RKP uskaltaa

Anonyymi-ap

Ei Kokoomus uskaltanut äänestää persuja vastaan. Kot kot kot.
RKP ei pelkää persupettureita. Hyvä! Heivatkaa jo PS ulos hallituksesta!

28

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Rkp ei ole seuraavassa hallituksessa.

      • Anonyymi00004

        On. Mutta te Persut ette.


      • Anonyymi00010

        Tule syöttämään, tehdään sinusta töpöhäntä samalla.

        V.tuttaa kun tuollaiset räkänokkan uhittelevat, varsinkin varastomiehenä hän kuvittelee olevansa porvari.


      • Anonyymi00014

        Tehdään sinulle einsteinin tukka nyppimällä.


      • Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        On. Mutta te Persut ette.

        RKP:n tarkoitus on vain ja ainoastaan pitää yllä ja tunkea ruotsinkieltä joka paikkaan. IFK, IFK, IFK!


      • Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Tule syöttämään, tehdään sinusta töpöhäntä samalla.

        V.tuttaa kun tuollaiset räkänokkan uhittelevat, varsinkin varastomiehenä hän kuvittelee olevansa porvari.

        N€€K€RIÄ pitää saada!


      • Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        On. Mutta te Persut ette.

        Löin vetoa, että tämä täytepuolue RKP ei ole samassa hallituksessa perussuomalaisten kanssa.


    • Anonyymi00002

      Se on seuraava pääministeri puolue tuo perussuomalaiset vai etkö katso galluppeja.

      • Anonyymi00005

        😂🤣🤣 hupiukkoja tarvitaan aina näilläpastoilla.


    • Anonyymi00003

      Luulisi vähän seuraavan ja mennä vaikka töihin tuet loppuu jopa kokonaan ensi hallituksen aikana nyt on kiire sinulla.

      • Anonyymi00008

        Mene töihin juuttaan pökiö!


      • Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Mene töihin juuttaan pökiö!

        Voisiko joku venäjäntaitoinen kertoa Kopiopersulle, ettei suomessa ole tuollaisia sanoja?


    • Anonyymi00006
    • Anonyymi00016

      Hyvä RKP 💪 Laitoitte rasistit ojennukseen, mihin Orposta ei ole.

      • Anonyymi00017

        Ai tämä RKP jonka Soini haluaa hallituksesta ulos?

        Mieti sitä Soinia isäksi kutsuva ap kun seuraavan kerran avauksen kirjoitat missä Ruotsin kieltä puolustavan AW:n haluat puolueen johtoon Purran tilalle...


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Ai tämä RKP jonka Soini haluaa hallituksesta ulos?

        Mieti sitä Soinia isäksi kutsuva ap kun seuraavan kerran avauksen kirjoitat missä Ruotsin kieltä puolustavan AW:n haluat puolueen johtoon Purran tilalle...

        Mikä Soini? Kukkuu, tilulilulii???


      • Anonyymi00027
        UUSI

        RKP:n edustajat ovat kaikki vanhoja homppeleita ja lepsoja.


      • Anonyymi00029
        UUSI

        Eva Biu-Biu-Biudee on varsinainen "edustaja".


      • Anonyymi00030
        UUSI

        RKP ei laittanut mitään ojennukseen.


      • Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Eva Biu-Biu-Biudee on varsinainen "edustaja".

        Eduskunnassa on käsittämätön määrä ihmisiä jotka ovat olleet ikänsä kansanedustajina joita ei olisi sinne pitänyt koskaan päästää.


      • Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Eduskunnassa on käsittämätön määrä ihmisiä jotka ovat olleet ikänsä kansanedustajina joita ei olisi sinne pitänyt koskaan päästää.

        Mikä ihmeellisintä seuraavankin hallituksen ministereiksi noustessa ihmisiä jotka tekevät vain ja ainoastaan vahinkoa hallitukselle jonka ministereinä toimivat.


      • Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Eva Biu-Biu-Biudee on varsinainen "edustaja".

        Kolme vuotta jo hallituksessa mistä olisi pitänyt potkia pihalle jo kolme vuotta sitten. Hallituksen ollessa ainoa vihollinen asianomaiselle hallituksen jäsenelle. Irvokasta..


      • Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Mikä ihmeellisintä seuraavankin hallituksen ministereiksi noustessa ihmisiä jotka tekevät vain ja ainoastaan vahinkoa hallitukselle jonka ministereinä toimivat.

        Tuppurainen tuli ensimmäisenä mieleen. Joka on edelleen jostain käsittämättömästä syystä puolueensa johtopaikoilla vaikka ei ole koskaan saanut puolueelleen muuta kuin vahinkoa aikaiseksi. Minkä parissa jatkaa Lindtmaninkin hallituksessa pitäen osaltaan hyvän huolen siitä, että persujen kannatus oppositiossa kasvaa kasvamistaan.


      • Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Eduskunnassa on käsittämätön määrä ihmisiä jotka ovat olleet ikänsä kansanedustajina joita ei olisi sinne pitänyt koskaan päästää.

        Persuja ei alkuunkaan.


    • Anonyymi00021
      UUSI

      Persut pettivät kansan.

    • Anonyymi00023
      UUSI

      RKP on katsellut persujen peliä kolme vuotta. On ihan ok, että edes tässä vaiheessa vaalikautta uskaltaa äänestää tyhjää.

      • Anonyymi00028
        UUSI

        RKP kan gå in i fittan!


      • Anonyymi00031
        UUSI

        Millä tekivät persuille vain ja ainoastaan palveluksen. Mitä sinä ap yksinkertaisena ihmisenä et tietenkään tajua.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe