Mä oon jo!
Milloin jäät eläkkeelle?
17
121
Vastaukset
- Anonyymi00001
10 vuotta sitten jäin.
- Anonyymi00002
Ai kuka?
- Anonyymi00004
varmaan pätkäsaikulta pätkäsaikulle ja lopulta eläkkeelle sen verran rikki pää ja roppa
- Anonyymi00005
Tuo oli minunki polku
- Anonyymi00019
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tuo oli minunki polku
kyl. ei musta työelämään ole. olen niin erkaantunut ja outo. saan kaikenlaisia fyysisiä oireita kaikesta. helkatin säikky. olen jo asennoitunut tuohon. sillä mentävä sitten. elämä jatkuu kuitenkin. onneksi on jotain muuta merkityksellistä edes ettei tarvi täysin toimettomana olla
- Anonyymi00006
30 vuotta menee viä ainakin enne ko eläkkeel pääsee
- Anonyymi00007
Mä en kuule usko et ainakaan oma sukupolveni ja nuoremmat ja hieman mua vanhemmatkaan pääse koskaan eläkkeelle. Vastaan et en koskaan.
- Anonyymi00008
Saikulla eli naimalomalla ja ryyppylomalla.Sitte otetaan rapulalomaa.
- Anonyymi00009
Saikkuloma eli naimaloma otetaan kun lapset on isän luona ja äiti vapaana 😆
- Anonyymi00011
...pannulaput lepattaa tuulessa.
- Anonyymi00013
Oooh ja vieläpä saunassa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oooh ja vieläpä saunassa.
Paljussa 😆
- Anonyymi00015
Eläimiin sekaantuminen on fiksatiio sinänsä
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Paljussa 😆
Pannulaput kylläkin kelluu paljussa veden pinnalla kuin lumpeen lehdet.Oi mitkä herkut.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Eläimiin sekaantuminen on fiksatiio sinänsä
Näkyy olevan joo joillakin .
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Pannulaput kylläkin kelluu paljussa veden pinnalla kuin lumpeen lehdet.Oi mitkä herkut.
ai vttu älä naurata
- Anonyymi00020
Jäädä eläkkeelle on niin vanha ilmaisu. Ehkä viime vuosituhannella jäätiin enemmänkin eläkkeelle kun tehtiin raskasta työtä ja eläkeikä vapautti lepäämään fyysisesti enemmän. Nykyään eläkkeelle jääminen tarkoittaa usein, että tekeminen saattaa lisääntyä ja jopa tulot voivat kasvaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851559
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2081530Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä441154Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad44846- 14730
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30721Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21710- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20656Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617