sinusta on alkanut tulemaan minulle jo pienoinen pakkomielle
"rakas" punapää
7
198
Vastaukset
- Anonyymi00001
Poimi joku toinen "tunniste" palstalta välillä jolla trollata. Kirjoitan kohta aloituksen ja kerron blondista minigolf radalla. Seuraavat viikot saa lukea "vaaleasta naisesta jota en oikeasti halunnut voittaa pelissä". Tai "onko se rikas ukko parempi kuin minä".
- Anonyymi00002
Ei ole pakkomiellettä näkynyt ...
- Anonyymi00003
Jokohan muutti muualle, toivottavasti lopullisesti! Pakkomielteinen henkilö ei koskaan osannut ajatella sitä, miltä se kaikki minusta tuntui! Vaikka aivan varmasti näki, etten halunnut olla tekemisissä hänen kanssaan, koska vaihdoin usein eri puolelle katua, kun näin hänen tulevan minua vastaan! Ihminen joka ei harrasta stalkkaamista, ei voi käsittää sitä miten kauan hän jatkoi sitä, eikä muka ymmärtänyt sitä etten halua edes tutustua häneen! Taas tulee mieleen projektin aloittajat, teidän olisi pitänyt poistaa hänet hänet projektista jo aikoja sitten!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jokohan muutti muualle, toivottavasti lopullisesti! Pakkomielteinen henkilö ei koskaan osannut ajatella sitä, miltä se kaikki minusta tuntui! Vaikka aivan varmasti näki, etten halunnut olla tekemisissä hänen kanssaan, koska vaihdoin usein eri puolelle katua, kun näin hänen tulevan minua vastaan! Ihminen joka ei harrasta stalkkaamista, ei voi käsittää sitä miten kauan hän jatkoi sitä, eikä muka ymmärtänyt sitä etten halua edes tutustua häneen! Taas tulee mieleen projektin aloittajat, teidän olisi pitänyt poistaa hänet hänet projektista jo aikoja sitten!
Eikö teillä olisi ollut moraalinen velvollisuus poistaa sellainen henkilö pois projektista, koska tiesitte sen pidemmän aikaa, että pakkomielteinen ihminen saa pahaa jälkeä aikaan, kun saa jatkaa pakkomielteistä toimintaansa kenenkään siitä välittämättä!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eikö teillä olisi ollut moraalinen velvollisuus poistaa sellainen henkilö pois projektista, koska tiesitte sen pidemmän aikaa, että pakkomielteinen ihminen saa pahaa jälkeä aikaan, kun saa jatkaa pakkomielteistä toimintaansa kenenkään siitä välittämättä!
Jätitte uhrin yksin selviämään yksin ja ahdistumaan yhä syvemmin! Miksi! Sitä on mahdotonta koskaan ymmärtää!
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jokohan muutti muualle, toivottavasti lopullisesti! Pakkomielteinen henkilö ei koskaan osannut ajatella sitä, miltä se kaikki minusta tuntui! Vaikka aivan varmasti näki, etten halunnut olla tekemisissä hänen kanssaan, koska vaihdoin usein eri puolelle katua, kun näin hänen tulevan minua vastaan! Ihminen joka ei harrasta stalkkaamista, ei voi käsittää sitä miten kauan hän jatkoi sitä, eikä muka ymmärtänyt sitä etten halua edes tutustua häneen! Taas tulee mieleen projektin aloittajat, teidän olisi pitänyt poistaa hänet hänet projektista jo aikoja sitten!
Ei ollut sinulle vastaukseni.
- Anonyymi00007
Kauan tätä laatua jatkunut? Mikä olisi lääke tähän olotilaan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381