Ja miksi vetäydyit niin pitkäksi aikaa ennen sitä? Tuntui pahalta.
Miehelle
Miksi otit yhteyttä
30
300
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei varmaan mulle,mut en pysty sitä täällä selittämään!
- Anonyymi00002
Ei varmaan mulle, mutta en keskustele Henk koht tai kahdenvälisistä asioista internetissä, kuten ei sinunkaan kuuluisi, varsinkaan jos olet tosissasi ja sinusta oikeasti tuntui pahalta. Selvitä asiat siellä missä kuuluu.
- Anonyymi00003
Oot varalla sille miehelle, jos ei ketään muuta saa.
- Anonyymi00014
Olen sen tiennyt jo kauan noin olevan..
- Anonyymi00024
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olen sen tiennyt jo kauan noin olevan..
Olet hyvin väärässä. Miten sinunlainen voisi olla vara? Tällä hetkellä elämässäni ei ole ketään muuta. Nyt ei tarvitse olla käsijarru päällä. Tai ei tarvitsisi.
- Anonyymi00004
Samat sanat naiselle.
- Anonyymi00005
Koska otin yhteyttä ja koska vetäydyin?
Oikea voi yllättyä.- Anonyymi00006
Etkö muista? Sisäistän sen että mut on helppo unohtaa 😏
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kalastelua.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kalastelua.
Jos noin niin sulta sitten vaikka pelailua 😏
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
En nyt ymmärrä tätä? Veräydyin koska et vastannut minulle ja sitä ennen tapahtui jotain miksi laitoin viestejä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
En nyt ymmärrä tätä? Veräydyin koska et vastannut minulle ja sitä ennen tapahtui jotain miksi laitoin viestejä.
Ehkä et ymmärtänyt, jos ei osunut sinulle.
- Anonyymi00009
Molemmat ovat varmasti sortuneet epäselvään kommunikointiin.
- Anonyymi00010
Kauan sitten varmasti kommunikointi ei ole ollut selvää.
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kauan sitten varmasti kommunikointi ei ole ollut selvää.
Ei se ole ollut koskaan selvää, eikä minulla ole yhtään hyvää sanaa sanottavana tietylle paljon nuoremmalle henkilölle! Henkisesti turpaan tulee jos vielä kerran lähestyt minua ja sen jälkeen tiedät sen kuinka paljon sinua inhoan! Ja olen jo kauan inhonnut!
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei se ole ollut koskaan selvää, eikä minulla ole yhtään hyvää sanaa sanottavana tietylle paljon nuoremmalle henkilölle! Henkisesti turpaan tulee jos vielä kerran lähestyt minua ja sen jälkeen tiedät sen kuinka paljon sinua inhoan! Ja olen jo kauan inhonnut!
Kumpikin voi katsoa vain omaan peiliin. Ei kannata provosoitua toisen käytöksestä. Antaa hänen olla sitä mitä on.eikö
- Anonyymi00013
Tapailin siinä välissä
- Anonyymi00017
Ihan sama minulle ketä tapailit, tai tapailet, koska en ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä kanssasi! Olet todella avuttoman tuntuinen, puhumaton ja ainoastaan sääliksi käyvä ihminen josta en pidä milään tavalla! Ihmettelin joka kerta, että miksi tyrkytit itseäsi minulle useita kymmeniä kertoja, vaikka olit jo kymmeniä kertoja kokenut sen, etten piittaa sinusta ollenkaan! Jos minä pidän jostain ihmisestä, minä puhun hänelle! Siksi en koskaan puhunut sinulle!
- Anonyymi00020
Tapailit välissä muita, koska toiset naiset kiinnostivat enemmän. Kuinka luulet naisen suhtautuvan suhun jos pitkän ajan ja tuon jälkeen yrität lämmitellä juttua uudestaan?
- Anonyymi00015
Jiikö taas ottanut omaa aikaa ja tilaa?
Voimia! - Anonyymi00018
Välttelevästi kiintynyt. Tekee tuon toisen ja kolmannenkin kerran. Unohda äijä.
- Anonyymi00021
luulin että oltiin kavereita mutta ei todellakaan oltu heihei
- Anonyymi00022
Kaverit eivät katoa sanomatta mitään.sivusta
- Anonyymi00023
Koska et ollut prioriteetti
- Anonyymi00025
En tiedä miksi olet jäänyt siihen käsitykseen, että olisit ollut varalla. Kohtaamisen jälkeen en koskenut kehenkään, ainakaan romanttisesti. Enkä edes ajatellut. Vietin aikaa kyllä, koska jotenkin ajatusmaailmassani siihen aikaan se oli minun velvollisuus. Se oli vaikeaa, koska ajattelin silloinkin ainoastaan sinua.
- Anonyymi00027
Miksi et vastannut jos otti yhteyttä?
- Anonyymi00028
En halunnut vaikuttaa roikkujalta. Hiljaiset vihjeesi sai minut silti ottamaan yhteyttä koska pidin ja pidän edelleen sinusta paljon.
- Anonyymi00029
Sinun mielestä yhteydenpitäminen on roikkumista. Samalla kuitenkin pidät naisesta mutta ettet vaan tule sitä vahingossakaan ilmaisemaan, vetäydyt. Ristiriitaista.😟
- Anonyymi00030
No mietis miten pelleilit kanssani mietis
- Anonyymi00031
Kyselet koko ajan samaa täällä. Mene hoitoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2401898- 1861601
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461230Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50952- 40769
- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30751Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21740Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23712Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627