Rouva yllätti

Anonyymi-ap

Jonkun lehtijutun pohjalta tuli rouvan kanssa juhannuksena puheeksi, että jos olisi harrastettava seksiä kolmen kimpassa, niin olisiko kolmas pyörä mies, vai nainen? Rouva vastasi "No nainen, tietysti". Vastaus yllätti itseni, koska aiemmin hän on ollut varsin hetero suuntaumukseltaan ja mielipiteiltään. Hän kysyi samaa minulta, ja vastasin "Hmm.. nainen olis hyvä, mutta myös sopiva mies menisi". Rouva mutusteli mun vastausta "Mies? Miks?". Selittelin "Noo.. jos olis sellainen nuorempi ja hyvä kroppainen.. ja sellainen, joka miellyttäis ja hoitelis molempia, niin oisin valmis kokeilemaan..". "Jaapa jaa?" rouva tuumaili "Vai että sullekin melaa mekkoon? Enpä oikein tiiä.. Mieluummin nainen". Jatkoin tiedustelua: "No, minkäslainen nainen se sitten olis?". Rouva mietti hetken hiljaa ja vastasi "Noh, semmoinen meitä nuorempi ja hyvännäköinen, mutta ei liian hyvännäköinen.. Semmoinen normaali, hoikka ja vähän semmoinen 'tyttömäinen'.. tai sitten semmoinen meidän ikäinen, mutta hyvä kroppainen.. en minä tiiä. Semmoinen, joka on hyvä suutelemaan ja haluaa molempia". Päätin jättää asian tuohon, koska huomasin rouvan ajautuneen hieman ahtaalle kysymyksen kanssa. "Mutta en haluais nuolla sitä tuolta alhaalta... muuten kyllä", lisäsi rouva vielä lopuksi. "No, ennköhän minä sen nuolemisen hoitais.." vastasin, johon rouva naurahtaen "No sen minä kyllä uskon!"

Asia jäi siihen, mutta ajatus kolmen kimpasta jäi mieleeni elämään.. Tapasimme viikonloppuna ohimennen noin ikäisemme, ehkä hieman nuoremman thai-naisen, joka oli ainakin omaan makuuni. Vilkaisin rouvaa ja huomasin hänenkin katselevan tätä aasiatarta varsin kiinnostuneena. Kohtaaminen oli kuitenkin ohimenevä ja jatkoimme molemmat matkaamme. Kysyin rouvalta vielä illalla saunassa "Mitäs mieltä olit siitä thai-naisesta? Minusta oli ainakin ihan kivan näköinen ja mukavan oloinen". Rouva vastasi mietteliäänä "Mmm, ihan kiva oli.. menettelis.." ja kääntyi suutelemaan minua varsin kiivaasti ja vaativasti suoraan suulle. "Mutta sä saat hoitaa toistaiseks sen nuolemisen..".

Saunan jälkeen harrastettiin seksiä ja rouva halusi nuolemiset oikein pitkän kaavan mukaisesti; ensin satisfyierillä orkun partaalle, sitten klitta rauhaan ja rajua suutelemista ja tovin päästä imemään nöpöttävää klittaa aina orkkuun saakka. Orgasmin loppuvaiheilla sitten kuĺlia sisään ja rajua panemista. Laukesin muutaman minuutin päästä syvälle pilluun, jonka jälkeen laskeuduin alemmas, nuolemaan spermat, niin kuin meillä on tapana. Nyt rouva kuitenkin tarrasi hiuksistani ja painoi pilluaan vasten suutani lähes väkivaltaisesti. Imin uudelleen paisunutta klittaa ja nuolin turvonneita häppäreitä vimmatusti, kunnes aistin rouvan uuden orgasmin lähestyvän. Käytin peppureiälle pillusta valuneita sperman jämiä liukkarina ja työnsin nimettömän sormen peppuun samalla, kun etu- ja keskisormi upposivat tuohon kiimasta kuumaan pilluun. Työntelin sormia eestaas hillitysti ja eipä aikaakaan, kun tunsin rouvan nostelevan lantiotaan ja sekä pillun, että peppueiän supistelevan sormieni ympärillä kuin imien ja lypsäen niitä syvemmälle. Rouva laukesi yhä uudestaan ja uudestaan, kunnes tarttui ranteeseeni ja työnsi käteni pois sisältään, painaen sen kämmenen vasten häpykumpuaan ja alkaen hieroa sitä kämmentäni vasten.

Kun rouvan nautinto oli tarjoiltu hänelle alku-, pää- ja jälkiruokineen, makailimme sängyllä vieretysten, käteni edelleen hänen jalkojensa välissä, reisien puristuksessa. Suutelin hänen rintojaan ja suutaan, kysyen "Ketäpä katselit?". Rouva ihmeissään, ääni tummana "Ai mitä 'ketäpä katselit'?" "No kun sulla tais olla koko ajan silmät kiinni..", vihjailin. "Ahh, no ketäpä luulisit?" rouva kiusoitteli takaisin. "Oisko ollut joku semmoinen tumma englanninkielinen?", heitin arvauksen. "Mmm, joo.. mutta vaikeeta, kun ei tiiä oisko sillä yhtä hyvä suu kuin sinulla..?". Suutelin taas nännejä ja kysyin "Pitäiskö joskus testata, jos tulee tilaisuus?" "Miks ei? Mutta sitten mulla ois sängyssä kaksi naista ja yksi mies. Että eiköhän me vielä hetki pärjätä.." rouva sanoi hymyillen ja leväytti jalkansa erilleen, vapauttaen käteni. Sitten hän työnsi minut selälleen, kaivoi lipastosta strap-onin omine, kookkaine dildoineen ja kävi imemään kulliani uudelle kierrokselle, samalla kun sormet alkoivat valmistella anaaliani liukkarin kera.

Olin yllättynyt, mutta valmis kokeilemaan tuota hänen dildoaan anukseeni. Tähän asti olimme käyttäneet pienempiä anaali-dildoja, mutta nyt oli kyseessä ihan oikea, 7 tuumaa pitkä ja 1,5 tuumaa paksu, suonikas tekokyrpä. "Tässäpä sinulle sitten sitä 'nuoren miehen kyrpää', kun sitä halusit.. Käännypäs kontilles ja persettä pystyyn!", kävi käsky, jota ei ollut vastustaminen "Sittenpä vaan silmät kiinni ja mielikuvitus liikkeelle", oli esivalmistelu kämmenen läpsäyksineen persposkille, kun tunsi kädet lanteillani ja dildon pään persereiälläni. Sitten rouva antoi se upota pikkuhiljaa sisälleni, aina välillä sitä takaisin päin vetäen. Dildo upposi perseeseeni kokonaan..

0

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
        Varkaus
        74
        3288
      2. Kuka varasti Sisun rahat

Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
        Sysmä
        16
        1192
      3. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
        Ikävä
        89
        1048
      4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
        Ikävä
        103
        981
      5. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
        Ikävä
        50
        933
      6. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
        Ikävä
        96
        824
      7. Miten sulla on niin kaunis

Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
        Ikävä
        35
        811
      8. Luulet olevasi pidetty

Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
        Ikävä
        91
        716
      9. Ajattelen sinua

vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
        Ikävä
        27
        690
      10. Miten murun juhannus meni

❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
        Ikävä
        48
        635
      Aihe