Olen 70 v. mies, en käytä alkoholia, en polta tupakkaa, en puhu rumia, eikä minulla seiso :) Mitä pitäisi maksaa sutjakalle ilotytölle kuukauden reisusta Norjaan matkailuautolla ?
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Hei, hei, älä mene vielä ! Siis ei seksiä ? Miksi pitää olla ilotyttö, tai prostituoitu, jos ei seiso ?
- Anonyymi00002
No en mene. Haluan kirjoittaa Sinun tarinasi kirjaksi.
- Anonyymi00003
Onko ikähaarukkaa ? Olen 29 v. ?
- Anonyymi00004
No siinähän oli ehdotus. Pääsisi iloneito kerrankin lomalle ja voisi unohtaa työn tekemisen.
- Anonyymi00005
30 v. 166 / 56 B, sutjakka suomalainen ja kyllä olen taatusti alan ammattilainen. Osaan kertoa hauskoista tapauksista asiakkaideni kanssa. En ole ujo enkä estoinen ja voi luottaa minuun. Minulla on myös laajasti muistiinpanoja, siis kirjallisessa muodossa. Voit sieltä lueskella. En tahdo rahaa seurastani tällä kertaa. Ilmoituksesi oli niin poikkeava tällä sivustolla. että päätin vastata. Jos vielä seurailet vastauksia, niin voin vastata minkä tahansa nettisovellutuksen kautta.
- Anonyymi00006
Kyllä haen vielä seuraa. Tele. Teepee999
- Anonyymi00008
Teen muutaman päivän reisun.Lähtisitkö mukaan hotelli majoitus tietysti maksan niin kuin kaiken muunkin voit tehdä esityksiä jos haluut poiketa johonkin.Terve 67v mies.02al. Miksei kauempaakin.
- Anonyymi00007
4000e +täys ylläpito reissulla jos ei tarvi nukkua parisängyssä sun kanssa
- Anonyymi00009
Siinä rahaton kuvittelee olemattomia.
- Anonyymi00010
No mutta, olipas Suomalaiselle Iloleidille tarjous. Ilmoituksen perusteella pääsisi kirjailijan seurassa reissaamaan, ja kirjan päähenkilöksi... niin ja myöhemmin elokuvaan päänäyttelijäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3161125Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni67945- 77938
- 71805
- 67721
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40715Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34627- 44627
- 51579
- 42551