todennäköisin enemmistöhallitus muodostuu demareista, kepusta, vihreistä ja ruotsalaisista. Vasemmisto ja kepu eivät todennäköisesti samaan hallitukseen sovi, eikä kokkarit lähde demarivetoiseen hallitukseen. Persut ovat jo täysin poissuljettu kiukutteleva puolue niistä kuvioista. Aika näyttää, mutta jos ei ihmettä tapahdu, niin näillä mennään. Ja naurua pidätellen odottelen sitä, kun vasemmisto, kokkarit ja persut alkavat harjoittamaan yhteistä oppositiopolitiikkaa. Tietysti asetelma voi muuttua jos kepu ei haluakaan demarivetoiseen hallitukseen. Mutta kokkarit ja kepu eivät voi myöskään muodostaa enemmistöhallitusta koska edes ruottalaisten, kristillisten ja vihreiden asetelma ei tule riittämään. Persut puolestaan ovat jo pilanneet kaikki mahdollisuutensa.
Jep jep. Kevään 2027
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
ekana pitää kävästä äänestämässä, ainakin osa Suomalaisista
- Anonyymi00004
Pitää tietysti. Väite perustuukin vuosien keskiarvoon kannatuskäyrien käyttäytymisessä.
- Anonyymi00002
Ikinä ei saa päästää Kokoomusta valtaan Suomessa
- Anonyymi00003
Toivottavasti koko PS lakkaa olemasta tulevaisuudessa
- Anonyymi00005
Eipä niitä vaaleja sitten tarvitakaan, kun täällä tiedetään jo tulos! Säästöä sekin!!
- Anonyymi00008
Persujen mieleen olisikin se, ettei vaaleja järjestettäisi, ja heille jäisi ikuinen mandaatti olla hallituksessa.
- Anonyymi00006
Luultavasti persut joutunee vaalien jälkeen siihen pienpuolueiden luokkaan kristillisten ja rkp:n kanssa. Pääseekö Harkimon liike nyt, ja Harkimo itse vielä eduskuntaan on arvoitus.
Vasemmistoliiton kannatus on nousussa, joten hallituspuolueita voivat vaalien jälkeen olla SDP, vasemmistoliitto, vihreät ja rkp - kepun kanssa tai ilman kepua. Riippunee hallitusohjelmasta. - Anonyymi00007
Pääasia ettei oikeisto pääse ikinä valtaan suomessa
- Anonyymi00010
Suomessa on viime vuosina ollut jatkuvasti porvarienemmistö.
Ilman porvareita ei ole mahdollista saada enemmistöhallitusta kasaan.
- Anonyymi00009
En usko, että Kepu lähtee enää Rinne-Marinin hallitukseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591174Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501