Eikä edes enää tervehditä. 😥
Mitä on tapahtunut?
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Ketkä?
- Anonyymi00002
Mies ja nainen tietty.
- Anonyymi00003
ei mitään. Menen vain jotenkin lukkoon ja käännän pääni pois. Vaikka haluaisin kaikkea muuta.
- Anonyymi00004
Mopolle ei nosteta kättä.Oli alunalkain virhe niin tehdä.
Kaivatulle ei nosteta kättä koska sillä on jo akka T nainen yli 50v.Kaikki muut naiset olisin hyväksynyt sitä sairasta en.Onkeks pääsen kohta pois katselemassa sairasta menoa.- Anonyymi00005
Niin,luulis ne sukkikset näyttävän nuorten naisten päällä kauniimmalta.Niitä hänellä olisi ollut tusina mistä valita.Sairaan ämmän otti.
- Anonyymi00007
*penikan.
- Anonyymi00008
Asiallisessa paikassa asialliset ihmiset tervehtivät toisiaan. Eipä se paljon huvita paikassa, jossa yks kiimainen muija kulkee takapuoli vilkkuen mouruamassa ja jättää housujaan ajelemaan. Ilmeisesti toisten nuuhkittavaksi. Mikä paikka se sellainen on?
- Anonyymi00009
Onkohan sama kiimainen mouruaja kuka istui kesäisin penkin päällä pyyhe alla ilman pikkareita tupakalla jalat välillä ristissä.Paitsi silloin kun naapurin nuorempi mies perruuti pilluun.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onkohan sama kiimainen mouruaja kuka istui kesäisin penkin päällä pyyhe alla ilman pikkareita tupakalla jalat välillä ristissä.Paitsi silloin kun naapurin nuorempi mies perruuti pilluun.
En osaa sanoa. Sanon vain, että jos rauhallisessa maalaisympäristössä meno on kuin Kalliossa, sitä toimitaan kuin Kalliossa. Kävellään eteenpäin eikä vilkuilla ketään.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
En osaa sanoa. Sanon vain, että jos rauhallisessa maalaisympäristössä meno on kuin Kalliossa, sitä toimitaan kuin Kalliossa. Kävellään eteenpäin eikä vilkuilla ketään.
Oletko kävellyt enään pitkään aikaan.Onko ollut edes tarvetta?Miksi edes kysyn koska tiedän ettet ole pahemmin enään kävellyt.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Oletko kävellyt enään pitkään aikaan.Onko ollut edes tarvetta?Miksi edes kysyn koska tiedän ettet ole pahemmin enään kävellyt.
Mikä sattuma! Ehei,ei!Mitään sattumaa tämä ei ole.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Muualla ulkoilen, ja syystä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Väännä vain veitseä haavassa :(
- Anonyymi00014
Jospa olisit rohkea ja tervehtisit ensin .
- Anonyymi00015
Mitäpä sitäkään täälläkään kysyy, enää.
- Anonyymi00018
kiire ja ennenkaikkea välinpitämättömyys
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546