Persut saivat viinansa

Nyt persut pääsevät myös sunnuntaina viinaostoksille.

28

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Aloittajan viiisaampana ei tarvitse, kun on ostanut jemmaan viikolla.

      • Anonyymi00003

        Tai valmistanut 200 l pytyn hiivajuomaa?


      • Anonyymi00031

        Kansaa pidetään venäjälläkin viinalla tyytyväissä niin rintamalla kuin siviilissä persut on kopsannut kokkareidenkanssa saman tyylin


    • Anonyymi00004

      Tietääkö aloittaja minkä puolueen agenda se oikein olikaan??!!

      • Anonyymi00020

        Yksi ja sama väittely omien mielikuvituskavereiden kanssa jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta 18-22 tuntia 365 vrk vuodessa oli arki, pyhä, joulu tai juhannus. Ja muiden viestit poistoon jotka herran yksinpuheluja häiritsee.


    • Anonyymi00006

      Olkoon kenenvhyvänsä mutta persut haluaa että persuja riittää kun juovat vähäisenki järjen ja sitten kansa maksaa verotuksessaan kulut jotka tulee sairauksista rikoksista ja perheiden rikkoontumisesta

      • Anonyymi00016

        Aika paljonhan tuo vassari Arhinmäki ryystää menemään.Oli ministerinäkin niin kännissä tillintallin ettei pysynyt pystyssä olympialaisissa ja muut taluttivat nukkumaan


    • Anonyymi00008

      Jeee hyvä ja kansakin saa tilata sitä koti ovelle ei tarvii lähteä kauheassa krapulassa alkoon nyt kaikki kännärit ovat riemuissaan ja volteillakin riittää töitä

    • Anonyymi00010

      Perussuomalaisethan ovat paikoin keränneet hetkellisesti suosiota haja-asutusalueilla ja pienillä paikkakunnilla. Siellä ollut viinasta puutetta. Nyt sitä saa, kun posti kuljettaa.

    • Anonyymi00011
    • Anonyymi00012

      Persut ymmärrän mutta että KD puoltaa viinan kantoa kotiin, se on aivan käsittämätöntä.
      Mitä Päivi asiasta on mieltä???

      • Anonyymi00024

        Raamattu ei kiellä viinaa vaan Koraani.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Raamattu ei kiellä viinaa vaan Koraani.

        "Raamattu ei kiellä viinaa vaan Koraani."

        Saako he edes Wolttikuskeina kuljettaa viinaa!?


    • Anonyymi00013

      Niin mitä sitten?

    • Anonyymi00014

      Entäs sitten kun persu ei saa arkipyhänä enään juoda, tai työpaikka lähtee alta? Siis jos sellaisen edes on onnistunut säälistä saamaan.

      • Anonyymi00017

        Ryyppäähän tuo demari Räsänenkin ja ajelee autolla kännissä eikä saanut potkuja tai edes varoitusta


      • Anonyymi00027

        "Entäs sitten kun persu ei saa arkipyhänä enään juoda, tai työpaikka lähtee alta?"

        Äärivihervassudemuiloisillahan ei tuota huolta ole, ei lähde työpaikka alta, kun sellaista ei edes oo.... Muistamme toki hyvin Äärivihervassudemuloisten sloganin:
        KENENKÄÄN EI TARVITSE MENNÄ TÖIHIN, ON OK ELÄÄ SOSIAALITURVAN VARASSA!!


    • Anonyymi00015

      Minusta tuli alkoholisti tämän hallituksen aikana kun alkoi jurppimaan hommatouhut. Perhanan persut minkä saitte aikaan sillä olin aikaisemmin vilpittömästi raittihikko. Jos persut ovat seuravassakin hallituksessaniin mitäs sitten. Tuleeko minusta silloin jauhopää ? Persut ovat turmiollisia kansanterveydelle.

      • Anonyymi00028

        "Minusta tuli alkoholisti tämän hallituksen aikana..."

        Olikos tuo sinusta kovinkin HAUSKA vitsi!? Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten!!


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        "Minusta tuli alkoholisti tämän hallituksen aikana..."

        Olikos tuo sinusta kovinkin HAUSKA vitsi!? Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten!!

        Ei, se ei ole hauskaa kun ihminen alkoholisoituu Persujen ollessa hallituksessa. Miksi niin luulet ?


    • Anonyymi00018

      Terelle hyvä vinkki Sofia Oksaselta: Jos kirjoitat ,älä juo. Jos juot, älä kirjoita. Nyt kun ei tarvi enää roikkua sujetun viinakaupan kahvassa!

    • Anonyymi00019

      Suomessa virkamiehillä ja osalla kansasta on kyllä sairas suhtautuminen alkoholiin.Hyvä että suomi alkaa vihdoin lähentyä muuta eurooppaa alkoholipolitiikassa.Suomessa juodaan alkoholia noin euroopan keskitason verran eikä me olla erinlaista juoppokansaa joka muka ryyppää itsensä heti hengiltä kuten väitetään

    • Anonyymi00021

      Rasismi ja viina on persuille tärkeimmät asiat. Viinalla saa mukavasti
      kiihdytettyä rasismiaan. Persujen viina on aina sitä "rähinäviinaa".

      • Anonyymi00023

        Ettet nyt olisi redardi?


    • Anonyymi00022

      Rattijuoppo Räsänenkin saa nyt tilattua tuliliemet himaansa, ei tarvitse lähteä kylille pierussa ajelemaan??

    • Anonyymi00025

      Tuollahan muutoksella NIMENOMAAN Perussuomalaiset haluavat kalastella ääniä Äärivihervassudemuloisilta, sillä Perussuomalaiset tietää, millaisia hörppyhuulia he ovat.

    • Anonyymi00030

      Lantalootamaista typeryytensä huutelua. Yksilö täysin deekiksellä mutta huudella pitää, persu persu persu.

    • Anonyymi00032

      No eikö peskules ole tärkeämpää tekemistä kovapalkkaisilla ollut kuin tuota pohtia. Itseään varten lain laativat.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe