Ei voinut Wille mitään. Kaikki menee uusiksi.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012095741.html
Rydman jyrätään
22
71
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Persuille katkera tappio.
- Anonyymi00013UUSI
Herää kysymys onko järjestöllä joka elää täysin valtion avustuksilla tarpeellista toimia jos omaa rahoitusta ei pysty keräämään.
Kun avustusten loppumisesta puhuttiin - 31 henkilöstä 28 aiottiin laittaa pois !
Kaikki ei pride lippua heiluta ja näe pöhöttynyttä järjestöä tarpeelliseksi.
Hiukan ihmettelen ettei suvakit kommentoineet lainkaan tämän järjestön henkilöstölle asetetusta 6kk palkan menetyksestä järjestön asioiden kertomisesta julkisuuteen - tästä suvakit oli hiljaa, mitä järjestö salaa ? - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Herää kysymys onko järjestöllä joka elää täysin valtion avustuksilla tarpeellista toimia jos omaa rahoitusta ei pysty keräämään.
Kun avustusten loppumisesta puhuttiin - 31 henkilöstä 28 aiottiin laittaa pois !
Kaikki ei pride lippua heiluta ja näe pöhöttynyttä järjestöä tarpeelliseksi.
Hiukan ihmettelen ettei suvakit kommentoineet lainkaan tämän järjestön henkilöstölle asetetusta 6kk palkan menetyksestä järjestön asioiden kertomisesta julkisuuteen - tästä suvakit oli hiljaa, mitä järjestö salaa ?Mitä ihmeen tekemistä Sostella (sosiaali- ja terveysalojen kattojärjestöllä) on mielestäsi Priden kanssa?
- Anonyymi00002UUSI
Koomista seurattavaa persujen päästessä kohta julistamaan kuinka kokoomus ja rkp esti persuja viemästä esim. vassariliike prideltä rahoitusta. Mikä sataa persujen laariin ja vain ja ainoastaan persujen laariin..
- Anonyymi00004UUSI
Persujen laariin sataa ainoastaan kusta.
- Anonyymi00005UUSI
Orpo katsoi aiheelliseksi viedä avustusjärjestöjen kriteerit valtioneuvoston käsiteltäväksi ettei esim. pride menetä rahojaan sen jälkeen kun Rydman kertoi kuinka hallitus voi halutessaan pyyhkiä niillä avustuskriteereillä p..rseensä päättäessään miltä järjestöiltä leikataan ja miltä järjestöltä ei.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Orpo katsoi aiheelliseksi viedä avustusjärjestöjen kriteerit valtioneuvoston käsiteltäväksi ettei esim. pride menetä rahojaan sen jälkeen kun Rydman kertoi kuinka hallitus voi halutessaan pyyhkiä niillä avustuskriteereillä p..rseensä päättäessään miltä järjestöiltä leikataan ja miltä järjestöltä ei.
"– Itse avustuskriteerit on päätetty ja ne ovat voimassa, eivätkä tule muuttumaan, Rydman sanoo.
Rydman muistuttaa, että avustuskriteerit eivät ole vielä varsinaisia avustuspäätöksiä.
– Poliittisesti on mahdollista päättää näiden avustuskriteerien periaatteista poikkeavalla tavalla, mikäli hallitusryhmillä tällaiseen halukkuutta on."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f856f4d1-9c67-4958-b18e-aaa759d27469 - Anonyymi00008UUSI
Koska Kopiopersu ei ymmärrä suomea, käyttäkäämme hänen äidinkieltään:
Русские — в газовую камеру! - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
"– Itse avustuskriteerit on päätetty ja ne ovat voimassa, eivätkä tule muuttumaan, Rydman sanoo.
Rydman muistuttaa, että avustuskriteerit eivät ole vielä varsinaisia avustuspäätöksiä.
– Poliittisesti on mahdollista päättää näiden avustuskriteerien periaatteista poikkeavalla tavalla, mikäli hallitusryhmillä tällaiseen halukkuutta on."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f856f4d1-9c67-4958-b18e-aaa759d27469Rydman ei vain huomannut sellaista pikkujuttua, että avistusperusteet on säädetty asetuksella, ja asetuksen muuttamiseen tarvitaan koko hallitus, se ei muutu ministerin päätöksellä.
Tuskin sillä mitään merkitystä on, hyvä vaalishowhan tuosta saatiin, eikä Purraa taida häiritä, jos Wille onnistuu näyttämään pellelle.
- Anonyymi00011UUSI
Jos ja kun Rydman jyrätään eli nolataan, Rydmanilla on vain yksi mahdollisuus....erota.
- Anonyymi00012UUSI
Miten tuossa tulee käymään on se, että Orpo yrittää kävellä Rydmanin yli valtaa näyttääkseen lopputuloksella missä Rydmania lähinnä naurattaa. Asianomaisen kertoessa jo aikoja sitten sen, ettei avustuskriteerit ole hallitusta sitovia vaan se voi poiketa niistä halutessaan. Asia mikä sinulle ap on kerrottu jo kyllästymiseen asti ilman että sinä sitä ymmärtäisit vaikka se sinule rautalangasta väännettäisiin. Yhtä kuin, kokoomus ja RKP olisi ilman järjestämäänsä sirkusnumeroa estää milloin tahansa Rydmania leikkaamasta esim. prideltä. Minkä Rydman toimittajille kertoi jo aikoja sitten mikä esim. Orpon toiminnasta tekee niin naurettavaa. Mikä lähti liikkeelle siitä, kun lobbarit alkoi itkemään lehtien sivuilla kuinka heiltä menee suojatyöpaikka alta. Orpolla mennessä siitä taas pupu pöksyyn peläten sateenkaariväen hylkäävän kokoomuksen samasta syystä.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miten tuossa tulee käymään on se, että Orpo yrittää kävellä Rydmanin yli valtaa näyttääkseen lopputuloksella missä Rydmania lähinnä naurattaa. Asianomaisen kertoessa jo aikoja sitten sen, ettei avustuskriteerit ole hallitusta sitovia vaan se voi poiketa niistä halutessaan. Asia mikä sinulle ap on kerrottu jo kyllästymiseen asti ilman että sinä sitä ymmärtäisit vaikka se sinule rautalangasta väännettäisiin. Yhtä kuin, kokoomus ja RKP olisi ilman järjestämäänsä sirkusnumeroa estää milloin tahansa Rydmania leikkaamasta esim. prideltä. Minkä Rydman toimittajille kertoi jo aikoja sitten mikä esim. Orpon toiminnasta tekee niin naurettavaa. Mikä lähti liikkeelle siitä, kun lobbarit alkoi itkemään lehtien sivuilla kuinka heiltä menee suojatyöpaikka alta. Orpolla mennessä siitä taas pupu pöksyyn peläten sateenkaariväen hylkäävän kokoomuksen samasta syystä.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja moniko juttu noista paskoista piti ? Ei yksikään, eli pelkkää tyyliisii kuuluvaa valheellista mustamaalausta, joka muuten on peruste tehdä sinusta tutkintapyyntö . . .
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miten tuossa tulee käymään on se, että Orpo yrittää kävellä Rydmanin yli valtaa näyttääkseen lopputuloksella missä Rydmania lähinnä naurattaa. Asianomaisen kertoessa jo aikoja sitten sen, ettei avustuskriteerit ole hallitusta sitovia vaan se voi poiketa niistä halutessaan. Asia mikä sinulle ap on kerrottu jo kyllästymiseen asti ilman että sinä sitä ymmärtäisit vaikka se sinule rautalangasta väännettäisiin. Yhtä kuin, kokoomus ja RKP olisi ilman järjestämäänsä sirkusnumeroa estää milloin tahansa Rydmania leikkaamasta esim. prideltä. Minkä Rydman toimittajille kertoi jo aikoja sitten mikä esim. Orpon toiminnasta tekee niin naurettavaa. Mikä lähti liikkeelle siitä, kun lobbarit alkoi itkemään lehtien sivuilla kuinka heiltä menee suojatyöpaikka alta. Orpolla mennessä siitä taas pupu pöksyyn peläten sateenkaariväen hylkäävän kokoomuksen samasta syystä.
Rydman tuskin nauraa.....
https://yle.fi/a/74-20232879 - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ja moniko juttu noista paskoista piti ? Ei yksikään, eli pelkkää tyyliisii kuuluvaa valheellista mustamaalausta, joka muuten on peruste tehdä sinusta tutkintapyyntö . . .
Noin se aina menee antipersuKOPIOKONE. Sinä massapostaat arkistoistasi vuoden jokaisena päivänä vuosia vanhoja lehtijuttuja s24 palstoille itsellesi. Minkä jälkeen sinä alat väittelemään niistä mielikuvituskavereittesi kanssa.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Noin se aina menee antipersuKOPIOKONE. Sinä massapostaat arkistoistasi vuoden jokaisena päivänä vuosia vanhoja lehtijuttuja s24 palstoille itsellesi. Minkä jälkeen sinä alat väittelemään niistä mielikuvituskavereittesi kanssa.
Ryytimiehen pitäisi olla valtineuvoston linnan sijaan Helsingin keskusvankialssa.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ryytimiehen pitäisi olla valtineuvoston linnan sijaan Helsingin keskusvankialssa.
Odottavan aika on pitkä....mutta odotus palkitaan:)
- Anonyymi00020UUSI
Pikku Rydman luulee itsestään liikoja kun kuvittelee olevansa isokin tappi!
- Anonyymi00021UUSI
Teinitytöt ehkä luulivat että Rydmanilla on isompikin tappi.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Teinitytöt ehkä luulivat että Rydmanilla on isompikin tappi.
Pettyivät kahden tuuman tappiin!
- Anonyymi00025UUSI
No, kannattaisi ehkä kysellä neuvoja myös virkamiehiltä, eikä pelkästään puoluetoimistosta, jos nimittäin haluaa muuttaa jotakin, eikä vain pitää tivolia!
- Anonyymi00026UUSI
Willen tarkoitus on ainoastaan nostaa profiiliaan kiiluvasilmäisten tollojen keskuudessa. Persuissa tiedetään tasan tarkkaan että tämä kausi on heille viimeinen hallituksessa, ja nyt yrittävät kaikin keinoin saada kannatustaan korkeammalle että pääsisivät oppositiossa ollessaan uhriutumaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221153
- 1181018
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 112808
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa254681- 48675
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647- 41574
- 49569
- 25535