etkä sä rakasta mua. Toinen vanhempani oli oikeassa: "Täysin turha suhde. Se ei johtanut mihinkään."
Miehelle menee.
Sä häpeät mua
9
161
Vastaukset
- Anonyymi00001
ei kyllä pidä paikkaansa. Tahdoin vain aitoja kohtaamisia kanssasi ja puhua asiat selviksi. Lopetit aina puhumisen kun oltiin pääsemässä asian ytimeen. Se olisi ollut kaiken a ja o. Halusin aidon yhteyden, mutta pelkäsit sen luomista.
- Anonyymi00002
Syytät aina toista, muttet sä et näe ikinä itsessäsi mitään kehityskohteita. Kaikki vaatii luottamuksen, se että avautuu toiselle. Sä häpeät muka. Olen joku roska sun elämässä, kun kaikki pitää olla niin täydellistä aina. En enää sun hyväksyntää jää kerjäämään.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Syytät aina toista, muttet sä et näe ikinä itsessäsi mitään kehityskohteita. Kaikki vaatii luottamuksen, se että avautuu toiselle. Sä häpeät muka. Olen joku roska sun elämässä, kun kaikki pitää olla niin täydellistä aina. En enää sun hyväksyntää jää kerjäämään.
Jep. Toinen on perfektionisti ja toisen pitäisi kyetä luottamaan. Samaa mieltä edellisen kanssa, ei toimi. Luottamusta ei synny niin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Syytät aina toista, muttet sä et näe ikinä itsessäsi mitään kehityskohteita. Kaikki vaatii luottamuksen, se että avautuu toiselle. Sä häpeät muka. Olen joku roska sun elämässä, kun kaikki pitää olla niin täydellistä aina. En enää sun hyväksyntää jää kerjäämään.
Onpa naisia ryönäsakille esittävä vivahteikas ja niin autenttisen oloinen vuoropuhelu. TT
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Syytät aina toista, muttet sä et näe ikinä itsessäsi mitään kehityskohteita. Kaikki vaatii luottamuksen, se että avautuu toiselle. Sä häpeät muka. Olen joku roska sun elämässä, kun kaikki pitää olla niin täydellistä aina. En enää sun hyväksyntää jää kerjäämään.
Tottakai näen itsessäni kehityskohteita, mutta miatä mä voin tietää mitä pitää tehdä jos toinen ei puhu?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tottakai näen itsessäni kehityskohteita, mutta miatä mä voin tietää mitä pitää tehdä jos toinen ei puhu?
Eikö ole sulle kertonut mikä on ongelma? Kysy jos ri ole. Jos on, mieti asiaa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tottakai näen itsessäni kehityskohteita, mutta miatä mä voin tietää mitä pitää tehdä jos toinen ei puhu?
Änkesitkö ulkopuolelta tinkaamaan palstaäijän eli aloittajan säälittävään feikkidialogiin taas? Hae heppu apua mikäli näin
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eikö ole sulle kertonut mikä on ongelma? Kysy jos ri ole. Jos on, mieti asiaa.
Eli jos on sanonut mikä mättää, niin se voi hyvinkin olla se mikä mättää. Eli toivoo rinnalleen jonkun joka oikeasti toimii toisin, tai ottaa asiakseen kehittyä ko asiassa -eli keskustelee siitä toisen kanssa, työstää itseään jne.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tottakai näen itsessäni kehityskohteita, mutta miatä mä voin tietää mitä pitää tehdä jos toinen ei puhu?
Eikös se ole sinun tehtäväsi kehittää sinun kehityskohteita ja puhua niistä kumppanille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654