Millä perusteella ajattelette, että jos olette epävarmoja toisen tunteista, niin kuitenkin, että toinen tietää teidän tunteista?
Tietäminen
20
257
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Niin millä saataisi varmuus, ja btw palstan kautta jaetuilla tunnisteilla on yleensä neg. vaikutus Joten lähtökohtaisesti en suosittele. Sellaiset on yleensä ulkopuolisen kiusantekijän tekosia tai kirjoittaja ei ole aidosti kiinnostunut eli tekee kiusaa itse.
- Anonyymi00002UUSI
Mulle ei sinänsä ole vaikutusta jos joku täällä esiintyy minuna tai esittää että kaipaan jotain. Vuosien varrella on kasvanut paksu nahka kiusaamiselle ja pidän aidot kiinnostuksen kohteet tän palstan ulkopuolisina. Eksät säilyy eksinä ihan syystäkin. 🫣
- Anonyymi00022UUSI
Ellei ole mustasukkainen kilpakosija...
- Anonyymi00003UUSI
Meillä on henkinen sielunkumppanuus! Vai mitä mies 😉
- Anonyymi00009UUSI
Tarkoitat varmaan
- Anonyymi00016UUSI
Kuka vihaa ketä mielestäsi?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kuka vihaa ketä mielestäsi?
Eiköhän se ole ihan päiväselvä asia
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eiköhän se ole ihan päiväselvä asia
No just just. Aikamoiset palstaharhat saa olla, jos kuvittelet, että hän juuri tuosta tunnistaa ja tietää.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kuka vihaa ketä mielestäsi?
Eiiks ne vihaajat vihaa? Ja seuraa toisten elämää laittomasti
- Anonyymi00004UUSI
Koska olen tavallaan sen kertonut, kun taas hän ei ole
- Anonyymi00006UUSI
Mikä on tavallaan? Valaise vähän.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mikä on tavallaan? Valaise vähän.
Kerroin viestillä että ikävöin mutta siitä on kyllä vuosia aikaa
- Anonyymi00005UUSI
Koska kerroin, että mulla on ikävä.
Nolottaa kyllä. Olen iloinen, että uskalsin laittaa sen viestin, mutta nolottaa kuitenkin. Vastaanotto ei ollut sellainen, mitä olin toivonut.- Anonyymi00007UUSI
Hyvä sinä! 😊
- Anonyymi00008UUSI
Itse myös rohkenin, samalla lopputuloksella.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Itse myös rohkenin, samalla lopputuloksella.
Ei kun uutta matoa koukkuun!
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Itse myös rohkenin, samalla lopputuloksella.
- Anonyymi00020UUSI
Olen suoraan pyytänyt häntä treffeille, joten eiköhän tuo tiedä.
- Anonyymi00021UUSI
Sama täällä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291340
- 1191172
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99979- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19741- 52719
- 29691
- 49619