Vastaantulijoita me kaksi

Anonyymi-ap

Eikä edes enää tervehditä. 😥

Mitä on tapahtunut?

16

272

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ketkä?

• Anonyymi00002

Mies ja nainen tietty.

• Anonyymi00003

ei mitään. Menen vain jotenkin lukkoon ja käännän pääni pois. Vaikka haluaisin kaikkea muuta.

• Anonyymi00004

Mopolle ei nosteta kättä.Oli alunalkain virhe niin tehdä.
      Kaivatulle ei nosteta kättä koska sillä on jo akka T nainen yli 50v.Kaikki muut naiset olisin hyväksynyt sitä sairasta en.Onkeks pääsen kohta pois katselemassa sairasta menoa.

• Anonyymi00005

Niin,luulis ne sukkikset näyttävän nuorten naisten päällä kauniimmalta.Niitä hänellä olisi ollut tusina mistä valita.Sairaan ämmän otti.

• Anonyymi00007

*penikan.

• Anonyymi00008

Asiallisessa paikassa asialliset ihmiset tervehtivät toisiaan. Eipä se paljon huvita paikassa, jossa yks kiimainen muija kulkee takapuoli vilkkuen mouruamassa ja jättää housujaan ajelemaan. Ilmeisesti toisten nuuhkittavaksi. Mikä paikka se sellainen on?

• Anonyymi00009

Onkohan sama kiimainen mouruaja kuka istui kesäisin penkin päällä pyyhe alla ilman pikkareita tupakalla jalat välillä ristissä.Paitsi silloin kun naapurin nuorempi mies perruuti pilluun.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Onkohan sama kiimainen mouruaja kuka istui kesäisin penkin päällä pyyhe alla ilman pikkareita tupakalla jalat välillä ristissä.Paitsi silloin kun naapurin nuorempi mies perruuti pilluun.

En osaa sanoa. Sanon vain, että jos rauhallisessa maalaisympäristössä meno on kuin Kalliossa, sitä toimitaan kuin Kalliossa. Kävellään eteenpäin eikä vilkuilla ketään.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

En osaa sanoa. Sanon vain, että jos rauhallisessa maalaisympäristössä meno on kuin Kalliossa, sitä toimitaan kuin Kalliossa. Kävellään eteenpäin eikä vilkuilla ketään.

Oletko kävellyt enään pitkään aikaan.Onko ollut edes tarvetta?Miksi edes kysyn koska tiedän ettet ole pahemmin enään kävellyt.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Oletko kävellyt enään pitkään aikaan.Onko ollut edes tarvetta?Miksi edes kysyn koska tiedän ettet ole pahemmin enään kävellyt.

Mikä sattuma! Ehei,ei!Mitään sattumaa tämä ei ole.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Muualla ulkoilen, ja syystä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Väännä vain veitseä haavassa :(

• Anonyymi00014

Jospa olisit rohkea ja tervehtisit ensin .

• Anonyymi00015

Mitäpä sitäkään täälläkään kysyy, enää.

• Anonyymi00018

kiire ja ennenkaikkea välinpitämättömyys

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1742
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      913
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      107
      734
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      664
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      628
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      51
      585
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      562
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      19
      558
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    Aihe