ottaa vaan etäisyyttä.
Joskus on parempi
44
459
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voi tehdä molemmille hyvää, mikäli suhde päässyt rakoilemaan, mikään tae se ole mistään paremmasta, terapeuttisesti voi olla. L
- Anonyymi00002
Mikähän siinä meni pieleen, okiko alkutekstissä jotain, joka sen sai aikaan nrgatiivisen käytöksen toisessa ja sitä kautta myös loppui.
- Anonyymi00030
Ehkä vain usko hyvään itsessä laski niin, että nosti kädet ylös luovuttamisen merkiksi, toistaiseksi? Fiiliksen mukaan asioita punnitaan, nyt vain kävi näin.
- Anonyymi00003
Välit menivät poikki, eikä meillä lopulta ollut kuin jatkuva vittuilu toisillemme.
- Anonyymi00004
No ei ole meidän tapauksessa 😕
- Anonyymi00005
Toisinaan toimii.
- Anonyymi00007
Oikeassa olet
- Anonyymi00008
Yhteydenpito oli yksipuolista. Mies haikaili naisen perään, mutta ei laittanut tukkuaristiin edistääkseen suhteen kehittymistä.
- Anonyymi00012
Ehkä se halusi vain ajanvietettä
- Anonyymi00036
Juuri noin se oli, pelkästään mies haikaili naisen perään, mutta nainen ei koskaan haikaillut miehen perään! Ja syy siihen oli liian suuri ikäero, koska nainen pitää vain itsensä ikäisistä miehistä! Tämän saman asian nainen kertoi täällä palstalla monta kertaa, jo vuosia sítten!
- Anonyymi00009
Oliko sinun hiljaisuutesi jokin uusi asia? No ei ollut. 😀
- Anonyymi00010
Mies ei koskaan vastannut naisen viesteihin, kun nainen ehdotti tapaamista.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mies ei koskaan vastannut naisen viesteihin, kun nainen ehdotti tapaamista.
Näinhän se menee. Tietyt miehet eivät ota vastuuta. Ja eivät ole niin sosiaalisia, että puuttuu toisen ihmisen asemaan asettuminen.
- Anonyymi00013
Hänelle taisi olla, toivottavasti se oli oikea ratkaisu. Olisi kiva tietää, miten hänellä on sujunut.
- Anonyymi00014
..jos hän ei olisi ollut niin impulsiivinen, olisin ottanut yhteyttä.
- Anonyymi00015
Höpötystä koko ketju!
- Anonyymi00016
Jep sama täällä, itsekin otan etäisyyttä ja lopulta häviän muihiin maisemiin.
- Anonyymi00032
Tuo on minulle todella hyvä uutinen. En pääse tasapainoon, jos minun pitää joka päivä pelätä, että missä stalkkeri taas tulee minua vastaan! Seuraavalla kerralla sanon hänelle suorat sanat!
- Anonyymi00017
Pitäiskö APn alottaa sulkemalla ikävä ketju 🙄
- Anonyymi00018
jep.
- Anonyymi00019
Jos vaikka huomaa, ettei arvot kohtaa. Tai kyky yhteistyöhön ja ymmärrykseen ovat heikot. Tai on muuta estettä. Niin ehdottomasti kohti jotain parempaa.
- Anonyymi00020
Joo, ja arvostuksen puute on myös ratkaiseva. Kun huomaa toisessa ylemmyydentunnetta ja vähättelyä liittyen vaikka työasioihin, kannattaa ottaa hajurakoa. Huomaa äkkiä, että ympärillä olevat, enemmän saavuttaneet arvostavat aidosti ja haluavat pelkkää hyvää. Voi vain ihmetellä, miksi on antanut toisen latistaa ja pienentää, itseään nostaen näin kauan. Miksi olla sellaisen seurassa, jonka seurassa tuntee itsensä huonoksi?
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Joo, ja arvostuksen puute on myös ratkaiseva. Kun huomaa toisessa ylemmyydentunnetta ja vähättelyä liittyen vaikka työasioihin, kannattaa ottaa hajurakoa. Huomaa äkkiä, että ympärillä olevat, enemmän saavuttaneet arvostavat aidosti ja haluavat pelkkää hyvää. Voi vain ihmetellä, miksi on antanut toisen latistaa ja pienentää, itseään nostaen näin kauan. Miksi olla sellaisen seurassa, jonka seurassa tuntee itsensä huonoksi?
Tuon saman huomannut. Erinäisissä asioissa. Ne ihmiset, joiden kanssa on jotain oikeaa hyvää, eivät ole ylimielisiä, saati vähättele suoraan tai epäsuoraan. vaan sen huomaa, että arvostetaan toisiamme. Ei tartte edes miettiä, kun luotan, etteivät halua latistaa tunnettani ulkonäöstäni, osaamisistani, omaisuudestani jne.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tuon saman huomannut. Erinäisissä asioissa. Ne ihmiset, joiden kanssa on jotain oikeaa hyvää, eivät ole ylimielisiä, saati vähättele suoraan tai epäsuoraan. vaan sen huomaa, että arvostetaan toisiamme. Ei tartte edes miettiä, kun luotan, etteivät halua latistaa tunnettani ulkonäöstäni, osaamisistani, omaisuudestani jne.
Siitäpä tunnistaa ystävän. Arvostus ja tasavertaisuus. Sellainen vierelle kumppaniksi, ei mitään muuta.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Siitäpä tunnistaa ystävän. Arvostus ja tasavertaisuus. Sellainen vierelle kumppaniksi, ei mitään muuta.
Ja jos sellainen löytyy jo, kannattaa pitää tiukasti kiinni. Joku, jolle saavutuksesi ovat selviö, ei vähäteltävä tai sivuutettava juttu.
- Anonyymi00033
Anonyymi00022 kirjoitti:
Minä en tunnusta koskaan stalkkeria ystäväkseni, vaan täysin päinvastoin, pysyköön aina kaukana minusta!
- Anonyymi00024
Ulkonäköön, varallisuuteen, pelkkiin tekoihin ilman mitään inhimillisyyttä yms. keskittyjät eivät vain tunnu oikeilta ystäviltä. Ehkä löytävät sopivan itselleen, ei kuulu mulle.
- Anonyymi00025
Oon ihan täysin samaa mieltä. Mene vaan kauemmas, poistu silmistäni.
- Anonyymi00026
Varmasti on, jos toinen on vaikkapa stalkkaillut salaa eikä edes pyydä anteeksi. Pitää itseään yläpuolella. Parempi ottaa etäisyyttä, sen minkä pystyy.
- Anonyymi00034
Stalkkeri ei ole koskaan pyytänyt anteeksi! Ja jo se kertoo paljon hänsestä ja hänen tavastaan ajatella!
- Anonyymi00039
Toki ottaisin etäisyyttä, mutta taitavat asua samalla alueella niin ei voi mitään.
Minä en alistu enkä muuta pois.
En edes tunne näitä mun stalkkaajia.
Miksiköhän olen joutunut silmätikuksi?
Vi tuttaa lievästi koko show.
-Mi nainen-
- Anonyymi00027
Kiitos vastauksista. Koin aina hänen seurassa olevani riittämätön. Erityisesti ulkonäköni, sosiaalinen asemani, luonteeni eivät riittäneet. En ymmärrä, miksi jaksoin haikailla häntä yli vuoden. Nyt en enää häntä kaipaa. Minulla on perhe ja muutama ystävä. Keskityn heihin tästä eteenpäin. Luulen, että minulla oli huono omatunto siitä, miten häntä kohtelin. Nyt olen kuitenkin saanut pyydettyä häneltä anteeksi. Se on helpottanut oloa paljon. Hän ainakin nyt tietää, että kadun ja olen pahoillani siitä miten käyttäydyin. Toivotan enkelille hyvää loppuelämää.
- Anonyymi00028
Hyviä havaintoja. Miksi olisitkaan sellaisen ihmisen kanssa, jolle sun ulkonäkö yms ei riitä. Itse en kylläkään sellaista toiselta anteeksipyytelisi.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Hyviä havaintoja. Miksi olisitkaan sellaisen ihmisen kanssa, jolle sun ulkonäkö yms ei riitä. Itse en kylläkään sellaista toiselta anteeksipyytelisi.
Meillä oli hyvä keskusteluyhteys. Hänen kanssaan oli helppo jutella enkä jännittänyt. Minusta on mukava jutella ihmisten kanssa kaikenlaisista asioista. Nyt se on sitten lopullisesti ohi. Olisi pitänyt tajuta ettei hän minusta välitä, kun hän alkoi tarkkailla minua ja haukkua ulkonäköä. Toivon, että löydän vielä jonkun miehen elämääni. Toivon, että hän myös löytää sopivan kaverin.
- Anonyymi00031
Hyvä ap, mitä sitä mitään vastuuta ottamaan, luikkii pakoon vaan heti jos ilmestyy ryppy rakkauteen 💪🏻👏
- Anonyymi00037
Ystäviksi ja suhteeseen ne oikeat tyypit. Tunne kertoo, tuntuuko hyvältä, turvalliselta, arvostetulta jne.
- Anonyymi00035
Minä en ole muuta tehnytkään aina, kuin ottanut etäisyyttä häirikköön! En ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa! Jos pidän jostain ihmisestä osaan ja haluan puhua häenen kanssaan!
- Anonyymi00038
Jos joku uskoo näihin kirjoituksiin, se on hänen oma vikansa. Koetapa ap puhua sen kanssa, johon suunnittelet pitäväsi etäisyyttä.
- Anonyymi00042
Joskus pitää ottaa läheisyyttä!
- Anonyymi00043
....ja paljon. Ainakin sellaisen jonka vuorovaikutustaidot ovat taaperon tasolla.
- Anonyymi00044
Katsohan peiliin.
- Anonyymi00048
Anonyymi00044 kirjoitti:
Katsohan peiliin.
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi00046
Joskus on parempi joskus ei
- Anonyymi00047
Kiukkusena parempi 😁
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381299
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35830Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27586- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472