Ne jo äänestetty, hallitus sai luottamuksen.
KOMMUNISTIT TÄÄLLÄ KERTOO OMIAAN, turhaa lietsovat valeitaan
aito-arska ja MPP.
Ei hallitus hajoa
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Hyvin "keksusta suuntaista"? ( yhdys sana)
Khihiihiihhiih bbuuaaahhh! Jos hallitus sai luottamuksen, niin miksi persut niin kovasti kitisevät asiasta? Hehän syyttävät RKP:tä siitä, ettei se antanut luottamusta oman hallituksen ministerille.
Hallitus ei ehkä kaadu tähän eripuraan, mutta ei asia nyt erityisen sopuisaltakaan näytä, kun kuulee eri osapuolten sananvalintoja. Myös osa mediasta ja poliittisista asiantuntijoista pitää tilannetta hallituskriisinä. Tässähän ei ollut kyse hallituksen ja opposition riitelystä vaan hallituksen sisäisestä eripurasta. Sekä RKP että kokoomusministerit toivat esiin Rydmanin erikoisen toimintatavan ja paheksuivat julkisesti sitä. Kokoomuksesta näin tekivät ainakin ministerit Ikonen ja Marttinen, josta viime mainittu edellisenä iltana a-studion lähetyksessä. Eivät he mitään kommunisteja ole, vaikka niiksi te persut kaikkia eri mieltä olevia pidättekin.- Anonyymi00002UUSI
Älä ole ihan Putn mielinen hallitus kaadossasi, ei hallitus RKP:hen kaadu, turhaa lietotte Arskan kanssa isänmaan vastaista kaadoillane keskustan pastalla. Komunistit aina kaataisi hallituksen jossa ei punvihreät mukana. Olette kuin Putin tiellä propakannassanne. Vaikutatte kommunisteilta. Pieni vasemmisto ei saa hallitusta, turhaa uhoatte. RKP uhoaa kokoonsa nähden itseään ulos seuraavasta keskusta vetoisesta hallituksesta. Siinä on yksi pointi että SDP olisi seuraavassa hallituksessa RKP Ja perussuomalaisten tilalla. Tätä ohjailee Venäjänkin toiminta, joka tuskin isosti muuttuu talven aikana. Keskusta kokoomus ja SDP saanee jo hallituksen tähän pahaan aikaan, jossa isänmaan etu edellä. Nyt pitää ohittaa kisma vasemmalta ja oikealta, näyttö Putinille ettemme antaudu edessään. Kuin Natoon liittyminen lähes yksimielisesti, jota komunistit vasemmistoliitossa vastusti. Putin tietää että kannatuksensa Suomessa tämän kortin varassa., vaikka voi jotain tukea saada rajalain vastustajiltakin. Nämä kaikki auki, vasta vaalin tapadettua keväällä asti. Seuraan Ruotsin vaalien ennakkoa myös joka syyskuussa, punavihreä olleet johdossa gallupeissa, joka nyt hiipunut. Että jännäksi menee seuraava hallitus, nouseeko demarit pääministeri puolueeksi ties monennen-kerran.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Älä ole ihan Putn mielinen hallitus kaadossasi, ei hallitus RKP:hen kaadu, turhaa lietotte Arskan kanssa isänmaan vastaista kaadoillane keskustan pastalla. Komunistit aina kaataisi hallituksen jossa ei punvihreät mukana. Olette kuin Putin tiellä propakannassanne. Vaikutatte kommunisteilta. Pieni vasemmisto ei saa hallitusta, turhaa uhoatte. RKP uhoaa kokoonsa nähden itseään ulos seuraavasta keskusta vetoisesta hallituksesta. Siinä on yksi pointi että SDP olisi seuraavassa hallituksessa RKP Ja perussuomalaisten tilalla. Tätä ohjailee Venäjänkin toiminta, joka tuskin isosti muuttuu talven aikana. Keskusta kokoomus ja SDP saanee jo hallituksen tähän pahaan aikaan, jossa isänmaan etu edellä. Nyt pitää ohittaa kisma vasemmalta ja oikealta, näyttö Putinille ettemme antaudu edessään. Kuin Natoon liittyminen lähes yksimielisesti, jota komunistit vasemmistoliitossa vastusti. Putin tietää että kannatuksensa Suomessa tämän kortin varassa., vaikka voi jotain tukea saada rajalain vastustajiltakin. Nämä kaikki auki, vasta vaalin tapadettua keväällä asti. Seuraan Ruotsin vaalien ennakkoa myös joka syyskuussa, punavihreä olleet johdossa gallupeissa, joka nyt hiipunut. Että jännäksi menee seuraava hallitus, nouseeko demarit pääministeri puolueeksi ties monennen-kerran.
Mitä tarkoitat? Tukiko Putin luottamusta Rydmanille vai oliko sitä vastaan?
Anonyymi00002 kirjoitti:
Älä ole ihan Putn mielinen hallitus kaadossasi, ei hallitus RKP:hen kaadu, turhaa lietotte Arskan kanssa isänmaan vastaista kaadoillane keskustan pastalla. Komunistit aina kaataisi hallituksen jossa ei punvihreät mukana. Olette kuin Putin tiellä propakannassanne. Vaikutatte kommunisteilta. Pieni vasemmisto ei saa hallitusta, turhaa uhoatte. RKP uhoaa kokoonsa nähden itseään ulos seuraavasta keskusta vetoisesta hallituksesta. Siinä on yksi pointi että SDP olisi seuraavassa hallituksessa RKP Ja perussuomalaisten tilalla. Tätä ohjailee Venäjänkin toiminta, joka tuskin isosti muuttuu talven aikana. Keskusta kokoomus ja SDP saanee jo hallituksen tähän pahaan aikaan, jossa isänmaan etu edellä. Nyt pitää ohittaa kisma vasemmalta ja oikealta, näyttö Putinille ettemme antaudu edessään. Kuin Natoon liittyminen lähes yksimielisesti, jota komunistit vasemmistoliitossa vastusti. Putin tietää että kannatuksensa Suomessa tämän kortin varassa., vaikka voi jotain tukea saada rajalain vastustajiltakin. Nämä kaikki auki, vasta vaalin tapadettua keväällä asti. Seuraan Ruotsin vaalien ennakkoa myös joka syyskuussa, punavihreä olleet johdossa gallupeissa, joka nyt hiipunut. Että jännäksi menee seuraava hallitus, nouseeko demarit pääministeri puolueeksi ties monennen-kerran.
Kirjoituksesi on aikaisempaakin sekavampi. Tarkoitatko putlerin menestys on kiinni persuista, siis että he ovat hallituksessa tukemassa häntä? Persut kyllä olivat ennen Venäjän aloittamaa hyökkäyssotaa Suomen selvästi Venäjä-myönteisin puolue, mutta hyökkäyssota oli liikaa persuillekin ja he käänsivät kelkkansa Ukraina-myönteiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701459
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311059- 43885
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162749- 39739
- 49700
- 52571
- 116568
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529567Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531