kautta rantain kerrontaa bussipykillä, kun odotin bussia päästäkseni kotiin! Kaksi nuorempa lasta näyttelemässä! Hyi mitä kauemmin sellainen jatkuu, sitä syvempää on inho stalkkeria kohtaan! Seuraavien vähintään kymmenen vuoden aikana etsin 70v miestä ystäväkseni! Jos korvauksia ei kohta tule, minun on pakko kerto tietoa eteenpäin?? Olette tehneet elämästäni helvettiä jo todella kauan ja yhä jatkatte, miksi ? Eikö teistä kukaan todellakaan ymmärrä minkälasita on elää, kun pitää pelätä stalkkeria! Minä haluan ystävämiehen vain muutaman vuoden ikäerolla. En ole koskaan pystynyt näkemään stalkkeria samassa tilassa kanssani! Voin halata vain lyhyttä miestä samaa ikäluokkaa olevaa miestä, joka myös haluaa vain ystävyyssuhteen! Hyi teitä, jotka aloititte projektin minulta mitään kysymättä!
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Stalkkeri haista pitkä pa..a! Minulla ei ole sinua kohtaan minkäänlaista myötätuntoa! Olet vastenmielisin ihminen johon olen elämäni aikana ns. törmännyt!
- Anonyymi00002
Ok. Nähdään!
- Anonyymi00003
Mitenhän ne lapset mahtoivat näytellä/kertoivat kautta rantain? Ulkopuolisena aika mahdotonta saada kuvaa tapahtuneesta ja kokemuksestasi. Sen verran erikoiselta kokemuksesi tavallisen oloisesta tapahtumasta kuulostaa. Onko siis kuka tahansa vastaantulija myös mahdollinen stalkkeri?
- Anonyymi00004
Minulle tuli mieleen jospa bussipysäkillä aikataulujen paikalle olisi vaihdettu projektin suunnitelmat (salaliitto) ja lapset ovat ne lukeneet ja ovat siis juonessa mukana :)
sivu-uuno - Anonyymi00005
Kyllä on. Kulmakunnan kissimirrikin kyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1451404
- 741254
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun1051016Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka50945- 78832
- 45811
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40808- 115678
- 67673
- 77663