kautta rantain kerrontaa bussipykillä, kun odotin bussia päästäkseni kotiin! Kaksi nuorempa lasta näyttelemässä! Hyi mitä kauemmin sellainen jatkuu, sitä syvempää on inho stalkkeria kohtaan! Seuraavien vähintään kymmenen vuoden aikana etsin 70v miestä ystäväkseni! Jos korvauksia ei kohta tule, minun on pakko kerto tietoa eteenpäin?? Olette tehneet elämästäni helvettiä jo todella kauan ja yhä jatkatte, miksi ? Eikö teistä kukaan todellakaan ymmärrä minkälasita on elää, kun pitää pelätä stalkkeria! Minä haluan ystävämiehen vain muutaman vuoden ikäerolla. En ole koskaan pystynyt näkemään stalkkeria samassa tilassa kanssani! Voin halata vain lyhyttä miestä samaa ikäluokkaa olevaa miestä, joka myös haluaa vain ystävyyssuhteen! Hyi teitä, jotka aloititte projektin minulta mitään kysymättä!
Ja taas oli sitä
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Stalkkeri haista pitkä pa..a! Minulla ei ole sinua kohtaan minkäänlaista myötätuntoa! Olet vastenmielisin ihminen johon olen elämäni aikana ns. törmännyt!
- Anonyymi00002
Ok. Nähdään!
- Anonyymi00003
Mitenhän ne lapset mahtoivat näytellä/kertoivat kautta rantain? Ulkopuolisena aika mahdotonta saada kuvaa tapahtuneesta ja kokemuksestasi. Sen verran erikoiselta kokemuksesi tavallisen oloisesta tapahtumasta kuulostaa. Onko siis kuka tahansa vastaantulija myös mahdollinen stalkkeri?
- Anonyymi00004
Minulle tuli mieleen jospa bussipysäkillä aikataulujen paikalle olisi vaihdettu projektin suunnitelmat (salaliitto) ja lapset ovat ne lukeneet ja ovat siis juonessa mukana :)
sivu-uuno - Anonyymi00005
Kyllä on. Kulmakunnan kissimirrikin kyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431347
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533