Täpötäydessä bussissa olis kiihottavaa työntää käsi naisen minihameen alle ja tunnustella hiljakseen pakaroita,reisiä ja ujuttaa sormen pikkareiden alle.
Miltä se tuntuis nainen?
Suuttuisitko vai kiihottuisitko?
Sormetus bussissa
4
255
Vastaukset 4
- Anonyymi00003
Joskus olen haaveillut että viereeni istuisi joku vanhempi herrasmies ja laittaisi kätensä salaa mun hameen alle ja koskettelisi vähän sieltä, siis bussissa. Se olisi kiihottava ajatus mutta käytännössä aika mahdoton toteuttaa. Haluaisinko todella sitä, se on toinen juttu ja oikeassa tilanteessa. Olisi vähän noloa kun on muitakin bussissa.
- Anonyymi00005
Rämesika riehaantui hyh hyh
- Anonyymi00006
Minä taas haaveilen nuoresta naisesta joka istuisi vieressä bussissa tai junassa.
Minihameessa,pitkät sääret kiihottavasti esilllä.
Voisin laittaa ikäänkuin vahingossa käteni paljaalle reidelle,antaa sen hetken olla siinä.
Jos hän ei sitä heti työntäisi pois,voisin alkaa kevyesti hyväilemään häntä,pikkuhiljaa ylempää ,aina hameen reunan alle.
Ja sitten ehkä..
Vanhempi mies hki
- Anonyymi00004
Porsas röh röh
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4501965- 1521269
- 941173
- 711153
- 1141147
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1801028- 100783
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.52714- 45711
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57674