Nyt persut pääsevät myös sunnuntaina viinaostoksille.
Persut saivat viinansa
28
112
Vastaukset
- Anonyymi00002
Aloittajan viiisaampana ei tarvitse, kun on ostanut jemmaan viikolla.
- Anonyymi00003
Tai valmistanut 200 l pytyn hiivajuomaa?
- Anonyymi00031
Kansaa pidetään venäjälläkin viinalla tyytyväissä niin rintamalla kuin siviilissä persut on kopsannut kokkareidenkanssa saman tyylin
- Anonyymi00004
Tietääkö aloittaja minkä puolueen agenda se oikein olikaan??!!
- Anonyymi00020
Yksi ja sama väittely omien mielikuvituskavereiden kanssa jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta 18-22 tuntia 365 vrk vuodessa oli arki, pyhä, joulu tai juhannus. Ja muiden viestit poistoon jotka herran yksinpuheluja häiritsee.
- Anonyymi00006
Olkoon kenenvhyvänsä mutta persut haluaa että persuja riittää kun juovat vähäisenki järjen ja sitten kansa maksaa verotuksessaan kulut jotka tulee sairauksista rikoksista ja perheiden rikkoontumisesta
- Anonyymi00016
Aika paljonhan tuo vassari Arhinmäki ryystää menemään.Oli ministerinäkin niin kännissä tillintallin ettei pysynyt pystyssä olympialaisissa ja muut taluttivat nukkumaan
- Anonyymi00008
Jeee hyvä ja kansakin saa tilata sitä koti ovelle ei tarvii lähteä kauheassa krapulassa alkoon nyt kaikki kännärit ovat riemuissaan ja volteillakin riittää töitä
- Anonyymi00010
Perussuomalaisethan ovat paikoin keränneet hetkellisesti suosiota haja-asutusalueilla ja pienillä paikkakunnilla. Siellä ollut viinasta puutetta. Nyt sitä saa, kun posti kuljettaa.
- Anonyymi00011
Mitä turhia. Wolt-kuskit tuovat koko korillisen ovelle:
https://www.verkkouutiset.fi/a/yle-wolt-on-valmiina-alkoholin-kotiinkuljetuksiin/#87a3e2ac
Kiitos Wolt-kuskien työllistämisestä. Tätä rataa heitä tulee Suomeen lisää.
Kieltolain aikaan 1919-1932 juomat piti sentään noutaa aluevesirajalta ja homma työllisti saariston ja rannikon suomalaisia jälleenmyyjiä.
https://www.wsoy.fi/kirjat/trokari/ - Anonyymi00012
Persut ymmärrän mutta että KD puoltaa viinan kantoa kotiin, se on aivan käsittämätöntä.
Mitä Päivi asiasta on mieltä???- Anonyymi00024
Raamattu ei kiellä viinaa vaan Koraani.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Raamattu ei kiellä viinaa vaan Koraani.
"Raamattu ei kiellä viinaa vaan Koraani."
Saako he edes Wolttikuskeina kuljettaa viinaa!?
- Anonyymi00013
Niin mitä sitten?
- Anonyymi00014
Entäs sitten kun persu ei saa arkipyhänä enään juoda, tai työpaikka lähtee alta? Siis jos sellaisen edes on onnistunut säälistä saamaan.
- Anonyymi00017
Ryyppäähän tuo demari Räsänenkin ja ajelee autolla kännissä eikä saanut potkuja tai edes varoitusta
- Anonyymi00027
"Entäs sitten kun persu ei saa arkipyhänä enään juoda, tai työpaikka lähtee alta?"
Äärivihervassudemuiloisillahan ei tuota huolta ole, ei lähde työpaikka alta, kun sellaista ei edes oo.... Muistamme toki hyvin Äärivihervassudemuloisten sloganin:
KENENKÄÄN EI TARVITSE MENNÄ TÖIHIN, ON OK ELÄÄ SOSIAALITURVAN VARASSA!!
- Anonyymi00015
Minusta tuli alkoholisti tämän hallituksen aikana kun alkoi jurppimaan hommatouhut. Perhanan persut minkä saitte aikaan sillä olin aikaisemmin vilpittömästi raittihikko. Jos persut ovat seuravassakin hallituksessaniin mitäs sitten. Tuleeko minusta silloin jauhopää ? Persut ovat turmiollisia kansanterveydelle.
- Anonyymi00028
"Minusta tuli alkoholisti tämän hallituksen aikana..."
Olikos tuo sinusta kovinkin HAUSKA vitsi!? Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten!! - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
"Minusta tuli alkoholisti tämän hallituksen aikana..."
Olikos tuo sinusta kovinkin HAUSKA vitsi!? Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten!!Ei, se ei ole hauskaa kun ihminen alkoholisoituu Persujen ollessa hallituksessa. Miksi niin luulet ?
- Anonyymi00018
Terelle hyvä vinkki Sofia Oksaselta: Jos kirjoitat ,älä juo. Jos juot, älä kirjoita. Nyt kun ei tarvi enää roikkua sujetun viinakaupan kahvassa!
- Anonyymi00019
Suomessa virkamiehillä ja osalla kansasta on kyllä sairas suhtautuminen alkoholiin.Hyvä että suomi alkaa vihdoin lähentyä muuta eurooppaa alkoholipolitiikassa.Suomessa juodaan alkoholia noin euroopan keskitason verran eikä me olla erinlaista juoppokansaa joka muka ryyppää itsensä heti hengiltä kuten väitetään
- Anonyymi00021
Rasismi ja viina on persuille tärkeimmät asiat. Viinalla saa mukavasti
kiihdytettyä rasismiaan. Persujen viina on aina sitä "rähinäviinaa".- Anonyymi00023
Ettet nyt olisi redardi?
- Anonyymi00022
Rattijuoppo Räsänenkin saa nyt tilattua tuliliemet himaansa, ei tarvitse lähteä kylille pierussa ajelemaan??
- Anonyymi00025
Tuollahan muutoksella NIMENOMAAN Perussuomalaiset haluavat kalastella ääniä Äärivihervassudemuloisilta, sillä Perussuomalaiset tietää, millaisia hörppyhuulia he ovat.
- Anonyymi00030
Lantalootamaista typeryytensä huutelua. Yksilö täysin deekiksellä mutta huudella pitää, persu persu persu.
- Anonyymi00032
No eikö peskules ole tärkeämpää tekemistä kovapalkkaisilla ollut kuin tuota pohtia. Itseään varten lain laativat.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673