Mitä lisää tarvittaisiin?
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Vanha vedenpuhdistamo nurin ja sen tilalle tapahtuma areena.
- Anonyymi00002
Jos halutaan vahvistaa kaupungin vetovoimaa, on tärkeää panostaa merkittävästi monipuolisiin tapahtumiin ja niiden tehokkaaseen markkinointiin, jotta kaupunki herättää enemmän kiinnostusta niin asukkaiden kuin myös vierailijoiden keskuudessa. Sen sijaan, että suhtauduttaisiin kehityshankkeisiin nihkeästi, tulisi omaksua kasvua edistävä ajattelutapa ja keskittyä aktiivisesti ihmisten motivoimiseen osallistumaan ja sitoutumaan yhteiseen hyvään. Kilpailullinen elementti, mikäli sitä esiintyy, ei tulisi nähdä uhkana vaan positiivisena voimana, joka hyödyttää koko yhteisöä ja luo uusia mahdollisuuksia kaikille osapuolille sen sijaan, että se kaventaisi resursseja keneltäkään.
- Anonyymi00003
Mikkelin päättäjät ovat tyytyväisiä Mikkelin matkailuveto voimaan. Tori, Muisti ym.
Silti Muistin edestä puuttuvat mm kukkaistukset kokonaa.
Jos kaupungilla on varaa laittaa 700 000 euroa Jukureiden halliosakkeisiin, niin sillä
summalla olisi jo laitettu vanha puhistamo matalaksi ja myyty se pelkkänä tonttina.
Mikkelin ongelma on se, että odotetaan vaan jotain ulkopuolista tekijää, eikä viitsitä/
osata/haluta tehdä mitään itse. Toinen ongelma on jatkuva konsultteihin tarttuminen.
Aivan kuin ei osattaisi tehdä itse omia päätöksiä tai pitää varmistaa että kaikki tahot
myös hv-kerho ovat tyytyväisiä.
- Anonyymi00004
Näin se asia voi kyllä olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 44629
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552