mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää ja palsta vain ruokkii sitä. Sinä sait aikaan minussa silti valoa ja energiaa ja luottamusta kaikkeen. Pelkään että kun päästän irti sinusta, lähtee mukanasi myös valo, usko, toivo, luottamus ja energia. Joku kaamoskausi mulla on nyt muutenkin tuloillaan, ja olen pettynyt itseeni ja moneen muuhunkin ja muihinkin.
Vastaukset 68
- Anonyymi00001
Hyvä kun vihdoinkin ymmärrät sen, ettei meistä koskaan voi tulla edes ystäviä! Luuletko että minä olen jaksanut todella kauan jatkunutta elämäni lähes joka päiväistä häirintää ja myös kauan jatkunutta stalkkaamista! En itse voisi koskaan edes kuvitella stalkkaavani ketään koskaan, minusta se on todella ala-arvoista toimintaa kaikin puolin!
- Anonyymi00006
Mitä teet tällä palstalla? Ketä kaipaat?
- Anonyymi00011
No minä en sinua ole häirinnyt muualla kuin palstalla ehkä. Ainakaan viime kuukausina. Anteeksi jos olet kokenut että ahdistelen sinua. Laita silmät kiinni jos vahingossa joskus näemme jossain. Äläkä eksy samoihin paikkoihin kanssani. Keskity sinä siihen seuraavaan projektiisi.
- Anonyymi00058
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä teet tällä palstalla? Ketä kaipaat?
Ketä kaipaat? Kuka on kaivattusi? Miksei sinulla ole kaivattua? Välillä kun lueskelee kommentointisi palstaäijälle on vaikea nähdä kumpi teistä on enemmän sekaisin. Luultavasti sinä kun sinulla on tällainen jumalharhainen ote näihin teksteihin ja pidät selontekovelvollisuuden eerostasi ihan normaalina asiana. Sivusta naiselta
- Anonyymi00002
Menikö miehelle? Pliis vastaa. Tämä on tärkeää.
- Anonyymi00007
miehelle meni. Sille yleisimmälle kirjaimelle mitä täällä on pyöritelty.
- Anonyymi00022
Anonyymi00007 kirjoitti:
miehelle meni. Sille yleisimmälle kirjaimelle mitä täällä on pyöritelty.
A, R vai M?
- Anonyymi00031
Anonyymi00022 kirjoitti:
A, R vai M?
J
- Anonyymi00057
Anonyymi00022 kirjoitti:
A, R vai M?
Hienoa kirjaimilla palstaa pyörittävä palstaäijä, että fasilitoit taantuneille viimeisen päälle
- Anonyymi00060
Anonyymi00022 kirjoitti:
A, R vai M?
A.
- Anonyymi00061
Anonyymi00031 kirjoitti:
J
Jesse?
- Anonyymi00003
Voimia Sinulle!
- Anonyymi00004
Voimia sivusta myös sinulle kuka lie ja aloittajalle myös.
Sn - Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Voimia sivusta myös sinulle kuka lie ja aloittajalle myös.
SnEi ollut minulta. Toivottavasti ei sinultakaan.
- Anonyymi00005
Ja pettymys mihin tuntuu pahimmalta eikö ole ihana tunne kun saa pettyä itseensä mä en moisedta tie kun en ole joutunut itse itseeni pettymään jos joku muu on muhun pettymyt suosittelen miettimään kuinka on itse mua kohdellut mä kohtelen samoin kuin mua kohdellaan sillä erolla että en rankaise seuraavaa siitä että joku toinen mua huonosti kohteli vaan sitä jolle siitä rangaistus kuuluu
- Anonyymi00010
Minä taas olen parhaissa väleissä sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat olleet myös itseensä pettyneitä. Heissä on lämpöä ja inhimillisyyttä, empatiaakin tarvittaessa.
- Anonyymi00009
Miksi luopuisit mistään? Oletko M-nainen?
- Anonyymi00013
Ei ollut multa. M- nainen sivusta
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei ollut multa. M- nainen sivusta
Miksi et lue minun viestejä. Onko sinulla joku tilanne päällä? Meidän pitäisi keskustella.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miksi et lue minun viestejä. Onko sinulla joku tilanne päällä? Meidän pitäisi keskustella.
Mihin olet viestejä laittanut?
En ole saanut mitään viestiä 🤨🤔 - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mihin olet viestejä laittanut?
En ole saanut mitään viestiä 🤨🤔Laitoin Wa.
- Anonyymi00019
En ole M
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Laitoin Wa.
En ole minäkään saanut :(
- Anonyymi00015
Se on joltakin jo lähtenyt, syyllisiä riittää. Hyvästi.
- Anonyymi00018
Niinpä syyllisiä riittää ja on useita, jotka ovat auttaneet stalkkaajaa! Hyi kuvitelkaa!
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Niinpä syyllisiä riittää ja on useita, jotka ovat auttaneet stalkkaajaa! Hyi kuvitelkaa!
Täällä sinä vain pyörit kirjoittamassa stalkkaajasta. Olen huolissani sinusta kanssaihmisenä. Olet niin vihainen ja katkera. Mene ulos, ystävien luo, harrastukseen. Tee välillä muutakin, kun että kirjoittelet tällä palstalla. Olen masentunut seurattuani sinun kirjoittelua palstalla.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Täällä sinä vain pyörit kirjoittamassa stalkkaajasta. Olen huolissani sinusta kanssaihmisenä. Olet niin vihainen ja katkera. Mene ulos, ystävien luo, harrastukseen. Tee välillä muutakin, kun että kirjoittelet tällä palstalla. Olen masentunut seurattuani sinun kirjoittelua palstalla.
Teeppä huoli-ilmoitus.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Teeppä huoli-ilmoitus.
Tee sitten oikeasta kohteesta eläkä sekoita syyttömiä mukaan soppaasi.
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
sinä olet aiheuttanut kaiken olemme tunneköyhä ja vaikea
- Anonyymi00054
Anonyymi00023 kirjoitti:
Teeppä huoli-ilmoitus.
Eikö sinun huoli-ilmoituksesi palstasedän
tekstien kuvakaappauksia luuppaamalla ole ottanut tuulta alleen kun kannustat paradoksaalisesti palstaäijän teennäisen teatterin yhteydessä tällaiseen narsis.. suvereeniin liikkeeseen? T naiselta ihme idjotalle - Anonyymi00055
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tee sitten oikeasta kohteesta eläkä sekoita syyttömiä mukaan soppaasi.
Ja sinäkö olisit se syytön tässä sopassa, joka koostuu palstaäijän mokelluksesta feikkidialogin muodossa, mihin joku narsistinen hönö vastaa tällä tavalla kannustaen? Jo teillä tukareilla on luja usko siihen, että miten valtiollisia instituutioita voi valjastaa oman agendansa työhevoseksi
- Anonyymi00056
Anonyymi00054 kirjoitti:
Eikö sinun huoli-ilmoituksesi palstasedän
tekstien kuvakaappauksia luuppaamalla ole ottanut tuulta alleen kun kannustat paradoksaalisesti palstaäijän teennäisen teatterin yhteydessä tällaiseen narsis.. suvereeniin liikkeeseen? T naiselta ihme idjotalleVielä kerran eiköhän noilla yritelmillä hanki kriisiryhmän ihan oman oven taakse jos esim piinaa enemmänkin instituutiota. Sama se saattaa olla viranomaisten kohdalla jos sama ihminen yrittää agitoida toistuvasti samalla asialla, että raja tulee joskus vastaan
- Anonyymi00024
Kyllä sä olet niiin hullu ja tyhmä ihminen kuin vain voit olla sen oon nähny monet kerrat olisit osannu olla mukava mut et näyttänyt se on nyt lopullisesti ohi ei enää kiinnosta
- Anonyymi00053
Eikö prossesoiva palstaäijä JA älöittäjä kukaan nainen ole ollut sinulle ikinä mukava? Jännä homma, vika on varmasti heissä
- Anonyymi00028
Oikein tunnettu vain pettymys pitää liikkeessä.
- Anonyymi00029
Syvät tunteet jää
- Anonyymi00030
Kyllä on tyhmää jos ei tuollaista tuo ilmi.
- Anonyymi00032
Kuinka moneen muuhun olet pettynyt?
- Anonyymi00033
Minulle se oli paljon ja toivon, että olisi tullut vielä paljon enemmän. En kuitenkaan halua hänen elämäänsä häiritä enempää, koska en selkeästi ole kaivattu. Menee häirinnän puolelle muuten pian.
- Anonyymi00034
Lisäys:
Enkä tiedä miksi kirjoitat näin, kun luulen sinun tietävän kuinka haluan sinut. - Anonyymi00035
Olisi niin kiva ajatella taas että tämä viesti on häneltä minulle (tuo alku varsinkin), mutta kun eihän se ole. Siihen juuri olen pettynyt ja kyllästynyt, kun täällä mikään ei kuitenkaan korreloi irl asioiden kanssa, ei vaikka asiat vaikuttaisivat hyvinkin korreloivan ja viestien olevan juuri häneltä. Menee vain oma pää sekaisin lopullisesti. Ei minulla ole häntä miestä vastaan mitään, omien asioideni ja tunteideni kanssa tässä vain painin. Ja kun myös irl on kaikki mahdotonta niin mitä tämä hyödyttää muuta kuin että tuo ehkä vähän jännitystä ja fiilistä elämään lisää. Mutta onko se sen arvoista ja riittääkö se. -Ap-
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Olisi niin kiva ajatella taas että tämä viesti on häneltä minulle (tuo alku varsinkin), mutta kun eihän se ole. Siihen juuri olen pettynyt ja kyllästynyt, kun täällä mikään ei kuitenkaan korreloi irl asioiden kanssa, ei vaikka asiat vaikuttaisivat hyvinkin korreloivan ja viestien olevan juuri häneltä. Menee vain oma pää sekaisin lopullisesti. Ei minulla ole häntä miestä vastaan mitään, omien asioideni ja tunteideni kanssa tässä vain painin. Ja kun myös irl on kaikki mahdotonta niin mitä tämä hyödyttää muuta kuin että tuo ehkä vähän jännitystä ja fiilistä elämään lisää. Mutta onko se sen arvoista ja riittääkö se. -Ap-
Mikä tekee asioista mahdottoman irl?
- Anonyymi00045
Anonyymi00034 kirjoitti:
Lisäys:
Enkä tiedä miksi kirjoitat näin, kun luulen sinun tietävän kuinka haluan sinut.Tunnetko kirjoittajan? Uskomaton lahjakkuus👍
- Anonyymi00049
Anonyymi00036 kirjoitti:
Mikä tekee asioista mahdottoman irl?
Mikähän sen yleensä tekee? -ap-
- Anonyymi00052
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ainoa mikä tuo fiilistä ja jännitystä tyhjään elämääsi on solkottaa loputonta geneeristä potaskaa tuntemattomille ihmisille palstaäijä. T naiselta
- Anonyymi00062
Anonyymi00049 kirjoitti:
Mikähän sen yleensä tekee? -ap-
Varmasti syitä on erinäisiä.
- Anonyymi00037
Kaamos on lähestynyt sinua kuin muitakin. Se on tuttua jokaiselle. Jospa pimeydestä löytyisi jotakin muuta?
- Anonyymi00038
Hassua on luopua kun mitään ei ole
- Anonyymi00048
Ei siinä ole mitään hassua. Et tiedä tilannetta enkä avaa enempää. -ap-
- Anonyymi00039
Monet näkevät Kaamoksen osa ei.
- Anonyymi00051
Kesäisin ois tarjolla rakat räkät kaikki mennäänkö?
- Anonyymi00040
Kaikesta ei tarvinne vielä luopua?
Sitten kun aika on luovutaan mielellään kaikesta. - Anonyymi00041
Hassua
- Anonyymi00042
Kaiken aikaa luopumista elämää onhan se
- Anonyymi00043
Kohtaaminen kerran pari ja luopuminen siinäkin on puolensa.
- Anonyymi00044
Luottamusta energiaa
- Anonyymi00046
Kaikesta luopuminen siis myös uimasortseista sitä se on.
- Anonyymi00047
Kahlaamaan? Ei se käy
- Anonyymi00050
Luovu se on parasta
Luovu heti tai huomenna kunhan luovut. - Anonyymi00059
Toimin irl sen mukaan mitä mulle on sanottu irl. Tai jätetty sanomatta.
- Anonyymi00063
Voitaisiin vieläkin kirjoittaa kaunis tarina yhdessä... Meidän tarina. 🥺
- Anonyymi00068
Noinkohan se tarina olisi pelkästään kaunis.. :/
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Noinkohan se tarina olisi pelkästään kaunis.. :/
Ei sitä varmuudella tiedä, mutta näin uskon. Yhteisiin hetkiin perustan tämän.
- Anonyymi00064
En halua olla kanssasi
- Anonyymi00065
Kenen?
- Anonyymi00066
Tiedän sen; minun paras puoleni, osaan antaa energiaa, valoa ja iloa ihmisille, enkä kehu sillä, koska se ei ole "minun" ansiota vaan luojan. Ei minun kanssa pääse yhteyteen livessä ainakaan täällä pessimistisesti kirjoittamalla.
- Anonyymi00067
fly teneriffa
- Anonyymi00070
Kun aloin ymmärtää että rakkautemme on tuomittu tuhoon siitä tuli jotain millä on alku ja loppu. Pystyn nimeämään hetken, jolloin se oli alkanut, ja yhtenä päivänä vain tiesin miten pitäisi pystyä nimeämään myös sen viimeinen pihaus. Ollessasi poissa en pystynyt koskaan rauhoittumaan omiin töihini. Kertailin mitä olimme sanoneet toisillemme, ja lietsoin joko vihaa tai katumusta. Ja tiesin jo ajavani tätä pirun tunnetta pois. Niin kauan kuin pystyin uskomaan tämän kestoon olin onnellinen, ja mielestäni meillä oli hyviäkin hetkiä, joista saattoi hyvinkin kuvitella mitä onnellisinta loppua.. Mutta muutoin tämä vei mukanaan paikkaan mistä ei tule parempana ulos, ja jos tämä kerran on nitistettävä, jonkin pienen tuholaisen tavoin, haluan siltä vain niskat nurin nopeasti ja tehokkaasti. Epätoivoon vaipuminen on se viimeinen asia mihin kannattaa sinunkaan nyt ruveta. Elämässäsi on paljon hyvää minut pois laskien.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135855En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43619Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21568Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110533Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 36522
- 46471
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää119442Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22407