanssa juhannuksena puheeksi, että jos olisi harrastettava seksiä kolmen kimpassa, niin olisiko kolmas pyörä mies, vai nainen? Rouva vastasi "No nainen, tietysti". Vastaus yllätti itseni, koska aiemmin hän on ollut varsin hetero suuntaumukseltaan ja mielipiteiltään. Hän kysyi samaa minulta, ja vastasin "Hmm.. nainen olis hyvä, mutta myös sopiva mies menisi". Rouva mutusteli mun vastausta "Mies? Miks?". Selittelin "Noo.. jos olis sellainen nuorempi ja hyvä kroppainen.. ja sellainen, joka miellyttäis ja hoitelis molempia, niin oisin valmis kokeilemaan..". "Jaapa jaa?" rouva tuumaili "Vai että sullekin melaa mekkoon? Enpä oikein tiiä.. Mieluummin nainen". Jatkoin tiedustelua: "No, minkäslainen nainen se sitten olis?". Rouva mietti hetken hiljaa ja vastasi "Noh, semmoinen meitä nuorempi ja hyvännäköinen, mutta ei liian hyvännäköinen.. Semmoinen normaali, hoikka ja vähän semmoinen 'tyttömäinen'.. tai sitten semmoinen meidän ikäinen, mutta hyvä kroppainen.. en minä tiiä. Semmoinen, joka on hyvä suutelemaan ja haluaa molempia". Päätin jättää asian tuohon, koska huomasin rouvan ajautuneen hieman ahtaalle kysymyksen kanssa. "Mutta en haluais nuolla sitä tuolta alhaalta... muuten kyllä", lisäsi rouva vielä lopuksi. "No, ennköhän minä sen nuolemisen hoitais.." vastasin, johon rouva naurahtaen "No sen minä kyllä uskon!"
Asia jäi siihen, mutta ajatus kolmen kimpasta jäi mieleeni elämään.. Tapasimme viikonloppuna ohimennen noin ikäisemme, ehkä hieman nuoremman thai-naisen, joka oli ainakin omaan makuuni. Vilkaisin rouvaa ja huomasin hänenkin katselevan tätä aasiatarta varsin kiinnostuneena. Kohtaaminen oli kuitenkin ohimenevä ja jatkoimme molemmat matkaamme. Kysyin rouvalta vielä illalla saunassa "Mitäs mieltä olit siitä thai-naisesta? Minusta oli ainakin ihan kivan näköinen ja mukavan oloinen". Rouva vastasi mietteliäänä "Mmm, ihan kiva oli.. menettelis.." ja kääntyi suutelemaan minua varsin kiivaasti ja vaativasti suoraan suulle. "Mutta sä saat hoitaa toistaiseks sen nuolemisen..".
Saunan jälkeen harrastettiin seksiä ja rouva halusi nuolemiset oikein pitkän kaavan mukaisesti; ensin satisfyierillä orkun partaalle, sitten klitta rauhaan ja rajua suutelemista ja tovin päästä imemään nöpöttävää klittaa aina orkkuun saakka. Orgasmin loppuvaiheilla sitten kuĺlia sisään ja rajua panemista. Laukesin muutaman minuutin päästä syvälle pilluun, jonka jälkeen laskeuduin alemmas, nuolemaan spermat, niin kuin meillä on tapana. Nyt rouva kuitenkin tarrasi hiuksistani ja painoi pilluaan vasten suutani lähes väkivaltaisesti. Imin uudelleen paisunutta klittaa ja nuolin turvonneita häppäreitä vimmatusti, kunnes aistin rouvan uuden orgasmin lähestyvän. Käytin peppureiälle pillusta valuneita sperman jämiä liukkarina ja työnsin nimettömän sormen peppuun samalla, kun etu- ja keskisormi upposivat tuohon kiimasta kuumaan pilluun. Työntelin sormia eestaas hillitysti ja eipä aikaakaan, kun tunsin rouvan nostelevan lantiotaan ja sekä pillun, että peppueiän supistelevan sormieni ympärillä kuin imien ja lypsäen niitä syvemmälle. Rouva laukesi yhä uudestaan ja uudestaan, kunnes tarttui ranteeseeni ja työnsi käteni pois sisältään, painaen sen kämmenen vasten häpykumpuaan ja alkaen hieroa sitä kämmentäni vasten.
Kun rouvan nautinto oli tarjoiltu hänelle alku-, pää- ja jälkiruokineen, makailimme sängyllä vieretysten, käteni edelleen hänen jalkojensa välissä, reisien puristuksessa. Suutelin hänen rintojaan ja suutaan, kysyen "Ketäpä katselit?". Rouva ihmeissään, ääni tummana "Ai mitä 'ketäpä katselit'?" "No kun sulla tais olla koko ajan silmät kiinni..", vihjailin. "Ahh, no ketäpä luulisit?" rouva kiusoitteli takaisin. "Oisko ollut joku semmoinen tumma englanninkielinen?", heitin arvauksen. "Mmm, joo.. mutta vaikeeta, kun ei tiiä oisko sillä yhtä hyvä suu kuin sinulla..?". Suutelin taas nännejä ja kysyin "Pitäiskö joskus testata, jos tulee tilaisuus?" "Miks ei? Mutta sitten mulla ois sängyssä kaksi naista ja yksi mies. Että eiköhän me vielä hetki pärjätä.." rouva sanoi hymyillen ja leväytti jalkansa erilleen, vapauttaen käteni. Sitten hän työnsi minut selälleen, kaivoi lipastosta strap-onin omine, kookkaine dildoineen ja kävi imemään kulliani uudelle kierrokselle, samalla kun sormet alkoivat valmistella anaaliani liukkarin kera.
Olin yllättynyt, mutta valmis kokeilemaan tuota hänen dildoaan anukseeni. Tähän asti olimme käyttäneet pienempiä anaali-dildoja, mutta nyt oli kyseessä ihan oikea, 7 tuumaa pitkä ja 1,5 tuumaa paksu, suonikas tekokyrpä. "Tässäpä sinulle sitten sitä 'nuoren miehen kyrpää', kun sitä halusit.. Käännypäs kontilles ja persettä pystyyn!", kävi käsky, jota ei ollut vastustaminen "Sittenpä vaan silmät kiinni ja mielikuvitus liikkeelle", oli esivalmistelu kämmenen läpsäyksineen persposkille, kun tunsi kädet lanteillani ja dildon pään persereiälläni. Sitten rouva antoi se upota pikkuhiljaa sisälleni, aina välillä sitä takaisin päin vetäen. Dildo upposi perseeseeni kokonaan..
Rouva yllätti
2
842
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Meillä myös pannut joskus aikoinaan straponilla..mutta en tykännyt siitä.
Enemmän panisin parin miestä kun naiset katselisivat ja vaikka leikkaisivat keskenään.
Toki ollaan parinvaihtoa myös harrastettu..vieras kiehtoo kyllä.Itse en nuole vieraan jäljiltä mutta olen nähnyt kun minun spermat nuollaan vieraan pillusta sekä kalu saanut molempien suullisen huomion.No te haluatte nuorta kannua…
Me ollaan 50v molemmin puolin.
Ja kemiat tärkeimpiä kuin ikä jutut.
Ymmärretään kyllä teidänkin pointti asiaan.
Antoisaa kesää parille toivoo toinen pari.:) - Anonyymi00008
Yleensä strapilla on menty vain sen verran sisään, että anaalidildon pää on sopivasti hieronug eturauhastani. Nyt mentiin syvemmälle ja ohi. Tunne ei ollut kuitenkaan paha, ehkä johtuen dildon paksuudesta ja joustavuudesta, sopivassa kulmassa sen varsi hankasi ihan hyvin eturauhastani ja aiheutti uudenlaisen kiihotuksen ja erektion.
Kuvittelin taakseni alle kolmikymppisen, hoikan ja urheilullisen miehen, johon olin aiemmin salilla tutustunut. Kaveri oli todella fiksu ja miellyttävä, sekä suht isokaluinen. Tämän olin pistänyt merkille saunassa ja suihkussa.
Anaalipano oli jo tehtävänsä tehnyt, joten pyysin rouvaa lopettamaan ja käymään sängyn laidalle kontilleen. Hän teki työtä käskettyä ja näin edessäni, strapin hihnojen välistä herkullisesti avautuvan pillun, sekä vielä kosteana kiiltävän puppureiän. Painoin kullini rouvan pillunhuulille ja työnnyin sisään. Suljin silmäni ja kuvittelin eteeni tuon nuoren komistuksen. Hetken naituani, rouva vihjaisi "Ois siellä se toinenki reikä, jos haluat ikäänkuin miestä nussia". Yllätyin totaalisesti, koska tähän asti anaali oli ollut hänellä vain sormetettavana. Otin lipaston päältä liukkarituubin ja kysyin "Varmastiko?"
"Joo joo, mutta aloita varovasti, ettei satu ja mene fiilikset. Oon mä sitä salaa vähän omin päin harjoitellu.." Puristin liukkaria suoraan tuubista peppureiälle ja vielä pillussa olevan kullini varrelle. Vetäydyin rouvasta pillun litsahtaessa ja sovitun varovasti terskaa anusta vasten. Rouva alkoi liikuttaa itseään hiljalleen vasten sisään pyrkivää kulliani. Tunsin hänen peppureikänsä tiukkuuden hiljalleen antautuvan ja sulkijan rentoutuvan. Sitten, aivan yhtäkkiä terska luiskahti sisään, rouvan ynähtäessä. Olisisin halunnut tunkea kaluni suoraan syvemmälle, mutta rouva toppuutteli "Vedä se taas varovasti ulos ja tuu taas uudestaan hitaasti sisään, tai oota, minä hoidan sen..". Vedin terskaa ulos ja tunsin miten sulkijalihas kiristyi sen ympärille, kuin yrittäen estää sen, sitten taas ikään kuin työnsi kullin ulos reiästä. Rouvan käsi kiirehti jalkojen välistä ja tarrasi minua kalun varresta kiinni, se veti kullia peppureikää vasten ja ohjasi taas terskan vasten sulkijaa. Nyt tunsin sen antavan periksi helpommin ja ikään kuin imevän kaluani sisäänsä. Rouvan käsi siirtyi puristelemaan kiveksiäni vetäen minut samalla niin syvälle kuin pystyin.
Rouvan anus tuntui aivan erilaiselta kuin pillu ja suljin taas silmäni. Aloin panna kuvittelemaani nuorta miestä ja tunsin kuinka tämä työnsi persettään jokaista työntöä vasten. Ei kulunut kauaakaan kun laukesin tämän kuvitteellisen uroon sisään. Rouvan anaali supisteli ja lypsi kulliani tyhjäksi spermasta. Lysähdimme sängylle päällekäin suoraan tuosta asennosta, kaluni edelleen sisällä hänen perseessään. Hieroin vielä hetken lantiotani vasten hänen pakaroitaan, kunnes tunsin löystyvän kaluni luiskahtavan ulos hänen ihan tiukasta anuksestaan.
Kiepsahdin rouvan viereen ja hyväilin vielä sormillani hänen liukkarista ja spermasta liukasta peppureikäänsä "Vau, olipa ihanan erilainen tuntuma ja kokemus.." "Jooh.. niinpä oli. Mut jatkossa mieluummin pimppaan, ei tuo anaali oo mulle niin mikään juttu.." rouva tuumaili itsekin peppuaan sormeillen, "Mulle riittää tuon peppureiän hyväily, se on ihan ok".
"Eli oisko se sitten joku bi-nainen?" kysyin, "Se hoitelis mun kanssa sinua ja sun kanssa minua? Ja sitten me yhdessä häntä?" tiedustelin rouvalta. "No, kypsytellään vielä, mut jos joku vastustamaton sattuu vastaan, niin miks ei?" oli rouvan diplomaattinen vastaus. "Ihana oot. Vitsi, sä jaksat aina yllättää minut. Mut se onkin yksi niistä syistä, miksi minä rakastan sinua" hymyilin hänelle ja painoin suukon otsalle. "Minäkin rakastan sinua" rouva vastasi ja suuteli takaisin, suulle.
Ja eikun kohti uusia seikkailuja..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 118777
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19700- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491