Ymmärrätkö mikä muuri

Anonyymi-ap

On tämä neitsyyteni. Miten hankalaksi se tekee elämäni. Minun unelmani ovat paljon muutakin kuin sitä. Mutta se on kuin kynnys joka estää minua ajattelemasta hyvin muuta. Haluaisin äkkiä eroon siitä kanssasi ja sitten maailma avautuisi mahdollisuuksineen.

En halua kuin sinut.

40

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      No miksi et ota häneen yhteyttä!

      • Anonyymi00013

        Meidän pitää kohdata ensin.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Meidän pitää kohdata ensin.

        Tsemppiä mies, ei siinä ole mitään hävettävää, päinvastoin. Tee hyviä valintoja!


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Tsemppiä mies, ei siinä ole mitään hävettävää, päinvastoin. Tee hyviä valintoja!

        Eiköhän tuo ollut nainen kuten aloittajakin


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Eiköhän tuo ollut nainen kuten aloittajakin

        Aloittaja on mies.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Aloittaja on mies.

        Mutta sinä et ole aloittaja kuitenkaan eli et tiedä


      • Anonyymi00040

        Että nämä teppanat jaksaa patistaa palstaäijän neitseellisiä aloituksia. Viittaan pateettiseen ensimmäiseen lauseeseen otsikon jälkeen


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Mutta sinä et ole aloittaja kuitenkaan eli et tiedä

        Mene hoitoon. Sivusta


    • Anonyymi00002

      Eihän se ole ongelma 🤔 älä tee siitä niin ylitsepääsemätöntä tai mainosta sitä, vaan anna mennä omalla painollaan.

      • Anonyymi00014

        Niin, eihän se nyt ole pääasia vaan suhde ja yhteinen elämä.


    • Anonyymi00003

      Ymmärrettävää, mutta turhaa. Kuten joku muukin sanoi, keskity oleelliseen.

      • Anonyymi00015

        Kiitän ymmärryksestä. Sitä tässä olin vailla.


    • Anonyymi00004

      Se on luonnollista ja sujuu kuin itsekseen.

      • Anonyymi00016

        Toivottavasti olet oikeassa.


    • Anonyymi00005

      Voi herran jumala, keskity johonkin muuhun elämässäsi kuin jalkoväliin 🙄

      • Anonyymi00017

        Se on tarkoitus. Pakollinen asiahan se kuitenkin on ihan biologisesti.


    • Anonyymi00006

      Riittäisikö sulle yksi kerta hänen kanssaan?

      • Anonyymi00018

        En etsi kerta juttua, vaan oikeaa ja kestävää suhdetta.


    • Anonyymi00007

      Vähän ristiriitaista viestintää. "En halua kuin sinut, mutta maailma odottaa".

      • Anonyymi00008

        Tulee väkisin mieleen joku 15v tyttö.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Tulee väkisin mieleen joku 15v tyttö.

        Voi olla muutakin. Tärkeintä kai olisi luottaa.


      • Anonyymi00010

        Niin tai sitten häneltä poistuu se paine siitä, että kokee itsensä erilaiseksi tai kokemattomaksi tuon suhteen, joka taas voi sekin vaikuttaa itsetuntoon.


      • Anonyymi00019

        Maailma saa odottaa, en sitä tarkoita. Tarkoitan että elämä on kuin vesi, joka on padon takana jumissa. Haluan vapautua tästä.


    • Anonyymi00011

      Ymmärrän kulta ja kyl me siitä eroon päästään ❤️🤗

      • Anonyymi00020

        Niih, kohtaamista odotan.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Niih, kohtaamista odotan.

        Et ainakaan minun kanssa voi koskaan harrastaa seksiä! Koska lopetin seksin harrastamisen jo kauan sitten!


    • Anonyymi00012

      ohi. -j naiselta

      • Anonyymi00021

        Mistä tiedät?


      • Anonyymi00024

        Niin arvelinkin! Hänen pitää pysyä aina kaukana minusta!


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Mistä tiedät?

        kaivattuni ei ole ap


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Niin arvelinkin! Hänen pitää pysyä aina kaukana minusta!

        juu


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Mistä tiedät?

        Koska mies tekeytyy naiseksi täällä.


    • Anonyymi00025

      Miehelle tuo on ongelma ja naiselle epäuskoista kerrottuna. Lopputulos, tilanne jumissa eikä aukene. Pitäisiköhän miehen tuossa tilanteessa vain keskittyä muuhun.

    • Anonyymi00026

      Eikö huoraksi ryhtymiseennole helpompikin tie jos on ikää sopivasti ja ulkonäköä niin siitä neitsyydestä joku miljonääri on valmis maksamaan sen verran ettei sun eläessäs tarvi töitä tehdä paperilla vaan et voi hommata mitään jos et yrittäjäksi rupia ja maksa verot ja muut saamastasi korvauksesta ei tarvi välittää huhuista enään huhuina kun pitävät jo verottajankin tiedoissa paikkansa

    • Anonyymi00027

      Ymmärrän mitä tarkoitat,

      mutta...

      Sulle ap. On istutettu ajatuksena joku vinouma tosta neitsyydestä. Se on yietty sun oma asia mitä haluat sen kans tehdä. Lopen se on pienempi murhe kuin osaat arvatakaan. Kertakiksaus ja mietit että mitä pas Kaa ne vouhkaa tästä, usko pois. Älä anna sen häiritä tai tulla väliin kun tapaat ihmisesi. Joka ikinen pariskunta opettelee sitä alkuun ja joskus yhteispeli ei lähde sujumaan vaikka kuinka olisi kokeneita, joten olet tavallaan ihan samalla "viivalla" kuin muutkin.

    • Anonyymi00030

      Unohtakaa koko juttu. Ette ymmärrä asiasta mitään. En kirjoittele tänne enää.

      Ap

    • Anonyymi00031

      Ainakin naisena olisin 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 koska nykyään hypitään kukasta kukkaan ja ihmisillä on ollut monta seksikumppania elinaikanaan.

      • Anonyymi00035

        Mies melkein 30v ja neitsyt..


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Mies melkein 30v ja neitsyt..

        Ei mitään väliä iällä. Jollekin tuo voi olla tärkeä arvo, että on ollut s-kumppaneita, mutta uskoakseni aika harvalle on yhtään oleellista.


    • Anonyymi00043

      Oletko varma että hän on se oikea? Onko tämä asia sellainen mistä nyt kannattaisi julkisesti avautua?
      Ehkä päiväkirja on hyvä alusta mihin kynällä voit kirjoittaa ajatuksia ja pohdintoja koskien mahdollisia tulevia parisuhteita?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe