Ei hallitus hajoa

Anonyymi-ap

Ne jo äänestetty, hallitus sai luottamuksen.
KOMMUNISTIT TÄÄLLÄ KERTOO OMIAAN, turhaa lietsovat valeitaan
aito-arska ja MPP.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      Hyvin "keksusta suuntaista"? ( yhdys sana)

      Khihiihiihhiih bbuuaaahhh!

    • UUSI

      Jos hallitus sai luottamuksen, niin miksi persut niin kovasti kitisevät asiasta? Hehän syyttävät RKP:tä siitä, ettei se antanut luottamusta oman hallituksen ministerille.

      Hallitus ei ehkä kaadu tähän eripuraan, mutta ei asia nyt erityisen sopuisaltakaan näytä, kun kuulee eri osapuolten sananvalintoja. Myös osa mediasta ja poliittisista asiantuntijoista pitää tilannetta hallituskriisinä. Tässähän ei ollut kyse hallituksen ja opposition riitelystä vaan hallituksen sisäisestä eripurasta. Sekä RKP että kokoomusministerit toivat esiin Rydmanin erikoisen toimintatavan ja paheksuivat julkisesti sitä. Kokoomuksesta näin tekivät ainakin ministerit Ikonen ja Marttinen, josta viime mainittu edellisenä iltana a-studion lähetyksessä. Eivät he mitään kommunisteja ole, vaikka niiksi te persut kaikkia eri mieltä olevia pidättekin.

      • Anonyymi00002
        UUSI

        Älä ole ihan Putn mielinen hallitus kaadossasi, ei hallitus RKP:hen kaadu, turhaa lietotte Arskan kanssa isänmaan vastaista kaadoillane keskustan pastalla. Komunistit aina kaataisi hallituksen jossa ei punvihreät mukana. Olette kuin Putin tiellä propakannassanne. Vaikutatte kommunisteilta. Pieni vasemmisto ei saa hallitusta, turhaa uhoatte. RKP uhoaa kokoonsa nähden itseään ulos seuraavasta keskusta vetoisesta hallituksesta. Siinä on yksi pointi että SDP olisi seuraavassa hallituksessa RKP Ja perussuomalaisten tilalla. Tätä ohjailee Venäjänkin toiminta, joka tuskin isosti muuttuu talven aikana. Keskusta kokoomus ja SDP saanee jo hallituksen tähän pahaan aikaan, jossa isänmaan etu edellä. Nyt pitää ohittaa kisma vasemmalta ja oikealta, näyttö Putinille ettemme antaudu edessään. Kuin Natoon liittyminen lähes yksimielisesti, jota komunistit vasemmistoliitossa vastusti. Putin tietää että kannatuksensa Suomessa tämän kortin varassa., vaikka voi jotain tukea saada rajalain vastustajiltakin. Nämä kaikki auki, vasta vaalin tapadettua keväällä asti. Seuraan Ruotsin vaalien ennakkoa myös joka syyskuussa, punavihreä olleet johdossa gallupeissa, joka nyt hiipunut. Että jännäksi menee seuraava hallitus, nouseeko demarit pääministeri puolueeksi ties monennen-kerran.


      • Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Älä ole ihan Putn mielinen hallitus kaadossasi, ei hallitus RKP:hen kaadu, turhaa lietotte Arskan kanssa isänmaan vastaista kaadoillane keskustan pastalla. Komunistit aina kaataisi hallituksen jossa ei punvihreät mukana. Olette kuin Putin tiellä propakannassanne. Vaikutatte kommunisteilta. Pieni vasemmisto ei saa hallitusta, turhaa uhoatte. RKP uhoaa kokoonsa nähden itseään ulos seuraavasta keskusta vetoisesta hallituksesta. Siinä on yksi pointi että SDP olisi seuraavassa hallituksessa RKP Ja perussuomalaisten tilalla. Tätä ohjailee Venäjänkin toiminta, joka tuskin isosti muuttuu talven aikana. Keskusta kokoomus ja SDP saanee jo hallituksen tähän pahaan aikaan, jossa isänmaan etu edellä. Nyt pitää ohittaa kisma vasemmalta ja oikealta, näyttö Putinille ettemme antaudu edessään. Kuin Natoon liittyminen lähes yksimielisesti, jota komunistit vasemmistoliitossa vastusti. Putin tietää että kannatuksensa Suomessa tämän kortin varassa., vaikka voi jotain tukea saada rajalain vastustajiltakin. Nämä kaikki auki, vasta vaalin tapadettua keväällä asti. Seuraan Ruotsin vaalien ennakkoa myös joka syyskuussa, punavihreä olleet johdossa gallupeissa, joka nyt hiipunut. Että jännäksi menee seuraava hallitus, nouseeko demarit pääministeri puolueeksi ties monennen-kerran.

        Mitä tarkoitat? Tukiko Putin luottamusta Rydmanille vai oliko sitä vastaan?


      • UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Älä ole ihan Putn mielinen hallitus kaadossasi, ei hallitus RKP:hen kaadu, turhaa lietotte Arskan kanssa isänmaan vastaista kaadoillane keskustan pastalla. Komunistit aina kaataisi hallituksen jossa ei punvihreät mukana. Olette kuin Putin tiellä propakannassanne. Vaikutatte kommunisteilta. Pieni vasemmisto ei saa hallitusta, turhaa uhoatte. RKP uhoaa kokoonsa nähden itseään ulos seuraavasta keskusta vetoisesta hallituksesta. Siinä on yksi pointi että SDP olisi seuraavassa hallituksessa RKP Ja perussuomalaisten tilalla. Tätä ohjailee Venäjänkin toiminta, joka tuskin isosti muuttuu talven aikana. Keskusta kokoomus ja SDP saanee jo hallituksen tähän pahaan aikaan, jossa isänmaan etu edellä. Nyt pitää ohittaa kisma vasemmalta ja oikealta, näyttö Putinille ettemme antaudu edessään. Kuin Natoon liittyminen lähes yksimielisesti, jota komunistit vasemmistoliitossa vastusti. Putin tietää että kannatuksensa Suomessa tämän kortin varassa., vaikka voi jotain tukea saada rajalain vastustajiltakin. Nämä kaikki auki, vasta vaalin tapadettua keväällä asti. Seuraan Ruotsin vaalien ennakkoa myös joka syyskuussa, punavihreä olleet johdossa gallupeissa, joka nyt hiipunut. Että jännäksi menee seuraava hallitus, nouseeko demarit pääministeri puolueeksi ties monennen-kerran.

        Kirjoituksesi on aikaisempaakin sekavampi. Tarkoitatko putlerin menestys on kiinni persuista, siis että he ovat hallituksessa tukemassa häntä? Persut kyllä olivat ennen Venäjän aloittamaa hyökkäyssotaa Suomen selvästi Venäjä-myönteisin puolue, mutta hyökkäyssota oli liikaa persuillekin ja he käänsivät kelkkansa Ukraina-myönteiseksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1459
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1059
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      749
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. 52
      571
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      567
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe