Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Anonyymi-ap

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siististi ja oikealla tavalla. Olisinko voinut olla kylmä ja ajatella vain omaa parasta? Varmasti, mutta siinä samassa olisin ollut jotain mitä en ole ja ehkä menettänyt jotain itsestäni. Sen pienen hyvän puolen, jonka itsessäni näen.

Olin niin keskittynyt tuohon, etten ymmärtänyt kuinka se loukkasi ja satutti. Eli tein kuitenkin sen, mitä niin kovasti yritin toimillani välttää. Vaikka kuinka luulet näkeväsi, niin joskus noinkin yksinkertainen asia jää piiloon.

Mikä oli sitten opetus? Ainakin se, että menetetty rakkaus sattuu paljon enemmän, kuin mikään muu. Monen muun asian kanssa pystyy elämään paremmin. Jos sen kohtaatte, niin pitäkää siitä kiinni, vaikka mikä minä olen neuvoja antamaan.

49

715

Vastaukset 49

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Samaa mieltä.

• Anonyymi00002

Haaveet kaatui, nitä nousemaan en saa.

• Anonyymi00021

Väitteet jäätyy, kalsa juttu jää housuun huonona haisemaan

• Anonyymi00004

Itse tein saman virheen vaikka molemmat oltiin vapaita. Miksi minä en saisi olla onnellinen jonkun kanssa? Tekisin varmaan jotain eri tavalla. Heittäytyisin enemmän, välittämättä mitä muut ajattelevat. En ajattelisi, että ei minulle voi näin tapahtua tai että taidan vain kuvitella. En yrittäisi piilottaa tunteitani..

Olet oikeassa, menetetty rakkaus sattuu enemmän kuin että tunteet eivät olisikaan molemminpuoliset.

• Anonyymi00016

Minä en ole kokenut menetettyä rakkautta, koska olen ollut 30v parisuhteessa aikoinaan, enkä ole sen jälkeen koskaan halunnut uutta parisuhdetta kenenkään kanssa! Minä pidän vain ikäisistäni lyhyistä miehistä ystävyyden merkeissä!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Minä en ole kokenut menetettyä rakkautta, koska olen ollut 30v parisuhteessa aikoinaan, enkä ole sen jälkeen koskaan halunnut uutta parisuhdetta kenenkään kanssa! Minä pidän vain ikäisistäni lyhyistä miehistä ystävyyden merkeissä!

Toivotaan palstaäijä, että löytyy edes pari surullista känisijää spinnaamaan tätä väsynyttä skeidaa. Esim Tampereen katuteatterikerholta tai pöytyän puhallinorkesterista. Lantti se on jokaisen tienattava

• Anonyymi00049
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Toivotaan palstaäijä, että löytyy edes pari surullista känisijää spinnaamaan tätä väsynyttä skeidaa. Esim Tampereen katuteatterikerholta tai pöytyän puhallinorkesterista. Lantti se on jokaisen tienattava

Minäkin haluan leikkiä leikkejä, joissa koen itseni tekijäksi haahuilemalla toisten asuntojen ohi ja katson oikein nääs puhelimen kellosta mitä aika näyttää typerä ja itseriittoinen irve naamalla

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Minäkin haluan leikkiä leikkejä, joissa koen itseni tekijäksi haahuilemalla toisten asuntojen ohi ja katson oikein nääs puhelimen kellosta mitä aika näyttää typerä ja itseriittoinen irve naamalla

Jalkautuminen on kato tärkeää, peto on irti ja kulman takaa tulee suoraan autosta pälyilemään. Pätevältä näyttää

• Anonyymi00005

Minkä rakkauden? Itserakkaudenko?

• Anonyymi00008

🙄🙄🙄

• Anonyymi00024

Mitä myrkkymuratti yritit tällä kertaa uuttaa keitokseesi palstaäijän puppugeneraattorin avulla tuotetusta pläjäyksestä? T naiselta

• Anonyymi00006

Oliko sinulla siis ero meneillään tai tulossa tai olit suhteessa?
      Miehelle vai naiselle?

• Anonyymi00012

Ei tuo koskaan vastaa näihin. Tuuleen huutelua ja itseterapiaa. Ajanhukkaa edes lukea näitä, valitettavasti.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei tuo koskaan vastaa näihin. Tuuleen huutelua ja itseterapiaa. Ajanhukkaa edes lukea näitä, valitettavasti.

Muuttaako se tilannetta, että sanon olevani mies? Nyt varmasti selkeni teksti kaikille.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Muuttaako se tilannetta, että sanon olevani mies? Nyt varmasti selkeni teksti kaikille.

Ei muuta!

• Anonyymi00025
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kyllä se aloittajaäijä muuttaa monen tuohitossun kohdalla about kaiken

• Anonyymi00035
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kyllä se aloittajaäijä muuttaa monen tuohitossun kohdalla about kaiken

No muutenkin naiset kommentoi, niin kerrankin eivät juttele ihan vaan keskenään. 😅

• Anonyymi00047
        Anonyymi00035 kirjoitti:

No muutenkin naiset kommentoi, niin kerrankin eivät juttele ihan vaan keskenään. 😅

Joo on huomattu aloittajaäijä, että joku fetissi sinulla on esittää useita naisia hubbabubbaketjuissasi ja perustaa hoopoja ns vertaistukiryhmiä joissa kirjoittelet tavallaan itsestäsi itsesi kanssa rouheaa tekstiä.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Voi ei koita kestää, ettei keskustelupalsta tarjoa sinulle ratkaisua fanaattiseen ja patologiseen ajatteluusi palstaäijän aloituksissa, joissa kärtät naisen tunteita sinua kohtaan ja kun niitä ei ilmesty alat proosailla näitä aloituksia vastaan ja mussuttaa muille kuinka väärin tämä kaikki on

• Anonyymi00007

Hyödyttää mitä yleensä poikkeuksetta yksipuolista

• Anonyymi00009

Kenelle?

• Anonyymi00010

Kerrankin puhut asiaa.

• Anonyymi00011

Kerrankin.

• Anonyymi00014

Tietysti minä kaikkien näiden vuosien jälkeen tunnen hänet paremmin. Osaisin ehkä hoitaa asiat toisin kuin ne silloin menivät. Sitä en tietenkään tiedä muuttuisiko lopputulos siitä mihinkään.

• Anonyymi00051

Lopputulos johtuu siitä mihin parisuhde perustuu. Luottamus, avoimus, rehellisyys ja toisen kunnioittaminen voivat kantaa elämän mittaisen parisuhteen.

Katkeruus, valehtelu, epärehellisyys, asioiden puhumatta jättäminen ja henkisen yhteyden katkeamimem tuhoaa parisuhteen. Pelkällä seksillänei mennä kuin se vuosi tai kaksi, mutta nykyaikana se riittää niin monelle.

• Anonyymi00015

Niinpä samantien voisi sitten kertoa mitä on rakkaus? Rakastaako piparii vai Terttua tai toisin päin

• Anonyymi00017

En kaipaa yhtäkään salaiseksi jäänyttä rakkauttani. Olen vain tyytyväinen että pidin itseni kurissa enkä edesauttanut mitenkään teoilla asiaa vaikka mahdollisuuksia ilmeisesti olisi ollut. En todellakaan luota rakkaus nimiseen tunteeseen. Sehän on hulluutta.

• Anonyymi00019

Minä olen kokenut kauan kestäneen rakkauden ja toista rakkautta en koskaan enää tarvitse!

• Anonyymi00026

Esitätkö äitiäs näille, gubbe?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Esitätkö äitiäs näille, gubbe?

Minä en ala yhdenkään toisen äidin aikuisen lapsen äidiksi koskaan!

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Yököttää jo pelkästää kun ajattelen sellaista tilanetta! Ei ole enää mitään sanottavaa stalkkerille!

• Anonyymi00045
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Yököttää jo pelkästää kun ajattelen sellaista tilanetta! Ei ole enää mitään sanottavaa stalkkerille!

On sulla palstaäijä kehnosti asiat kun ikäänkuin näyttelet itsellesi ym erikoistapauksille nk uhria stalkkaamisellesi. Siitähän tässä naurettavassa käninässä on kyse pohjimmiltaan

• Anonyymi00046
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Joo o, eli selvittämättömiä asioita on vielä äidin kanssa, apäijä🥱

• Anonyymi00022

beib

• Anonyymi00029

Voi rakas, älä jää sinne missä et voi olla täysin onnellinen. Mene kohti sinun onnea ja rakkautta ❤️. Mahdollisuuksia on tasan niin kauan kuin on aikaakin...Minä odotan sinua yhä vain...yhä vain ...❤️

Mn tumma

• Anonyymi00030

Itse ajattelin, että haluan itse päättää, millainen ihminen olen, ja valita sen mukaan. Toimia oikein, tunteista piittaamatta. Ja että se maksaa sitten sen verran kuin maksaa, ja tuli mitä tuli, mutta teen niin kuin pitää.

Mutta onhan se hinta ollut korkea, eikä näytä siltä että velka olisi kuitattu, ei sinnepäinkään. Jotain on varmaan pysyvästi rikki. Ei viitsi kauheasti valittaa itse aiheutetusta tilanteesta, mutta pahoittelen, jos joku muu sai siinä sivussa osumaa. Olen pahoillani etten ole osannut olla parempi.

• Anonyymi00031

Tämä oli ihmiseltä, joka ei kuunnellut sydäntään, ennen kuin se oli liian myöhäistä.

• Anonyymi00044

Miten sinun romanttisten novellisi päätyy aloittajaäijä aina tällä tavalla nk vaiheeseen? Onhan tämä humpuuki toki tunteita herättävää draamaa, mutta mitä saat siitä oikeastaan?

• Anonyymi00032

No tartu nyt sitten siihen rakkauteen. 🩷

• Anonyymi00033

K🩷T

• Anonyymi00034

Eikö mitään ole enää tehtävissä tapauksessasi?

• Anonyymi00036

En lähe kuvittelemaan et olisit hän. Tai en suostu. Jos olisit niin pyytäisin että jutellaan.

• Anonyymi00037

Riittäisi kyllä kun sanoisi vastaukseksi onko varattu vai ei. Asia olisi näin harvinaisen selvä.Eikä mitään pahaa eikä säätöä enään olisi sais olla kumpikin TÄYSIN RAUHASSA.

• Anonyymi00038

Laita hei, laita joku pulla väliin.

• Anonyymi00039

...valitettavasti sitä ei tapahtunut joten mene eteenpäin.

• Anonyymi00041

Ei ole. Anteeksi epäselvyys.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Mennyt olen

• Anonyymi00043
        Anonyymi00039 kirjoitti:

No mikä siinä on varsinaisesti valitettavaa palstan provoilijaäijän vastaväittäjä? Ois varmaa itselläsi aika mennä eteenpäi

• Anonyymi00052

Minkä ajattelit olevan oikein? Kenen parasta oikein ajattelit sitten? Toisen kosijan? Oletan, että olet vapaa, kohdekin? Taisit kyllä tyriä. Jos tiedät loukanneesi, olisi ehkä hyvä pyytää anteeksi. Jos jompi kumpi varattu, sitten varmaan toimit oikein.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      155
      1037
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      707
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      127
      651
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      23
      638
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      43
      617
    6. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      605
    7. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      565
    8. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      51
      547
    9. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      34
      544
    10. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      518
    Aihe