Lienee aika luopua siitä kaikesta

Anonyymi-ap

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää ja palsta vain ruokkii sitä. Sinä sait aikaan minussa silti valoa ja energiaa ja luottamusta kaikkeen. Pelkään että kun päästän irti sinusta, lähtee mukanasi myös valo, usko, toivo, luottamus ja energia. Joku kaamoskausi mulla on nyt muutenkin tuloillaan, ja olen pettynyt itseeni ja moneen muuhunkin ja muihinkin.

68

745

Vastaukset 68

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvä kun vihdoinkin ymmärrät sen, ettei meistä koskaan voi tulla edes ystäviä! Luuletko että minä olen jaksanut todella kauan jatkunutta elämäni lähes joka päiväistä häirintää ja myös kauan jatkunutta stalkkaamista! En itse voisi koskaan edes kuvitella stalkkaavani ketään koskaan, minusta se on todella ala-arvoista toimintaa kaikin puolin!

• Anonyymi00006

Mitä teet tällä palstalla? Ketä kaipaat?

• Anonyymi00011

No minä en sinua ole häirinnyt muualla kuin palstalla ehkä. Ainakaan viime kuukausina. Anteeksi jos olet kokenut että ahdistelen sinua. Laita silmät kiinni jos vahingossa joskus näemme jossain. Äläkä eksy samoihin paikkoihin kanssani. Keskity sinä siihen seuraavaan projektiisi.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mitä teet tällä palstalla? Ketä kaipaat?

Ketä kaipaat? Kuka on kaivattusi? Miksei sinulla ole kaivattua? Välillä kun lueskelee kommentointisi palstaäijälle on vaikea nähdä kumpi teistä on enemmän sekaisin. Luultavasti sinä kun sinulla on tällainen jumalharhainen ote näihin teksteihin ja pidät selontekovelvollisuuden eerostasi ihan normaalina asiana. Sivusta naiselta

• Anonyymi00002

Menikö miehelle? Pliis vastaa. Tämä on tärkeää.

• Anonyymi00007

miehelle meni. Sille yleisimmälle kirjaimelle mitä täällä on pyöritelty.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00007 kirjoitti:

miehelle meni. Sille yleisimmälle kirjaimelle mitä täällä on pyöritelty.

A, R vai M?

• Anonyymi00031
        Anonyymi00022 kirjoitti:

A, R vai M?

J

• Anonyymi00057
        Anonyymi00022 kirjoitti:

A, R vai M?

Hienoa kirjaimilla palstaa pyörittävä palstaäijä, että fasilitoit taantuneille viimeisen päälle

• Anonyymi00060
        Anonyymi00022 kirjoitti:

A, R vai M?

A.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00031 kirjoitti:

J

Jesse?

• Anonyymi00003

Voimia Sinulle!

• Anonyymi00004

Voimia sivusta myös sinulle kuka lie ja aloittajalle myös.
        Sn

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Voimia sivusta myös sinulle kuka lie ja aloittajalle myös.
        Sn

Ei ollut minulta. Toivottavasti ei sinultakaan.

• Anonyymi00005

Ja pettymys mihin tuntuu pahimmalta eikö ole ihana tunne kun saa pettyä itseensä mä en moisedta tie kun en ole joutunut itse itseeni pettymään jos joku muu on muhun pettymyt suosittelen miettimään kuinka on itse mua kohdellut mä kohtelen samoin kuin mua kohdellaan sillä erolla että en rankaise seuraavaa siitä että joku toinen mua huonosti kohteli vaan sitä jolle siitä rangaistus kuuluu

• Anonyymi00010

Minä taas olen parhaissa väleissä sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat olleet myös itseensä pettyneitä. Heissä on lämpöä ja inhimillisyyttä, empatiaakin tarvittaessa.

• Anonyymi00009

Miksi luopuisit mistään? Oletko M-nainen?

• Anonyymi00013

Ei ollut multa. M- nainen sivusta

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei ollut multa. M- nainen sivusta

Miksi et lue minun viestejä. Onko sinulla joku tilanne päällä? Meidän pitäisi keskustella.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Miksi et lue minun viestejä. Onko sinulla joku tilanne päällä? Meidän pitäisi keskustella.

Mihin olet viestejä laittanut?
        En ole saanut mitään viestiä 🤨🤔

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mihin olet viestejä laittanut?
        En ole saanut mitään viestiä 🤨🤔

Laitoin Wa.

• Anonyymi00019

En ole M

• Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Laitoin Wa.

En ole minäkään saanut :(

• Anonyymi00015

Se on joltakin jo lähtenyt, syyllisiä riittää. Hyvästi.

• Anonyymi00018

Niinpä syyllisiä riittää ja on useita, jotka ovat auttaneet stalkkaajaa! Hyi kuvitelkaa!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Niinpä syyllisiä riittää ja on useita, jotka ovat auttaneet stalkkaajaa! Hyi kuvitelkaa!

Täällä sinä vain pyörit kirjoittamassa stalkkaajasta. Olen huolissani sinusta kanssaihmisenä. Olet niin vihainen ja katkera. Mene ulos, ystävien luo, harrastukseen. Tee välillä muutakin, kun että kirjoittelet tällä palstalla. Olen masentunut seurattuani sinun kirjoittelua palstalla.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Täällä sinä vain pyörit kirjoittamassa stalkkaajasta. Olen huolissani sinusta kanssaihmisenä. Olet niin vihainen ja katkera. Mene ulos, ystävien luo, harrastukseen. Tee välillä muutakin, kun että kirjoittelet tällä palstalla. Olen masentunut seurattuani sinun kirjoittelua palstalla.

Teeppä huoli-ilmoitus.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Teeppä huoli-ilmoitus.

Tee sitten oikeasta kohteesta eläkä sekoita syyttömiä mukaan soppaasi.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00020 kirjoitti:

sinä olet aiheuttanut kaiken olemme tunneköyhä ja vaikea

• Anonyymi00054
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Teeppä huoli-ilmoitus.

Eikö sinun huoli-ilmoituksesi palstasedän
        tekstien kuvakaappauksia luuppaamalla ole ottanut tuulta alleen kun kannustat paradoksaalisesti palstaäijän teennäisen teatterin yhteydessä tällaiseen narsis.. suvereeniin liikkeeseen? T naiselta ihme idjotalle

• Anonyymi00055
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Tee sitten oikeasta kohteesta eläkä sekoita syyttömiä mukaan soppaasi.

Ja sinäkö olisit se syytön tässä sopassa, joka koostuu palstaäijän mokelluksesta feikkidialogin muodossa, mihin joku narsistinen hönö vastaa tällä tavalla kannustaen? Jo teillä tukareilla on luja usko siihen, että miten valtiollisia instituutioita voi valjastaa oman agendansa työhevoseksi

• Anonyymi00056
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Eikö sinun huoli-ilmoituksesi palstasedän
        tekstien kuvakaappauksia luuppaamalla ole ottanut tuulta alleen kun kannustat paradoksaalisesti palstaäijän teennäisen teatterin yhteydessä tällaiseen narsis.. suvereeniin liikkeeseen? T naiselta ihme idjotalle

Vielä kerran eiköhän noilla yritelmillä hanki kriisiryhmän ihan oman oven taakse jos esim piinaa enemmänkin instituutiota. Sama se saattaa olla viranomaisten kohdalla jos sama ihminen yrittää agitoida toistuvasti samalla asialla, että raja tulee joskus vastaan

• Anonyymi00024

Kyllä sä olet niiin hullu ja tyhmä ihminen kuin vain voit olla sen oon nähny monet kerrat olisit osannu olla mukava mut et näyttänyt se on nyt lopullisesti ohi ei enää kiinnosta

• Anonyymi00053

Eikö prossesoiva palstaäijä JA älöittäjä kukaan nainen ole ollut sinulle ikinä mukava? Jännä homma, vika on varmasti heissä

• Anonyymi00028

Oikein tunnettu vain pettymys pitää liikkeessä.

• Anonyymi00029

Syvät tunteet jää

• Anonyymi00030

Kyllä on tyhmää jos ei tuollaista tuo ilmi.

• Anonyymi00032

Kuinka moneen muuhun olet pettynyt?

• Anonyymi00033

Minulle se oli paljon ja toivon, että olisi tullut vielä paljon enemmän. En kuitenkaan halua hänen elämäänsä häiritä enempää, koska en selkeästi ole kaivattu. Menee häirinnän puolelle muuten pian.

• Anonyymi00034

Lisäys:

Enkä tiedä miksi kirjoitat näin, kun luulen sinun tietävän kuinka haluan sinut.

• Anonyymi00035

Olisi niin kiva ajatella taas että tämä viesti on häneltä minulle (tuo alku varsinkin), mutta kun eihän se ole. Siihen juuri olen pettynyt ja kyllästynyt, kun täällä mikään ei kuitenkaan korreloi irl asioiden kanssa, ei vaikka asiat vaikuttaisivat hyvinkin korreloivan ja viestien olevan juuri häneltä. Menee vain oma pää sekaisin lopullisesti. Ei minulla ole häntä miestä vastaan mitään, omien asioideni ja tunteideni kanssa tässä vain painin. Ja kun myös irl on kaikki mahdotonta niin mitä tämä hyödyttää muuta kuin että tuo ehkä vähän jännitystä ja fiilistä elämään lisää. Mutta onko se sen arvoista ja riittääkö se. -Ap-

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Olisi niin kiva ajatella taas että tämä viesti on häneltä minulle (tuo alku varsinkin), mutta kun eihän se ole. Siihen juuri olen pettynyt ja kyllästynyt, kun täällä mikään ei kuitenkaan korreloi irl asioiden kanssa, ei vaikka asiat vaikuttaisivat hyvinkin korreloivan ja viestien olevan juuri häneltä. Menee vain oma pää sekaisin lopullisesti. Ei minulla ole häntä miestä vastaan mitään, omien asioideni ja tunteideni kanssa tässä vain painin. Ja kun myös irl on kaikki mahdotonta niin mitä tämä hyödyttää muuta kuin että tuo ehkä vähän jännitystä ja fiilistä elämään lisää. Mutta onko se sen arvoista ja riittääkö se. -Ap-

Mikä tekee asioista mahdottoman irl?

• Anonyymi00045
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Lisäys:

Enkä tiedä miksi kirjoitat näin, kun luulen sinun tietävän kuinka haluan sinut.

Tunnetko kirjoittajan? Uskomaton lahjakkuus👍

• Anonyymi00049
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Mikä tekee asioista mahdottoman irl?

Mikähän sen yleensä tekee? -ap-

• Anonyymi00052
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Ainoa mikä tuo fiilistä ja jännitystä tyhjään elämääsi on solkottaa loputonta geneeristä potaskaa tuntemattomille ihmisille palstaäijä. T naiselta

• Anonyymi00062
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Mikähän sen yleensä tekee? -ap-

Varmasti syitä on erinäisiä.

• Anonyymi00037

Kaamos on lähestynyt sinua kuin muitakin. Se on tuttua jokaiselle. Jospa pimeydestä löytyisi jotakin muuta?

• Anonyymi00038

Hassua on luopua kun mitään ei ole

• Anonyymi00048

Ei siinä ole mitään hassua. Et tiedä tilannetta enkä avaa enempää. -ap-

• Anonyymi00039

Monet näkevät Kaamoksen osa ei.

• Anonyymi00051

Kesäisin ois tarjolla rakat räkät kaikki mennäänkö?

• Anonyymi00040

Kaikesta ei tarvinne vielä luopua?
      Sitten kun aika on luovutaan mielellään kaikesta.

• Anonyymi00041

Hassua

• Anonyymi00042

Kaiken aikaa luopumista elämää onhan se

• Anonyymi00043

Kohtaaminen kerran pari ja luopuminen siinäkin on puolensa.

• Anonyymi00044

Luottamusta energiaa

• Anonyymi00046

Kaikesta luopuminen siis myös uimasortseista sitä se on.

• Anonyymi00047

Kahlaamaan? Ei se käy

• Anonyymi00050

Luovu se on parasta
      Luovu heti tai huomenna kunhan luovut.

• Anonyymi00059

Toimin irl sen mukaan mitä mulle on sanottu irl. Tai jätetty sanomatta.

• Anonyymi00063

Voitaisiin vieläkin kirjoittaa kaunis tarina yhdessä... Meidän tarina. 🥺

• Anonyymi00068

Noinkohan se tarina olisi pelkästään kaunis.. :/

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Noinkohan se tarina olisi pelkästään kaunis.. :/

Ei sitä varmuudella tiedä, mutta näin uskon. Yhteisiin hetkiin perustan tämän.

• Anonyymi00064

En halua olla kanssasi

• Anonyymi00065

Kenen?

• Anonyymi00066

Tiedän sen; minun paras puoleni, osaan antaa energiaa, valoa ja iloa ihmisille, enkä kehu sillä, koska se ei ole "minun" ansiota vaan luojan. Ei minun kanssa pääse yhteyteen livessä ainakaan täällä pessimistisesti kirjoittamalla.

• Anonyymi00067

fly teneriffa

• Anonyymi00070

Kun aloin ymmärtää että rakkautemme on tuomittu tuhoon siitä tuli jotain millä on alku ja loppu. Pystyn nimeämään hetken, jolloin se oli alkanut, ja yhtenä päivänä vain tiesin miten pitäisi pystyä nimeämään myös sen viimeinen pihaus. Ollessasi poissa en pystynyt koskaan rauhoittumaan omiin töihini. Kertailin mitä olimme sanoneet toisillemme, ja lietsoin joko vihaa tai katumusta. Ja tiesin jo ajavani tätä pirun tunnetta pois. Niin kauan kuin pystyin uskomaan tämän kestoon olin onnellinen, ja mielestäni meillä oli hyviäkin hetkiä, joista saattoi hyvinkin kuvitella mitä onnellisinta loppua.. Mutta muutoin tämä vei mukanaan paikkaan mistä ei tule parempana ulos, ja jos tämä kerran on nitistettävä, jonkin pienen tuholaisen tavoin, haluan siltä vain niskat nurin nopeasti ja tehokkaasti. Epätoivoon vaipuminen on se viimeinen asia mihin kannattaa sinunkaan nyt ruveta. Elämässäsi on paljon hyvää minut pois laskien.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      135
      855
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      43
      619
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      568
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      533
    5. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      525
    6. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      522
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      46
      471
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      33
      461
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      442
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      22
      407
    Aihe