Ei Kokoomus uskaltanut äänestää persuja vastaan. Kot kot kot.
RKP ei pelkää persupettureita. Hyvä! Heivatkaa jo PS ulos hallituksesta!
RKP uskaltaa
28
76
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rkp ei ole seuraavassa hallituksessa.
- Anonyymi00004
On. Mutta te Persut ette.
- Anonyymi00010
Tule syöttämään, tehdään sinusta töpöhäntä samalla.
V.tuttaa kun tuollaiset räkänokkan uhittelevat, varsinkin varastomiehenä hän kuvittelee olevansa porvari. - Anonyymi00014
Tehdään sinulle einsteinin tukka nyppimällä.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
On. Mutta te Persut ette.
RKP:n tarkoitus on vain ja ainoastaan pitää yllä ja tunkea ruotsinkieltä joka paikkaan. IFK, IFK, IFK!
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tule syöttämään, tehdään sinusta töpöhäntä samalla.
V.tuttaa kun tuollaiset räkänokkan uhittelevat, varsinkin varastomiehenä hän kuvittelee olevansa porvari.N€€K€RIÄ pitää saada!
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
On. Mutta te Persut ette.
Löin vetoa, että tämä täytepuolue RKP ei ole samassa hallituksessa perussuomalaisten kanssa.
- Anonyymi00002
Se on seuraava pääministeri puolue tuo perussuomalaiset vai etkö katso galluppeja.
- Anonyymi00005
😂🤣🤣 hupiukkoja tarvitaan aina näilläpastoilla.
- Anonyymi00003
Luulisi vähän seuraavan ja mennä vaikka töihin tuet loppuu jopa kokonaan ensi hallituksen aikana nyt on kiire sinulla.
- Anonyymi00008
Mene töihin juuttaan pökiö!
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mene töihin juuttaan pökiö!
Voisiko joku venäjäntaitoinen kertoa Kopiopersulle, ettei suomessa ole tuollaisia sanoja?
- Anonyymi00006
Häpee varjoos ropeli... https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/035e9ca9-e8f1-467f-879a-cc527a4b3160
- Anonyymi00016
Hyvä RKP 💪 Laitoitte rasistit ojennukseen, mihin Orposta ei ole.
- Anonyymi00017
Ai tämä RKP jonka Soini haluaa hallituksesta ulos?
Mieti sitä Soinia isäksi kutsuva ap kun seuraavan kerran avauksen kirjoitat missä Ruotsin kieltä puolustavan AW:n haluat puolueen johtoon Purran tilalle... - Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ai tämä RKP jonka Soini haluaa hallituksesta ulos?
Mieti sitä Soinia isäksi kutsuva ap kun seuraavan kerran avauksen kirjoitat missä Ruotsin kieltä puolustavan AW:n haluat puolueen johtoon Purran tilalle...Mikä Soini? Kukkuu, tilulilulii???
- Anonyymi00027UUSI
RKP:n edustajat ovat kaikki vanhoja homppeleita ja lepsoja.
- Anonyymi00029UUSI
Eva Biu-Biu-Biudee on varsinainen "edustaja".
- Anonyymi00030UUSI
RKP ei laittanut mitään ojennukseen.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Eva Biu-Biu-Biudee on varsinainen "edustaja".
Eduskunnassa on käsittämätön määrä ihmisiä jotka ovat olleet ikänsä kansanedustajina joita ei olisi sinne pitänyt koskaan päästää.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Eduskunnassa on käsittämätön määrä ihmisiä jotka ovat olleet ikänsä kansanedustajina joita ei olisi sinne pitänyt koskaan päästää.
Mikä ihmeellisintä seuraavankin hallituksen ministereiksi noustessa ihmisiä jotka tekevät vain ja ainoastaan vahinkoa hallitukselle jonka ministereinä toimivat.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Eva Biu-Biu-Biudee on varsinainen "edustaja".
Kolme vuotta jo hallituksessa mistä olisi pitänyt potkia pihalle jo kolme vuotta sitten. Hallituksen ollessa ainoa vihollinen asianomaiselle hallituksen jäsenelle. Irvokasta..
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mikä ihmeellisintä seuraavankin hallituksen ministereiksi noustessa ihmisiä jotka tekevät vain ja ainoastaan vahinkoa hallitukselle jonka ministereinä toimivat.
Tuppurainen tuli ensimmäisenä mieleen. Joka on edelleen jostain käsittämättömästä syystä puolueensa johtopaikoilla vaikka ei ole koskaan saanut puolueelleen muuta kuin vahinkoa aikaiseksi. Minkä parissa jatkaa Lindtmaninkin hallituksessa pitäen osaltaan hyvän huolen siitä, että persujen kannatus oppositiossa kasvaa kasvamistaan.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Eduskunnassa on käsittämätön määrä ihmisiä jotka ovat olleet ikänsä kansanedustajina joita ei olisi sinne pitänyt koskaan päästää.
Persuja ei alkuunkaan.
- Anonyymi00021UUSI
Persut pettivät kansan.
- Anonyymi00023UUSI
RKP on katsellut persujen peliä kolme vuotta. On ihan ok, että edes tässä vaiheessa vaalikautta uskaltaa äänestää tyhjää.
- Anonyymi00028UUSI
RKP kan gå in i fittan!
- Anonyymi00031UUSI
Millä tekivät persuille vain ja ainoastaan palveluksen. Mitä sinä ap yksinkertaisena ihmisenä et tietenkään tajua.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446