Muistakaa tämä

Anonyymi-ap

Jokainen ilkeä sana jää mieleen ja tuhoaa suhteen! Miettikää siis tarkkaan.

17

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

      Joskus kannattaa myös kuunnella anteeksipyyntö, jos toinen sitä tarkoittaa ja kertoo mitä tapahtui….

      • Anonyymi00004

        Joo tottakai! Mutta jos virhe toistuu ja toistuu


      • Anonyymi00005

        Nimenomaan kuunnella, ei lukea palstalla tai joutua odottamaan ja kerjäämään sitä vähää.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Nimenomaan kuunnella, ei lukea palstalla tai joutua odottamaan ja kerjäämään sitä vähää.

        Ei minulta tämä, vaikka liippaa aiempaa viestien vaihtoa.


    • Anonyymi00007

      Tämä olisi ensimmäinen ja tärkein asia mikä jossain parisuhdekoulussa pitäisi opettaa. Intiimissä suhteessa oppii tuntemaan toisen heikot kohdat. Mikä tuo vastuun siitä, että niihin ei sörkästä suutuspäissään. Ei edes sitä ensimmäistä kertaa, vaikka olisi kuinka vihainen. Siitä alkaa hidas alamäki.

      • Anonyymi00009

        Vaikka olisi "vaan" tapailu-/seksisuhde, niin toista osapuolta tulee kohdella kauniisti. Aina.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Vaikka olisi "vaan" tapailu-/seksisuhde, niin toista osapuolta tulee kohdella kauniisti. Aina.

        Niin, ketkä nyt harrastaakaan s*ksi suhteita.
        Tää palsta alkaa kyllä olla niin nähty 🤣


    • Anonyymi00008

      Ilkeilyä tai ei. Toivottavasti tämä on selvää: en jää taistelemaan tilasta yhdenkään uteliaan ja tunkeilevan naisihmisen kanssa. Ja kaksihan niitä on. Varjelen rauhaani kaikilla laillisilla keinoilla. En jaksa enkä halua nähdä tuon kaltaista ihmistä paikassa, joka on minulle ainoa rauhan ja levon tyyssija. En varsinkaan seuraavan 9 kuukauden aikana. Mitä teen vapaa-ajallani ja missä seurassa, on minulle tärkeää, entistä tärkeämpää.
      Ymmärrän, että on imartelevaa kuunnella sitä mouruamista eikä sillä naispololla housut meinaa pysyä jalassa. Ehkä siinä on jotain viehättävää.

      Usko kuitenkin tämä: Katselen sen lehmitytön pörräämistä sen ajan kuin olen sopinut ja niillä ehdoilla, jotka olen sopinut. Jos nyt kuitenkin tila käy vähiin eikä väistämään pääse, nopeutan prosessia. Luultavasti se on sinullekin helpompi niin. On sinussa hyviä puolia ja niitä arvostan. Ei se ole niin, että en pysty antamaan anteeksi vääryyttä. Se on niin, että en anna siihen toista tilaisuutta. Iloitaan onnistumisista, niitäkin on ollut.
      Jollekin jostakin.

      • Anonyymi00011

        Ai vttu, nyt oli kyllä niin pohjanoteeraus. Onko kaikkien aivot paistuneet kesän lämmössä 😂😂😂😂


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Ai vttu, nyt oli kyllä niin pohjanoteeraus. Onko kaikkien aivot paistuneet kesän lämmössä 😂😂😂😂

        Pohjanoteeraus on vielä näkemättä. Odotahan sitä, kun lehmityttö saa, mitä kerjää. Katsotaan sitten, oliko sitä, mitä tilasi.


      • Anonyymi00014

        Voisi ajatella et kirjoittajalla voi tulla vaikeuksia ymmärtämisen suhteen ihmisten kanssa 😁


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Voisi ajatella et kirjoittajalla voi tulla vaikeuksia ymmärtämisen suhteen ihmisten kanssa 😁

        Kyllä se taitaa tässä tapauksessa olla enemmän halusta kiinni.


    • Anonyymi00013

      Rehelliset ihmiset osaavat sanoa myös ilkeästi, koska ovat aidosti ja rehellisesti kaiken sanomansa ja tekemänsä takana. Ja jos toinen on tehnyt jotenkin pahasti, on pieni ilkeily aika mietoa asiaan nähden. Ei pitäisi pitää rehellisyyttä ja avoimuutta huonona asiana, siinä ei jätetä asioita hautumaan oman pään sisälle.

    • Anonyymi00015

      Suhteella niin väliä. Mutta se tuhoaa toisen ihmisen.

    • Anonyymi00016

      Ohi. Meillä ei ole ollut suhdetta.
      Naiselta

    • Anonyymi00018

      Kukaan latele yksipuolisesti ehtoja suhteessa. Pitää olla tosi masentunut että suostuu. 🧐

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe