Rydman jyrätään

Anonyymi-ap

22

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      Persuille katkera tappio.

      • Anonyymi00013
        UUSI

        Herää kysymys onko järjestöllä joka elää täysin valtion avustuksilla tarpeellista toimia jos omaa rahoitusta ei pysty keräämään.
        Kun avustusten loppumisesta puhuttiin - 31 henkilöstä 28 aiottiin laittaa pois !

        Kaikki ei pride lippua heiluta ja näe pöhöttynyttä järjestöä tarpeelliseksi.
        Hiukan ihmettelen ettei suvakit kommentoineet lainkaan tämän järjestön henkilöstölle asetetusta 6kk palkan menetyksestä järjestön asioiden kertomisesta julkisuuteen - tästä suvakit oli hiljaa, mitä järjestö salaa ?


      • Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Herää kysymys onko järjestöllä joka elää täysin valtion avustuksilla tarpeellista toimia jos omaa rahoitusta ei pysty keräämään.
        Kun avustusten loppumisesta puhuttiin - 31 henkilöstä 28 aiottiin laittaa pois !

        Kaikki ei pride lippua heiluta ja näe pöhöttynyttä järjestöä tarpeelliseksi.
        Hiukan ihmettelen ettei suvakit kommentoineet lainkaan tämän järjestön henkilöstölle asetetusta 6kk palkan menetyksestä järjestön asioiden kertomisesta julkisuuteen - tästä suvakit oli hiljaa, mitä järjestö salaa ?

        Mitä ihmeen tekemistä Sostella (sosiaali- ja terveysalojen kattojärjestöllä) on mielestäsi Priden kanssa?


    • Anonyymi00002
      UUSI

      Koomista seurattavaa persujen päästessä kohta julistamaan kuinka kokoomus ja rkp esti persuja viemästä esim. vassariliike prideltä rahoitusta. Mikä sataa persujen laariin ja vain ja ainoastaan persujen laariin..

      • Anonyymi00004
        UUSI

        Persujen laariin sataa ainoastaan kusta.


      • Anonyymi00005
        UUSI

        Orpo katsoi aiheelliseksi viedä avustusjärjestöjen kriteerit valtioneuvoston käsiteltäväksi ettei esim. pride menetä rahojaan sen jälkeen kun Rydman kertoi kuinka hallitus voi halutessaan pyyhkiä niillä avustuskriteereillä p..rseensä päättäessään miltä järjestöiltä leikataan ja miltä järjestöltä ei.


      • Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Orpo katsoi aiheelliseksi viedä avustusjärjestöjen kriteerit valtioneuvoston käsiteltäväksi ettei esim. pride menetä rahojaan sen jälkeen kun Rydman kertoi kuinka hallitus voi halutessaan pyyhkiä niillä avustuskriteereillä p..rseensä päättäessään miltä järjestöiltä leikataan ja miltä järjestöltä ei.

        "– Itse avustuskriteerit on päätetty ja ne ovat voimassa, eivätkä tule muuttumaan, Rydman sanoo.

        Rydman muistuttaa, että avustuskriteerit eivät ole vielä varsinaisia avustuspäätöksiä.

        – Poliittisesti on mahdollista päättää näiden avustuskriteerien periaatteista poikkeavalla tavalla, mikäli hallitusryhmillä tällaiseen halukkuutta on."

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f856f4d1-9c67-4958-b18e-aaa759d27469


      • Anonyymi00008
        UUSI

        Koska Kopiopersu ei ymmärrä suomea, käyttäkäämme hänen äidinkieltään:

        Русские — в газовую камеру!


      • Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        "– Itse avustuskriteerit on päätetty ja ne ovat voimassa, eivätkä tule muuttumaan, Rydman sanoo.

        Rydman muistuttaa, että avustuskriteerit eivät ole vielä varsinaisia avustuspäätöksiä.

        – Poliittisesti on mahdollista päättää näiden avustuskriteerien periaatteista poikkeavalla tavalla, mikäli hallitusryhmillä tällaiseen halukkuutta on."

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f856f4d1-9c67-4958-b18e-aaa759d27469

        Rydman ei vain huomannut sellaista pikkujuttua, että avistusperusteet on säädetty asetuksella, ja asetuksen muuttamiseen tarvitaan koko hallitus, se ei muutu ministerin päätöksellä.

        Tuskin sillä mitään merkitystä on, hyvä vaalishowhan tuosta saatiin, eikä Purraa taida häiritä, jos Wille onnistuu näyttämään pellelle.


    • Anonyymi00011
      UUSI

      Jos ja kun Rydman jyrätään eli nolataan, Rydmanilla on vain yksi mahdollisuus....erota.

      • Anonyymi00012
        UUSI

        Miten tuossa tulee käymään on se, että Orpo yrittää kävellä Rydmanin yli valtaa näyttääkseen lopputuloksella missä Rydmania lähinnä naurattaa. Asianomaisen kertoessa jo aikoja sitten sen, ettei avustuskriteerit ole hallitusta sitovia vaan se voi poiketa niistä halutessaan. Asia mikä sinulle ap on kerrottu jo kyllästymiseen asti ilman että sinä sitä ymmärtäisit vaikka se sinule rautalangasta väännettäisiin. Yhtä kuin, kokoomus ja RKP olisi ilman järjestämäänsä sirkusnumeroa estää milloin tahansa Rydmania leikkaamasta esim. prideltä. Minkä Rydman toimittajille kertoi jo aikoja sitten mikä esim. Orpon toiminnasta tekee niin naurettavaa. Mikä lähti liikkeelle siitä, kun lobbarit alkoi itkemään lehtien sivuilla kuinka heiltä menee suojatyöpaikka alta. Orpolla mennessä siitä taas pupu pöksyyn peläten sateenkaariväen hylkäävän kokoomuksen samasta syystä.


      • Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Miten tuossa tulee käymään on se, että Orpo yrittää kävellä Rydmanin yli valtaa näyttääkseen lopputuloksella missä Rydmania lähinnä naurattaa. Asianomaisen kertoessa jo aikoja sitten sen, ettei avustuskriteerit ole hallitusta sitovia vaan se voi poiketa niistä halutessaan. Asia mikä sinulle ap on kerrottu jo kyllästymiseen asti ilman että sinä sitä ymmärtäisit vaikka se sinule rautalangasta väännettäisiin. Yhtä kuin, kokoomus ja RKP olisi ilman järjestämäänsä sirkusnumeroa estää milloin tahansa Rydmania leikkaamasta esim. prideltä. Minkä Rydman toimittajille kertoi jo aikoja sitten mikä esim. Orpon toiminnasta tekee niin naurettavaa. Mikä lähti liikkeelle siitä, kun lobbarit alkoi itkemään lehtien sivuilla kuinka heiltä menee suojatyöpaikka alta. Orpolla mennessä siitä taas pupu pöksyyn peläten sateenkaariväen hylkäävän kokoomuksen samasta syystä.

        Näin:
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008897385.html


      • Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Näin:
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008897385.html

        Ja moniko juttu noista paskoista piti ? Ei yksikään, eli pelkkää tyyliisii kuuluvaa valheellista mustamaalausta, joka muuten on peruste tehdä sinusta tutkintapyyntö . . .


      • Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Miten tuossa tulee käymään on se, että Orpo yrittää kävellä Rydmanin yli valtaa näyttääkseen lopputuloksella missä Rydmania lähinnä naurattaa. Asianomaisen kertoessa jo aikoja sitten sen, ettei avustuskriteerit ole hallitusta sitovia vaan se voi poiketa niistä halutessaan. Asia mikä sinulle ap on kerrottu jo kyllästymiseen asti ilman että sinä sitä ymmärtäisit vaikka se sinule rautalangasta väännettäisiin. Yhtä kuin, kokoomus ja RKP olisi ilman järjestämäänsä sirkusnumeroa estää milloin tahansa Rydmania leikkaamasta esim. prideltä. Minkä Rydman toimittajille kertoi jo aikoja sitten mikä esim. Orpon toiminnasta tekee niin naurettavaa. Mikä lähti liikkeelle siitä, kun lobbarit alkoi itkemään lehtien sivuilla kuinka heiltä menee suojatyöpaikka alta. Orpolla mennessä siitä taas pupu pöksyyn peläten sateenkaariväen hylkäävän kokoomuksen samasta syystä.

        Rydman tuskin nauraa.....

        https://yle.fi/a/74-20232879


      • Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Ja moniko juttu noista paskoista piti ? Ei yksikään, eli pelkkää tyyliisii kuuluvaa valheellista mustamaalausta, joka muuten on peruste tehdä sinusta tutkintapyyntö . . .

        Noin se aina menee antipersuKOPIOKONE. Sinä massapostaat arkistoistasi vuoden jokaisena päivänä vuosia vanhoja lehtijuttuja s24 palstoille itsellesi. Minkä jälkeen sinä alat väittelemään niistä mielikuvituskavereittesi kanssa.


      • Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Noin se aina menee antipersuKOPIOKONE. Sinä massapostaat arkistoistasi vuoden jokaisena päivänä vuosia vanhoja lehtijuttuja s24 palstoille itsellesi. Minkä jälkeen sinä alat väittelemään niistä mielikuvituskavereittesi kanssa.

        Ryytimiehen pitäisi olla valtineuvoston linnan sijaan Helsingin keskusvankialssa.


      • Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Ryytimiehen pitäisi olla valtineuvoston linnan sijaan Helsingin keskusvankialssa.

        Odottavan aika on pitkä....mutta odotus palkitaan:)


    • Anonyymi00020
      UUSI

      Pikku Rydman luulee itsestään liikoja kun kuvittelee olevansa isokin tappi!

      • Anonyymi00021
        UUSI

        Teinitytöt ehkä luulivat että Rydmanilla on isompikin tappi.


      • Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Teinitytöt ehkä luulivat että Rydmanilla on isompikin tappi.

        Pettyivät kahden tuuman tappiin!


      • Anonyymi00025
        UUSI

        No, kannattaisi ehkä kysellä neuvoja myös virkamiehiltä, eikä pelkästään puoluetoimistosta, jos nimittäin haluaa muuttaa jotakin, eikä vain pitää tivolia!


    • Anonyymi00026
      UUSI

      Willen tarkoitus on ainoastaan nostaa profiiliaan kiiluvasilmäisten tollojen keskuudessa. Persuissa tiedetään tasan tarkkaan että tämä kausi on heille viimeinen hallituksessa, ja nyt yrittävät kaikin keinoin saada kannatustaan korkeammalle että pääsisivät oppositiossa ollessaan uhriutumaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      254
      681
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe