Paras paikka tavata vanhoja ystäviä

Anonyymi-ap

Missä tapaaminen tuntuu luonnolliselta?

17

59

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

No peitsarissa tottakai

• Anonyymi00003

Siellä toisiaan tapaavat mm. päihdeongelmaiset sekä heikkolahkaiset yksilöt.
        Unohtamatta mielentalon suljetun osaston asukkaita, jotka valitettavasti on kesäksi laskettu vapaalle jalalle. Ja seurauksen näkee mm. täällä keskusteluissa.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Siellä toisiaan tapaavat mm. päihdeongelmaiset sekä heikkolahkaiset yksilöt.
        Unohtamatta mielentalon suljetun osaston asukkaita, jotka valitettavasti on kesäksi laskettu vapaalle jalalle. Ja seurauksen näkee mm. täällä keskusteluissa.

Sulla pien fiksaatio tähän mielentaloon.
        Taitaa olla tuttu paikka. Ootko pitkäänkin ollut asiakkaana?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sulla pien fiksaatio tähän mielentaloon.
        Taitaa olla tuttu paikka. Ootko pitkäänkin ollut asiakkaana?

Kyllä om tullut vuosien ajan huomattua, millaista spammia alkaa tulemaan hullujenhuoneen kesäsulun aikana.

Erityisesti Teidän kirjoitukset ovat selkeää suljetunosaston porukan tasoa.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kyllä om tullut vuosien ajan huomattua, millaista spammia alkaa tulemaan hullujenhuoneen kesäsulun aikana.

Erityisesti Teidän kirjoitukset ovat selkeää suljetunosaston porukan tasoa.

Ai noin pitkään. No toivottavasti saat kuitenkin ennepitkää pään kuntoon.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ai noin pitkään. No toivottavasti saat kuitenkin ennepitkää pään kuntoon.

Joko sie vastaat siihen ett mitä aineita olit lammella ostamassa kun tulit ryöstetyksi ja miehenä miehen väkisin ottamaksi siellä?

• Anonyymi00008

Olen pysytellyt erossa näistä päihteistä ja huumepiireistä. Kannattanee sinunkin niin varmaan pääset lopulta pois sieltä Mielentalolta.

• Anonyymi00009

Ite oon impannut yhteensä varmaan kymmeniä tunteja ja oon 100% kunnossa vaikka oon impaanut varmaan 100 tuntiakin impannut

• Anonyymi00010

Mutta silti itket niistä. Kateellinen lammen sossu nisteille??? 🤔🤔🤔🤣

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mutta silti itket niistä. Kateellinen lammen sossu nisteille??? 🤔🤔🤔🤣

Ja niille papuluukkuasi tarjoat, kera tulet ryöstetyksi??

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ja niille papuluukkuasi tarjoat, kera tulet ryöstetyksi??

Sinulla ei taida olla kaikki hyvin?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Sinulla ei taida olla kaikki hyvin?

Ei ole. Tämä sivu kun on pilattu jälleen kesäksi, kun päihdepalvelut ja suljettuosasto mt-puolella on lomilla. Tykkäsit siis saada väkisin?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei ole. Tämä sivu kun on pilattu jälleen kesäksi, kun päihdepalvelut ja suljettuosasto mt-puolella on lomilla. Tykkäsit siis saada väkisin?

Jos Suomi24 on sun elämässä näin tärkeä paikka, että joudut valittamaan siitä näin kitkerästi, niin kyllä siinä varmaan menee jotain vakavasti pieleen. Jos sivusto on 'pilalla', niin ehkä se kertoo enemmän sun tilanteesta kuin sivustosta.

Kannattaa oikeasti harkita päihteettömyyttä tai edes pienempää taukoa. Kun elämässä ei ole muuta sisältöä kuin täällä kiukuttelu, tilanne on jo aika surullinen.

• Anonyymi00013

Eiköpähän se ole parasta siellä taivaan kirkkaudessa, niillä jotka sinne selviytyvät.

• Anonyymi00014

Pilvessä on kyllä joskus kirkasta

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Pilvessä on kyllä joskus kirkasta

Kirkalla oli kyllä monia hyviä kappaleita

• Anonyymi00017

Keskustassa on paljon hyviä ruokapaikkoja. Torilla myös hyvät kahviot

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1218
    2. 73
      1193
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      97
      957
    4. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      44
      851
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      812
    6. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      781
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      40
      758
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      653
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      113
      604
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      546
    Aihe